Mamy chwilowe problemy z wysyłanymi wiadomościami do innych Użytkowników. Prosimy o cierpliwe oczekiwanie na rozwiązanie problemu – jak tylko błąd zostanie naprawiony – poinformujemy Was o tym!
Kiedy problem z przesyłką OLX, która jest niewidoczna dla kupujących zostanie rozwiązany? Po polsku wystarczy zadać pytanie czy po ukraińsku też mam zadać?
Wojtku, przejdź do zakładki Twoje przesyłki / Sprzedajesz i uzupełnij dane weryfikacyjne. Następnie wyczyść dane przeglądania i spróbuj dodać Przesyłkę OLX ponownie 🙂
Mam ten sam problem. Edytuję ogłoszenie żeby dodać przesyłkę, chwilę jest w oczekujących i pojawia się ponownie bez opcji przesyłki. Nie mam opcji „Uzupełnij dane” w „Moich przesyłkach”.
16 lipca ten sam problem. Nie ma opcji dodania przesyłki do wstawionego ogłoszenia. Ogłoszenie jest w kategorii, która przyjmuje przesyłki, Ad Block wyłączony, dane uzupełnione i zweryfikowane, cookies wyczyszczone, wylogowanie, system zrestartowany i… nie działa. Nie ma opcji Dodaj Przesyłkę OLX. Co jeszcze można zrobić?
ja rowniez,nie moge sie doczekac,aby Wasz portal rozwiazal moj i Innych problem; w ogłoszeniu nie zapisuje mi się opcja PRZESYÅKI OLX, przedmiot jest wystawiony w kategorii dla dzieci. Po kliknięciu dodaj przesyłkę olx, wybieram paczke Inpost, następnie zapisuję zmiany wprowadzone w ogłoszeniu, ale nie pokazuje się kupującemu możliwość Przesyłki OLX;nastepny problem nie moge uaktualnic danych,mam podac dane od nowa bo zmiana na PayU,ale niestety gdy klikam uzupelnij dane, pojawia mi sie komunikat ze sprobuj ponownie
Kiedy coś zrobicie bo teraz nie mogę odzyskać pieniędzy paczka się nie zmieściła do paczkomatu i gościu komputera mi nie wysłał a teraz próbuje pisać do państwa to nie odpisujecie i nie mogę teraz już anulować przesyłki olx bo cały czas piszę paczka wyslana a wogole jest nie wysłana zróbcie coś z tym.
Piotrku, w takim przypadku zawsze konieczne jest anulowanie transakcji. Nasz specjalista podjął już odpowiednie kroki. W artykule Przygotowanie paczki do nadania znajdziesz dostępne gabaryty 🙂
Wasi specjaliści nie odpowiedzili na mój probelm… nadal pomimo dodania przesyłki wciąż nie ma jej w ogłoszeniu ani w przedmiotach z wysyłką na moim profilu.. więc ?
bardzo czesto nie moge wybrac miejscowości wyszukiwania . klikam na miejscowość i nic sie nie dzieje . nie podbiera jej . zostaje puste miejsce w pozycji miejscowość
Marku, bardzo prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy. Dołącz zrzuty ekranu lub nagranie ekranu – dzięki temu będziemy mogli sprawdzić, gdzie leży problem 🙂
Witam , mam ogromny problem od wczoraj z odczytem wiadomosci , jakas wiadomosc po anfgelsku mowi ” odswiez ” , robie to i nic. Prosze cos zrobic bo czekam na wazne decyzje i odp. Pzdr. Ewa Wozniak
Witam, kilka miesięcy temu temu zgłaszałem problem dotyczący niemożliwości dokonania zakupu z przesyłką. Po kliknięciu w przycisk pojawiają się tylko trzy pulsujące kropki i tak potrafią sobie migać kilka godzin. Zakupu usiłowałem dokonać na dwóch różnych komputerach, z różnymi systemami (win7 i win10), z dwoma różnymi antywirusami (Eset i win Defender) i dwoma różnymi przeglądarkami (Chrome i Firefox). Nie pomogło nawet wyłączenie całej domeny *olx.pl* ze skanowania. Win10, obie przeglądarki i antywirusy są zaktualizowane do najnowszej wersji.
Wtedy problem wystąpił na tydzień czy dwa przed końcem promocji na tańszą dostawę i teraz też to się dzieje. Proszę mi wybaczyć, ale odnoszę wrażenie, że to jest lipna promocja i specjalnie blokujecie możliwość z niej skorzystania.
Co do wypełniania formularza pomocy technicznej, to poprzednio czekałem tyle czasu na Wasz odzew, że w międzyczasie zdążyłem dogadać się ze sprzedającym, zrobić przelew i doczekać się przesyłki wysłanej pocztą, więc teraz postanowiłem zgłosić problem tutaj.
Pozdrawiam,
Hubert P.
Hubercie, prosimy o wysłanie zgłoszenia wraz z opisem oraz zrzutami ekranu poprzez Formularz kontaktowy. Nasi Specjaliści sprawdzą problem od strony technicznej.
No i nie pomogliście. „U mnie działa”. Pan odpowiadający na zgłoszenie nawet nie raczył przeczytać opisu problemu. A w ogóle to dostałem odpowiedź identyczną, jak ta na poprzednie zgłoszenie, sprzed kilku miesięcy. Dobrze, że przy tym całym kopiuj-wklej ktoś pamiętał o zmianie imienia. Gratuluję profesjonalizmu.
Hubercie, przykro nam, że sprawy nie udało się rozwiązać. Jedyne co możemy doradzić na ten moment to jednorazowe sprawdzenie czy problem występuje również w aplikacji mobilnej.
Witam.
Jestem rzadkim gościem na OLX ale już kilkakrotnie dostawałem komunika o konieczności zmiany hasła przy próbie logowania. Za każdym razem postępuję zgodnie z zaleceniami i czekam na kod weryfikacyjny. Bezskutecznie…. NIGDY ich nie dostałem. Już 3 razy zakładałem nowe konto na inny adres mailowy gdy chciałem coś kupić ale to raczej słabe rozwiązanie. Powoli tracę cierpliwość bo jeżeli rozwiązanie tak banalnego problemu jak dostarczanie maili przerasta możliwości OLX to może warto się albo podszkolić, albo lepiej zapłacić fachowcowi, kto zautomatyzuje ten proces, tak jak to ma miejsce na wielu innych stronach. I proszę mi nie pisać bzdur o dodawaniu OLX do zaufanych nadawców czy sprawdzaniu folderu spam bo to robię zawsze. Poprzez FB też się nie zaloguję bo go nie mam i nie ma zamiaru mieć, chyba że zostanę do tego zmuszony przez pracodawcę, na co się raczej nie zanosi. I pytanie dodatkowe: Czy naprawdę konieczne jest zmiana hasła z zaleceniami jego tworzenia, do których od dawna się stosuję (małe i duże litery, znaki specjalne i cyfry)?
Jarog63, czy problem występuje również na innym komputerze i w aplikacji mobilnej? Zmiana hasła z zaleceniami jego tworzenia jest konieczna dla wszystkich Użytkowników OLX.
Ostatnio zakupiłam na OLX nasiona buraka Burpee’s Golden Burpees nasiona około 5gr=około 100 szt sprzedawca Kasia ,Nie mogę wejść w wiadomość,żeby odczytac bądź też odpisać bo jak klikam w wiadomośc to zgłasza mi się błąd.Tak się dzieje tylko z tym sprzedawcą.Dlaczego tak się dzieje?z innymi sprzedawcami zawsze wyświetlała się wiadomość na którą mogłam odpisać.Jak prowadzić rozmowę skoro wyskakuje błąd?czy zostaje tylko sms?
Dzień dobry, piszę tutaj mając świadomość tego iż merytorycznie nie odnosi się do blogów tu ujętych, ale na zgłoszenie nr Id: 43363** nie otrzymałem odpowiedzi.
Mój komentarz dotyczyć z pewnością będzie wielu uzytkwoników OLX.
Krótki opis.
Wchodzę w mój OLX – otrzymane oceny.
I czytam na mojej stronie o mnie,, że:
Nie polecam:
Większość kupujących nie jest zadowolona z tego ogłoszeniodawcy ??????????????????????
Tylko, że ja jeszcze nic w życiu nie sprzedałem poprzez OLX, zatem zadaję pytanie?
JAKIE TO MOGÄ„ BYĆ OCENY MOJEJ SPRZEDAŻY OD KUPUJÄ„CYCH ode mnie?
Przecież to jest farsa, parodia i wprowadzanie w błąd innych o mnie i deprecjonowanie ISTOTY ocen.
Ocena, aby spełniła swoją funkcję musi być precyzyjna, czy jest od kupującego, czy sprzedającego.
Dla mnie jest to zasadnicza różnica i unikam kupowania od sprzedawców, którzy inni nie polecają.
Ale dlaczego ja jako kupujący mam mieć przypisane oceny, że UZYSKAÅEM JE JAKO sprzedający?
Zatem, do czego prowadzi Wasz system oceniania na moim przykładzie.
Wystawiłem sprzedającym dwie oceny negatywne na dziesiątki zakupów na tym portalu. Oczywiście sprzedający zaraz wystawili mi również negatyw i jestem teraz dla innych na czerwono, że kupujący mnie nie polecają????????? . I automatycznie mnie wasz system wyrzucił na czerwono, że kupujący mnie nie polecają?
ZADAJĘ DRUGIE PYTANIE? Co to ma wspólnego z rzeczywistą i wiarygodną oceną, czy ona oddaje jej istotę i sens?
Pozdrawiam.
Waldemar
Waldemarze, przykro nam i zdajemy sobie sprawę, że problem dotyczy wielu Użytkowników. System jest w fazie rozwoju i nadal pracujemy nad usprawnieniem jego funkcjonalności. Dziękujemy za sugestię i mamy nadzieje, że już wkrótce uda się go zoptymalizować.
w ogłoszeniu nie zapisuje mi się opcja PRZESYÅKI OLX, nie wiem dlaczego, przedmiot jest wystawiony w kategorii dla dzieci. Po kliknięciu dodaj przesyłkę olx, wybieram odpowiednią wielkość paczki i Inpost, następnie zapisuję zmiany wprowadzone w ogłoszeniu ale wogóle nie pokazuje się kupującemu możliwość Przesyłki OlX
Dzień dobry, mam taki sam problem 3 ogłoszenia z przesyłką i żadne nie działa, a dodałem nowe ogłoszenie i zadziałało. za każdym razem jak klikam edytuj ogłoszenie to pokazuje się, że przesyłka jest dodana. Próbuje ją wyłączyć i włączyć jeszcze raz ale to też nie pomaga 🙁 proszę o pomoc bo wyróżniłem ogłoszenie w którym nie działa przesyłka
Zaczynam się poważnie zastanawiać czy to strona ma same błedy techniczne, czy przy obsłudze klienta pracują same błędy techniczne Od miesiaca z bardzo różnym powodzeniem (głównie niepowodzeniem technicznym) próbuję sprzedać kilka przedmiotów, kwoty drobne, ale chciałam pozbyć się przed swietami (powtórzę: PRZED świętami) licząc, że nawet jesli uda mi się sprzedać część przedmiotów, kazde pare złotych na świeta się przyda.
