Aktualizacja 14:30 – Problem dotyczący generowania etykiet został rozwiązany. Jeśli mimo to nadal nie masz dostępnej swojej etykiety na koncie OLX – prosimy o informację przez nasz formularz kontaktowy.
Aktualizacja 13:00 – W dalszym ciągu pracujemy nad rozwiązaniem usterki. Prosimy o cierpliwe oczekiwanie na rozwiązanie problemu – jak tylko błąd zostanie naprawiony – poinformujemy Was o tym!
Odnotowaliśmy błąd podczas generowania etykiet. Pracujemy już nad usunięciem tej niedogodności. Bardzo przepraszamy za utrudnienia.
Witam,
ja piszę i cisza! Dalej problem z wygenerowaniem etykiety już ponad 10 dni. Ani przesyłki, ani pieniędzy, ani odpowiedzi od olx.
Ewelino, punkt nadawczy był niedostępny dlatego anulowaliśmy transakcję.
I u mnie jest problem w wygenerowaniem etykiety Inpostu. . Problem dziś zgłosiłam
Dzień dobry, od niedzieli czekam na wygenerowanie etykiety i ciagle nie ma. Kupujący zapłacił, a nie ma towaru, a ja nie mam pieniędzy. Ile jeszcze przyjdzie nam czekać? Do olx juz pisałam, ale bez odpowiedzi. Gdzie mozna zgłosić prośbę o anulowanie transakcji?
Pozdrawiam!
Dominiko, prawdopodobnie punkt odbiorczy / nadawczy jest obecnie niedostępny. Opiekun sprawy wkrótce anuluje transakcje.
Witam
Kupiłem 5 dni temu towar z przesyłką olx. Natychmiast po zakupie otrzymałem informację o błędzie technicznym (sprzedający również) On nie umie wygenerować etykiety a ja mimo wysłania do olx kilu wiadomości nie mam odpowiedzi ani zwrotu pieniędzy… Proszę o informację
Adamie, błąd techniczny wynika prawdopodobnie z nieczynnego Paczkomatu odbiorczego/nadawczego, jeśli taką formę wysyłki wybrałeś. Konieczne w tej sytuacji będzie anulowanie zamówienia. Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy – jeśli zgłoszenie nie zostało jeszcze wysłane.
Jestem sprzedająca i też nie dostaje etykiet, pieniądze za sprzedane rzeczy dostaje, a nie mam jak wysłać do klienta.Strony nie działają, na wiadomości nikt nie odpisuje, czat nie działa cyrk!Wciąż moje dane są w aktualizacji…
Beato, czy zgłosiłaś się do nas z maila powiązanego z Twoim kontem OLX?
Sprzedalam dzisiaj po 16 przedmiot i do tej pory nie mam etykiety inpost.
Bede wdzieczna za pomoc!
Anno, napotkaliśmy chwilowy problem z generowaniem etykiet, który już został rozwiązany. Jeśli jednak nie możesz wygenerować etykiety dla swojej przesyłki prosimy o odpowiedź.
Dzień 17-02-22 Znowu ten sam problem ” Błąd techniczny, skontaktuj się z OLX” Brak etykiety do wysyłki. Co robić?
Michale, bardzo prosimy o kontakt poprzez Formularz kontaktowy. Będziemy mogli sprawdzić czemu wyświetla Ci się taki komunikat.
A ile dni trzeba czekać na odpowiedz z OLX na wypełniony formularz????? Wczoraj rano sprzedałam przedmiot. Minęły 2 dni i nie ma ani etykiety ani odpowiedzi na 3 wysłane formularze kontaktowe. Czat nie działa. Kupujący się już denerwuje. Nie mam żadnego maila z potwierdzeniem sprzedaży ani z informacją, że coś jest nie tak. Dziś sprzedałam inny przedmiot i etykieta przyszła po minucie. Już go wysłałam…
Izo, obecnie mamy zwiększoną ilość zgłoszeń. Obiecujemy, że Specjaliści odpowiedzą na Twoje zgłoszenie jak najszybciej się da.
Witam chciałabym otrzymać zwrot pieniędzy za zakup dokonany z przesyłką olx, sprzedający nie otrzymał etykiety, widnieje błąd techniczny przy zamówieniu. 18.01 dokonałam zakupu dzisiaj jest 21.01 i nic się w temacie nie dzieje.
Iwono, zamówienie zostało anulowane. Zwrot pieniędzy otrzymasz na konto bankowe w ciągu 10 dni roboczych 🙂
Chcę anulować sprzedaż(wysyłkę) towaru – po zaakceptowaniu przesyłki.
Jednak na moim koncie nie została wygenerowana etykieta InPost i nie widać nigdzie opcji „anuluj”. Co mogę zrobić?
