Aktualizacja 12:38: Usterka została usunięta. Statusy przesyłek aktualizują się już prawidłowo.
Odnotowaliśmy błąd związany z brakiem aktualizacji statusów przesyłek w INPOST. Pracujemy już nad usunięciem tej niedogodności.
Bardzo przepraszamy za utrudnienia.
Problem z brakiem aktualizacji statusu przesyłki z Poczty Polskiej. Przesyłka odebrana przez kupującego a w zakładce status że gotowa do odbioru i brak informacji że Kupujący ja potwierdził a tym samym brak przelewu. Zgłosiłem sprawę poprzez formularz.
Åukaszu, cieszymy się, że udało się wyjaśnić sprawę z przewoźnikiem.
miałem złodzieja na koncie Facebook i dzisiaj odzyskałem je po dodaniu nowego hasła tamte tymczasowe konto się zresetowało,a zamówiłem 2 pozycje które opłaciłem i mam potwierdzenie z banku o dojściu kwot do adresata i miałem na olx potwierdzenie wysyłki a teraz mi wszystko znikło. czy przyjdzie do mnie wiadomość na telefon z kodem dostępu czy trzeba jakoś inaczej
Mirosławie, napisz do nas poprzez formularz. Pamiętaj, aby skontaktować się z adresu e-mail powiązanego z Twoim kontem OLX.
do ogłoszenia ID: 774394610 nie mogę dodać wysyłki, brak opcji wysyłki i promocji przedmiotu
Bożeno, czy w zakładce Twoje przesyłki/Dane do przelewów masz uzupełnione dane weryfikacyjne?
9.08. Nadałam przesyłkę OLX w paczkomacie inpost (opcja bez etykiety), jednak status paczki nie zmienił się w aplikacji i nadal widnieje „Etykieta gotowa†i „inpost wysłał ci kodâ€. Paczka zdążyła bezpiecznie dotrzeć do odbiorcy i została odebrana, co widać w aplikacji Inpostu, a jej status w serwisie OLX nadal się nie zmienił. Zgłaszałam sprawę przez formularz kontaktowy, ale nawet nie dostałam potwierdzenia, że zgłoszenie zostało przyjęte! Proszę o pomoc w tej sprawie, w tej chwili nie mam ani pieniędzy ani przedmiotu, który sprzedawalam!
Anno, dziękujemy za zgłoszenie. Opiekun sprawy wkrótce się z Tobą skontaktuje.
Mam podobno sutuacje,też zgłosiłam problem i nie otrzymałam,żadnej odpowiedzi.
Olu, prosimy o cierpliwość, opiekun sprawy skontaktuje się z Tobą 🙂
U mnie dokładnie ta sama sytuacja jak u Pani Anny. Wysłałam zgłoszenie i cisza, OLX już nawet nie potwierdza przyjęcia więc nie wiadomo co się dzieje. Co jak już miną 72 godziny na nadanie paczki? Kupujący otrzymał przesyłkę, odebrał ją i jeszcze dostanie zwrot pieniędzy za zakup? A ja zostanę bez sprzedanego przedmiotu i bez pieniędzy za niego?
Domi, przepraszamy za wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź – status przesyłki zaktualizował się poprawnie.
Mam ten sam problem co Pani Anna, pisałem przez formularz i nikt nie raczył odpowiedzieć, proszę o kontakt
Radosławie, opiekun sprawy wkrótce odpowie na Twoje zgłoszenie.
Wysłałam paczkę dzisiaj około 9:20 i nadal status „w trakcie przygotowania”. Czy mogę prosić o pomoc?
Agnieszko, czy status paczki zaktualizował się?
Dzisiaj nadałam paczkę w paczkomacie (około godz 13.30) , nadal nie mam potwierdzenia na e-mail , że paczka została nadana. Nie zmienił się także status sprzedaży- pozostaje” etykieta” do wydruku.
Moniko, sprawdź skrzynkę e-mail – opiekun Twojej sprawy odpowiedział na zgłoszenie 🙂
nie można ustawić Przesyłki OLX , nie jest widoczna w ogłoszeniach. wystawiłem 3 ogłoszenia w różnych kategoriach i nie działa. zgłoszenie na formularz poszło i cisza
Jonny, przejdź do zakładki Twoje Przesyłki / Sprzedajesz i uzupełnij dane – powinno to rozwiązać problem.
od jakiegoś czasu nie da się dodać przesyłki olx, jest zaznaczona ale się nie wyświetla. Problem dotyczy różnych produktów w różnych kategorich
Piotrze, jeśli wyczyszczenie danych przeglądania oraz skorzystanie z innej przeglądarki nie pomaga, prosimy o zgłoszenie poprzez formularz. Tylko wtedy będziemy mogli ustalić przyczynę.
u mnie to samo , wystawiłem 3 ogłoszenia i nie widać przesyłki OLX mimo, że jest zaznaczona:( zgłoszone przez formularz ale cisza jak na razie
Bmw, przejdź do zakładki Twoje Przesyłki / Sprzedajesz i uzupełnij dane – powinno to rozwiązać problem.