Ale jak sprzedać coś PRZED świetami (i to jeszcze na tyle wczesnie, zeby nabywca zdązył to świątecznie wykorzystać/[przygotować) jeśli od tygodni mam
->miks znikania moich ogłoszeń całkowicie z pola widzenia,
-> wielogodzinne oczekiwanie na akceptację świeżo dodanego ogłoszenia, które dla was jest po rzekomej edycji
-> a jeśli faktycznie ogłoszenie edytuje to nigdy nie wiem, jak długo będzie czekało aż jakaś gwiazda zaranna przekona się, że edycja polegała na zamianie kolejności wczesniej opublikowanych zdjęć, albo obcięciu 3 zł z ceny – nie powinniście mieć przypadkiem skryptów do takich kontroli?
chociaż to i tak wszystko drobiazgi przy fakcie, że jakiś maniak moderowania złapał poważną fazę na
-> moderowanie moich ogłoszeń. i nawet jeśli, pierwsze dwa zmoderowane, faktycznie na upartego mogły złamać regulamin to wystarczyloby o tym poinformować, podać punkt, który został naruszony i umożliwić poprawę/edycje zmoderowanych ogłoszen. Nie ma opcji, domyślaj się użytkowniku, które z pięciu potencjalnych olxowych wykroczen popełniłes. a potem módl się, żeby trafić na konsultanta na tyle życzliwego (PRZEZ CAÅY TEN CZAS UDAÅO MI SIE ROZWIAZAĆ BIEŻÄ„CE PROBLEMY Z JEDNÄ„ KONSULTANTKÄ„, tylko jedna Pani była na tyle uprzejma, że nie odpisała na odczepnego na zgłoszenie zaraz potem znikając na zawsze), zeby umożliwił ci edycje twoich własnych ogłoszeń. tylko po co, skoro
-> nie powisiały nawet kilku godzin kiedy jakiś maniak znowu je zmoderował. I w tym kolejnym przypadku już nie było mocnych, zebym domysliła sie co znowu zrobiłam zle, bo ucze sie na błedach i nie lubie tracic czasu – szczesliwie znowu jakas konsultantka umozliwiła mi łaskawie dostęp do moich własnych ogłoszeń.
-> i zaskoczenie, bo jedno z nich poleciało jako zmoderowane, a analogicznie zedytowane trafiło w końcu na listę aktywnych. Ale chyba liczba zmoderowanych ogłoszeń musi być stała (tu: 2) to zmoderowano mi całkiem nowe ogłoszenie, aktywne bylo znowu pare godzin – i ono w żaden sposób (zreszta drugie tez nie) nie łamie regulaminu. Natomiast dotyczy sprzedaży kartek swiatecznych…. i ciekawe kto kupi ode mnie kartki, które bedzie musiał zdązyc wysłac tak, zeby dotarły przed swietami, skoro one drugi czy trzeci dzien wiszą sobie ukryte przed swiatem ( i przede mną) w zakladce zmoderowane.
i można do was pisac i pisac prosic i tłumaczyc, żądać i opieprzać i chyba tylko rozpłakac sie pozostało albo napisać skargę do przełożonych ale akuku na jaki adres ją wysłać? skoro jedyna mozliwosc to ten cholery panel kontaktu który kazdy ma w głebokim poważaniu, bo przeciez umiesciliscie dopisek ze sytuacja ciezka wiec wiecie rozumiecie troche to potrwa zanim ktos odpowie… no to trwa i tak od miesiaca ciagle cos i zamiast sie poprawiac jest coraz gorzej
Gdybym wystawiała jakieś drogie przedmioty, które budziłyby spore zainteresowanie a nie dawalabym rady ich sprzedac, bo zanim ktos by sie zdązył zastanowic to znikacie ogłoszenie, to chyba bym nie dała rady tego dźwignąć, ale sprzedaję takie drobiazgi (które jednakowoż chcialam sprzedać z kilku waznych dla mnie powodów) to nawet mi sie juz nei chce dymu w social mediach robić, ale bede do was pisać wiadomosc za wiadomoscią az sie ktos zorientuje ze macie sabotażyste na pokładzie i tego nadgorliwca wykopie na zbity…. albo aż ktos naprawi wam skrypt i przestaniecie robic z ludzi idiotów
A w ogole to od lat mam konto, nie korzystam moze specjalnie często i nie wykupiłam płatnych ogłoszen (czyzby tu był pies pogrzebany? to niech sobie leży, bo złotówki ode mnie nie zobaczycie) ale od miesiaca walczę z ciągłymi problemami i ani jednego przepraszamy za utrudnienia nie zobaczyłam
Prosze umozliwic mi edycję moich zmoderowanych ogłoszeń.. Oczywiscie przedtem WYRAŹNIE WSKAZAĆ, który punkt regulaminu w którym miejscu kazdego z ogłoszen został złamany,
i na koniec, chocbym miała przedswiąteczną wyprzedaż garazową do Wielkanocy robić i codziennie wysyłac do was wiadomosci o awariach to nie odczepicie sie ode mnie. Natomiast jakjuz mi sie znudzi to daje sto procent gwarancji, ze straciliscie przynajmniej jednego uzytkownika. który nie tylko nie wróci ale bedzie robił wam najczarniejszy PR w kazdym możliwym miehjscu i przy kazdej mozliwej okazji.
bo są granice cierpliwosci i wyrozumiałosci, moje zostały przekroczone jak rzadko kiedy
KU PRZESTRODZE innych dotknietych niby błedami systemu ewent nadgorliwym moderatorem – OLX ma cie w … bo nie generujesz im odpowiednio wysokich zysków
czekam na wyjasnienia i naprawe błedów i umozliwienie mi edytowania mojego własnego ogłoszenia (oczywiscie z wyjasnieniem uprzednim)
Maagg, przykro nam, że spotkało Cię tyle utrudnień podczas korzystania z OLX. Sprawdziliśmy ogłoszenia, które zostały zmoderowane. Najczęstsze błędy to przedmioty w nieodpowiedniej kategorii. Tak też było w przypadku sprzedawanego przez Ciebie mebla, który przypisany został do kategorii Kolekcje. Przed wystawieniem ogłoszenia warto sprawdzić kategorię produktu w naszym artykule Którą kategorię wybrać. Mamy nadzieję, że dzięki temu nie napotkasz już problemów podczas dodawania ogłoszeń na OLX.
Witam
2 dni temu zakupiłam przedmiot, zapłaciłam, sprzedająca potwierdziła zakup, ale za jakiś czas status zmienił się na „problem techniczny”
Napisałam do Państwa poprzez formularz kontaktowy ale na razie bez odzewu
Przewoźnik którego wybrałam to paczka Orlen, pierwszy raz, nie wiem może tu tkwi problem
Ale zaraz koniec miesiąca i kończy się promocja na tanie wysyłki. Trochę nie fair… zależy mi na tym przedmiocie ale chciałabym zakupić go na promocyjnych warunkach przesylki.
Kasiu, błąd techniczny wynika z tego, że nie każdy punkt Paczki Orlen obsługuje przesyłkę w gabarycie L. Koniecznie będzie anulowanie przesyłki, zajmą się tym nasi Specjaliści. Zwrot pieniędzy otrzymasz w ciągu 10 dni roboczych.
Kupilam lampke w srode ,zrobilam przelew . W ogloszeniu po zakupie wyskakuje mi blad techniczny,skontaktuj sie z olx. Ani ja ani sprzedajacy nic nie moze zrobic.
Dzisiaj od około 13.30 próbuje dodać nowe aukcje. Jest godz. 14.10 i nadal nie mogę dodać. Wchodzę w „dodaj aukcje” i kreci się czarne kolko, a jak nie kolko to krzyżyk i tak na okrągło !
Tom Ready, w pierwszej kolejności sprawdź, czy masz wyłączonego AdBlocka oraz wyczyść dane przeglądania. Następnie spróbuj dodać Przesyłkę OLX do ogłoszenia. Jeśli problem będzie nadal występował daj nam znać 🙂
Postąpiłem wg zaleceń, nie mam adblocka, wyczyściłem całą historię przeglądania, i ponownie odznaczyłem dodanie przesyłki, potwierdziłem zmiany i wyświetlił się komunikat „Edycja Twojego ogłoszenia powiodła się”. Ale oczekiwana zmiana – dodanie przesyłki – nie nastąpiła. https://www.olx.pl/d/oferta/amazon-kindle-4-wifi-classic-etui-CID99-IDMEqr8.html
Spróbujmy jeszcze innego rozwiązania: zaloguj się na swoje konto OLX i przejdź do zakładki Twoje Przesyłki / Dane do wypłaty. Powinieneś odnaleźć tam formularz do uzupełnienia danych. Prosimy o jego wypełnienie i ponowną próbę dodania przesyłki do ogłoszenia.
Z pozycji w.w. ogłoszenia to nadal nie było możliwe, dopiero dodanie nowego ogłoszenia „na chwilę” uruchomiło opcję. Już się boję, co będzie się dziać w przypadku dodawania konta i przykro mi, że straciłem klientów w okresie płatnego promowania (
Jeżeli nadal w ogłoszeniu nie udało się dodać Przesyłki OLX, konieczne będzie zgłoszenie tej sprawy IT, niestety więcej nie możemy pomóc 🙁 Opisz całą sytuację i prześlij ją na Formularz kontaktowy.
Od rana czekam na wiadomosc. Dodalam przedmiot pare dni temu i ciagle jest blad techniczny przy dwoch moich ogloszeniach. razem z kupujacymi czekamy ale nikt ani slowa wyjasnien.
Rem00, korzystanie z przesyłek Pocztą Polska było chwilowo niemożliwe. Konieczne będzie anulowanie Przesyłki. Jeżeli nie nastąpiło to automatycznie, prosimy o odpowiedź.
Nie mogę włączyć opcji „przesyłki olx” do żadnego z ogłoszeń. Moje ogłoszenia są w kategorii w których dostępna jest przesyłka olx, mimo to po kliknięciu w „dodaj przesyłkę” przekierowuje mnie do edycji ogłoszenia. Problem trwa już od kilku dni.
Dabrito, po przejściu do edycji ogłoszenia, powinnaś zobaczyć suwak, którym możesz włączyć Przesyłkę OLX w swoim ogłoszeniu. Jeżeli nie jest on widoczny, prosimy o wyłączenie AdBlocka oraz o wyczyszczenie danych przeglądania.
olx zwraca ludziom pieniadze zamiast wyslac je sprzedajacemu.
Wyslalismy kilkadziesiat przesylek,statusy dorecvzone ,a olx zamiast wyslac pieniadze sprzedjacemu ,odsyla je kupujacemu.
Kpujacy ma przedmiot i zwrot pieniedzy
**************************************************************
Przesyłka nadana, wysłana, kupujący odebrał, a mi nadal przychodzą meile żebym drukował etykietę. Ja chcę moją kasę, bo za niedługo minie termin, i zostanę bez towaru i bez pieniędzy za niego. Czemu się nie potwierdza że wysłane?! Kupujący też nie może potwierdzić że jest ok. Ile mam czekać.
