Często pytacie nas „Dlaczego nie mogę dodać już ogłoszenia w kategorii X skoro nie mam żadnego aktywnego ogłoszenia w tej kategorii?” Komunikat o limicie pojawia się w trakcie dodawania ogłoszenia w przypadku gdy: limit jest wykorzystany, wcześniej usunięto ogłoszenie przed końcem emisji, kategoria nie ma darmowych ogłoszeń (np. Praca lub Nieruchomości/Sprzedaż) lub zablokowano ofertę ze względu na niezgodność z regulaminem. Spróbujemy to wyjaśnić na przykładzie 🙂

W kategorii Usługi / Wyposażenie Firm każdy Użytkownik może dodać 2 darmowe ogłoszenia. Nasz przykład –  Mateusz – zamieścił 1 maja dwa ogłoszenia w tej kategorii – każde z nich emitowane jest przez 30 dni i zajmuje w ramach limitu jedno z dwóch dostępnych miejsc na darmowe ogłoszenie. 15 maja usunął jedno z tych ogłoszeń, a drugie zostało zablokowane ponieważ nie było zgodne z regulaminem. Teraz kolejne darmowe ogłoszenie będzie mógł dodać 31 maja – czyli dokładnie po 30 dniach. Dlaczego tak? Tak jak wspomnieliśmy miejsce zajęte przez ogłoszenie zwalnia się dopiero po upływie 30 dni od momentu dodawania (lub przedłużenia) danego ogłoszenia. Jego usunięcie (lub zablokowanie) nie zwalnia tego miejsca – Mateusz musi odczekać do końca pierwotnego czasu emisji by dodać kolejne darmowe ogłoszenie.

Cała sytuacja została przedstawiona na poniższej ilustracji :
3a

Pamiętajcie że wszystkie limity możecie sprawdzić w każdej chwili, odwiedzając jeden z artykułów w naszym dziale Pomocy.

To już wszystko na dziś, mam nadzieje że nasz dzisiejszy wpis okaże się pomocny dla wielu z Was 🙂