Aktualizacja 13:50: Ustaliliśmy, że problem dotyczy części etykiet do przesyłek zatwierdzonych w dniach 6-7.11.2021. Etykiety do przesyłek z dnia dzisiejszego generują się prawidłowo.
Odnotowaliśmy błąd podczas generowania etykiet. Pracujemy już nad usunięciem tej niedogodności. Bardzo przepraszamy za utrudnienia.
Witam.
Kupiłem coś z przesyłką (inpost) 8.10.2022. Niestety do dziś zakup opisany jest komunikatem „wygenerowanie etykiety lub kodu nadania potrwa dłużej niż zwykle”.
Wina leży po stronie inpostu ? Zostanie to naprawione ? Kiedy ?
Potrzebuje zakupionej rzeczy na piątek, więc chciałem anulować zakup po 2 dniach, aby odzyskać pieniądze, niestety niema takiej opcji.
Rusztecki, obecnie trwają pracę nad naprawą błędu związanego z Przesyłkami OLX. Bardzo przepraszamy, że spotkały Cię takie utrudnienia. Będziemy informować, jak tylko problem zostanie rozwiązany.
Dzień dobry. Mam problem z wygenerowaniem etykiety/kody przy dwóch przesyłkach które w systemie zatwierdziłam we wtorek w południe.. Prosze o interwencję
Dzień dobry, dalej pojawia się problem techniczny i nie ma możliwości generowania etykiety mimo wcześniejszego anulowania zakupu i wykonania operacji ponownie.
EK, przyczyną problemu jest prawdopodobnie niedziałający Paczkomat odbiorczy. Prosimy o kontakt poprzez Formularz kontaktowy z adresu e-mail powiązanego z kontem OLX.
Witam u mnie też od wczoraj problem z etykietą,już 2 razy wysłałam zgłoszenie,mimo to brak odpowiedzi i status zamówienia ten sam , błąd techniczny.
Nie wiem już co mam pisać osobie która kupiła przedmiot,co dalej robić z tym fantem.
Już długo korzystam z Waszego serwisu i to jest pierwszy raz kiedy jest jakiś problem
Zuzanno, jeżeli jest to Paczka Orlen w gabarycie L, nasi Specjaliści anulują Twoje zamówienie, a Ty w ciągu 10 dni roboczych otrzymasz zwrot pieniędzy. Gabaryt L paczki Orlen obsługują tylko automaty paczkowe. Punkty partnerskie, kioski Ruchu oraz stacje paliw nie obsługują tego gabarytu. Stąd wynika pojawienie się błędu technicznego.
Witam od 2 dni jak wchodzę na konto olx w kupione przesylki to widnieje blad techniczny. O co chodzi? Kiedy dostanę odpowiedz albo jakas reakcję co dalej?
Magdo, jeżeli wybrałaś przesyłkę poprzez Orlen w gabarycie L, konieczne będzie anulowanie zamówienia. Część punktów Orlen nie obsługuje tego gabarytu. Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, a nasi Specjaliści anulują transakcję.
Witam ja również mam problem z etykieta nie mogę sam anulować przesyłki nie mam takiej opcji. Cały czas błąd techniczny. Od 05.12 Czekam na etykietę. Proszę anulować zamówienie jak najszybciej albo wysłać etykieta
Dzień dobry. Mam problem z „błędem technicznym†i nie mogę wygenerować etykiety. Paczka Inpost, rozmiar S. Kilkakrotnie zgłaszałam problem – sytuacja nie zmienia się od kilku dni.
Anno, w przypadku InPost błąd techniczny wynika najczęściej z nieczynnego Paczkomatu nadawczego / odbiorczego. W tej sytuacji będziemy musieli anulować zamówienie.
Nie mogę otrzymać przesyłki która zakupiłam i opłaciłam cały czas od tamtego tygodnia widnieje status „błąd techniczny skontaktuj się z olx†kontaktowałam się za pomocą formularza ale do tej pory nie uzyskałam żadnej informacji od OLX, a sprzedająca pisze że nie może anulować przesyłki wiec ani zwrotu pieniędzy ani produktu nie mam wiec co w takiej sytuacji mogę zrobić? Prezent miał być na Mikołaja, a w takim tępie to raczej nie dojdzie
Jak długi może być czas oczekiwania na weryfikację błędu technicznego. Paczkę muszę nadać najpóżniej jutro a dalej nie mam etykiety pomimo że i ja jako sprzedający i mój kupujacy zgłosilismy problem. Paczka Orlen.
Marku, koniecznie będzie anulowanie przesyłki. Jeśli nie uda Ci się zrobić tego samodzielnie, prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało wysłane.