Robercie, problem wystąpił poza OLX i razem z operatorem pracujemy nad jego najszybszym rozwiązaniem. Ze względu na brak aktualizacji statusu, pieniądze zostały zwrócone Kupującemu. Po dokładnej weryfikacji statusów przesyłek z przewoźnikiem, niezwłocznie rozpoczniemy procedurę wysyłania zwrotów. Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało wysłane.
Od kilku dni chcę kupić przez opcję kup z wysyłką, po tym jak klikam tą opcję, pojawiają się 3 pulsujące kropki i tak się kręci – ostatnio całą noc, komputer mam na linuxie,
Anno, spróbuj dokonać zakupu na OLX z telefonu bądź komputera z innym systemem operacyjnym. Jeśli problem będzie nadal występował prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało ono wysłane.
Sprzedałam produkt, za który kupująca zapłaciła. Przy wysyłkach mam status błędu technicznego i konieczności kontaktu z Olx. Zarówno ja jak i kupująca kontaktowaliśmy się wielokrotnie z olx ale bez odzewu. Brak mi słów już na to. Nie mogę nic zrobić, nawet anulować zamówienia, bo etykieta nie została wygenerowana !!!! Proszę coś z tym zrobić.
Witam Agnieszko
Udało się rozwiązać problem, u mnie to samo … Dzisiaj napisałam na pomoc olx i będę czekała na ruch z ich strony. Ale chciałabym wiedzieć czy u Was się udało coś zrobić? Pozdrawiam
Od dwóch tygodni próbuję dodać „przesyłki olx” do swoich ogłoszeń. Niestety, nie idzie tego zrobić. Nie ważne czy chcę dodać przesyłki do nowych ogłoszeń czy do starszych (już istniejących). Problem jest ten sam. Próbowałem na komputerze z systemem Windows (przeglądarki: Firefox, Opera, Chrome) oraz na telefonie z systemem Android. W komputerze wyczyszczone pliki cookie oraz historia. Nic to nie daje. Za każdym razie przy próbie dodania wysyłki do ogłoszenia przerzuca mnie do edycji ogłoszenia. W „edycji” nie ma żadnego odnośnika do wysyłek.
Użytkowniku OLX, prosimy o sprawdzenie, czy przedmiot, który dodajesz znajduje się w kategorii, w której dostępne są Przesyłki OLX oraz czy masz wyłączonego AdBlocka. Jeśli tak jest, przejdź do edycji ogłoszenia, zjedź na dół strony. Powinieneś zobaczyć tam włączony suwak „Dodaj Przesyłkę OLX”.
Dzień dobry,
czy potrafią Państwo określić kiedy zostanie udzielona pomoc w sprawie wystąpienia „błędu technicznego” podczas zakupu z przesyłką olx?
Dokonałam zakupu, który został potwierdzony przez Sprzedającą.
W zakładce dotyczącej „Moich przesyłek” widnieje status błędu technicznego i konieczności kontaktu z Olx.
Pomimo licznych prób kontaktu przez formularze, jak dotąd nie ma konstruktywnego odzewu z Państwa strony…
Otrzymałam jedynie wiadomość automatyczną jakoby moje zgłoszenie zostało rozwiązane
i proszą Państwo o ocenę kontaktu z konsultantem, a takiego przecież nie było
(zgodnie z zaleceniami folder SPAM również jest sprawdzany).
Rozumiem, że otrzymują Państwo wiele zgłoszeń dotyczących usterek różnego typu i potrzeba czasu na ich rozwiązanie,
ale skoro problem się powtarza to może warto przygotować jakąś „instrukcję” dla kupującego/sprzedającego co ma zrobić w takiej sytuacji
Czy na tym etapie Sprzedający może jeszcze anulować transakcję i wystawić przedmiot na nowo żebym mogła jeszcze raz dokonać zakupu?
Czy w przypadku takiego błędu środki powrócą na moje konto w najbliższym czasie?
Zależy mi na produkcie ale nie chce powielać tego „błędu” i płacić drugi raz za towar, który z nieznanych mi powodów i tak do mnie nie trafi
Joanno, przewoźnik InPost przeprowadzał prace techniczne w dniu 10.10, w godzinach 00:01-23:59. W tym czasie etykiety nie generowały się na kontach Sprzedających. Etykieta wysyłkowa wygenerowała się z opóźnieniem.
Przepraszamy za utrudnienia i mamy nadzieję, że kolejne Przesyłki OLX przebiegną bez zarzutów 🙂
Kupiłam przedmiot, sprzedający potwierdził transakcję. Niedługo potem zauważyłam pod nią błąd techniczny zamiast statusu. Chciałam zgłosić błąd, ale nie mogę wybrać właściwego tematu wśród zasobów tematów w olx.
Agnieszko, prosimy o zgłoszenie sprawy poprzez Formularz kontaktowy. Następnie jako temat wybierz Przesyłki OLX –> Mam problem z Przesyłką OLX –> Inne. W zgłoszeniu opisz dokładnie problem i podaj informacje dotyczące zamówienia. Nasi Specjaliści z pewnością Ci pomogą 🙂
kontaktu z OLX nie ma z żadnej strony,,
otzrymałam infomację iż przedmiot który mam wystawiony ktoś chce kupić, potwierdziłam sprzedaż po czym status pojawił sie” czas wysyłki upłynął ” paczka została juz wysłana zanim ten status pojawił się na stronie…. kolejny status to ” wpłata została zwrócona kupującemu ” jestem w tym momencie bez przedmiotu który sprzedałam i posiada kupująca oraz bez pieniędzy za niego… zart straszny….
Beato, problem z aktualizacją statusu przesyłki wystąpił poza OLX i razem z operatorem pracujemy nad jego najszybszym rozwiązaniem. Ze względu na brak aktualizacji statusu, pieniądze zostały zwrócone Kupującemu.
Po dokładnej weryfikacji statusów przesyłek z przewoźnikiem, niezwłocznie rozpoczniemy procedurę wysyłania zwrotów.
Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało ono wysłane.
Witam,nie otrzymałem jeszcze etykiety do przesyłki ,wystąpił pojawiający się już wcześniej „Błąd techniczny, skontaktuj się z OLX” bardzo proszę o pomoc, kupującemu Bardzo zależny na czasie a ja jestem BEZRADNY , proszę o pomoc
Michale, błąd techniczny jest zazwyczaj spowodowany nieczynnym punktem nadawczym/odbiorczym. Otrzymaliśmy Twoje zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, nasi Specjaliści wkrótce je zweryfikują i pomogą Ci rozwiązać problem 🙂
Adrianie, prosimy jeszcze raz o sprawdzenie konta bankowego. Nadawcą przelewu jest firma Adyen, która jest operatorem płatności dla usługi Przesyłki OLX.
Przedmiot kupiony dwa razy z przesyłką i ciągle otrzymuję błąd „Błąd techniczny, skontaktuj się z OLX”. Pieniądze zeszły z konta. Pisałem do olx, ale z odpowiedzią czekam już 4 dzień!
Lu, powodów takiego błędu może być kilka. Najczęstsze z nich to brak dostępności paczkomatu wybranego przez Kupującego lub brak ukończonej weryfikacji przez Sprzedającego. W takich sytuacjach zalecamy bezpośredni kontakt z nami przez formularz. W ostatnim czasie odnotowaliśmy zwiększoną liczbę zapytań, co przełożyło się na wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź. Bardzo za to przepraszamy.
Witam,
Od wczoraj próbuję się się z Państwem skontaktować. Wysłałam chyba z 10 wiadomości. Na żadną nie dostałam odpowiedzi. Przy wiadomości wyświetla się informacja, że jest załatwione. Nic nie jest załatwione!!!! Nie dostałam żadnej odpowiedzi. Od wczoraj nie mogę doprosić się o etykiety aby nadać paczki. Co mam odpowiedzieć osobom, które zakupiły ode mnie towary i proszą o szybką wysyłkę?
Marto, jeśli masz problem z pobraniem etykiety, upewnij się, że proces weryfikacji Twojego konta został pozytywnie zakończony, a etykietę pobierasz bezpośrednio ze swojego Konta OLX. Jeśli to nie rozwiąże sprawy, konieczny jest bezpośredni kontakt z nami przez formularz. W ostatnim czasie odnotowaliśmy zwiększoną liczbę zapytań, co przełożyło się na wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź. Bardzo za to przepraszamy.
Od kilku dni chcę kupić przez opcję kup z wysyłką, po tym jak klikam tą opcję, pojawiają się 3 pulsujące kropki i tak się kręci kilkanaście minut, dwa razy napisałam do was maila z prośbą o pomoc i od tygodnia cisza. Czy ktoś może pomóc rozwiązać ten problem? Ostatnio od początku musiałam zainstalować nowy system, komputer mam na linuxie, może to kwestia jakichś ustawień … ale jakich?
Moniko, w oczekiwaniu na naszą odpowiedź sprawdź proszę stabilność swojego łącza internetowego. Możesz również zalogować się na swoje Konto OLX na innym urządzeniu, np. telefonie, tablecie lub innym komputerze aby sprawdzić, czy tam ten problem również występuje. W ostatnim czasie odnotowaliśmy zwiększoną liczbę zapytań, co przełożyło się na wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź. Bardzo za to przepraszamy.
Mam zbliżony problem do Pani Moniki.
Wystawiłem przedmiot, klientka kliknęła zakup z wysyłką, spakowałem przesyłkę, potwierdziłem sprzedaż, wydrukowałem etykietę i w przeciągu 20 minut byłem już pod paczkomatem. W teorii standardowa jak dla mnie kolej rzeczy, lecz paczkomat wyrzucał komunikat błędnego kodu przesyłki. Po kilku próbach i kontakcie z infolinią InPost udało mi się umieścić przesyłkę w paczkomacie. To był czwartek, w tydzień później jestem bez pieniędzy za towar i bez towaru (bo przecież „nie nadałem przesyłki” to pieniądze wróciły do kupującej). Inpost nie zarejestrował mojej przesyłki co w konsekwencji nie zmieniło statusu na OLX (chodź przesyłka od wczoraj jest u kupującej). Widząc problem dzwoniłem do inpostu kilkukrotnie, pisałem na pomoc olx w niedzielę i wtorek i cisza…
Czuję się oszukany przez OLX i InPost, o ile w InPost jest infolinia gdzie można zgłosić problem i otrzyma się odpowiedź i pomoc na jakim etapie jest przesyłka, to w przypadku OLX jak kamień w wodę…. „skontaktuj się z pomoc OLX” i cisza i zero odzewu. Przykre to że przez taki portal zostałem pozbawiony towaru i pieniędzy.
Witam, analogiczna sytuacja u nas. Kupiłam kapcie, kontakt ze sprzedającym idealny. Pani wygenerowała etykietę, udała się do Paczkomatu. Wystąpił błąd próbowała dwa razy. W statusie nagle że paczka wysłana. A tak się nie stało. Staramy się z Wami skontaktować telefonicznie, nie ma kontaktu. Opisałyśmy to w formularzu, brak kontaktu z waszej str. Proszę o pilne załatwienie tematu. Jesteśmy stałymi klientkami olx i naprawdę nie mamy siły na takie atrakcje. Bardzo zależy mi na tym produkcie więc proszę o kontakt.