Chcę aby kupujący otrzymał zwrot zapłaconej kwoty.
Pfox, transakcja anuluje się automatycznie, jeśli nie wyślesz przedmiotu w ciągu 48 h od potwierdzeni sprzedaży. Kupujący otrzyma zwrot w ciągu 10 dni roboczych.
Wysłałam wczoraj paczkę Orlen dostałam sms z potwierdzeniem a na stronie widnieje nadaj paczkę. Wysłałam przed upływem 72 godzin. Co mam zrobić????
Magdaleno, otrzymaliśmy Twoje zgłoszenie poprzez formularz kontaktowy, nasi Specjaliści wkrótce wrócą do Ciebie z odpowiedzią 🙂
Nie można wygenerować etykiet- błąd ,, Błąd techniczny, skontaktuj się z OLX ”
od trzech dni nie dostałem wsparcia 🙁
Mariuszu, przepraszamy za długi czas oczekiwania na odpowiedź. Widzimy, że rozwiązałeś problem razem z naszym Specjalistą 🙂
U mnie to samo, zero wsparcia o ano sladu etykiety pd niemal tygodnia
Åukaszu, otrzymaliśmy Twoje zgłoszenie. Nasi Specjaliści zajmują się Twoją sprawą.
Od ponad 2 dni pojawia mi się komunikat „Błąd techniczny, skontaktuj się z OLX” w miejscu gdzie powinienem dostać etykietę do Paczka-Orlen . Pisałem już dwa zgłoszenia… na żadne nie mam odpowiedzi. Zaraz kupujący się rozmyśli. Ja z poziomu konta OLX nie mam możliwości już anulowania przesyłki (żeby ponownie przesłać klientowi), bo nie ma tam takiej opcji.
Piotrze, w jakim gabarycie jest Twoja przesyłka z Orlen Paczką?
Mam podobna sytuację. Kupiłem przedmiot, zapłaciłem z przesyłka Orlen Paczka i od ponad 48godz.nic się nie dzieje. Status bład techniczny skontaktuj się z OLX. Napisałem dwa zgłoszenia i nic. Ani paczki ani kasy.
Grześ, konieczne będzie anulowanie przesyłki, zajmą się tym nasi Specjaliści. Niestety, ale nie wszystkie punkty Orlen Paczki obsługują przesyłki w gabarycie L. Po anulowaniu transakcji, zwrot pieniędzy otrzymasz w ciągu 10 dni roboczych. Jeżeli zdecydujesz się na zakup ponownie, prosimy o skorzystanie z usług innego przewoźnika.
Od ponad tygodnia nie można dodać przesyłki.
Wykluczone zostały kwestie przeglądarek i adblocka. Nie są one przeszkodą. Potwierdzone przez OLX.
Przyczyna tkwi wewnątrz oprogramowania.
Kiedy dodawanie przesyłek zacznie działać?
Jacku, prosimy o sprawdzenie, w aplikacji mobilnej również występuje ten problem na Twoim koncie.
nie mogę wydrukować etykiety na przesyłkę przez inPost, proszę o pilne naprawienie usterkI!
Beato, widzimy, że w wyniku braku możliwości wygenerowania etykiety, anulowałaś przesyłkę OLX. W tej sytuacji Kupujący otrzyma zwrot pieniędzy na konto bankowe. Przepraszamy za utrudnienia.
Problem nadal istnieje po co te komentarze ze rozwiązany skoro nadal wielokrotnie ludzie piszą ze jest problem
Marku, generowanie nowych etykiet działa poprawnie. Jeżeli poprzednia etykieta nie chce się nadal wygenerować, prosimy o anulowanie Przesyłki OLX i poproszenie Kupującego o ponowny zakup. Zwrot pieniędzy za pierwszą transakcję Kupujący otrzyma w ciągu 10 dni roboczych.
kolejny dzień – dalej nie mam prawidłowej etykiety – moje monity do OLX nic nie dają – zatem problem nie został usuniety, tylko nikt nie chce się nad nim pochylic
Gocha, nowe etykiety generują się już prawidłowo. Problem występuje częściowo z etykietami z dnia 7.11. Ciągle pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu.
Efektów pracy, niestety, brak 🙁 Ja ciągle czekam, monituję, czytam kłamstwa i bzdury, które pisze do mnie Zespół OLX 🙁 Mało, że człowiek ma problem, to jeszcze Zespół OLX próbuje robić z człowieka na siłę idiotę… 🙁 Brawa dla Zespołu za takie traktowanie ludzi – czy to sprzedających czy kupujących 🙁
Gocha, nasi Specjaliści rozwiązali Twoje zgłoszenie. Przepraszamy jeszcze raz za niedogodność. Mamy nadzieję, że w przyszłości nie będzie już takich problemów 🙂
Nie mogę w ogóle dodać przesyłki do ogłoszeń. Czy to też skutek powyższego błędu?