Od dwóch dni próbuje dodać przesyłkę do moich ogłoszeń, ale nic nie działa. Sto razy już uzupełniałam swoje dane. Zgłosiłam problem przez formularz, ale zero pomocy.
Justyno, z powodu zwiększonej ilości zgłoszeń czas oczekiwania na odpowiedź jest wydłużony. Przepraszamy za utrudnienia.
ID: 75365**** – drugi raz próbuję zakupić przedmiot a Pani sprzedającej generuje się zamiast gabaryt C to A paczki. zrobiła zdjęcie że dobrze zaznaczyła opcję paczkomatw zakładce L. nic z tego nie rozumiemy
Avon, prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy z adresu e-mail powiązanego z Twoim kontem OLX.
Witam, mija czwarty dzień odkąd nie otrzymałam odpowiedzi na problem techniczny, ani wygenerowanej etykiety do paczki z przesyłką OLX przez problemy ze strony serwisu. Przedmiot jest opłacony, Kupujący czeka, nie mam nawet możliwości anulować zamówienia, żeby rozpocząć proces od nowa. Pozdrawiam
Izo, wygenerowanie etykiety nie było możliwe ze względu na nieczynny Paczkomat. Mamy nadzieję, że udało się przeprowadzić sprzedaż ponownie z wyborem innego punktu odbiorczego 🙂
Po potwierdzeniu sprzedaży przedmiotu nie dostałem żadnej prośby o podanie danych konta, na które mają trafić środki. Co zrobić?
Jacku, cieszymy się, że weryfikacja przebiegła pomyślnie 🙂
Dzień dobry.
Jestem Sprzedającą.
Po zatwierdzeniu sprzedaży nie wygenerowała mi się etykieta. Piszę się, że wystąpił błąd techniczny podczas sprzedaży z przesyłką. Co z robic w takiej sytuacji? Pomoc techniczna nie odpowiada.
Kupujący się martwi, że paczka nadal nie jest wysłana:
Już drugi raz mam taki błąd.
Magdaleno, dziękujemy za przesłanie zgłoszenia. Sprawdzimy, czemu pojawia się błąd techniczny i wrócimy do Ciebie z odpowiedzią.
Od niemal tygodnia nie mam możliwości wypłaty pieniędzy za wysłany towar!. We wcześniejszym miesiącu nie było z tym problemu. Sprawa zgłoszona, jednak kontakt z Państwem to jakaś kpina! Pisząc do olx czeka się minimum jeden dzień na odpowiedź, że sprawa została zgłoszona do PayU, następnie PayU odpowiada kilka dni, bądź dłużej ( nie wiem, gdyż nie doczekałem się jeszcze odpowiedzi), dopiero wtedy olx udziela odpowiedzi. Jeżeli sprawa się nie zakończy na jednym mailu, powtarzamy proces od nowa. Istny żart!!! Brak możliwości interwencji bezpośrednio w PayU, które nie udziela nikomu poza OLX żadnych informacji, pomimo iż w regulaminie widnieje zapis mówiący, że umowy na przesyłki są zawierane bezpośrednio między Użytkownikiem (w tym przypadku MNÄ„!) a Operatorem Płatności (PayU). W Odniesieniu do części maila nawiązującego do błędu w zakładce dane do przelewu otrzymałem informację zwrotną, iż nie powinno być tej zakładki. Zero wyjaśnienia dlaczego tak jest, czym to może być spowodowane, czy są poczynione kroki w celu ustalenia przyczyny tego błędu, bądź jego naprawy To tak jakbym poszedł do salonu samochodowego z reklamacją, że w nowym samochodzie odpadło mi koło i otrzymałbym informację, że nie powinno odpaść, więc proszę wracać do domu. Wysłane około 20 PACZEK, które trafiły do klienta już jakiś czas temu wciąż NIE DOSTAÅEM PIENIĘDZY!!!
Pawle, przepraszamy, taka sytuacja nie powinna mieć miejsca. Cały czas pracujemy nad naprawą problemu.
Kupujący zapłacił za towar 7 maja- dziś 9 a ja nie mam w „przesyłkach” etykiety do wydrukowania, aby nadać przesyłkę. Zgłosiłam problem o 7 rano-nadal bez odpowiedzi .
Lively, mamy obecnie zwiększoną ilość zapytań, dlatego czas oczekiwania na odpowiedź jest wydłużony. Prosimy o cierpliwość.
Witam. Jestem w podobnej sytuacji. System dzialal do momentu wyslania sprzedajacemu platnosci za paczke olx. Teraz nie moze on uzyskac etykiety. Mowicie, ze usterka zostala usunieta, tymczasem od parunastu juz godzin nie odpisaliscie nawet na wiadomosc.
Mateuszu, problem dotyczył nieodstępnego paczkomatu odbiorczego. Konieczne było anulowanie zamówienia. Mamy jednak nadzieję, że udało Ci się ponownie dokonać zakupu.
U mnie to samo. Potwierdziłem sprzedaż, nie generuje się etykieta. System oczekuje na podanie numeru rachunku do wypłat , który podałem kilka lat temu i do tej pory nie było problemu. Próba aktualizacji numeru konta kończy się niepowodzeniem. Jak klikam w przesyłkach Dane do Płatności widzę komunikat Strona nie jest jeszcze gotowa.