Mimo zapewnień, że problem generowania etykiet na przesyłki OLX został rozwiązany, to generowanie etykiet nadal nie działa. Jak tutaj wierzyć zapewnieniom działu technicznego
Mam problem ze zmianą statusu przesyłki dotyczy ona tylko dwóch przedmiotów. Oba zostały wysłane na drugi dzień po zakupie jeden z nich już dawno został odebrany przez klienta drugi jest prawdopodobnie w drodze. Mimo to przy obu przedmiotach widnieje na dzien dzisiejszy komunikat ,ze minął czas na nadanie paczki tym samym zostanę bez kasy mimo ,ze klient otrzyma paczkę. Pisałam wielokrotnie do centrum pomocy niestety nic nie ulega zmianie.
Czy nadal występuje jakiś problem z przesyłkami OLX? Od piątku nie widzę dodanej opcji przesyłki, choć sprzedający potwierdza, że dodał ją w ogłoszeniu. Dziś edytowałam jedno ze swoich ogłoszeń i sama nie widzę tej aktualizacji po swojej stronie (podgląd w aplikacji).
Nalika, prosimy o sprawdzenie, czy masz wyłączonego AdBlocka oraz o wyczyszczenie danych przeglądania. Następnie przejdź do edycji ogłoszenia i przewiń na dół strony. Znajdziesz tam włączony suwak „Dodaj Przesyłkę OLX” 🙂
Witam, potrzebna etykieta do wysyłki . Była jeszcze wczoraj na koncie olx. Dzis chciałem ją wydrukować ale poprostu znikła. Mam jeszcze 2 dni do wysyłki. Proszę o pomoci nową etykietę
Wczoraj potwierdziłam sprzedaż i zamiast etykiety mam komunikat-błąd techniczny skontaktuj się z OLX. Poza tym dziś dodałam nowe ogłoszenia i ciągle są oczekujące, gdzie zawsze ukazywały się po kilku minutach. Poza tym podczas dodawania nie było opcji przesyłki.
Szepel, wkrótce otrzymasz odpowiedź od naszych Specjalistów w sprawie błędu technicznego 🙂 Dodając nowe ogłoszenie z przesyłką prosimy o sprawdzenie, czy przedmiot znajduje się w kategorii, w której Przesyłka OLX jest dostępna. Dodatkowo rozwiązaniem problemu, może być wyłączenie Adblocka i wyczyszczenie danych przeglądania.
Od 7 listopada godz. 9;05 czekam na etykietę – koresponduję z Centrum Pomocy, nikt nie chce pomóc – dziś zaczyna się 3 doba walki o etykietę, OLX lekcewazy moje zgłoszenia.
Gocha, nasi Specjaliści zajmują się rozwiązaniem Twojego zgłoszenia. Niestety problem z generowaniem etykiet występuje nadal u części Użytkowników. Przepraszamy za utrudnienia.
Witam.
Kupiłem coś z przesyłką (inpost) 8.10.2022. Niestety do dziś zakup opisany jest komunikatem „wygenerowanie etykiety lub kodu nadania potrwa dłużej niż zwykle”.
Wina leży po stronie inpostu ? Zostanie to naprawione ? Kiedy ?
Potrzebuje zakupionej rzeczy na piątek, więc chciałem anulować zakup po 2 dniach, aby odzyskać pieniądze, niestety niema takiej opcji.
Mariuszu, prawdopodobnie punkt nadawczy/odbiorczy jest niedostępny. Otrzymaliśmy Twoje zgłoszenie, opiekun sprawy wkrótce na nie odpowie.
Brak etykiety. Obiecałem szybką wysyłkę, której nie mogę dotrzymać :/ Usterką zgłoszona i zero odpowiedzi.
GreenHelix, prawdopodobnie Paczkomat nadawczy/odbiorczy jest obecnie niedostępny. Opiekun sprawy skontaktuje się z Tobą wkrótce.
Witam nie mogę wydrukować etykiety to już jest 24 godziny od zakupu. Pisałem wielokrotnie i nic proszę o pomoc
Rusztecki, obecnie trwają pracę nad naprawą błędu związanego z Przesyłkami OLX. Bardzo przepraszamy, że spotkały Cię takie utrudnienia. Będziemy informować, jak tylko problem zostanie rozwiązany.
Dzień dobry. Mam problem z wygenerowaniem etykiety/kody przy dwóch przesyłkach które w systemie zatwierdziłam we wtorek w południe.. Prosze o interwencję
Ewelino, opiekun sprawy odpowiedział na Twoje zgłoszenie – sprawdź skrzynkę mailową 🙂
12 godzin a etykiety nadal niema,kupujący naciska i się pieni bo miała być szybka wysyłka a tu cisza……..
Sylwestrze, prosimy o zgłoszenie poprzez formularz kontaktowy.
