Ogłaszamy nową akcję promocyjną związaną z Przesyłkami OLX! 🙂
Pierwszy etap promocji trwa od 15.02.2021 do 03.03.2021 i dotyczy wszystkich Ogłoszeń, które w czasie jej trwania mają aktywną opcję Przesyłki OLX. Lista kategorii, w których można uaktywnić opcję Przesyłki OLX, znajduje się tutaj.
Jeśli dodasz Przesyłkę OLX do ogłoszenia, jej koszt wyniesie jedyne 5zł!
Szczegółowy Regulamin Promocji znajdziesz tutaj.
Zachęcamy do kupowania z Przesyłką OLX – teraz za jedyne 5 zł.
Czy promocja za 1 zł będzie przedłużona?
Mago, jeżeli promocja będzie przedłużona, poinformujemy o tym. Prosimy o ustawienie powiadomień na koncie OLX, dzięki czemu będziesz na bieżąco 🙂
30 sierpnia dostałam informacje o błędzie technicznym uniemożliwiającym zamknięcie sprzedaży. Jestem sprzedającym. Wysłałam zgłoszenie na pomoc OLX. Do dnia dzisiejszego nie dostałam ŻADNEJ odpowiedzi, a kupujący zwrotu pieniędzy. Transakcja jest zawieszona, mija czwarty dzień…..
Ewo, czas oczekiwania na odpowiedź naszych Specjalistów jest wydłużony. Przepraszamy za tę niedogodność. Konieczne będzie anulowanie zamówienia. Od tego momentu w ciągu 10 dni roboczych Kupujący otrzyma zwrot pieniędzy.
Wszędzie piszecie, że promocja na przesyłkę za 1 zł w kategorii 'Moda’ trwa do 30 września 2021, a dziś -1. września- w ofertach to ZNIKNĘÅO i jest za 7.99! Dlaczego??? Proszę o przywrócenie ceny 1 zł zgodnie z Waszą zapowiedzią.
Mago, trwają prace nad naprawą błędu technicznego. Obserwuj na bieżąco ogłoszenia, wkrótce pojawi się przesyłka w cenie promocyjnej 🙂
Dzień dobry,
Zgodnie z regulaminem do 30 września 2021 r. miała obowiązywać promocja na przesyłki Olx w kategorii m.in Dziecko. Dziś jest 01.09, a ceny przesyłek o północy zmieniły się automatycznie na standardowe. Co się dzieje? Rozumiem, że to jakiś błąd? Czy też bez uprzedzenia zmieniacie zasady gry?
https://pomoc.olx.pl/hc/pl/articles/4404383832466-Przesy%C5%82ki-OLX-za-1-z%C5%82-w-kat-Moda-i-Dla-Dzieci-obowi%C4%85zuje-w-dniach-02-08-2021-r-do-30-09-2021-r-?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo0Njg5NDgsInVzZXJfaWQiOjM4MTE3Mjk5OTA5OSwidGlja2V0X2lkIjozNTYxMTc2LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxOTAwMDE1MDg4NjM0LCJhcnRpY2xlcyI6WzQ0MDQzODM4MzI0NjYsMzYwMDIwNTQwMjYwLDQ0MDQ5MTg5MTk5NTRdLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjMzMDcwMjU2fQ.Tw0sPZ5oGWism5V6SvZgNG0bLuVhU7vSyX3tO4Q1P2o
Moniko, trwają prace nad naprawą błędu technicznego. Prosimy o cierpliwość, wkrótce ceny Przesyłek OLX wrócą do ceny promocyjnej 🙂
ludzie, czy możecie mi w końcu odpowiedzieć na zgloszenie z formularza? w sobotę wysłałem zgloszenie z problemem, bo podałem zły numer telefonu do wysyłki przy kupowaniu przedmiotu. Teraz ani nie mam przedmiotu bo sprzedawca nie moze go wysłać, ani nie mam swoich pieniędzy które nie są małe. Nie mam czasu na takie zwlekanie w nieskończoność aż łaskawie ktoś otworzy zgłoszenie i mi pomoze zmienić ten numer na etykiecie dla sprzedającego albo po prostu anuluje transakcje i odeśle mi moje pieniądze na konto. Liczę, że maksymalnie jutro do południa będzie to zrobione.
Halt, nasi Specjaliści odpowiadają na zgłoszenia w kolejności ich otrzymania. W sytuacji podania błędnego numeru telefonu Sprzedający powinien anulować zamówienie. Do 7 dni roboczych otrzymasz zwrot środków na konto bankowe.
Ja sprzedałam kilka rzeczy na które było promocja 5 zł, i co i nic, wysłałam je za pośrednictwem InPostu i za przesyłkę zapłaciłam 12,99 i 13,99.
Anno, koszty Przesyłki OLX pokrywa Kupujący. Szczegółowy proces zakupu znajdziesz w artykule Sprzedaj z dostawą – instrukcja dla Sprzedającego
Dostaję przelewy na konta tylko za towar,nie mam zwrotów za wysyłki.Wysłałam 5 paczek.Czekam na szybkie wyjaśnienie ,bo wycofuje się z takich transakcji.