Mam problem z możliwością uzupełnienia swoich danych….klient zakupił towar a ja jestem na etapie komunikatów że mam uzupełnić swoje dane poprawnie, gdyż dane te nie zgadzają się z przesłanym skanem dowodu oraz wyciągiem konta bankowego. Już 5 razy wysyłałem WSZYSTKO i nadal mam związane ręce
Witam, Również mam taki problem co jak widze pozostali. Poproszono mnie o dokumenty celem weryfikacji, wysłałam ale dalej trwa weryfikacja już 6 dzien. Uwazam, ze bardzo słabą mają Panstwo polityke. Zero kontaktu. Wyskakuje komunikat ze dokumenty nie zgadzaja sie z danymi . To dosc dziwne bo wsyztsko jest identycznie wypelnione. Wypelniane juz z 40 razy na co mam potwierdzenia mailowe. Osoba ktora kupila ode mnie przedmiot juz nawet chciala zrezygnowac bo jednak badz co badz trzymacie jej pieniadze 6 dzien bez towaru bez pieniedzy ile mozna czekac … I nie jest tak jak Panstwo pisza od 48 do 4 dnich bo juz mija 6 dzien i nic …Tak dane wypelnione sa poprawnie upewnialam sie te 40 razy. Prosze ciagle o kontakt i nic. Zostawiacie uzytkowanikow w takiej sytuacji. Wprowadzacie cos „nowego’ i zamiast szybko rozwiazac problem chcecie zeby ludzie czekali na jakikolwiek kontakt z waszej strony….
Zuzanno, w ostatnim czasie czas oczekiwania na odpowiedź jest wydłużony. Przepraszamy za niedogodność. Nasi Specjaliści są w trakcje weryfikacji Twojego zgłoszenia 🙂
Dzień dobry, Olx poprosił mnie o dokumenty celem weryfikacji, wysłałam je mam nadzieje ze są bezpieczne ale dalej trwa weryfikacja i nie wiem co dalej mam robić i etykieta wysyłkowa się nie pojawiła
Beato, weryfikacja danych Sprzedającego to standardowa procedura w serwisie OLX. Nie martw się, Twoje dane są chronione. Weryfikacja trwa zazwyczaj od 48 h do 4 dni roboczych 🙂
Dokonałam zakupu, który został potwierdzony przez sprzedającą. Przy wysyłkach mam status błędu technicznego i konieczności kontaktu z Olx. Zarówno ja jak i sprzedająca kobtaktowalyśmy się wielokrotnie i cisza. Ba, dostałam nawet automatyczną wiadomość, że moje zgłoszenie zostało rozwiązane i kolejną z prośbą o ocenę kontaktu z konsultantem, a takiego nie było. Dwa razy kupiłam przedmiot, zapłaciłam i nie mam ani pieniędzy ani produktu. Zainwestujcie proszę w lepsze testy przed wrzucaniem zmian do użytkowników.
Moniko, obecnie czas oczekiwania na odpowiedź od naszych Specjalistów jest wydłużony. Przepraszamy za utrudnienia. Błąd techniczny wynika najprawdopodobniej z nieczynnego Paczkomatu nadawczego/odbiorczego. Konieczne będzie anulowanie zamówienia i przejście przez proces zakupu jeszcze raz przy wyborze innego Paczkomatu. Od momentu gdy Sprzedający anuluje zamówienie otrzymasz zwrot pieniędzy w ciągu 10 dni roboczych.
Takiej opcji sprzedająca nie ma w przesyłkach że statusem błędu. Ma je tylko w przesyłkach, w których etykieta wygenerowała się poprawnie. Nie mamy możliwości anulowania obu przesyłek.
Witam! Mam problem kupiłam kremy, pieniądze zeszły z konta a wciąż widnieje błąd techniczny i nie można ani odzyskać pieniędzy ani wygenerować etykiety. Proszę o rozwiązanie problemu.
Joanno, błąd techniczny spowodowany jest prawdopodobnie niedziałającym Paczkomatem nadawczym lub odbiorczym. W tym przypadku najlepiej jeśli skontaktujesz się ze Sprzedającym, a on anuluje zamówienie. Instrukcje jak może to zrobić znajdzie w artykule Jak anulować sprzedaż mojego przedmiotu z Przesyłką OLX?.
Od momentu anulowania zamówienia, zwrot pieniędzy na konto bankowe otrzymasz w ciągu 10 dni roboczych.
Sprawdźcie link do płatności za zakup z przesyłka olx. Próbuję kupić przedmiot zz przesyłka, wpisuje dane do paczkomatu, itd. , potem naciskam dalej i powinna być strona banku z zamiast tego operator internetu blokuje dostęp do strony, bo jest niebezpieczna. Zakupy sa u róznych sprzedawców i z telefonu i z komputera i ciagle to samo.
Aniu, sprawdź proszę czy ten sam problem występuje u innego operatora internetu. Mogło zdarzyć się tak, że Twój operator zablokował stronę płatności i dlatego pojawia Ci się blokada dostępu do strony.
Kilkakrotnie zgłaszałam problem przez formularz ale nie otrzymałam odpowiedzi. Status przesyłki/sprzedanego przeze mnie przedmiotu nie zmienił się mimo, że przesyłka została już odebrana przez kupującego. Tym samym jest wstrzymana wypłata kwoty za sprzedaż. Czy problem zostranie rozwiązany?
An, czas oczekiwania na odpowiedź od naszych Specjalistów jest obecnie wydłużony. Przepraszamy za utrudnienia. Kupujący od momentu odebrania paczki ma 24 h na potwierdzenie jej otrzymania. Jeśli nie zrobi tego w ciągu tego czasu, odebranie paczki zostanie automatycznie potwierdzone, a Ty w ciągu 3 dni roboczych otrzymasz pieniądze na konto. Jeżeli jednak tak się nie stanie, prosimy o kontakt poprzez formularz ponownie.
Nadal istnieje problem z dokonaniem zakupu z promocyjną przesyłką OLX, po płatności online sprzedawca nie dostaje informacji o sprzedaży i nie może jej potwierdzić a kupujący nie może anulować zakupu. to nie pierwszy raz tylko kolejna taka sytucja w przeciągu 3 dni !
JW, jeśli korzystasz z aplikacji OLX, sprawdź czy nie wymaga ona aktualizacji. Jeśli problem będzie nadal występował, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.
dalej jest problem z pojawianiem się nowych ogłoszeń w kategorii telefony, aktualizacja aplikacji na telefonie jest najnowsza. Ten sam problem występuję również na komputerze stacjonarnym w przeglądarce.
Problem nadal istnieje.
Tylko nie doradzajcie, by skontaktować się porzez formularz kontaktowy. Wymagacie, by w formularzu podać numer lub link ogłoszenia. Tylko jak niby dodać numer ogłoszenia, które jeszcze nie stnieje?…
Marku, na Blogu OLX nie mamy możliwości wyjaśniania indywidualnych spraw konkretnych Użytkowników. Mimo wszystko prosimy o napisanie do nas przez formularz kontaktowy i jak najdokładniejsze opisanie problemu.
Dodawanie zdjęć działa, ale nadal jest problem z dodaniem nowego przedmiotu do sprzedania w kategorii telefony komórkowe. Problem jest przynajmniej od 20.07. Występuje on na aplikacji ios oraz bezpośrednio na stronie.
Kamil, sprawdź proszę aktualizację aplikacji OLX na swoim telefonie. Jeśli problem będzie nadal występował, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.
An, na zgłoszenia odpowiadamy w kolejności ich otrzymania. Obecnie czas na odpowiedź od naszych Specjalistów jest wydłużony. Przepraszamy za utrudnienia.
Kiedy problem z przesyłką OLX, która jest niewidoczna dla kupujących zostanie rozwiązany? Po polsku wystarczy zadać pytanie czy po ukraińsku też mam zadać?
Wojtku, przejdź do zakładki Twoje przesyłki / Sprzedajesz i uzupełnij dane weryfikacyjne. Następnie wyczyść dane przeglądania i spróbuj dodać Przesyłkę OLX ponownie 🙂
Witam , ponawiam pytanie. Kiedy problem z dodawanie przesyłek będzie rozwiązany ?
Bartku, jeśli nie możesz dodać przesyłki do ogłoszenia, przejdź do zakładki Twoje przesyłki / Sprzedajesz i kliknij przycisk Uzupełnij dane.
Mam ten sam problem. Edytuję ogłoszenie żeby dodać przesyłkę, chwilę jest w oczekujących i pojawia się ponownie bez opcji przesyłki. Nie mam opcji „Uzupełnij dane” w „Moich przesyłkach”.
Sznib, czy problem występuje podczas korzystania z aplikacji mobilnej czy przeglądarki internetowej?
16 lipca ten sam problem. Nie ma opcji dodania przesyłki do wstawionego ogłoszenia. Ogłoszenie jest w kategorii, która przyjmuje przesyłki, Ad Block wyłączony, dane uzupełnione i zweryfikowane, cookies wyczyszczone, wylogowanie, system zrestartowany i… nie działa. Nie ma opcji Dodaj Przesyłkę OLX. Co jeszcze można zrobić?
Amr, czy w tym ogłoszeniu była już kiedyś dostępna Przesyłka OLX?
dzien dobry,
ja rowniez,nie moge sie doczekac,aby Wasz portal rozwiazal moj i Innych problem; w ogłoszeniu nie zapisuje mi się opcja PRZESYÅKI OLX, przedmiot jest wystawiony w kategorii dla dzieci. Po kliknięciu dodaj przesyłkę olx, wybieram paczke Inpost, następnie zapisuję zmiany wprowadzone w ogłoszeniu, ale nie pokazuje się kupującemu możliwość Przesyłki OLX;nastepny problem nie moge uaktualnic danych,mam podac dane od nowa bo zmiana na PayU,ale niestety gdy klikam uzupelnij dane, pojawia mi sie komunikat ze sprobuj ponownie
Wolfspitz, przykro nam, że dodanie Przesyłki OLX jest niemożliwe. Pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu.
Kiedy coś zrobicie bo teraz nie mogę odzyskać pieniędzy paczka się nie zmieściła do paczkomatu i gościu komputera mi nie wysłał a teraz próbuje pisać do państwa to nie odpisujecie i nie mogę teraz już anulować przesyłki olx bo cały czas piszę paczka wyslana a wogole jest nie wysłana zróbcie coś z tym.
Piotrku, w takim przypadku zawsze konieczne jest anulowanie transakcji. Nasz specjalista podjął już odpowiednie kroki. W artykule Przygotowanie paczki do nadania znajdziesz dostępne gabaryty 🙂
Czy są jakieś problemy techniczne z dodawaniem przesyłki olx do ogłoszeń? Nie mogę dodać zarówno na aplikacji jak i na www.
Bestlam, obecnie pracujemy nad naprawą tego błędu. Bardzo prosimy o cierpliwość.
Kiedy planowana jest ta poprawka dodawania przesyłek? Będzie jeszcze dzisiaj?
Wuen, pracujemy nad tym 🙂
Kiedy w końcu naprawicie to dodawanie przesyłki OLX??? Ile można czekać, od kilku dni nie mogę ukończyć sprzedaży!
Nasi Specjaliści odpowiedzieli na Twoje zgłoszenie.