Dzień dobry, dalej pojawia się problem techniczny i nie ma możliwości generowania etykiety mimo wcześniejszego anulowania zakupu i wykonania operacji ponownie.
EK, przyczyną problemu jest prawdopodobnie niedziałający Paczkomat odbiorczy. Prosimy o kontakt poprzez Formularz kontaktowy z adresu e-mail powiązanego z kontem OLX.
Witam u mnie też od wczoraj problem z etykietą,już 2 razy wysłałam zgłoszenie,mimo to brak odpowiedzi i status zamówienia ten sam , błąd techniczny.
Nie wiem już co mam pisać osobie która kupiła przedmiot,co dalej robić z tym fantem.
Już długo korzystam z Waszego serwisu i to jest pierwszy raz kiedy jest jakiś problem
Kingo, dziękujemy za zgłoszenie. Mamy nadzieję, że odpowiedź naszych Specjalistów była pomocna.
Dzień dobry, kiedy będzie anulowana przesyłka? od dwóch dni jest błąd techniczny i nie mam możliwości wydrukowania etykiety?
Joanno, prosimy o wysłanie zgłoszenia poprzez Formularz kontaktowy. Nasi Specjaliści anulują zamówienie.
Dzień dobry, już dwa razy zgłaszałam przez formularz kontaktowy, a ogłoszenie nadal wisi z błędem przesyłki, opłacone przez kupującego
Joanno, otrzymaliśmy Twoje zgłoszenie. Wkrótce nasi Specjaliści się z Tobą skontaktują 🙂
Witam, jak mogę anulować opłacone przeze mnie zamówienie? Od dwóch dni widnieje status błąd techniczny..
Zuzanno, jeżeli jest to Paczka Orlen w gabarycie L, nasi Specjaliści anulują Twoje zamówienie, a Ty w ciągu 10 dni roboczych otrzymasz zwrot pieniędzy. Gabaryt L paczki Orlen obsługują tylko automaty paczkowe. Punkty partnerskie, kioski Ruchu oraz stacje paliw nie obsługują tego gabarytu. Stąd wynika pojawienie się błędu technicznego.
Witam od 2 dni jak wchodzę na konto olx w kupione przesylki to widnieje blad techniczny. O co chodzi? Kiedy dostanę odpowiedz albo jakas reakcję co dalej?
Magdo, jeżeli wybrałaś przesyłkę poprzez Orlen w gabarycie L, konieczne będzie anulowanie zamówienia. Część punktów Orlen nie obsługuje tego gabarytu. Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, a nasi Specjaliści anulują transakcję.
Witam ja również mam problem z etykieta nie mogę sam anulować przesyłki nie mam takiej opcji. Cały czas błąd techniczny. Od 05.12 Czekam na etykietę. Proszę anulować zamówienie jak najszybciej albo wysłać etykieta
Domenicooo, wygenerowanie etykiety dla Orlen Paczki w gabarycie L, niestety nie będzie możliwe. Anulujemy Twoje zamówienie.
Dzień dobry. Mam problem z „błędem technicznym†i nie mogę wygenerować etykiety. Paczka Inpost, rozmiar S. Kilkakrotnie zgłaszałam problem – sytuacja nie zmienia się od kilku dni.
Anno, w przypadku InPost błąd techniczny wynika najczęściej z nieczynnego Paczkomatu nadawczego / odbiorczego. W tej sytuacji będziemy musieli anulować zamówienie.
Nie mogę otrzymać przesyłki która zakupiłam i opłaciłam cały czas od tamtego tygodnia widnieje status „błąd techniczny skontaktuj się z olx†kontaktowałam się za pomocą formularza ale do tej pory nie uzyskałam żadnej informacji od OLX, a sprzedająca pisze że nie może anulować przesyłki wiec ani zwrotu pieniędzy ani produktu nie mam wiec co w takiej sytuacji mogę zrobić? Prezent miał być na Mikołaja, a w takim tępie to raczej nie dojdzie
Magdo, nasi Specjaliści anulują Twoje zamówienie. Powiedz nam proszę, z usług jakiego przewoźnika korzystałaś?
Jak długi może być czas oczekiwania na weryfikację błędu technicznego. Paczkę muszę nadać najpóżniej jutro a dalej nie mam etykiety pomimo że i ja jako sprzedający i mój kupujacy zgłosilismy problem. Paczka Orlen.
Joanno, niestety, ale korzystanie z usług Poczty Polskiej na OLX jest obecnie niemożliwe. Po upływie terminu nadania, Kupujący otrzyma zwrot kosztów.
Witam,
Od wczoraj mam problem z wygenerowaniem etykiety na.paczke z Orlenu.