Prosimy o kontakt poprzez nasz formularz. Postaramy się pomóc jak najszybciej 🙂
OLX ma bałagan i brak kompetencji – można nazwać „naciąganiem” ludzi. Mi wmawiali, że mam problem z kompem, bo zmiany ceny nie dało się wprowadzić Ha, ha. Po miesiącu zmienili coś na stronie i teraz pyta: „…wprowadzić zmiany?”
Ula, jeśli odpowiedź, jaką otrzymałaś od nas w związku z występującym u Ciebie błędem nie była satysfakcjonująca, odpisz na otrzymaną od nas wiadomość. Otrzymasz kolejną odpowiedź w najkrótszym możliwym czasie. Błędy techniczne się zdarzają i zawsze pracujemy nad tym, by jak najszybciej je naprawić – w żadnym razie nikogo na nic nie „naciągamy”, a wszelkie opłaty przewidziane są naszym Regulaminem, który zaakceptowałaś, używając OLX.
Stanowczo nie zgadzamy się z Twoim stwierdzeniem, że w naszej firmie brakuje kompetencji. Chętnie również zapraszamy do rekrutacji! Na stronie https://careers.olxgroup.com/ znajdziesz wszystkie aktualne oferty 🙂
Wysyłka wysłana i odebrane przez kupującego,a tu otrzymuję wiadomość od oxl,że paczka nie wysłana w ciągu trzech dni i kupujący otrzyma zwrot pięniędzy!Z kim sie kontaktować i jak żeby wyjaśnić sprawę!!???
Kachla83, prosimy o kontakt przez nasz formularz kontaktowy (https://www.olx.pl/kontakt).
ja do dzisiaj nie dostałam zwrotu paczki ani równowartości przesyłki (40zł) mimo, że w aplikacji na moim koncie olx otrzymałam że odbiorca nie odebrał paczki i kasa mu została zwrócona a wg kurierskiej firmy odebrał. mimo reklamacji do olx nie zwrócono mi paczki ani nie otrzymałam zapłaty za sprzedany towar. Wg mnie kupujący zakombinował i prawdopodobnie w czasie odbioru wysłał rezygnację która w systemie zarejestrowała się jako nieodebrana i automatycznie zwrócono mu kasę. Zostałam oszukana.
Marzeno, prosimy o skontaktowanie się z nami poprzez link do formularza, z adresu e-mail powiązanego z kontem OLX. W wiadomości podaj dane paczki, wtedy sprawdzimy co się z nią stało.
Przesyłkę wysłałam w terminie,została odebrana przez kupującego,a otrzymałam wiadomośc od oxl,że nie została nadana w ciągu trzech dni i kupujący otrzyma zwrot pięniędzy.Jak skontaktować sie z oxl,żeby sytuację wyjaśnić?
Katarzyno, prosimy o kontakt przez nasz formularz kontaktowy – https://www.olx.pl/kontakt
Kiedy znow promocja na wsyylke??
Pożyjemy, zobaczymy 😉
promocja na tanie wysyłki to świetna sprawa !!! więcej takich promocji proszę !! 🙂
juti, pożyjemy, zobaczymy 😉
No cóż, pierwszy raz skorzystałem z przesyłki na OLX w dodatku promocyjnej i od razu wtopa – sprzedający nie potwierdził i trwa zwrot. Napisałem do niego żeby potwierdził i kupiłem ponownie, niestety system w ogóle nie widzi tej transakcji a sprzedający nic nie dostał a ja zapłaciłem 2 razy za ten sam przedmiot i zobaczymy co na to pomoc techniczna – zgłosiłem problem i czekam
direcky, przykro nam z powodu takiej sytuacji. Dziękujemy za zgłoszenie, nasi pracownicy na pewno przyjrzą się sprawie bliżej.
usuwają nieprzychylne komentarze o nierealizowaniu wypłat pieniędzy sprzedającym – zgłaszam sprawę do prokuratury i mediów tvn uwaga o nagłośnienie
tomasz, jeśli napisałeś kilka podobnych komentarzy w krótkim czasie na ten sam temat to możliwe jest, że część z nich została zablokowana. Jeśli chodzi o brak wypłat – Twoje pieniądze na pewno do Ciebie dotrą. Od wczoraj borykamy się z opóźnieniem w aktualizacji statusów przesyłek (z tym powiązane jest opóźnienie wypłat), który wystąpił po stronie operatora. Błąd jest już naprawiany i damy znać na blogu, gdy sytuacja wróci do normy.
Åadny podtekst cannabisowy na zdjęciu 🙂 Mary Jane powiadacie?
No cóż, musimy przyznać, że nie zwróciliśmy na te napisy uwagi! A Mary Jane to sympatyczne imiona, niektórzy z nas bardzo lubią słuchać np. Mary J. Blige 😉