Marcin
Marcinie, ze względu na nowego operatora płatności PayU, konieczna jest ponowna weryfikacja. Sprawdzimy, czemu weryfikacja nie przebiegła pomyślnie i wrócimy do Ciebie z odpowiedzią.
Mam tak samo.Kluentki czekają na towar, nie dostaje etykiet Oczywiście, zero odpoyoomimo wysyłanych zgloszen
11 dni już trwa batalia z weryfikacją konta bankowego! Skan paszportu wysłany, przelew weryfikacyjny też… i nic. Żadnej informacji o aktualnym statusie, kontakt z Państwem to jakiś żart, po czterech dniach dostałem odpowiedź – „musi Pan dokonać weryfikacji swojego konta bankowego” Próbowałem jeszcze raz dokonać procedury – za każdym razem, przy wysyłaniu skanu, komunikat: ładowanie trwa zbyt długo żeby zakończyć sprzedaż. Spróbuj jeszcze raz za chwilę. I tak w nieskończoność. Wczoraj wieczorem… Bingo! Twoje konto zostało zweryfikowane, ale dzisiaj, około 13-tej, kolejna prośba o weryfikację!! Wszystkie moje prośby o wyjaśnienie sprawy i kontakt – kompletnie bez odpowiedzi! Oczywiście zostałem bez pieniędzy za towar który od dawna jest już u nabywcy !
Andrzeju, przepraszamy, że weryfikacja się przedłuża. Sprawę konsultujemy z operatorem płatności PayU.
Mam dokładnie ten sam problem od wczoraj ,o którym pisał Pan Andrzej ,sprawa zgłoszona do olx pomoc i głucha cisza a gotówka zablokowana .Myślę, że ktoś powinien się tym zająć w trybie ekspresowym!
Dagmaro, weryfikujemy Twoje zgłoszenie. Prosimy o cierpliwość.
Mam ten sam problem. Minęły 4 doby od rozpoczęcia weryfikacji i nic. Przelew weryfikacyjny już dawno poszedł. Skany dokumentów tak samo. Pisałam kilkukrotnie do olx I zero pomocy.
Ludzie odebrali towar a pieniędzy nie mam. Do tego mam kilkadziesiąt paczek do wysłania a etykiety się nie generują, bo trwa weryfikacja. Ludzie wypisują do mnie z pretensjami, dlaczego nie wysyłam zakupionego towaru. Jak olx może dopuszczać do takiej sytuacji. Jesteście niewiarygodni!
Anito, przepraszamy za wszystkie utrudnienia. Część Sprzedających nie może przejść poprawnie weryfikacji. Pracujemy nad rozwiązaniem.
Dzień dobry.
Jestem Sprzedającą.
Po zatwierdzeniu sprzedaży nie wygenerowała mi się etykieta. Piszę się, że wystąpił błąd techniczny podczas sprzedaży z przesyłką. Co z robic w takiej sytuacji? Pomoc techniczna nie odpowiada.
Kupujący się martwi, że paczka nadal nie jest wysłana…
Julio, jeśli sprzedawałaś z InPost mogło się okazać, że Paczkomat odbiorczy/nadawczy jest nieczynny. Sprawdzimy co się stało i wrócimy do Ciebie z odpowiedzią poprzez Formularz kontaktowy.
Olx kiedy usterka zostanie naprawiona? Nadal nie można pobrać etykiet
Anito, otrzymaliśmy Twoje zgłoszenie. Nasi Specjaliści odpowiedzą na nie najszybciej jak tylko to możliwe.
Witam. Od kilku dni nie mam możliwości dodania przesyłki OLX. W aplikacji mobilnej stale wyskakuje komunikat „Wystąpił problem”, a w przeglądarce niby wszystko jest OK, a przesyłka się nie dodaje.. Zapłaciłem za dodanie ogłoszenia, a nie mogę go poprawnie wystawić..
Patryku, bardzo prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy.
Potwierdzam, ja również nie widzę przesyłki w ogłoszeniu, mimo jej ustawienia.
Michale, otrzymaliśmy Twoje zgłoszenie poprzez formularz kontaktowy. Prosimy jeszcze o chwilę cierpliwości.
We wszystkich wystawionych rzeczach pozmieniały się rozmiary skrytek, Inpost nie chce się dodać, zostały tylko Orlen i Poczta Polska
witam, nie mogę aktualnie wylogować się konta. tym samym żona nie może zalogować się do swojego. zauważyłem kilka dni temu że taki sam problem mam na aplikacji mobilnej na komórce – nie chce wylogować. wcześniej działało normalnie
Przemku, w przypadku aplikacji prosimy o jej usunięcie, a następnie ponowne zainstalowanie. W przeglądarce internetowej wyczyść dane przeglądania oraz cookies. Jeśli problem nadal będzie występował, napisz do nas poprzez Formularz kontaktowy.
Nie mogę potwierdzić sprzedaży przesyłki i wygenerować etykiety
Przemku, otrzymaliśmy Twoje zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy. Nasi Specjaliści wkrótce wrócą do Ciebie z odpowiedzią.