Wasi specjaliści nie odpowiedzili na mój probelm… nadal pomimo dodania przesyłki wciąż nie ma jej w ogłoszeniu ani w przedmiotach z wysyłką na moim profilu.. więc ?
Korespondencja jest w toku, prosimy o cierpliwość.
bardzo czesto nie moge wybrac miejscowości wyszukiwania . klikam na miejscowość i nic sie nie dzieje . nie podbiera jej . zostaje puste miejsce w pozycji miejscowość
Marku, bardzo prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy. Dołącz zrzuty ekranu lub nagranie ekranu – dzięki temu będziemy mogli sprawdzić, gdzie leży problem 🙂
Witam , mam ogromny problem od wczoraj z odczytem wiadomosci , jakas wiadomosc po anfgelsku mowi ” odswiez ” , robie to i nic. Prosze cos zrobic bo czekam na wazne decyzje i odp. Pzdr. Ewa Wozniak
Ewo, otrzymaliśmy Twoje zgłoszenie również poprzez formularz kontaktowy. Nasi Specjaliści już na nie odpowiedzieli 🙂
Witam, kilka miesięcy temu temu zgłaszałem problem dotyczący niemożliwości dokonania zakupu z przesyłką. Po kliknięciu w przycisk pojawiają się tylko trzy pulsujące kropki i tak potrafią sobie migać kilka godzin. Zakupu usiłowałem dokonać na dwóch różnych komputerach, z różnymi systemami (win7 i win10), z dwoma różnymi antywirusami (Eset i win Defender) i dwoma różnymi przeglądarkami (Chrome i Firefox). Nie pomogło nawet wyłączenie całej domeny *olx.pl* ze skanowania. Win10, obie przeglądarki i antywirusy są zaktualizowane do najnowszej wersji.
Wtedy problem wystąpił na tydzień czy dwa przed końcem promocji na tańszą dostawę i teraz też to się dzieje. Proszę mi wybaczyć, ale odnoszę wrażenie, że to jest lipna promocja i specjalnie blokujecie możliwość z niej skorzystania.
Co do wypełniania formularza pomocy technicznej, to poprzednio czekałem tyle czasu na Wasz odzew, że w międzyczasie zdążyłem dogadać się ze sprzedającym, zrobić przelew i doczekać się przesyłki wysłanej pocztą, więc teraz postanowiłem zgłosić problem tutaj.
Pozdrawiam,
Hubert P.
Hubercie, czy problem występuje również w aplikacji mobilnej?
Nie mam zielonego pojęcia, nie używam takowej.
Kolejna próba odpowiedzenia na zapytanie. Tym razem spróbuję pod własnym postem.
Nie korzystam z aplikacji mobilnej i nie zamierzam.
Hubercie, prosimy o wysłanie zgłoszenia wraz z opisem oraz zrzutami ekranu poprzez Formularz kontaktowy. Nasi Specjaliści sprawdzą problem od strony technicznej.
Trochę to bez sensu, ale wysłałem ponownie zgłoszenie.
Hubercie, tylko w ten sposób będziemy mogli pomóc. Dziękujemy za zgłoszenie.
No i nie pomogliście. „U mnie działa”. Pan odpowiadający na zgłoszenie nawet nie raczył przeczytać opisu problemu. A w ogóle to dostałem odpowiedź identyczną, jak ta na poprzednie zgłoszenie, sprzed kilku miesięcy. Dobrze, że przy tym całym kopiuj-wklej ktoś pamiętał o zmianie imienia. Gratuluję profesjonalizmu.
Hubercie, przykro nam, że sprawy nie udało się rozwiązać. Jedyne co możemy doradzić na ten moment to jednorazowe sprawdzenie czy problem występuje również w aplikacji mobilnej.
Witam.
Jestem rzadkim gościem na OLX ale już kilkakrotnie dostawałem komunika o konieczności zmiany hasła przy próbie logowania. Za każdym razem postępuję zgodnie z zaleceniami i czekam na kod weryfikacyjny. Bezskutecznie…. NIGDY ich nie dostałem. Już 3 razy zakładałem nowe konto na inny adres mailowy gdy chciałem coś kupić ale to raczej słabe rozwiązanie. Powoli tracę cierpliwość bo jeżeli rozwiązanie tak banalnego problemu jak dostarczanie maili przerasta możliwości OLX to może warto się albo podszkolić, albo lepiej zapłacić fachowcowi, kto zautomatyzuje ten proces, tak jak to ma miejsce na wielu innych stronach. I proszę mi nie pisać bzdur o dodawaniu OLX do zaufanych nadawców czy sprawdzaniu folderu spam bo to robię zawsze. Poprzez FB też się nie zaloguję bo go nie mam i nie ma zamiaru mieć, chyba że zostanę do tego zmuszony przez pracodawcę, na co się raczej nie zanosi. I pytanie dodatkowe: Czy naprawdę konieczne jest zmiana hasła z zaleceniami jego tworzenia, do których od dawna się stosuję (małe i duże litery, znaki specjalne i cyfry)?
Jarog63, czy problem występuje również na innym komputerze i w aplikacji mobilnej? Zmiana hasła z zaleceniami jego tworzenia jest konieczna dla wszystkich Użytkowników OLX.
Ostatnio zakupiłam na OLX nasiona buraka Burpee’s Golden Burpees nasiona około 5gr=około 100 szt sprzedawca Kasia ,Nie mogę wejść w wiadomość,żeby odczytac bądź też odpisać bo jak klikam w wiadomośc to zgłasza mi się błąd.Tak się dzieje tylko z tym sprzedawcą.Dlaczego tak się dzieje?z innymi sprzedawcami zawsze wyświetlała się wiadomość na którą mogłam odpisać.Jak prowadzić rozmowę skoro wyskakuje błąd?czy zostaje tylko sms?
Mario, czy problem występuje w aplikacji mobilnej oraz przeglądarce na komputerze?
Dzień dobry, piszę tutaj mając świadomość tego iż merytorycznie nie odnosi się do blogów tu ujętych, ale na zgłoszenie nr Id: 43363** nie otrzymałem odpowiedzi.
Mój komentarz dotyczyć z pewnością będzie wielu uzytkwoników OLX.
Krótki opis.
Wchodzę w mój OLX – otrzymane oceny.
I czytam na mojej stronie o mnie,, że:
Nie polecam:
Większość kupujących nie jest zadowolona z tego ogłoszeniodawcy ??????????????????????
Tylko, że ja jeszcze nic w życiu nie sprzedałem poprzez OLX, zatem zadaję pytanie?
JAKIE TO MOGÄ„ BYĆ OCENY MOJEJ SPRZEDAŻY OD KUPUJÄ„CYCH ode mnie?
Przecież to jest farsa, parodia i wprowadzanie w błąd innych o mnie i deprecjonowanie ISTOTY ocen.
Ocena, aby spełniła swoją funkcję musi być precyzyjna, czy jest od kupującego, czy sprzedającego.
Dla mnie jest to zasadnicza różnica i unikam kupowania od sprzedawców, którzy inni nie polecają.
Ale dlaczego ja jako kupujący mam mieć przypisane oceny, że UZYSKAÅEM JE JAKO sprzedający?
Zatem, do czego prowadzi Wasz system oceniania na moim przykładzie.
Wystawiłem sprzedającym dwie oceny negatywne na dziesiątki zakupów na tym portalu. Oczywiście sprzedający zaraz wystawili mi również negatyw i jestem teraz dla innych na czerwono, że kupujący mnie nie polecają????????? . I automatycznie mnie wasz system wyrzucił na czerwono, że kupujący mnie nie polecają?
ZADAJĘ DRUGIE PYTANIE? Co to ma wspólnego z rzeczywistą i wiarygodną oceną, czy ona oddaje jej istotę i sens?
Pozdrawiam.
Waldemar
Waldemarze, przykro nam i zdajemy sobie sprawę, że problem dotyczy wielu Użytkowników. System jest w fazie rozwoju i nadal pracujemy nad usprawnieniem jego funkcjonalności. Dziękujemy za sugestię i mamy nadzieje, że już wkrótce uda się go zoptymalizować.
w ogłoszeniu nie zapisuje mi się opcja PRZESYÅKI OLX, nie wiem dlaczego, przedmiot jest wystawiony w kategorii dla dzieci. Po kliknięciu dodaj przesyłkę olx, wybieram odpowiednią wielkość paczki i Inpost, następnie zapisuję zmiany wprowadzone w ogłoszeniu ale wogóle nie pokazuje się kupującemu możliwość Przesyłki OlX
Anno, otrzymaliśmy Twoje zgłoszenie. Prosimy o cierpliwość, nasi Specjaliści sprawdzą czemu występuję taki problem 🙂
Dzień dobry, mam taki sam problem 3 ogłoszenia z przesyłką i żadne nie działa, a dodałem nowe ogłoszenie i zadziałało. za każdym razem jak klikam edytuj ogłoszenie to pokazuje się, że przesyłka jest dodana. Próbuje ją wyłączyć i włączyć jeszcze raz ale to też nie pomaga 🙁 proszę o pomoc bo wyróżniłem ogłoszenie w którym nie działa przesyłka
Åukaszu, otrzymaliśmy Twoje zgłoszenie. Wkrótce nasi Specjaliści skontaktują się z Tobą i ustalą czemu dodanie Przesyłki OLX jest niemożliwe.
Mam dokładne ten sam problem…
Dzień dobry,
Sprzedaję konsolę PS4 i mam ten sam problem.
Aneto, prosimy o sprawdzenie czy problem występuje również na innej przeglądarce (np. Chrome, Mozilla, Opera) i w aplikacji mobilnej.
Zaczynam się poważnie zastanawiać czy to strona ma same błedy techniczne, czy przy obsłudze klienta pracują same błędy techniczne Od miesiaca z bardzo różnym powodzeniem (głównie niepowodzeniem technicznym) próbuję sprzedać kilka przedmiotów, kwoty drobne, ale chciałam pozbyć się przed swietami (powtórzę: PRZED świętami) licząc, że nawet jesli uda mi się sprzedać część przedmiotów, kazde pare złotych na świeta się przyda.
Ale jak sprzedać coś PRZED świetami (i to jeszcze na tyle wczesnie, zeby nabywca zdązył to świątecznie wykorzystać/[przygotować) jeśli od tygodni mam
->miks znikania moich ogłoszeń całkowicie z pola widzenia,
-> wielogodzinne oczekiwanie na akceptację świeżo dodanego ogłoszenia, które dla was jest po rzekomej edycji
-> a jeśli faktycznie ogłoszenie edytuje to nigdy nie wiem, jak długo będzie czekało aż jakaś gwiazda zaranna przekona się, że edycja polegała na zamianie kolejności wczesniej opublikowanych zdjęć, albo obcięciu 3 zł z ceny – nie powinniście mieć przypadkiem skryptów do takich kontroli?
chociaż to i tak wszystko drobiazgi przy fakcie, że jakiś maniak moderowania złapał poważną fazę na
-> moderowanie moich ogłoszeń. i nawet jeśli, pierwsze dwa zmoderowane, faktycznie na upartego mogły złamać regulamin to wystarczyloby o tym poinformować, podać punkt, który został naruszony i umożliwić poprawę/edycje zmoderowanych ogłoszen. Nie ma opcji, domyślaj się użytkowniku, które z pięciu potencjalnych olxowych wykroczen popełniłes. a potem módl się, żeby trafić na konsultanta na tyle życzliwego (PRZEZ CAÅY TEN CZAS UDAÅO MI SIE ROZWIAZAĆ BIEŻÄ„CE PROBLEMY Z JEDNÄ„ KONSULTANTKÄ„, tylko jedna Pani była na tyle uprzejma, że nie odpisała na odczepnego na zgłoszenie zaraz potem znikając na zawsze), zeby umożliwił ci edycje twoich własnych ogłoszeń. tylko po co, skoro
-> nie powisiały nawet kilku godzin kiedy jakiś maniak znowu je zmoderował. I w tym kolejnym przypadku już nie było mocnych, zebym domysliła sie co znowu zrobiłam zle, bo ucze sie na błedach i nie lubie tracic czasu – szczesliwie znowu jakas konsultantka umozliwiła mi łaskawie dostęp do moich własnych ogłoszeń.
