Dostaliśmy wiele sygnałów, że Użytkownicy kontaktujący się z nami za pomocą formularza zgłoszeniowego lub mailowo na [email protected] – nie dostają odpowiedzi od naszych konsultantów. Bez obaw – odpisujemy na wszystkie zgłoszenia Użytkowników, jednakże często zdarza się, że trafiają one do spamu, szczególnie w przypadku domen gmail.com oraz o2.pl. W tej sytuacji prosimy o sprawdzenie wszystkich folderów na skrzynce – zwłaszcza, gdy od utworzenia zgłoszenia minęły już 24 godziny. Na pewno nie zostawimy nikogo bez odpowiedzi 🙂
Comments are closed
Dlaczego przy próbie odpowiedzi na wiadomośc kupujacego, otrzymuje wiadomość. NIE MOŻESZ WYSYÅAĆ WIADOMOŚCI. Było wszystko ok aż do dzisiejszego popołudnia, co ja mam zrobic, jak ludzią odpisać, nikt nic mnie nie ostrzegał o takim czymś. Co ja mam w tej sytuacji zrobic???
Kornelu, wyślij nam zgłoszenie na [email protected] – sprawdzimy, co się stało.
Nie wzięliście chyba pod uwagę jednego – to do Was nie dochodzą wiadomości. Sprawdziłem i tak właśnie jest.
Albo udajecie, że nie dochodzą. Ale jeśli jesteście pewni, że odpowiadacie na każde zgłoszenie, to tak właśnie jest:
NIE DOCHODZÄ„ DO WAS WSZYSTKIE WIADOMOŚCI, JAKIE WYSYÅAJÄ„ UŻYTKOWNICY.
Otrzymaliśmy Twoją wiadomość wysłaną w poniedziałek. Wysłaliśmy Ci odpowiedź godzinę i kilkanaście minut później. Sprawdź folder Spam i wszelkie ewentualne zakładki tematyczne, które masz w swojej skrzynce 🙂
Wyjaśnię dokładnie co mam na myśli.
Tak. To prawda. Otrzymałem Tą wiadomość/odpowiedź (pierwszą) od Marty.
Odpowiedziałem na jej wyjaśnienia i ….. wiadomość zaginęła.
Natomiast Marta pisze później, że otrzymała zły feedback.
Napisałem jej dlaczego, i otrzymałem później wiadomość, że nie otrzymała wyjaśnienia.
Mój serwer nie zgłasza żadnych powiadomień co do tego, że wiadomość nie została wysłana ani innych błędów.
Wychodzi więc na to, że coś musicie mieć u siebie z serwerem wiadomości przychodzących tak jak napisałem dzisiaj na ogólnego maila.
Nie wiem w jakich okolicznościach nie dochodzą do użytkowników odpowiedzi, ale skoro odpowiadacie na każdą wiadomość,
a użytkownicy nie otrzymują odpowiedzi, to może ich nie otrzymują, bo wy nie otrzymujecie od nich pytań?
Dziękujemy za Twoje uwagi. Dokładnie zbadamy tę sprawę, by mieć pewność, że wszystko działa prawidłowo. Pozdrawiamy 🙂
Co się dziś dzieje ze zdjęciami? Nie sposób wgrać nawet jedną fotkę do ogłoszenia!
Michale, napisz do nas na OLX.pl/kontakt, chętnie sprawdzimy dla Ciebie, co się dzieje. Możesz też skorzystać z artykułu w naszej Pomocy – może tam znajdziesz rozwiązanie: https://pomoc.olx.pl/hc/pl/articles/210631609-Problem-techniczny-rozwi%C4%85%C5%BC-go-sam
Nie ma sensu z wami wspólpracować. Nawet komentarze nie publikujecie
Debili. Przez Was sami straty i zero odpowiedzi od „Pomocy”. Piszesz na fb kierują na maila, na mailu w ogóle ignorowanie totalne. Od 2 m-cy wystawiacę na firmę faktury po 12 zł, zamiast tego żeby zorganizować normalne wystawienie zbiorczych faktur.
Oleksandr 🙂 Odpowiadamy na wszystkie wiadomości naszych Użytkowników. Publikujemy także wszystkie komentarze. Jak napisaliśmy w artykule – sprawdź proszę, czy nasza odpowiedź od centrum pomocy nie trafiła do spamu. P. S. Widziałeś naszą ostatnią kampanię „W sieci bądź sobą”? 🙂
Nie ma i nie było żadnego maila. I mam potwierdzenia wyslania informacji
Oleksandr, jeśli nie znalazłeś naszej odpowiedzi także w spamie oznacza to, że wiadomość od Ciebie do nas nie dotarła. Jak wspomniałam, odpowiadamy na wszystkie wiadomości, które do nas docierają. Jedyne, co w tej sytuacji mogę polecić to ponowny kontakt z nami. Pozdrawiam 🙂
Witam nie wiem czemu nie mogę wysłać wiadomość na podane ogłoszenie w tytule napisz.
Logujac się pisze ze moje dane są niepawidlowe bądź nie aktualne
Witam 🙂 W tej sytuacji upewnij się proszę, że wpisujesz poprawny adres e-mail oraz hasło. Zachęcam także do skorzystania z opcji „Przypomnienie hasła” – to powinno rozwiązać problem z logowaniem 🙂
Przykro mi ,ale ostatnio nie dostałam zapytania o wolne miejsca noclegowe w ostatnich paru dni. Podaję mój mail.
Witamy 🙂 Artykuł dotyczy braku odpowiedzi na zapytanie do centrum pomocy 🙂 W celu zwiększenia atrakcyjności oferty, zachęcamy do promowania oferty – więcej na ten temat można znaleźć tutaj: https://pomoc.olx.pl/hc/pl/articles/115003283325-Pakiety-promowa%C5%84-i-promowanie-7-dni-na-stronie-g%C5%82%C3%B3wnej Pozdrawiamy 🙂