Dzień dobry, wczoraj wieczorem po zatwierdzeniu sprzedaży nie wygenerowała mi się etykieta. Co z robic w takiej sytuacji? Pomoc techniczna nie odpowiada.
Kasiu, obecnie mamy zwiększoną ilość zgłoszeń, dlatego czas odpowiedzi jest nieznacznie wydłużony. Prosimy o cierpliwość, nasi Specjaliści na pewno odpowiedzą na Twoje zgłoszenie 🙂
Nie mogę potwierdzić sprzedaży przesyłki i wygenerować etykiety proszę o kontakt 512 *** ***
Agato, prosimy o zgłoszenie poprzez formularz kontaktowy. Nasi Specjaliści sprawdzą w czym tkwi problem 🙂
Produkt, który sprzedałem został odebrany przez kupującego z paczkomatu inpost lecz u mnie status paczki inpost bez zmian, „Czeka na wysyłkę”. Noi kupujący prawdopodobnie odzyska pieniądze za zakup a ja zostanę bez pieniędzy i bez produktu. Pomocy…
Patryku, dziękujemy za zgłoszenie. Mamy nadzieję, że otrzymałeś wartościową pomoc od naszych Specjalistów.
Tak, dziękuję za pomoc
Dostałam wygenerowaną etykietę inpost z olx, byłam w paczkomacie ale nie mogę nadać tej paczki (próbowałam zeskanować ale też wpisać ręcznie numer etykiety) nie działa. Nadawałam też inne paczki spoza olx i te paczkomat mi przyjął. Pomóżcie
Aleks, nasi Specjaliści odpowiedzieli na Twoje zgłoszenie 🙂
Zakup opłacony a tu błąd techniczny kiedy usunięta zostanie awaria??
Agato, zdarza się, że Paczkomat nadawczy / odbiorczy jest nieczynny. W takich przypadkach najczęściej koniecznie jest anulowanie zamówienia.
Macie problem ze stroną: https://www.olx.pl/nieruchomosci/biura-lokale/sprzedaz/krotoszyn/ oraz: https://www.olx.pl/nieruchomosci/domy/sprzedaz/krotoszyn/
I występuje to w wielu miejscowościach. Kiedy to zostanie naprawione?? Trwa to od wczoraj.
Michale, prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy. Pamiętaj, aby do wiadomości dołączyć zrzuty ekranu 🙂
mam od soboty problem z otrzymaniem przesyłki nie ma odpowiedzi ze strony olx ,opłacono zakup i cisza, tylko informacja ze wystapił bład techniczny
Jaj, otrzymaliśmy Twoje zgłoszenie. Błąd techniczny był spowodowany nieczynnym Paczkomatem, dlatego anulowaliśmy zamówienie. Zwrot pieniędzy otrzymasz na konto bankowe w ciągu 10 dni roboczych.
A co ze sprzedajacym? jest stratny na kliencie traci zaufanie itp…Przez nieczynny paczkomat…
problem w moim przypadku jest od wczorajszego dnia 10-04-2022 od godzin porannych i do tej pory (11-04-22 godz 20;40)nie zostal rozwiazany problem i bez odzewu ze strony olx pomimo zgloszenia poprzez formularz.
Marcinie, działanie Paczkomatów InPost jest niezależne od OLX. Na zgłoszenia odpowiadamy zgodnie z kolejnością ich otrzymania, dlatego prosimy o jeszcze chwilę cierpliwości 🙂
mam taką samą sytuację z tą różnicą że jestem sprzedającym i przez błąd techniczny nie mogę wysłać paczki. kupujący się niecierpliwi zgłaszałam juz to na olx kilkukrotnie i cisza
Marto, nasi Specjaliści odpowiedzieli na Twoje zgłoszenie 🙂
Mam pytanie, czy zmiany statusów działają prawidłowo ? Nadałam przesyłkę na poczcie a nic się nie zmieniło w statusie (ze strony poczty jest ok, tak wynika ze śledzenia przesyłki)
Agnieszko, zdarza się, że statusy aktualizują się z opóźnieniem. Jeśli status nadal się nie zmienił, bardzo prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy.
Dalej problem z generowaniem etykiet, od wczoraj w zakupionym przedmiocie jest „Błąd techniczny, skontaktuj się z OLX”
Aniu, prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy. Sprawdzimy czemu pojawia się taki komunikat.
Wysłałam zgłoszenie, ale nadal nie mam odpowiedzi
Aniu, nasi Specjaliści właśnie odpowiedzieli na Twoje zgłoszenie 🙂
mam podobnie od 2 dni błąd techniczny dwa razy zgłaszałam na olx i cisza
Mati, otrzymaliśmy Twoje zgłoszenie. Błąd techniczny prawdopodobnie spowodowany jest nieczynnym Paczkomatem. Prosimy oczekiwań na odpowiedź od naszych Specjalistów.
U mnie też od wczoraj nie może się wygenerować etykieta na przesyłkę Inpost. Sama nie mogę anulować przesyłki a moje zgłoszenie też nie przyniosło żadnego rezultatu.
