Aktualnie występują problemy z Panelem Pracodawcy – załączone dokumenty nie są widoczne oraz nie można skontaktować się z kandydatem. Odpowiedni dział zajmuje się błędem.
Witam, panel pracodawcy nie działa od wczoraj, nagle przestały wyświetlać się CV, w wiadomościach pojawiają się cały czas nowe powiadomienia natomiast w panelu nie ma nic.
Mam stały problem, bo jest jak długo pamiętam – lub coś robię nie tak:
1. Dostaję informację iż mam wiadomość do ogłoszenia
2. klikam na link w emailu, pojawia się okno, po lewej lista wiadomości z początkiem treści: Szanowni państwo, W Odpowiedzi….
3. klikam na wiadomość, po prawej informacja – „Od teraz wszystkie odpowiedzi na Twoje ogłoszenia o pracę znajdują się w Panelu pracodawcy”
4. klikam na „Przejdź do Panelu pracodawcy”
5. Widzę imię nazwisko kandydata, kontakt do niego – ale wiadomości brak
6. W menu górnym ciągle się świeci żólte kółeczko z nieprzeczytanymi wiadomościami.
JAK JE PRZECZYTAĆ ?!!
Z dziale pomocy, w temacie panelu pracodawcy widzę taki zapis:
„Jeżeli wolisz odczytywać wiadomości w tradycyjny sposób — wiadomości przypisane do Twoich ogłoszeń będą się wciąż pojawiać w zakładce Wiadomości, jak to miało miejsce dotychczas”
Witam, panel pracodawcy nie działa od wczoraj, nagle przestały wyświetlać się CV, w wiadomościach pojawiają się cały czas nowe powiadomienia natomiast w panelu nie ma nic.
Doroto, wyczyść dane przeglądania (cookies) – to powinno pomóc 🙂
Witam. Panel pracodawcy nadal nie działa.
Mateo, wyczyszczenie danych przeglądania (cookies) powinno pomóc 🙂
Mam stały problem, bo jest jak długo pamiętam – lub coś robię nie tak:
1. Dostaję informację iż mam wiadomość do ogłoszenia
2. klikam na link w emailu, pojawia się okno, po lewej lista wiadomości z początkiem treści: Szanowni państwo, W Odpowiedzi….
3. klikam na wiadomość, po prawej informacja – „Od teraz wszystkie odpowiedzi na Twoje ogłoszenia o pracę znajdują się w Panelu pracodawcy”
4. klikam na „Przejdź do Panelu pracodawcy”
5. Widzę imię nazwisko kandydata, kontakt do niego – ale wiadomości brak
6. W menu górnym ciągle się świeci żólte kółeczko z nieprzeczytanymi wiadomościami.
JAK JE PRZECZYTAĆ ?!!
Z dziale pomocy, w temacie panelu pracodawcy widzę taki zapis:
„Jeżeli wolisz odczytywać wiadomości w tradycyjny sposób — wiadomości przypisane do Twoich ogłoszeń będą się wciąż pojawiać w zakładce Wiadomości, jak to miało miejsce dotychczas”
ALE JAK ?
Sławku, wyczyść dane przeglądania (cookies) i daj nam znać czy to coś pomogło.