Ogólne

Przeprosiny i kilka słów wyjaśnienia …

Eh, sporo się ostatnio u nas dzieje, kiedy już tylko pozbędziemy się jednego błędu, pojawia się następny 😦 Staramy się wszystko naprawić jak najszybciej się da, nie zmienia to jednak faktu, że zgłaszacie kolejne problemy, a my … cóż, będziemy z Wami szczerzy – nie nadążamy z odpisywaniem. Z tego względu czas oczekiwania na odpowiedź znacząco wzrósł, nawet do 7 dni. Wiemy, że to bardzo długo i absolutnie nic nas nie usprawiedliwia. Zapewniamy jednak, że nie mamy zamiaru uciekać od odpowiedzialności i robimy wszystko, co tylko w naszej mocy, by jak najszybciej Wam odpowiedzieć, dlatego prosimy o cierpliwość. Wszystkie sprawy zostaną rozpatrzone i dokładnie sprawdzone. Najmocniej przepraszamy za tę sytuację.

Możecie odrobinę skrócić czas potrzebny na odpowiedź. Pamiętajcie, by w wiadomości do nas opisać dokładnie na czym polega problem, podając wszystkie szczegóły i co ważne – uwzględnić numer ID ogłoszenia, którego sprawa dotyczy. Przyspieszy to znacząco naszą pracę, dzięki czemu będziemy w stanie szybciej odpowiadać na wiadomości 🙂 Na koniec jeszcze jedno przypomnienie – bardzo ważny jest adres z którego do nas piszecie, musi on pokrywać się z adresem powiązanym z kontem, którego Wasz problem dotyczy. W przypadku kontaktu z błędnego maila nie będziemy w stanie Wam pomóc, co także wydłuży czas oczekiwania na odpowiedź 😦

Jeszcze raz przepraszamy i jednocześnie prosimy o cierpliwość.

14 myśli w temacie “Przeprosiny i kilka słów wyjaśnienia …”

    1. Przykro nam, że masz takie odczucia 😦 Przepraszamy za niedogodności, na które natrafiłeś. Koniecznie napisz do nas na OLX.pl/kontakt i podaj więcej szczegółów odnośnie problemów z ładowaniem zdjęć, np. czy problem występuje przy korzystaniu z komputera lub z aplikacji, czy jest powtarzalny, a sprawdzimy, co dokładnie się dzieje. Pozdrawiamy!

      Polubienie

  1. Sprawdzacie ogłoszenie po zmianie ceny przez….10,5 godziny.
    Po takim czasie ogłoszenie jest widoczne.
    Gdyby ogłoszenie było płatne wyróżnione, promowane, to sądzę iż ten czas byłby krótszy o 6 dni.
    Mam czekać 7 dni na wyjaśnienie przez tydzień czasu. Kpina!

    Polubienie

    1. Dariuszu, przepraszamy, że czas oczekiwania na odpowiedź uległ wydłużeniu. Uwierz, że robimy wszystko, co tylko możemy, by każdemu Użytkownikowi szybko odpowiedzieć. Natomiast jeśli Twoje ogłoszenie zbyt długo nie było widoczne, to koniecznie napisz do nas na OLX.pl/kontakt, a zweryfikujemy tę sprawę. Pozdrawiamy!

      Polubienie

    1. Cześć, problem w dostępie do serwisu leży po stronie przeglądarki internetowej, z której korzystasz. Ale spokojnie! Można go szybko rozwiązać 😉 Oto krótka instrukcja:

      1. Rozwiń menu w prawym, dolnym rogu ekranu i wybierz „Ustawiania”
      2. W sekcji „Preferencje witryny internetowej” wybierz „Wersja dla komputerów”
      3. Gotowe! Odśwież stronę, a powinna zostać wyświetlona w pełnej wersji 😉

      Cały czas pracujemy nad wersją strony mobilnej, by korzystało się z niej komfortowo. Przepraszamy za powstałe niedogodności i jednocześnie prosimy o wyrozumiałość. Pozdrawiamy 🙂

      Polubienie

  2. Dzięki za ostatni rabacik 80% na promowanie,skorzystałem dla 5 gratów co sprzedaję.
    Tylko szkoda,,, koniec promowań ma nastąpić równo o północy a jest np o 16 00

    Polubienie

    1. Tris, cieszymy się, że skorzystałeś z przyznanego rabatu 🙂 Dzięki temu Twoje ogłoszenia będą się cieszyć jeszcze większym zainteresowaniem 😉 Promocja została włączona na 24 godziny i jeśli w Twoim przypadku było inaczej, prosimy napisz do nas na OLX.pl/kontakt, a sprawdzimy to dokładnie. Życzymy miłej niedzieli 🙂

      Polubienie

  3. Witam, czy macie problem z płatnościami? Pieniądze z konta pobrane za wyróżnienie, a na olx CISZA!, pieniądze poszły z konta, lecz na Waszym koncie nie ma wzmianki o tym? Co jest grane??

    Polubienie

    1. Artek, każda usługa jest aktywowana zawsze po zaksięgowaniu się środków. Koniecznie napisz do nas na OLX.pl/kontakt i podaj nam numer ID ogłoszenia, o które pytasz, a także numer ID transakcji lub podeślij potwierdzenie dokonania płatności. Dzięki tym danym będziemy mogli sprawdzić, czy już otrzymaliśmy płatność, na jakim jest etapie. Pozdrawiamy 🙂

      Polubienie

    1. Cześć, Gaxcek 😉 Jakie dokładnie błędy masz na myśli? Wskaż je nam na OLX.pl/kontakt. Każda uwaga, która pozwoli nam się stawać lepszymi jest dla nas na wagę złota 😉 Dziękujemy też za Twoją sugestię. Przekazaliśmy ją do odpowiedniego działu. Ps. Allegro i OLX to dwa zupełnie różne serwisy 😉

      Polubienie

  4. Podczas próby aktywowania ogłoszenia które się skończyło wyskakuje komunikat „OGŁOSZENIE WYMAGA POPRAWY PRZED AKTYWACJĄ”. Wchodzę w ogłoszenie pojawia się błąd w opisie na czerwono ( chociaż do tej pory było wszystko ok…) klikam gdzieś poza pole do wpisywania opisu, a komunikat o błędzie znika… Ale w momencie kiedy klikam na zapisz, wracam do punktu wyjścia czyli błędu w opisie który brzmi „niepoprawna wartość” . Czegokolwiek bym w tym opisie nie zmienił a nawet nie zmieniając nic i klikając poza pole do wpisywania opisu błąd znika ale opcja zapisz nie działa i tak w kółko! Nic nie mogę zrobić a moje ogłoszenie od 2 dni jest nieaktywne a jest promowane do 2 listopada. Za promocję oczywiście zapłaciłem a teraz nie dość, że potencjalni klienci mnie nie widzą to jeszcze zapłaciłem za coś co nie działa i nie mogę z tym nic zrobić! Problem oczywiście zgłoszony do działu pomocy ale puki co cisza… Jakieś rady OLX?!

    Polubienie

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s