Natalio, otrzymaliśmy Twoje zgłoszenie. Nasi Specjaliści wkrótce na nie odpowiedzą 🙂
W dalszym ciągu nie działa generowanie etykiet, brak odpowiedzi na e-mail z OLX i brak możliwości wysyłki opłaconego towaru
EK, otrzymaliśmy Twoje zgłoszenie poprzez formularz kontaktowy. Nasi Specjaliści sprawdzą czemu etykiety nie generują się automatycznie.
Witam! U mnie nadal brak aktualizacji statusu wysłanych paczek od 117h i 22h. Paczka nadana 25.03 w dalszym ciągu nie dotarła. Kupujący nie ma równie żadnej informacji ad.paczki.
Magdaleno, otrzymaliśmy Twoje zgłoszenie poprzez formularz kontaktowy. Nasi Specjaliści sprawdzą czemu status nie aktualizuje się poprawnie.
Nie działa generowanie etykiet – błąd techniczny. Kupujący zapłacił na produkt a ja nie mogę wysłać. Paczkomat inpost. Proszę o natychmiastowa odpowiedź – na formularz nikt nie odpowiada.
Damianie, otrzymaliśmy Twoje zgłoszenie. Specjaliści zweryfikują sprawę i odpowiedzą możliwie jak najszybciej 🙂
Witam, mam problem z aktualizacją statusu przesyłki. Została dzisiaj wysłana a widnieje nadal informacja „etykieta gotowa, wyślij paczkęâ€. Czy jest jakaś awaria?
Joanno, czy problem z aktualizacją nadal występuje?
Nie można dodać przesyłki Olx w kategorii Moda…
Åukaszu, obecnie trwają prace w kategorii „Moda”. Prosimy o cierpliwość, już wkrótce dodanie Przesyłki OLX będzie możliwe 🙂
Witam. Czy aktualizacje statusów działają poprawnie?
Sylwio, statusy aktualizują się już poprawnie 🙂
Paczka odebrana 10.03 nadal nie mogę potwierdzić że odebrałem paczkę
Rafale, niestety napotkaliśmy na błędy techniczne, dlatego potwierdzenie nie było możliwe. Przepraszamy za utrudnienia. Przypominamy też, że w razie niepotwierdzenia odbioru w ciągu 24 h, odbiór paczki potwierdza się automatycznie 🙂
Dlaczego nie zmienia sie status wysłanej przesyłki, przesylka wysłana a status dalej pobierz etykietę i wyślij paczkę
Moniko, statusy przez jakiś czas nie aktualizowały się poprawnie. Obecnie takiego błędu nie ma i aktualizacja przebiega poprawnie 🙂
Dzień dobry. Sprzedałem przedmiot przez przesyłkę olx kupujący nie może potwierdzić odbioru. Przedmiot został przez niego odebrany a ja nie mam informacji o przelewie na moje konto. Przesyłka ma status gotowa do odbioru.
Karolu, zdarza się, że statusy aktualizują się z drobnym opóźnieniem, tak jak w tym przypadku. Cieszymy się, że transakcja przebiegła pomyślnie 🙂
Nie mogę pobrać etykiety.
Moniko, napotkaliśmy chwilowy błąd techniczny. Przepraszamy za utrudnienia.
Dobry wieczór. Występują opóźnienia w generowaniu etykiet dla paczek InPost. Czy jest szansa to naprawić?
Wspolnik, jeśli status nie zaktualizował się poprawnie, prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy.
Chyba dużo większe problemy występują, bo nie są generowane etykiety Inpost. I cicho sza… Żenada…
Leszku, cieszymy się, że etykieta została wygenerowana 🙂
Na olx ciągle widnieje że paczka czeka do odbioru.
KIedy to naprawicie?
Pozdrawiam 🙂
Michale, otrzymaliśmy Twoje zgłoszenie, nasi Specjaliści wkrótce się z Tobą skontaktują, aby sprawdzić co stało się ze statusem.
Witam.
Od kilku dni nie mogę odczytać wiadmości na moim koncie Olx, proszę o jakąś informacje co sie dzieje bo e-maile wysyłane z prośbą o pomoc ani telefony nie odpowiadają
Michale, prosimy Cię o przesłanie ponownego zgłoszenia wraz ze zrzutami ekranu w Formularzu kontaktowym. Niestety, ale adres e-mail, z którego kontaktujesz się na blogu nie jest powiązany ze zgłoszeniem poprzez formularz i nie możemy dokładniej przyjrzeć się Twojej sytuacji.
3.03.2022 zakup przez olx, minely juz ponad24h od potwierdzenia sprzedazy i nie ma wygenerowanej etykiety. Zglaszalam do pomocy kazali czekac 24h minely, zglosilam ponownie i cisza z waszej strony. To jest moja ostatnia transakcja wysylkowa przez wasz serwis, ale klientka juz kupila chcialabym dopiac transakcje prosze o ogarniecie tematu
Izo, bardzo nam przykro, że nie udało się dokończyć transakcji. Staramy się jak najszybciej naprawić występujące błędy, jednak czasami z przyczyn technicznych następują opóźnienia. Przepraszamy i mamy nadzieję, że błąd się już nie powtórzy.
Na Profilu ciągle widnieje że paczka czeka na odbiór tylko kupująca ja odebrała jakis czas temu . Kiedy to naprawicie?
