wtorek, 9 października 2012

Nagroda Effie dla Tablicy

Miło nam poinformować, że nasza ubiegłoroczna kampania Sprzedawaj po sąsiedzku zdobyła srebrną statuetkę w konkursie branży reklamowej Effie Awards, w kategorii E-commerce / E-services / M-commerce. 

Konkurs nie wybiera najbardziej kreatywnych kampanii tylko takie, które przyniosły najlepszy efekt. Osiągnięte wyniki mają potwierdzać, że przyjęta koncepcja i działania były skuteczne.

Effie to jedno z najważniejszych na świecie wydarzeń branży komunikacji marketingowej. Konkurs nagradza sukcesy rynkowe marek osiągnięte dzięki wdrożonym kampaniom reklamowym. Po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 r. w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu, a obecnie realizowany w 40 krajach świata. W Polsce organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

2 komentarze:

  1. Pozostaje tylko pogratulować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie analizuję czemu nie ma Was w google. Czytałem, że dostaliście karę z SWLe. Ale nie chodzi o systemy wymiany linków typy weblink i inne wymysły naciągaczy. Chodzi o rzeczy typu link z http://www.citeam.pl/ gdzie jest "external". Np PayGSM też tam jest i też się nie wyświetla. To jest reklamowanie samego siebie w oczach G. LINKI W STOPKACH SĄ TRAKTOWANE ZUPEŁNIE INACZEJ!!! Są tam też Allegro czy Bankier ale to zuuuuupełnie inna bajka i tym serwisom nic nie zaszkodzi. Usuńcie tego typu rzeczy, zgłoście reconsideration i po paru tygodniach będzie ok.

    Zwolnijcie też speców od seo i zatrudnijcie dzieciaka, co się tym naprawdę interesuje i ma wiedzę aktualizowaną codziennie.

    OdpowiedzUsuń