-> i zaskoczenie, bo jedno z nich poleciało jako zmoderowane, a analogicznie zedytowane trafiło w końcu na listę aktywnych. Ale chyba liczba zmoderowanych ogłoszeń musi być stała (tu: 2) to zmoderowano mi całkiem nowe ogłoszenie, aktywne bylo znowu pare godzin – i ono w żaden sposób (zreszta drugie tez nie) nie łamie regulaminu. Natomiast dotyczy sprzedaży kartek swiatecznych…. i ciekawe kto kupi ode mnie kartki, które bedzie musiał zdązyc wysłac tak, zeby dotarły przed swietami, skoro one drugi czy trzeci dzien wiszą sobie ukryte przed swiatem ( i przede mną) w zakladce zmoderowane.
i można do was pisac i pisac prosic i tłumaczyc, żądać i opieprzać i chyba tylko rozpłakac sie pozostało albo napisać skargę do przełożonych ale akuku na jaki adres ją wysłać? skoro jedyna mozliwosc to ten cholery panel kontaktu który kazdy ma w głebokim poważaniu, bo przeciez umiesciliscie dopisek ze sytuacja ciezka wiec wiecie rozumiecie troche to potrwa zanim ktos odpowie… no to trwa i tak od miesiaca ciagle cos i zamiast sie poprawiac jest coraz gorzej
Gdybym wystawiała jakieś drogie przedmioty, które budziłyby spore zainteresowanie a nie dawalabym rady ich sprzedac, bo zanim ktos by sie zdązył zastanowic to znikacie ogłoszenie, to chyba bym nie dała rady tego dźwignąć, ale sprzedaję takie drobiazgi (które jednakowoż chcialam sprzedać z kilku waznych dla mnie powodów) to nawet mi sie juz nei chce dymu w social mediach robić, ale bede do was pisać wiadomosc za wiadomoscią az sie ktos zorientuje ze macie sabotażyste na pokładzie i tego nadgorliwca wykopie na zbity…. albo aż ktos naprawi wam skrypt i przestaniecie robic z ludzi idiotów
A w ogole to od lat mam konto, nie korzystam moze specjalnie często i nie wykupiłam płatnych ogłoszen (czyzby tu był pies pogrzebany? to niech sobie leży, bo złotówki ode mnie nie zobaczycie) ale od miesiaca walczę z ciągłymi problemami i ani jednego przepraszamy za utrudnienia nie zobaczyłam
Prosze umozliwic mi edycję moich zmoderowanych ogłoszeń.. Oczywiscie przedtem WYRAŹNIE WSKAZAĆ, który punkt regulaminu w którym miejscu kazdego z ogłoszen został złamany,
i na koniec, chocbym miała przedswiąteczną wyprzedaż garazową do Wielkanocy robić i codziennie wysyłac do was wiadomosci o awariach to nie odczepicie sie ode mnie. Natomiast jakjuz mi sie znudzi to daje sto procent gwarancji, ze straciliscie przynajmniej jednego uzytkownika. który nie tylko nie wróci ale bedzie robił wam najczarniejszy PR w kazdym możliwym miehjscu i przy kazdej mozliwej okazji.
bo są granice cierpliwosci i wyrozumiałosci, moje zostały przekroczone jak rzadko kiedy
KU PRZESTRODZE innych dotknietych niby błedami systemu ewent nadgorliwym moderatorem – OLX ma cie w … bo nie generujesz im odpowiednio wysokich zysków
czekam na wyjasnienia i naprawe błedów i umozliwienie mi edytowania mojego własnego ogłoszenia (oczywiscie z wyjasnieniem uprzednim)
Maagg, przykro nam, że spotkało Cię tyle utrudnień podczas korzystania z OLX. Sprawdziliśmy ogłoszenia, które zostały zmoderowane. Najczęstsze błędy to przedmioty w nieodpowiedniej kategorii. Tak też było w przypadku sprzedawanego przez Ciebie mebla, który przypisany został do kategorii Kolekcje. Przed wystawieniem ogłoszenia warto sprawdzić kategorię produktu w naszym artykule Którą kategorię wybrać. Mamy nadzieję, że dzięki temu nie napotkasz już problemów podczas dodawania ogłoszeń na OLX.
Witam
2 dni temu zakupiłam przedmiot, zapłaciłam, sprzedająca potwierdziła zakup, ale za jakiś czas status zmienił się na „problem techniczny”
Napisałam do Państwa poprzez formularz kontaktowy ale na razie bez odzewu
Przewoźnik którego wybrałam to paczka Orlen, pierwszy raz, nie wiem może tu tkwi problem
Ale zaraz koniec miesiąca i kończy się promocja na tanie wysyłki. Trochę nie fair… zależy mi na tym przedmiocie ale chciałabym zakupić go na promocyjnych warunkach przesylki.
Kasiu, błąd techniczny wynika z tego, że nie każdy punkt Paczki Orlen obsługuje przesyłkę w gabarycie L. Koniecznie będzie anulowanie przesyłki, zajmą się tym nasi Specjaliści. Zwrot pieniędzy otrzymasz w ciągu 10 dni roboczych.
u mnie to samo. zero kontaktu, a kwota jest spora. Co gorsza – nie mogę nawet anulować przesyłki zeby raz jeszcze przeprowadzić transakcję :/ :/
Olgo, na zgłoszenia odpowiadamy w kolejności ich otrzymania. Jeśli przy transakcji widnieje błąd techniczny, nasi Specjaliści anulują zamówienie.
Kupilam lampke w srode ,zrobilam przelew . W ogloszeniu po zakupie wyskakuje mi blad techniczny,skontaktuj sie z olx. Ani ja ani sprzedajacy nic nie moze zrobic.
Renato, z usług jakiego przewoźnika (InPost, Orlen Paczka, Poczta Polska) skorzystałaś?
Moge prosic a anulowanie moich zakupow gdzie wystapil blad techniczny? Czelam juz od poniedzialku
Martyno, Twoje zgłoszenie zostało przekazane do opiekuna. Prosimy o cierpliwość.
Dzisiaj od około 13.30 próbuje dodać nowe aukcje. Jest godz. 14.10 i nadal nie mogę dodać. Wchodzę w „dodaj aukcje” i kreci się czarne kolko, a jak nie kolko to krzyżyk i tak na okrągło !
Pawle, problem występuje w aplikacji mobilnej czy przeglądarce internetowej?
U mnie w przeglądarce internetowej, nie zapisuje ustawienia przesyłki olx (
Tom Ready, w pierwszej kolejności sprawdź, czy masz wyłączonego AdBlocka oraz wyczyść dane przeglądania. Następnie spróbuj dodać Przesyłkę OLX do ogłoszenia. Jeśli problem będzie nadal występował daj nam znać 🙂
Postąpiłem wg zaleceń, nie mam adblocka, wyczyściłem całą historię przeglądania, i ponownie odznaczyłem dodanie przesyłki, potwierdziłem zmiany i wyświetlił się komunikat „Edycja Twojego ogłoszenia powiodła się”. Ale oczekiwana zmiana – dodanie przesyłki – nie nastąpiła. https://www.olx.pl/d/oferta/amazon-kindle-4-wifi-classic-etui-CID99-IDMEqr8.html
Spróbujmy jeszcze innego rozwiązania: zaloguj się na swoje konto OLX i przejdź do zakładki Twoje Przesyłki / Dane do wypłaty. Powinieneś odnaleźć tam formularz do uzupełnienia danych. Prosimy o jego wypełnienie i ponowną próbę dodania przesyłki do ogłoszenia.
Z pozycji w.w. ogłoszenia to nadal nie było możliwe, dopiero dodanie nowego ogłoszenia „na chwilę” uruchomiło opcję. Już się boję, co będzie się dziać w przypadku dodawania konta i przykro mi, że straciłem klientów w okresie płatnego promowania (
Jeżeli nadal w ogłoszeniu nie udało się dodać Przesyłki OLX, konieczne będzie zgłoszenie tej sprawy IT, niestety więcej nie możemy pomóc 🙁 Opisz całą sytuację i prześlij ją na Formularz kontaktowy.
Od rana czekam na wiadomosc. Dodalam przedmiot pare dni temu i ciagle jest blad techniczny przy dwoch moich ogloszeniach. razem z kupujacymi czekamy ale nikt ani slowa wyjasnien.
Rem00, korzystanie z przesyłek Pocztą Polska było chwilowo niemożliwe. Konieczne będzie anulowanie Przesyłki. Jeżeli nie nastąpiło to automatycznie, prosimy o odpowiedź.
Nie mogę włączyć opcji „przesyłki olx” do żadnego z ogłoszeń. Moje ogłoszenia są w kategorii w których dostępna jest przesyłka olx, mimo to po kliknięciu w „dodaj przesyłkę” przekierowuje mnie do edycji ogłoszenia. Problem trwa już od kilku dni.
Dabrito, po przejściu do edycji ogłoszenia, powinnaś zobaczyć suwak, którym możesz włączyć Przesyłkę OLX w swoim ogłoszeniu. Jeżeli nie jest on widoczny, prosimy o wyłączenie AdBlocka oraz o wyczyszczenie danych przeglądania.
olx zwraca ludziom pieniadze zamiast wyslac je sprzedajacemu.
Wyslalismy kilkadziesiat przesylek,statusy dorecvzone ,a olx zamiast wyslac pieniadze sprzedjacemu ,odsyla je kupujacemu.
Kpujacy ma przedmiot i zwrot pieniedzy
**************************************************************
Kasiu, zwroty będą wysyłane po zweryfikowaniu każdej sprawy. Prosimy o cierpliwość.
Przesyłka nadana, wysłana, kupujący odebrał, a mi nadal przychodzą meile żebym drukował etykietę. Ja chcę moją kasę, bo za niedługo minie termin, i zostanę bez towaru i bez pieniędzy za niego. Czemu się nie potwierdza że wysłane?! Kupujący też nie może potwierdzić że jest ok. Ile mam czekać.
Robercie, problem wystąpił poza OLX i razem z operatorem pracujemy nad jego najszybszym rozwiązaniem. Ze względu na brak aktualizacji statusu, pieniądze zostały zwrócone Kupującemu. Po dokładnej weryfikacji statusów przesyłek z przewoźnikiem, niezwłocznie rozpoczniemy procedurę wysyłania zwrotów. Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało wysłane.