Ewelino, zdarza się, że statusy działają z drobnym opóźnieniem. Cieszymy się, że status Twojej transakcji zaktualizował się już poprawnie 🙂
Do dwóch produktów nie jestem w stanie dodać przesyłki OLX, zmiany sa zapisywane i nic się nie dzieje mimo wielokrotnych prób. Miał ktoś podobny problem?
Asiu, prosimy o sprawdzenie, czy masz wyłączonego Adblocka oraz o wyczyszczenie danych przeglądania (ciasteczek). Daj nam znać, czy problem występuje również na innej przeglądarce.
U mnie są wyczyszczone i adblock wyłączony a przesyłki się nie dodają
Anito, mieliśmy chwilowy problem techniczny, ale został on już rozwiązany 🙂
Witam nie zmienił się status odbioru paczki kurier pocztex.
klientka wczoraj odebrała przesyłkę o godzinie 14:31 – tak wynika z Waszego systemu śledzenia i z informacji od klientki , natomiast w systemie olx ciągle widnieje że jest gotowa do odbioru przez co ani klientka nie może potwierdzić ze odebrała ani ja nie mogę otrzymać płatności za towar.
Dwa zgłoszenia zostały automatycznie przekształcone jako załatwione w ciągu kilku sekund co nie jest prawdą bo w śledzeniu paczka odebrana, w olx paczka ciagle nieodebrana.
Piotrze, nasi Specjaliści weryfikują czemu status się nie aktualizuje. Prosimy o oczekiwanie na odpowiedź.
Do chwili obecnej nic się nie zmieniło, 24h na sprawdzenie że paczka faktycznie została odebrana to na prawdę tak wiele dla specjalistów?
Piotrze, Specjaliści weryfikują sprawę z przewoźnikiem. Bardzo prosimy o cierpliwość.
Czyli link jaki podajecie do śledzenia przesyłek nie jest wiarygodny i trzeba fakt odbioru przesyłki weryfikować z przewoźnikiem? Pomijam fakt że pieniądze sobie wiszą i nie ma ich ani kupujący ani sprzedający. I trwa to od 14.02 😉
Piotrze, przewoźnicy w OLX to: InPost, Orlen Paczka oraz Poczta Polska. Oznacza to, że OLX „nie przewozi” paczek, a korzysta z usług wymienionych wcześniej podmiotów. Zdarza się, że dochodzi do błędów technicznych, które wyjaśniamy z przewoźnikami, tak jak w tej sytuacji. Pieniądze za sprzedany przedmiot oczekują o operatora płatności. Po zmianie statusu przesyłki, przelew zostanie automatycznie zlecony.
Dokładnie to napisałem, skoro olx nie przewozi paczek to sugeruje że informacją o doręczeniu przesyłki podana przez przewoźnika jest niewiarygodna i że trzeba ją tydzień weryfikować?! Bo tak to właśnie wygląda i tak właśnie się tłumaczycie , sytuacja powinna być jasna jeśli paczka została doręczona bo tak mówi przewoźnik to kto ją ma weryfikować? a waszym specjalistom sprawdzenie statusu przesyłki zajmuje już prawie tydzień.
Piotrze, status przesyłki został zaktualizowany. Przelew otrzymasz w ciągu 10 dni roboczych 🙂
W listopadzie 2021 kupilam dla dziecka „Sukienka sztruksowa r. 122 Święta”, paczka zaginela,po miesiacu sie odnalazla i dotarla do mnie. Niestety do tej pory nie moge potwierdziec otrzymania zakupu, poniewaz status przesylki inpost nie zmienil sie. Pisalam w grudniu 2021 wiadomosc do olx przez opcje „POMOC”, ale poza automatycznie generowanym mailem zero odzewu i zero pomocy.
Chcialabym, aby sprzedajaca dostala swoje pieniadze.
Bede wdziecna za pomoc! 🙂
Anno, dziękujemy za odświeżenie sprawy 🙂 Nasi Specjaliści są w kontakcie z przewoźnikiem, aby poprawnie zaktualizować status transakcji.
Nadal nie zmienia się status nadanych przesyłek przez Inpost. Pomimo nadania w paczkomacie brak zmiany statusu w przesyłkach.
Marku, czy status przesyłki nadal nie jest poprawny?
Dzień dobry. Dziś 14.02 sprzedałam 3 przedmiota z dostawą OLX przez InPost, ale nadal nie otrzymałam etykiet. Co robić dalej? Proszę o pomoc
Anno, prosimy o sprawdzenie odpowiedzi od naszego Specjalisty 🙂
Dzień dobry. Mam problem ze statusem przesyłki. Nadałam paczkę dzisiaj, otrzymałam potwierdzenie nadania przesyłki z InPost ale na olx nadal pisze że muszę wysłać paczkę, status się nie zmienił. Proszę o pomoc
Roksano, otrzymaliśmy Twoje zgłoszenie. Nasi Specjaliści sprawdzą co dzieje się ze statusem przesyłki i odpowiedzą Ci najszybciej jak to możliwe 🙂
Zakupiłam w piątek dużą paczkę za kwotę 335 zł, paczka została nadana wczoraj ( niedziela) przez sprzedawcę, ale status się nie zmienia.. widnieje jako Sprzedaż potwierdzona, czeka na wysyłkę.. prosimy o pomoc.
