czwartek, 24 listopada 2016

Nowość - ikonka szybkiej odpowiedzi

Wszyscy lubimy sprawne transakcje: szybki kontakt, szybka odpowiedź. Kilka chwil i wypatrzony na OLX przedmiot już jest nasz. Teraz będzie to jeszcze łatwiejsze z nową ikonką: Odpowiada szybko.

Ikonka jest widoczna na ogłoszeniach niektórych sprzedających i wygląda tak:



Jak to działa? Ikonka pojawi się na ogłoszeniu użytkownika, który sprawnie odpowiada: zwykle w ciągu godziny. Pod uwagę bierzemy odpowiedzi udzielone w ostatnich kilku miesiącach.

Odpowiadając na takie ogłoszenie masz większą pewność, że sprzedający odpowie szybko a przedmiot równie szybko znajdzie się w Twoich rękach.

Samych udanych transakcji życzy zespół OLX!



22 komentarze:

  1. Chodzi o " NAPISZ WIADOMOŚĆ"

    Dzień dobry, mam do Państwa pytanie. Dlaczego Państwo wyłączyli funkcję dotyczącą wiadomości w ogłoszeniach ? ! Mam ponad 40 ogłoszeń i po tygodniu wchodząc na portal mam mnóstwo wiadomości od klientów. Nie mam czasu na odpisywanie ! od tego jest podany telefon w ogłoszeniu. Zainteresowany zadzwoni. Teraz nie mogę tej funkcji wyłączyc! to jest ABSURD !
    Nie życzę sobie wiadomości tekstowych od klientów bo na to poprostu nie mam czasu. Na portal wchodzę tylko kiedy muszę dodać ogłoszenie, a z komórki nie jest wygodnie odpisywać na setki wiadomości ! Prosze o podanie miejsca gdzie można to ponownie włączyć ! Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponadto pytania są tak czasami idiotyczne.... "czy jest aktualne... itp a jak juz sie odpowie to i tak klient ma w nosie nasza odpowiedz i juz nawet jak uraczy swoim oczom ze oferta jest aktualna to dalej juz nie prowadzi konwersacji !

      Usuń
    2. Czy otrzymam szanowną odpowiedź od Państwa ?

      Usuń
    3. Funkcja została wyłączona, ponieważ upraszczamy formularz dodawania ogłoszenia - chcemy po prostu żeby dodawanie ogłoszeń było prostsze :)

      Usuń
    4. Zapytam, co to ma do tego skoro przedmowa mówi o czymś innym. mNie Również denerwuje pełno wiadomości na ktore teraz nie mam czasu odpowiadać, ludzie Tak być nie może !!!! Pragnę mieć nad tym kontrolę !! Rio Jest moja sprawa c czy mi ktos będzie pisal lub dzwonił.

      Usuń
    5. Widzę że niektórzy mają ustawione zdjęcie na swój profil.Jak wyżej na zrzucie jest Bartek to nad nim zamiast tego pokracznego ludka jest jakaś fotka.
      Jak to ustawić bo nie widzę takiej opcji w ustawieniach?

      Usuń
    6. jak to gówno wyłaczyć ? Mam podany nr telefonu w ogłoszeniu i tylko taką opcję preferuje.. własnie wszedłem na prosil olx i mam z 35 ogłoszeń około 600 wiadomosci !!!!! OLX MASAKRA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PROSZĘ PRZYWRÓCCIE OPCJE WYŁACZENIA PISANIA WIADOMOSCI DO SPRZEDAJĄCEGO ! 600 wiadomosci w skrzynce ! teraz juz wiem dlaczego nikt nie dzwonił do mnie przez miesiac....

      Usuń
    7. Możesz ustawić zdjęcie jeśli zalogujesz się przez Facebooka. Pokazujemy wtedy Twoje zdjęcie profilowe z Facebooka.

      Usuń
  2. Może oprócz ikonki szybko odpowiada zamieścicie lista oszustów z nickami badz numerami kont bankowych na które NIE przesyłać pieniędzy bo towar Na 100% NIE dojdzie do osoby kupujacej, to by też nam umiliło życie tzw czarna lista
    do dziś czekam za przesyłką kosmetyka + smoczków dla dziecka
    Wróć
    4 lis, 07:39 Joanna

    Smoczki avent
    podgląd ID ogłoszenia: 273676791
    4 lis, 16:07 Twoja odpowiedź
    witam serdecznie czy jest mozliwośc wysyłki? interesuje mnie oliwka i smoczki.
    Przeczytana 4 lis
    Wysłane z telefonu 4 lis, 16:08 mloda1992-1992
    Tak polecony 13zl
    Zablokuj użytkownika
    4 lis, 16:09 Twoja odpowiedź
    Super, prosze o przesłanie nr konta przesle pieniążki
    Adres do wysyłki
    L F,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    Przeczytana 4 lis
    Wysłane z telefonu 4 lis, 16:10 mloda1992-1992
    +-+-38203000451130000015306670 joanna winc zamkowa 11
    Zablokuj użytkownika
    4 lis, 16:36 Twoja odpowiedź
    Dziekuje bardzo, pieniązki przesłałam
    Przeczytana 4 lis

    OdpowiedzUsuń
  3. co mnie jeszcze nie rusza to opowieści rodzinne 2 dzieci,,,,maz ciężko chory na raka do tego po udarze,,,,nie ze nie mam serca bo mam ale tez rozum na naciągaczy,,,i klamców,, PS kochani usówajcie towary już sprzedane jedno klikniecie i mniej zachodu na odpisywanie ze już nie aktualne thx ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosimy o zgłaszanie takich przypadków przez formularz kontaktowy https://www.olx.pl/kontakt/ Na pewno zajmiemy się sprawą.