Od kilku dni chcę kupić przez opcję kup z wysyłką, po tym jak klikam tą opcję, pojawiają się 3 pulsujące kropki i tak się kręci – ostatnio całą noc, komputer mam na linuxie,
Anno, spróbuj dokonać zakupu na OLX z telefonu bądź komputera z innym systemem operacyjnym. Jeśli problem będzie nadal występował prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało ono wysłane.
Sprzedałam produkt, za który kupująca zapłaciła. Przy wysyłkach mam status błędu technicznego i konieczności kontaktu z Olx. Zarówno ja jak i kupująca kontaktowaliśmy się wielokrotnie z olx ale bez odzewu. Brak mi słów już na to. Nie mogę nic zrobić, nawet anulować zamówienia, bo etykieta nie została wygenerowana !!!! Proszę coś z tym zrobić.
Agnieszko, otrzymaliśmy Twoje zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy. Nasi Specjaliści zajmą się rozwiązaniem Twojej sprawy 🙂
Witam Agnieszko
Udało się rozwiązać problem, u mnie to samo … Dzisiaj napisałam na pomoc olx i będę czekała na ruch z ich strony. Ale chciałabym wiedzieć czy u Was się udało coś zrobić? Pozdrawiam
ehhh u mnie to samo, czy udało się rozwiązać problem ???? czekam od czwartku 25.11.2021 i nic… Ani pieniędzy ani predmuiu
Od dwóch tygodni próbuję dodać „przesyłki olx” do swoich ogłoszeń. Niestety, nie idzie tego zrobić. Nie ważne czy chcę dodać przesyłki do nowych ogłoszeń czy do starszych (już istniejących). Problem jest ten sam. Próbowałem na komputerze z systemem Windows (przeglądarki: Firefox, Opera, Chrome) oraz na telefonie z systemem Android. W komputerze wyczyszczone pliki cookie oraz historia. Nic to nie daje. Za każdym razie przy próbie dodania wysyłki do ogłoszenia przerzuca mnie do edycji ogłoszenia. W „edycji” nie ma żadnego odnośnika do wysyłek.
Użytkowniku OLX, prosimy o sprawdzenie, czy przedmiot, który dodajesz znajduje się w kategorii, w której dostępne są Przesyłki OLX oraz czy masz wyłączonego AdBlocka. Jeśli tak jest, przejdź do edycji ogłoszenia, zjedź na dół strony. Powinieneś zobaczyć tam włączony suwak „Dodaj Przesyłkę OLX”.
mam ten sam problem, mimo że ogłoszenia są w kategorii w której dostępne są przysłki olx.
mam ten sam problem, jak rozwiązał sie pański?
Dzień dobry. Proszę o informację, dlaczego nie widać moich wysłanych wiadomości oraz nie mogę odebrać wiadomości, które do mnie przychodzą?
Dariuszu, jeśli problem występuje w aplikacji mobilnej OLX, prosimy o sprawdzenie czy nie wymaga ona aktualizacji.
Dzień dobry,
czy potrafią Państwo określić kiedy zostanie udzielona pomoc w sprawie wystąpienia „błędu technicznego” podczas zakupu z przesyłką olx?
Dokonałam zakupu, który został potwierdzony przez Sprzedającą.
W zakładce dotyczącej „Moich przesyłek” widnieje status błędu technicznego i konieczności kontaktu z Olx.
Pomimo licznych prób kontaktu przez formularze, jak dotąd nie ma konstruktywnego odzewu z Państwa strony…
Otrzymałam jedynie wiadomość automatyczną jakoby moje zgłoszenie zostało rozwiązane
i proszą Państwo o ocenę kontaktu z konsultantem, a takiego przecież nie było
(zgodnie z zaleceniami folder SPAM również jest sprawdzany).
Rozumiem, że otrzymują Państwo wiele zgłoszeń dotyczących usterek różnego typu i potrzeba czasu na ich rozwiązanie,
ale skoro problem się powtarza to może warto przygotować jakąś „instrukcję” dla kupującego/sprzedającego co ma zrobić w takiej sytuacji
Czy na tym etapie Sprzedający może jeszcze anulować transakcję i wystawić przedmiot na nowo żebym mogła jeszcze raz dokonać zakupu?
Czy w przypadku takiego błędu środki powrócą na moje konto w najbliższym czasie?
Zależy mi na produkcie ale nie chce powielać tego „błędu” i płacić drugi raz za towar, który z nieznanych mi powodów i tak do mnie nie trafi
Pozdrawiam i liczę na efektywniejszą pomoc !
Joanno, przewoźnik InPost przeprowadzał prace techniczne w dniu 10.10, w godzinach 00:01-23:59. W tym czasie etykiety nie generowały się na kontach Sprzedających. Etykieta wysyłkowa wygenerowała się z opóźnieniem.
Przepraszamy za utrudnienia i mamy nadzieję, że kolejne Przesyłki OLX przebiegną bez zarzutów 🙂
Kupiłam przedmiot, sprzedający potwierdził transakcję. Niedługo potem zauważyłam pod nią błąd techniczny zamiast statusu. Chciałam zgłosić błąd, ale nie mogę wybrać właściwego tematu wśród zasobów tematów w olx.
Agnieszko, prosimy o zgłoszenie sprawy poprzez Formularz kontaktowy. Następnie jako temat wybierz Przesyłki OLX –> Mam problem z Przesyłką OLX –> Inne. W zgłoszeniu opisz dokładnie problem i podaj informacje dotyczące zamówienia. Nasi Specjaliści z pewnością Ci pomogą 🙂
kontaktu z OLX nie ma z żadnej strony,,
otzrymałam infomację iż przedmiot który mam wystawiony ktoś chce kupić, potwierdziłam sprzedaż po czym status pojawił sie” czas wysyłki upłynął ” paczka została juz wysłana zanim ten status pojawił się na stronie…. kolejny status to ” wpłata została zwrócona kupującemu ” jestem w tym momencie bez przedmiotu który sprzedałam i posiada kupująca oraz bez pieniędzy za niego… zart straszny….
Beato, problem z aktualizacją statusu przesyłki wystąpił poza OLX i razem z operatorem pracujemy nad jego najszybszym rozwiązaniem. Ze względu na brak aktualizacji statusu, pieniądze zostały zwrócone Kupującemu.
Po dokładnej weryfikacji statusów przesyłek z przewoźnikiem, niezwłocznie rozpoczniemy procedurę wysyłania zwrotów.
Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało ono wysłane.
Dzień dobry ,mam taki sam powtarzający się błąd techniczny ,skontaktuj się z olx. wiadomo kiedy problem zostanie rozwiązany?
Sebastianie, widzimy, że zgłosiłeś problem poprzez Formularz kontaktowy. Nasi Specjaliści wkrótce odpowiedzą na Twoją wiadomość 🙂
Witam,nie otrzymałem jeszcze etykiety do przesyłki ,wystąpił pojawiający się już wcześniej „Błąd techniczny, skontaktuj się z OLX” bardzo proszę o pomoc, kupującemu Bardzo zależny na czasie a ja jestem BEZRADNY , proszę o pomoc
Michale, błąd techniczny jest zazwyczaj spowodowany nieczynnym punktem nadawczym/odbiorczym. Otrzymaliśmy Twoje zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, nasi Specjaliści wkrótce je zweryfikują i pomogą Ci rozwiązać problem 🙂
Minęło 3 tygodnie a nadal nie otrzymałem zapłaty za sprzedaż poprzez wysyłki OLX. Na zgłoszenia w centrum pomocy nikt nie odpowiada.
Adrianie, prosimy jeszcze raz o sprawdzenie konta bankowego. Nadawcą przelewu jest firma Adyen, która jest operatorem płatności dla usługi Przesyłki OLX.
Od dłuższego czasu nie mogę odczytać wiadomości, które do mnie przychodzą i nie mogę logować się na hasło tylko przez hasło do email.
Robercie, w tej sytuacji prosimy o zmianę hasła. Instrukcję jak to zrobić znajdziesz tutaj 🙂
Przedmiot kupiony dwa razy z przesyłką i ciągle otrzymuję błąd „Błąd techniczny, skontaktuj się z OLX”. Pieniądze zeszły z konta. Pisałem do olx, ale z odpowiedzią czekam już 4 dzień!
Lu, powodów takiego błędu może być kilka. Najczęstsze z nich to brak dostępności paczkomatu wybranego przez Kupującego lub brak ukończonej weryfikacji przez Sprzedającego. W takich sytuacjach zalecamy bezpośredni kontakt z nami przez formularz. W ostatnim czasie odnotowaliśmy zwiększoną liczbę zapytań, co przełożyło się na wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź. Bardzo za to przepraszamy.
Witam,
Od wczoraj próbuję się się z Państwem skontaktować. Wysłałam chyba z 10 wiadomości. Na żadną nie dostałam odpowiedzi. Przy wiadomości wyświetla się informacja, że jest załatwione. Nic nie jest załatwione!!!! Nie dostałam żadnej odpowiedzi. Od wczoraj nie mogę doprosić się o etykiety aby nadać paczki. Co mam odpowiedzieć osobom, które zakupiły ode mnie towary i proszą o szybką wysyłkę?
Marto, jeśli masz problem z pobraniem etykiety, upewnij się, że proces weryfikacji Twojego konta został pozytywnie zakończony, a etykietę pobierasz bezpośrednio ze swojego Konta OLX. Jeśli to nie rozwiąże sprawy, konieczny jest bezpośredni kontakt z nami przez formularz. W ostatnim czasie odnotowaliśmy zwiększoną liczbę zapytań, co przełożyło się na wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź. Bardzo za to przepraszamy.
Od kilku dni chcę kupić przez opcję kup z wysyłką, po tym jak klikam tą opcję, pojawiają się 3 pulsujące kropki i tak się kręci kilkanaście minut, dwa razy napisałam do was maila z prośbą o pomoc i od tygodnia cisza. Czy ktoś może pomóc rozwiązać ten problem? Ostatnio od początku musiałam zainstalować nowy system, komputer mam na linuxie, może to kwestia jakichś ustawień … ale jakich?
Moniko, w oczekiwaniu na naszą odpowiedź sprawdź proszę stabilność swojego łącza internetowego. Możesz również zalogować się na swoje Konto OLX na innym urządzeniu, np. telefonie, tablecie lub innym komputerze aby sprawdzić, czy tam ten problem również występuje. W ostatnim czasie odnotowaliśmy zwiększoną liczbę zapytań, co przełożyło się na wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź. Bardzo za to przepraszamy.
Mam zbliżony problem do Pani Moniki.