Koniuszek, niestety nie możemy sprawdzić co dzieje się z zamówieniem, ponieważ adres e-mail, z którego się kontaktujesz nie jest powiązany z kontem OLX. Bardzo prosimy o kontakt z właściwego adresu 🙂
Nadal nie dostałam etykiety, potrzebnej mi do wysłania paczki. Proszę o pomoc!
Saro, otrzymaliśmy Twoje zgłoszenie. Nasi Specjaliści sprawdzą czemu etykieta się nie generuje i wrócą do Ciebie z odpowiedzią 🙂
Witam, od 5 dni roboczych czekam na przelew za sprzedany przedmiot. Formularz kontaktory zamyka sprawę automatycznie bedz udzielenia odpowiedzi przez konsultanta.
Patryku, sprawdziliśmy i przelew został zlecony. Wkrótce otrzymasz zapłatę 🙂
Nie działają przesyłki OLX. Pani nie może zamówić towar. Poproszę o jak najszybsze rozwiązanie
Veroniko, problem został rozwiązany, Przesyłki OLX działają już poprawnie 🙂
Witam.
Ja niestety też mam ten problem – od wczoraj do tej pory.Nie pomaga edycja ogłoszeń.
Przez chwilę nie można było wybrać rozmiarów przesyłki, teraz ten rozmiar można wybrać, ale po chwili zostaje z automatu nieoznaczone „orlen paczka ” i w efekcie całe ogłoszenie pozostaje bez przesyłki olx.
Mam wrażenie, że ma to związek z wprowadzaniem nowej wersji ogłoszeń.
Babka52, prosimy o wyczyszczenie danych przeglądania oraz o wyłączenie Adblocka. Pomocna może być również zmiana przeglądarki np. na Chrome, Mozille, Opere. Prosimy o informację czy problem został rozwiązany.
Nie działa dodawanie przesyłki,nie można wybrać rozmiaru paczki. Nie działa z poziomu aplikacji ani z poziomu strony internetowej.
Waldemarze, prosimy o sprawdzenie czy przedmiot znajduje się w kategorii, w której dostępne są Przesyłki OLX – W których kategoriach dostępne są Przesyłki OLX? Jeśli Twój przedmiot znajduje się w jednej z wymienionych kategorii prosimy o wyczyszczenie danych przeglądania oraz wyłączenie Adblocka. Często pomaga również skorzystanie z innej przeglądarki. Jeśli wszystkie te rozwiązania zawiodą skontaktuj się z nami poprzez Formularz kontaktowy.
Nie mogę dodać przesyłki OLX do żadngo ze swoich ogłoszeń. Kategorie są przydzielone prawidłowo a próbuję to robić z poziomu strony internetowej.
Ma, prosimy o wyczyszczenie danych przeglądania oraz sprawdzenie czy wtyczka Adblock jest wyłączona. W niektórych przypadkach pomaga również zmiana przeglądarki na czas dodania Przesyłki OLX. Jeżeli problem będzie nadal występował, prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy.
Nie można dodać przesyłki do wystawionego przedmiotu ( ogłoszeniu przysługuje przesyłka), znowu!
Karlino, czy Przesyłkę OLX dodajesz z poziomu aplikacji mobilnej czy przeglądarki internetowej?
Przesyłka wysłana 14.01.2022r. przez Orlen Paczka. Kupujący odebrał w dniu 19.01.22r. o czym sam mnie poinformował, ze wszystko ok.Nie otrzymał ze stronu OLX powiadomienia i nie może potwierdzić ze odebrał. U mnie na koncie olx cały czas informacja że paczka gotowa do odebrania. Jest jakaś usterka techniczna którą nie ma jak zgłosić. Kupujący ma paczkę a moje pieniądze ma olx. Czy ktoś jest za to odpowiedzialny ?
Zadruzynska, bardzo prosimy o kontakt poprzez Formularz kontaktowy, sprawdzimy co dzieje się z transakcją. Pamiętaj, aby napisać do nas z adresu e-mail powiązanego z Twoim kontem OLX 🙂
człowieku ci ty wypisujesz jaki formularz ….ja mam ten sam problem od początku stycznia …mi też wciskaliście kit żeby kontaktować się przez formularz …..Gościu właśnie minął miesiąc jak kupujący odebrał fant a Wy trzymacie moją kasę …co się k….rwa dzieje
https://www.olx.pl/d/oferta*********************************
Ian kilmister, pozostajemy z Tobą w kontakcie poprzez formularz kontaktowy. Sprawa jest weryfikowana z przewoźnikiem, a do czasu jej wyjaśnienia pieniądze są wtrzymane u operatora płatności. Prosimy o cierpliwość, mamy nadzieję, że wkrótce sprawa zostanie rozwiązana.
