AKTUALIZACJA 13:44: Usterka została naprawiona. Jeśli w związku z nią nie mogłeś/-aś wysłać swoich danych, prosimy spróbować ponownie. Dziękujemy za cierpliwość.
Mamy chwilowe problemy techniczne związane z weryfikacją danych Sprzedających, korzystających z Przesyłek OLX. Przy próbie wysłania wypełnionego formularza, pojawia się następujący błąd:
Już zabraliśmy się za naprawę. Gdy tylko problem zostanie usunięty, poinformujemy Was o tym w tym wpisie.
witam, w dniu 18 sierpnia miałam zlecone 2 zwroty jako kupujaca z tytułu anulowanych przesyłek olx. Pieniędzy nie mam na koncie do dnia dzisiejszego. Wysłałm wiele zleceń do olx i dostałam raz odpowiedź od pracownika olx, ze operatorem zwrotu jest firma Ayden. Nikt więcej mi nie odpowiedział i nie skontaktował sie ze mna. Co w takiej sytuacji ma zrobić, żeby odzyskać pieniądze?
Izo, pieniądze na konto bankowe otrzymasz w ciągu 10 dni roboczych od momentu anulowania zamówienia. Nadawcą przelewu będzie firma Adyen N.V, która jest operatorem płatności w serwisie OLX 🙂
Nie mogę się zalogować
Jadwigo, możliwe, że zaszła potrzeba zresetowania hasła. W artykule Zmiana lub przypomnienie hasła znajdziesz instrukcję jak ustawić nowe hasło.
Jeśli problem będzie nadal występował, a korzystasz z aplikacji mobilnej OLX wystarczy, że odinstalujesz i zainstalujesz ponownie swoją aplikację OLX. Aby to zrobić w pierwszej kolejności wejdź w Ustawienia swojego telefonu. Następnie znajdź zakładkę Aplikacje / OLX i kliknij Odinstaluj. W kolejnym kroku wejdź na swoim telefonie w sklep Google Play, znajdź aplikację OLX i pobierz ją na nowo. Nie stracisz wtedy żadnych danych, a będziesz mogła bez problemu dostać się na swoje konto 🙂