Wystawiłem przedmiot, klientka kliknęła zakup z wysyłką, spakowałem przesyłkę, potwierdziłem sprzedaż, wydrukowałem etykietę i w przeciągu 20 minut byłem już pod paczkomatem. W teorii standardowa jak dla mnie kolej rzeczy, lecz paczkomat wyrzucał komunikat błędnego kodu przesyłki. Po kilku próbach i kontakcie z infolinią InPost udało mi się umieścić przesyłkę w paczkomacie. To był czwartek, w tydzień później jestem bez pieniędzy za towar i bez towaru (bo przecież „nie nadałem przesyłki” to pieniądze wróciły do kupującej). Inpost nie zarejestrował mojej przesyłki co w konsekwencji nie zmieniło statusu na OLX (chodź przesyłka od wczoraj jest u kupującej). Widząc problem dzwoniłem do inpostu kilkukrotnie, pisałem na pomoc olx w niedzielę i wtorek i cisza…
Czuję się oszukany przez OLX i InPost, o ile w InPost jest infolinia gdzie można zgłosić problem i otrzyma się odpowiedź i pomoc na jakim etapie jest przesyłka, to w przypadku OLX jak kamień w wodę…. „skontaktuj się z pomoc OLX” i cisza i zero odzewu. Przykre to że przez taki portal zostałem pozbawiony towaru i pieniędzy.
Jakubie, nasz Specjalista już zweryfikował Twoje zgłoszenie 🙂
Witam, analogiczna sytuacja u nas. Kupiłam kapcie, kontakt ze sprzedającym idealny. Pani wygenerowała etykietę, udała się do Paczkomatu. Wystąpił błąd próbowała dwa razy. W statusie nagle że paczka wysłana. A tak się nie stało. Staramy się z Wami skontaktować telefonicznie, nie ma kontaktu. Opisałyśmy to w formularzu, brak kontaktu z waszej str. Proszę o pilne załatwienie tematu. Jesteśmy stałymi klientkami olx i naprawdę nie mamy siły na takie atrakcje. Bardzo zależy mi na tym produkcie więc proszę o kontakt.
Katarzyno, obecnie czas oczekiwania na odpowiedź Specjalistów jest wydłużony. Przepraszamy za tę niedogodność i prosimy o cierpliwość.
Mam problem z możliwością uzupełnienia swoich danych….klient zakupił towar a ja jestem na etapie komunikatów że mam uzupełnić swoje dane poprawnie, gdyż dane te nie zgadzają się z przesłanym skanem dowodu oraz wyciągiem konta bankowego. Już 5 razy wysyłałem WSZYSTKO i nadal mam związane ręce
Krystianie, weryfikacja danych trwa od 48 h do 4 dni roboczych. Zajrzyj proszę do naszego Centrum Pomocy i upewnij się, że uzupełniłeś dane poprawnie.
Witam, Również mam taki problem co jak widze pozostali. Poproszono mnie o dokumenty celem weryfikacji, wysłałam ale dalej trwa weryfikacja już 6 dzien. Uwazam, ze bardzo słabą mają Panstwo polityke. Zero kontaktu. Wyskakuje komunikat ze dokumenty nie zgadzaja sie z danymi . To dosc dziwne bo wsyztsko jest identycznie wypelnione. Wypelniane juz z 40 razy na co mam potwierdzenia mailowe. Osoba ktora kupila ode mnie przedmiot juz nawet chciala zrezygnowac bo jednak badz co badz trzymacie jej pieniadze 6 dzien bez towaru bez pieniedzy ile mozna czekac … I nie jest tak jak Panstwo pisza od 48 do 4 dnich bo juz mija 6 dzien i nic …Tak dane wypelnione sa poprawnie upewnialam sie te 40 razy. Prosze ciagle o kontakt i nic. Zostawiacie uzytkowanikow w takiej sytuacji. Wprowadzacie cos „nowego’ i zamiast szybko rozwiazac problem chcecie zeby ludzie czekali na jakikolwiek kontakt z waszej strony….
Zuzanno, w ostatnim czasie czas oczekiwania na odpowiedź jest wydłużony. Przepraszamy za niedogodność. Nasi Specjaliści są w trakcje weryfikacji Twojego zgłoszenia 🙂
Dzień dobry, Olx poprosił mnie o dokumenty celem weryfikacji, wysłałam je mam nadzieje ze są bezpieczne ale dalej trwa weryfikacja i nie wiem co dalej mam robić i etykieta wysyłkowa się nie pojawiła
Beato, weryfikacja danych Sprzedającego to standardowa procedura w serwisie OLX. Nie martw się, Twoje dane są chronione. Weryfikacja trwa zazwyczaj od 48 h do 4 dni roboczych 🙂
Dokonałam zakupu, który został potwierdzony przez sprzedającą. Przy wysyłkach mam status błędu technicznego i konieczności kontaktu z Olx. Zarówno ja jak i sprzedająca kobtaktowalyśmy się wielokrotnie i cisza. Ba, dostałam nawet automatyczną wiadomość, że moje zgłoszenie zostało rozwiązane i kolejną z prośbą o ocenę kontaktu z konsultantem, a takiego nie było. Dwa razy kupiłam przedmiot, zapłaciłam i nie mam ani pieniędzy ani produktu. Zainwestujcie proszę w lepsze testy przed wrzucaniem zmian do użytkowników.
Moniko, obecnie czas oczekiwania na odpowiedź od naszych Specjalistów jest wydłużony. Przepraszamy za utrudnienia. Błąd techniczny wynika najprawdopodobniej z nieczynnego Paczkomatu nadawczego/odbiorczego. Konieczne będzie anulowanie zamówienia i przejście przez proces zakupu jeszcze raz przy wyborze innego Paczkomatu. Od momentu gdy Sprzedający anuluje zamówienie otrzymasz zwrot pieniędzy w ciągu 10 dni roboczych.
Instrukcję jak można anulować zamówienie znajduje się w artykule Jak anulować sprzedaż mojego przedmiotu z Przesyłką OLX
Takiej opcji sprzedająca nie ma w przesyłkach że statusem błędu. Ma je tylko w przesyłkach, w których etykieta wygenerowała się poprawnie. Nie mamy możliwości anulowania obu przesyłek.
Obie przesyłki zostały anulowane przez naszego Specjalistę. Wpłacone pieniądze otrzymasz na konto bankowe w ciągu 10 dni roboczych.
Witam! Mam problem kupiłam kremy, pieniądze zeszły z konta a wciąż widnieje błąd techniczny i nie można ani odzyskać pieniędzy ani wygenerować etykiety. Proszę o rozwiązanie problemu.
Joanno, błąd techniczny spowodowany jest prawdopodobnie niedziałającym Paczkomatem nadawczym lub odbiorczym. W tym przypadku najlepiej jeśli skontaktujesz się ze Sprzedającym, a on anuluje zamówienie. Instrukcje jak może to zrobić znajdzie w artykule Jak anulować sprzedaż mojego przedmiotu z Przesyłką OLX?.
Od momentu anulowania zamówienia, zwrot pieniędzy na konto bankowe otrzymasz w ciągu 10 dni roboczych.
Przesyłka którą wysłałam 5 h temu dalej nie zmieniła statusu pomimo wypisania formularza
Karolino, czasami zdarzają się opóźnienia w statusie przesyłki. Sprawdziliśmy i Twój status już się zaktualizował 🙂
Sprawdźcie link do płatności za zakup z przesyłka olx. Próbuję kupić przedmiot zz przesyłka, wpisuje dane do paczkomatu, itd. , potem naciskam dalej i powinna być strona banku z zamiast tego operator internetu blokuje dostęp do strony, bo jest niebezpieczna. Zakupy sa u róznych sprzedawców i z telefonu i z komputera i ciagle to samo.
Aniu, sprawdź proszę czy ten sam problem występuje u innego operatora internetu. Mogło zdarzyć się tak, że Twój operator zablokował stronę płatności i dlatego pojawia Ci się blokada dostępu do strony.
Kilkakrotnie zgłaszałam problem przez formularz ale nie otrzymałam odpowiedzi. Status przesyłki/sprzedanego przeze mnie przedmiotu nie zmienił się mimo, że przesyłka została już odebrana przez kupującego. Tym samym jest wstrzymana wypłata kwoty za sprzedaż. Czy problem zostranie rozwiązany?
An, czas oczekiwania na odpowiedź od naszych Specjalistów jest obecnie wydłużony. Przepraszamy za utrudnienia. Kupujący od momentu odebrania paczki ma 24 h na potwierdzenie jej otrzymania. Jeśli nie zrobi tego w ciągu tego czasu, odebranie paczki zostanie automatycznie potwierdzone, a Ty w ciągu 3 dni roboczych otrzymasz pieniądze na konto. Jeżeli jednak tak się nie stanie, prosimy o kontakt poprzez formularz ponownie.
Dlaczego w rubryce PRACA jest brak ofert dla osób niepełnosprawnych, czy komus to przeszkadzało to też są ludzie którzy szukają Pracy.
Krzysztofie, żeby znaleźć oferty pracy dla osób niepełnosprawnych należy filtrować po słowach kluczowych w polu wyszukiwania.
Nadal istnieje problem z dokonaniem zakupu z promocyjną przesyłką OLX, po płatności online sprzedawca nie dostaje informacji o sprzedaży i nie może jej potwierdzić a kupujący nie może anulować zakupu. to nie pierwszy raz tylko kolejna taka sytucja w przeciągu 3 dni !
JW, jeśli korzystasz z aplikacji OLX, sprawdź czy nie wymaga ona aktualizacji. Jeśli problem będzie nadal występował, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.
dalej jest problem z pojawianiem się nowych ogłoszeń w kategorii telefony, aktualizacja aplikacji na telefonie jest najnowsza. Ten sam problem występuję również na komputerze stacjonarnym w przeglądarce.
Juras, jeśli problem nadal występuje, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.
Problem nadal istnieje.
Tylko nie doradzajcie, by skontaktować się porzez formularz kontaktowy. Wymagacie, by w formularzu podać numer lub link ogłoszenia. Tylko jak niby dodać numer ogłoszenia, które jeszcze nie stnieje?…
Marku, na Blogu OLX nie mamy możliwości wyjaśniania indywidualnych spraw konkretnych Użytkowników. Mimo wszystko prosimy o napisanie do nas przez formularz kontaktowy i jak najdokładniejsze opisanie problemu.
nie tylko taki problem. Płatnosci przez olx (eu.adyen.link) nie działają, Informacja jest że brak certyfikatu wirtyny
clark, dziękujemy za informację. Od wczoraj pracujemy nad rozwiązaniem problemu, aby nasi Użytkownicy mogli korzystać z płatności.
chyba macie kolejną awarię od wczoraj gdyż nie mogę wystawić telefonu ani ich wyszukać. Jak zaznaczam iphone uszkodzone to pokazuje tylko kilka sztuk.
Lukasz, sprawdź proszę czy masz zaktualizowaną aplikację OLX. Jeśli problem nadal będzie występował, skontaktuj się z nami poprzez formularz.
Dodawanie zdjęć działa, ale nadal jest problem z dodaniem nowego przedmiotu do sprzedania w kategorii telefony komórkowe. Problem jest przynajmniej od 20.07. Występuje on na aplikacji ios oraz bezpośrednio na stronie.
Kamil, sprawdź proszę aktualizację aplikacji OLX na swoim telefonie. Jeśli problem będzie nadal występował, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.
Problem jest również z płatnościami !!!!!!!!!!!!!
Marceli, dziękujemy za informację. Pracujemy nad tym, aby problem został rozwiązany jak najszybciej.
U mnie podobnie!!!! I zero odzewu mimo zgłoszeń przez formularz.
An, na zgłoszenia odpowiadamy w kolejności ich otrzymania. Obecnie czas na odpowiedź od naszych Specjalistów jest wydłużony. Przepraszamy za utrudnienia.