Przesyłka wysłana 07.01.2022r. przez Orlen Paczka. Kupujący odebrał w dniu 12.01.22r. o czym sam mnie poinformował, ze wszystko ok.Nie otrzymał ze stronu OLX powiadomienia i nie może potwierdzić ze odebrał. U mnie na koncie olx cały czas informacja że paczka gotowa do odebrania. Mimo że dawno minęło 72 godziny. W śledzeniu przesyłek paczka gotowa do odbioru a mamy dziś 15.01.22r. Na kilka próśb o pomoc głupkowate odpowiedzi bota agenta ze strony olx. kompletnie od czapy. Jest jakaś usterka techniczna którą nie ma jak zgłosić. Kupujący ma paczkę a moje pieniądze ma olx. Czy ktoś jest za to odpowiedzialny ?
Moniko, przyjęliśmy Twoje zgłoszenie. Nasi Specjaliści sprawdzą czemu status aktualizuje się niepoprawnie i wrócą do Ciebie z odpowiedzią 🙂
Zapłaciłem za telefon, minęło 24h i nic się nie dzieje, wiem na pewno, że sprzedający nie wysłał mi go, bo to już drugi raz się nie wyrobił, pieniędzy nie mam ponieważ status cały czas jest – czeka na potwierdzenie sprzedaży, a 24h już dawno minęło. Pisałem do pomocy OLX przez formularz ale brak odpowiedzi.
Sławku, nasi Specjaliści odpowiadają w kolejności otrzymania zgłoszeń, prosimy o cierpliwość. Status powinien zmienić się po 24 h (od momentu kupna), jeśli Sprzedający nie potwierdził sprzedaży. Po tym czasie sprzedaż anuluje się automatycznie, a Ty otrzymasz zwrot pieniędzy w ciągu 10 dni roboczych.
Nie moge dodac przesylki OLX do mojego ogłoszenia a była
Karolu, w jakiej kategorii chcesz dodać przedmiot z Przesyłką OLX?
Witam. Ja nie moge dodac przesylki w kategori zabawki. Pozdrawiam
Paulino, otrzymaliśmy na Twoje zgłoszenie. Sprawdzimy czemu dodanie Przesyłki OLX jest niemożliwe i wrócimy do Ciebie z odpowiedzią.
Dalej nie działa, 12godzin po odbiorze i brak informacji o stanie faktyczny.
Dalej widnieje że jest w paczkomacie.
Jacku, statusy powinny aktualizować się już poprawnie. Jeżeli status Twojej paczki nie zmienił się, prosimy o kontakt poprzez Formularz kontaktowy.
Co jeśli ktoś odebrał paczkę w czasie trwania usterki? Kupujący odebrał paczkę a na olx nic się nie dzieje. Status paczki dalej gotowa do odebrania. Martwie się o ppieniądze
Sylwestrze, jeżeli status paczki nadal się nie zaktualizował, prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy.
U mnie nie zmieniło statusu na wysyłkę, po 72 h olx zwróciło pieniądze Kupującemu, teraz on ma i kasę i towar, a ja zostałam z niczym, zgłosiłam sprawę olx, ale bez odzewu.
Agnieszko, otrzymaliśmy Twoje zgłoszenie. Nasi Specjaliści wkrótce się z Tobą skontaktują, aby zweryfikować błąd 🙂
Nadal występuje problem z aktualizacją statusów, paczka odebrana o 9 rano, a status na Waszej stronie nadal 'gotowa do odbioru’, nie można potwierdzić odbioru i pieniądze są zamrożone.
Bartku, jeżeli problem nadal występuje prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy.
Mam. Problem z dodaniem przesyłki do nowego ogloszenia. Po zdjęciu przesyłki z istniejącego.. Nie mogę przywrócić. I web i aplikacja.. Co jest grane?
Gp, dodanie przesyłki będzie niemożliwe, jeżeli została ona już wykorzystana (ktoś kupił przedmiot z Przesyłką OLX) lub jeżeli przedmiot, znajduje się w kategorii, która nie jest objęta Przesyłką OLX. Prosimy również o wyczyszczenie danych przeglądania bądź skorzystanie z innej przeglądarki. Jeżeli żadna z tych opcji nie okaże się pomocna, prosimy o ponowny kontakt.
Wg podanej informacji usterka została usunięta, moja paczkę odebrano 04.01.2022 r. do dnia dzisiejszego widnieje jako do odbioru a status mojego zgłoszenia jako otwarte – co dalej z tematem.
Jarku, odpowiedzieliśmy zgłoszenie i jesteśmy w trakcie weryfikacji Twojej przesyłki 🙂
A ja nie mogę od paru dni sprzedawać przedmiotów z opcją przesyłki..chce dać ogłoszenie z ciuszkami, plecakiem i klawiatura i nie ma opcji wysyłki????? Pisałam do olx, ale bez odpowiedzi…..
Urszulo, odpowiedzieliśmy na Twoje zgłoszenie 🙂
Witam, po kupieniu przedmiotu występuje błąd techniczny, czekam już trzy dni żeby minął, ale nadal jest. Próbowałam to zgłosić, ale nie ma odpowiedzi, sprzedający również próbował się skontaktować, ale nic. Proszę o odpowiedź, ponieważ troszkę się nie cierpliwie z powodu braku odpowiedzi. Pozdrawiam
Amelio, dziękujemy za zgłoszenie. Nasi Specjaliści zajęli się Twoim zgłoszeniem 🙂