Uwaga! Mamy chwilowe problemy techniczne z opłaceniem ogłoszeń. Pracujemy już nad naprawieniem tego błędu. Prosimy o cierpliwe oczekiwanie na rozwiązanie problemu.
Gdy tylko możliwość opłacenia ogłoszeń zostanie przywrócona – poinformujemy Was o tym!
Aktualizacja godz. 15:55. Naprawa błędów nadal trwa. Przepraszamy za niedogodności!
Aktualizacja godz. 17:29. Problem z opłacaniem ofert został rozwiązany. W tej chwili prosimy o cierpliwe oczekiwanie na weryfikację ogłoszeń.
W moim przypadku ogłoszenie zostało opłacone i już się wyświetlało. Następnego dnia wprowadziłam drobną zmianę w treści. Od tej pory ogłoszenie „wisi” w oczekujących z adnotacją
„Dokonałeś zmian, więc ogłoszenie musi zostać przez nas sprawdzone” Dodam, że ogłoszenie było płatne i promowane, więc w takiej sytuacji powinna się wyświetlać przynajmniej jego poprzednia wersja. Na moje zgłoszenie problemu w dwóch miejscach na olx, dostałam odpowiedź typu „kopiuj – wklej” , nie na temat. Bo jaki związek mają problemy z płatnościami i awaria na tym obszarze, jeśli w moim przypadku chodzi o to, że nikt nie zaakceptował zmian które wprowadziłam w treści ogłoszenia. Minęła doba i sytuacja bez zmian.
Moniko, przykro nam, że dłużej czekasz na odpowiedź – ale widzimy, że Twoje ogłoszenie jest już aktywne.
kurcze, coś się złego dzieje ostatnio z OLX, najpierw usunęliście mnóstwo ogłoszeń walcząc z „koronawirusem” w ich treści, nie zważając na kontekst w jakim to słowo i inne zostały użyte i uprzednio nie informując użytkowników o zakazie używania w treści ogłoszenia słów związanych z pandemią, które w pewnych sytuacjach, mogą wprowadzać w błąd innych użytkowników serwisu, a teraz techniczne problemy z opłaceniem ogłoszeń. Na czym polegają te problemy, bo z mojego konta kwota za opłacenie ogłoszenia zniknęła. Liczyłem na szybkie wystawienie ogłoszenia, ale niestety znowu trzeba czekać, zero informacji na panelu o możliwości wystąpienia ewentualnych problemów z pojawieniem się ogłoszenia. Liczę na to, że uda się Państwu szybko rozwiązać problem i że będziecie Państwo informować użytkowników o możliwości powstania problemów, a nie żebyśmy sami szukali OCB.