Dostajemy od Was sygnały, że nie otrzymujecie wiadomości z kodem do zmiany hasła na koncie w OLX. Śpieszymy więc z wyjaśnieniami. Zbadaliśmy sprawę i okazuje się, że nasze maile są prawidłowo wysyłane. Niestety są blokowane przez administratorów skrzynek pocztowych. W tej sytuacji zachęcamy, by adres, z którego przychodzą wiadomości: [email protected] dodać do listy kontaktów czy odbiorców zaufanych na swojej skrzynce mailowej. Następnie należy ponownie skorzystać z opcji przypomnienia hasła. Wówczas nie powinno być problemów z otrzymaniem wiadomości. Gdyby jednak w ciągu 30 minut nadal taka wiadomość do Was nie dotarła, prosimy o kontakt z administratorem poczty w celu odblokowania wyżej wskazanego adresu.
Comments are closed
Niestety po kilku próbach nie ma żadnej wiadomości nawet w folderze spam
Krzysztofie, ten wpis jest z 2019 roku. Napisz do nas na [email protected] – przyjrzymy się sprawie!
Potwierdzam.. Powyższe wyjasnienia OLX’a nie są prawdą. Kody nie są w ogóle wysyłane. Mam konto na gmail’u, [email protected] jest dodany do kontaków, choć wiadomo od razu, że to bzdurne zalecenie. Nic nie przychodzi.
Użytkowniku OLX, ten wpis jest z września 2019 roku. Jeśli obecnie masz jakieś problemy techniczne, daj nam znać na [email protected]. Dzięki!
No i dałem znać ….. i od 24 godzin plus jeszcze inna skrzynka nic nie przychodzi…. To jak mam zmienić hasło???? A stare jakoś działało chyba kilkanaście lat i nikomu to nie przeszkadzało…
Janie – widzimy, że dostałeś już od nas odpowiedź. Mamy nadzieję, że już wszystko ok 🙂
Bzdura. Sprawdzone, nic związanego z kodami nie dociera do dostawcy poczty z Waszej strony. Nikt nie blokuje [email protected] . Maile o innej treści( nie związanej z weryfikacją hasła) docierają do mnie z adresu [email protected] bez problemu. Dziś dostałem maila z wygaśnięciem ogłoszenia.
Macie problem po Waszej stronie a zwalacie na użytkowników. Mam u was kilkadziesiąt zł na koncie do których nie mam dostępu przez Waszą bezczynność i nie profesjonalne przeprowadzanie weryfikacji.
Grzegorzu, ten wpis jest z września 2019 roku. Jeśli obecnie masz jakieś problemy techniczne, daj nam znać na [email protected]. Dzięki!
Ja mam problem. Na poczte w interii maile przychodza z opoznieniem kokku godzin. Kpina. Mam od rana info, ze ktos o cos mnie pyta, a nie moge odpowiedziec bo wylogowaliscie mnie z apki po aktualizacji.
Przemku, niestety czas dostarczenia maila nie zależy od nas. Jeśli chodzi o wylogowanie z aplikacji – jeśli masz problem z ponownym zalogowaniem – napisz na [email protected].