Michale, prosimy o wyłącznie Adblocka i danych przeglądania. Mogą one powodować brak widoczności włączenia Przesyłek OLX.
Nadal nie można pobrać etykiety !!!!!przez cały dzień nie możecie usunąć awarii ?
Marku, problem został już naprawiony, etykiety generują się bezproblemowo. Przepraszamy za utrudnienia.
Witam, a czy jestem jakiś problem z dodawaniem ogłoszeń? Od 3h próbuje dodać ogłoszenie i nic.
Tomaszu, usterka została już naprawiona. Przepraszamy za niedogodność.
Ogłoszenia nie przechodzą z oczekujących do aktywnych od kilku godzin.
Agnieszko, usterka została już naprawiona. Przepraszamy za utrudnienia.
Super, dzięki wam transakcja mi przeszła koło nosa. Kupujaca się wystraszyła i poprosiła o anulowanie transakcji. Ciekawe kto mi kasę zwróci. Usunelam pechowe ogłoszenie a teraz nie chcecie mi go ponownie dodać…
Paulino, jeśli problem z dodaniem ogłoszenia nadal występuje, prosimy o zgłoszenie problemu poprzez nasz formularz kontaktowy.
Usterka opisana jako rozwiązana a wciąż nie można otworzyć pliku z etykietą z rana, bo wyskakuje błąd.
Damianie, generowanie nowych etykiet działa już prawidłowo 🙂
Nie mogę wygenerować etykiety.
Jadwigo, kiedy zamówienie było składane oraz jakiego przewoźnika wybrałaś?
Witam kiedy zostanie usunięta usterka z nadrukiem do wysyłki
Mariuszu, problem został już rozwiązany. Nowe etykiety są generowane prawidłowo 🙂
Nie działają mi przesylki
Marcinie, problem został już naprawiony. Przepraszamy za niedogodności.
Witam, nadal mam problem w wygenerowanie etykiety.
Moniko, etykiety generują się już prawidłowo. Przepraszamy za opóźnienie.
Witam.
Mam gotowa etykietę do pobrania a wyskakuje błąd …nie udało się wczytać dokumentu PDF.
Mam jeszcze inne przesyłki ale tylko z jedna mam problem.
nr: 65360998613142212996****
W śledzeniu jest informacja Przesyłka Gotowa do nadania, lecz niestety nie mam tej etykiety.
ID: 715036***
Aga, widzimy, że nasi Specjaliści rozwiązali Twoje zgłoszenie. Przepraszamy za utrudnienia i mamy nadzieję, że nie pojawią się one już w przyszłości 🙂
Jak długo potrwa usunięcie usterki? Chciałam wysłać paczkę po drodze do miasta w innym niż zawsze paczkomacie, ale przez usterkę będę musiała anulować sprzedaż, bo nie da się już zmienić paczkomatu, żeby nadać paczkę tam, gdzie zawsze. Szkoda, że informacja o problemie nie pojawia się przy potwierdzaniu sprzedaży.
Paulino, naprawiliśmy już usterkę. Jeżeli nie otrzymałaś nadal swojej etykiety, prosimy o anulowanie transakcji i ponowny zakup przedmiotu przez Kupującego.
Nie otrzymałam swojej etykiety wysyłkowej . Nie chce aby kupujący miał do mnie pretensje , że nie wysłałam towaru . Proszę o przesłanie etykiety wysyłkowej
Agnieszko, część etykiet z 7.11 może być nadal niedostępna. Przepraszamy za tę niedogodność. Najlepszym rozwiązaniem będzie anulowanie zamówienia i poproszenie Kupującego o ponowny zakup.
Dramatyczna sytuacja. Wiadomości także przychodzą z opóźnieniem 🙁
Włodzimierzu, naprawiliśmy usterkę. Wiadomości przychodzą już bez opóźnień 🙂
To już nie pierwszy błąd i zaczyna być to delikatnie mówiąc irytujące bo kupujący mają do mnie pretensje. Czy nie można tego naprawić. Mam nadzieję że tego tytułu nie zostanie wycofana moja sprzedaż bo to nie moja wina.
Anito, nowe etykiety generują się już poprawnie. Jeżeli problem nadal u Ciebie występuje, najlepiej anulować sprzedaż i poprosić Kupującego o ponowny zakup.
Karygodne proszę ten błąd naprawić
Izo, przepraszamy za utrudnienia. Generowanie etykiet do Przesyłek OLX działa już prawidłowo 🙂
Proszę o szybką pomoc przy generowaniu etykiety
Marto, problem z generowaniem etykiet został już rozwiązany. Mamy nadzieję, że udało Ci się bezproblemowo wysłać paczkę 🙂