Proszę o info
Marku, koniecznie będzie anulowanie przesyłki. Jeśli nie uda Ci się zrobić tego samodzielnie, prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało wysłane.
Mimo zapewnień, że problem generowania etykiet na przesyłki OLX został rozwiązany, to generowanie etykiet nadal nie działa. Jak tutaj wierzyć zapewnieniom działu technicznego
Alku, niestety, ale usterka z aktualizacją statusów jest powiązana z naprawionym już generowaniem etykiet. Przepraszamy i prosimy o cierpliwość.
Ale etykieta na paczkę orlen dalej się nie generuje to jak naprawiony.
Marku, część punktów odbiorczych Orlen Paczka nie obsługuje paczek w rozmiarze L. Z tego powodu Twoje zamówienie zostało anulowane.
Mam problem ze zmianą statusu przesyłki dotyczy ona tylko dwóch przedmiotów. Oba zostały wysłane na drugi dzień po zakupie jeden z nich już dawno został odebrany przez klienta drugi jest prawdopodobnie w drodze. Mimo to przy obu przedmiotach widnieje na dzien dzisiejszy komunikat ,ze minął czas na nadanie paczki tym samym zostanę bez kasy mimo ,ze klient otrzyma paczkę. Pisałam wielokrotnie do centrum pomocy niestety nic nie ulega zmianie.
Aneto, problem z aktualizacją statusów przesyłek nadal występuje. Prosimy o cierpliwość, usterka jest naprawiana.
Ja od 12go listopada czekam na rozwiązanie błędu technicznego, kupujący się niecierpliwi a etykiety jak nie było tak nie ma. Odbijam się od ściany.
Gosiu, etykiety Poczty Polskiej generują się już poprawnie. Prosimy o sprawdzenie tego na swoim koncie.
26.11.2021r
Nadal nie działa, od kilku dni kontaktuje się z OLX, no ale jak zwykle cisza. Możecie to z łaski swojej naprawić?
Blanco, prosimy o sprawdzenie skrzynki. Otrzymałaś odpowiedź od naszego Specjalisty.
u mnie też to samo, problem techniczny a muszę paczkę wysłać jeszcze dzisiaj
Rafale, nasi Specjaliści zajęli się już rozwiązaniem problemu, który zgłosiłeś 🙂
Dzisiaj, 15.11 mimo potwierdzenia sprzedaży nie otrzymałam etykiety
K, otrzymaliśmy Twoje zgłoszenie. Wkrótce nasi Specjaliści na nie odpowiedzą.
Czy nadal występuje jakiś problem z przesyłkami OLX? Od piątku nie widzę dodanej opcji przesyłki, choć sprzedający potwierdza, że dodał ją w ogłoszeniu. Dziś edytowałam jedno ze swoich ogłoszeń i sama nie widzę tej aktualizacji po swojej stronie (podgląd w aplikacji).
Nalika, prosimy o sprawdzenie, czy masz wyłączonego AdBlocka oraz o wyczyszczenie danych przeglądania. Następnie przejdź do edycji ogłoszenia i przewiń na dół strony. Znajdziesz tam włączony suwak „Dodaj Przesyłkę OLX” 🙂
Witam, potrzebna etykieta do wysyłki . Była jeszcze wczoraj na koncie olx. Dzis chciałem ją wydrukować ale poprostu znikła. Mam jeszcze 2 dni do wysyłki. Proszę o pomoci nową etykietę
Krzysztofie, widzimy, że nasi Specjaliści rozwiązali Problem z generowaniem etykiety. Mamy nadzieję, że transakcja przebiegła pomyślnie 🙂
Wczoraj potwierdziłam sprzedaż i zamiast etykiety mam komunikat-błąd techniczny skontaktuj się z OLX. Poza tym dziś dodałam nowe ogłoszenia i ciągle są oczekujące, gdzie zawsze ukazywały się po kilku minutach. Poza tym podczas dodawania nie było opcji przesyłki.
Szepel, wkrótce otrzymasz odpowiedź od naszych Specjalistów w sprawie błędu technicznego 🙂 Dodając nowe ogłoszenie z przesyłką prosimy o sprawdzenie, czy przedmiot znajduje się w kategorii, w której Przesyłka OLX jest dostępna. Dodatkowo rozwiązaniem problemu, może być wyłączenie Adblocka i wyczyszczenie danych przeglądania.
Od 7 listopada godz. 9;05 czekam na etykietę – koresponduję z Centrum Pomocy, nikt nie chce pomóc – dziś zaczyna się 3 doba walki o etykietę, OLX lekcewazy moje zgłoszenia.
Gocha, nasi Specjaliści zajmują się rozwiązaniem Twojego zgłoszenia. Niestety problem z generowaniem etykiet występuje nadal u części Użytkowników. Przepraszamy za utrudnienia.