      Usuń
  4. Zniknęło ważne ogłoszenie, które miałem w obserowanych - chciałbym spytać sprzedawcę, czy przedmiot sprzedał czy też może dałoby się go jeszcze kupić, czy jest to możliwe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli ogłoszenie jest już nieaktualne, to niestety nie jest to możliwe. Dla pewności prosimy o kontakt przez formularz kontaktowy https://www.olx.pl/kontakt/

      Usuń
    2. Dziękuję, w takim razie odezwę się przez kontakt :)

      Usuń
  5. jak ktoś zna odpowiedź na pytanie odnośnie ogłoszenia z obserwowanych, proszę o napisanie drumfire8@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. napisz tutaj czego dotyczyło ogłoszenie

    OdpowiedzUsuń
  7. A co się stało z przyciskiem "Obserwuj" na konkretnym ogłoszeniu? Nie widzę go, widzę natomiast taki na liście przedmiotów. To jakaś zamiana z serii "uprościć"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ogłoszeniu jest gwiazdka - wystarczy kliknąć na gwiazdkę :)

      Usuń
  8. Nie rozumiem frustracji z tego że klient pyta "czy ogłoszenie aktualne?". Myślicie że ja się nie frustruję gdy sprzedawca informuje mnie że "towar już sprzedany" a mimo to ogłoszenie nadal "wisi". Dziwią was te wszystkie wiadomości? Po kilkaset? Przykładowo ja nie mam zasięgu komórkowego w moim miejscu zamieszkania i jedynym środkiem komunikacji jest e-mail i wiadomości. Jakąż frustracją jest dla mnie gdy sprzedawca odpisuje mi po kliku dniach. W tym czasie odszukałem inną satysfakcjonującą mnie ofertę myśląc że pierwszy sprzedawca mnie "olał". Nie dziwcie się zatem że klienci po prostu odchodzą. Druga sprawa która mnie frustruje to brak inteligencji wśród sprzedających. Mamy XXI wiek, mamy firmy kurierskie za niewielkie pieniądze a sprzedający na siłę wciska mi odbiór osobisty mieszkając na drugim końcu Polski. To pytam się zatem jak tutaj w ogóle coś kupić? Kurier odbiera towar od sprzedawcy i zawozi do klienta ale nawet to dla niektórych jest za trudne. Za trudne jest zapakowane towaru w byle jaki karton, otwarcie strony pośrednika kurierskiego i nadanie przesyłki online. Ludzie proszę was weźcie się ogarnijcie trochę. Proszę o wystawienie towaru na allegro w celu zabezpieczenia kasy to otrzymuję odpowiedź że "nie ma takiej możliwości bo pobierają prowizję" i do głowy nawet nie przyjdzie aby prowizją obciążyć klienta czyli mnie. To muszę pisać że pokryję wszelkie koszta tylko że wtedy kontakt się urywa na zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zwykle zmiany na gorsze

    OdpowiedzUsuń
  10. https://www.olx.pl/i2/oferta/krazki-plastry-drewna-CID628-IDk1p33.html

    OdpowiedzUsuń
  11. A może by tak dodać opcję Komentarzy dla sprzedających? Od 24 stycznia bujam się z zamówieniem od sprzedającego "Romek Stala". W ogłoszeniu wpisane, że towar wysyła w ciągu 24h kurierem. Kiedy do mnie doszła paczka? 7 dni później. Kontaktuję się ze sprzedającym przez OLX i wiadomość czyta po dwóch - trzech dniach. I nie odpisuje. Przysłał nie to, co zamówiłem. Rozpocząłem proces reklamacji, który ciągnie się do dziś. Kazał wysłać do siebie towar. Wysłałem. Zero informacji zwrotnej przez OLX czy telefon. Dzwonię, to jeszcze mnie opierdziela, że nie wiem czego chcę.
    Podsumowując: komentarze pozwoliłyby na poznanie sylwetki sprzedającego. Wydaje mi się, że jeśli wspomniany sprzedawca miałby na swoim profilu informację, jaki jest "solidny" to pewnie ludzie dwa razy by się zastanowili, zanim kupiliby u niego. A może wpłynęłoby to również na jakość świadczonych usług. Wg mnie są to dwa pozytywne aspekty warte rozpatrzenia.

    OdpowiedzUsuń