Aktualizacja 13.03.2022 godz. 9:00 – Udało nam się usunąć usterkę. Aktualnie etykiety dla Przesyłek OLX generują się prawidłowo. Przepraszamy za niedogodności.
Aktualizacja 12.03.2022 godz. 18:14 – W dalszym ciągu występuje problem z generowaniem etykiet dla Przesyłek OLX. Usterka jest w trakcie naprawy.
Odnotowaliśmy błąd techniczny związany z generowaniem etykiet. Pracujemy już nad usunięciem tej niedogodności.
Bardzo przepraszamy za wszelkie utrudnienia.
Dzień dobry napisałem do Was w zakładce kontakt w sprawie ponownego wygenerowania kodu do nadania paczki w paczkomacie. Proszę o weryfikacje, nie chce aby przepadła mi sprzedaż zamówienia.
Kacprze, musieliśmy anulować transakcję z powodu punktu odbiorczego, który jest obecnie niedostępny.
Witam.
W zakupionych przeze mnie przesyłkach wyskoczył „błąd techniczny, wydrukowanie etykiety potrwa dłużej” nie można anulować zakupu ani ja ani sprzedający, pierwszy zakup 11.10.22 drugi zakup 22.10.22 i to samo, zero odzewu z waszej strony.
Marcinie, jeśli punktem nadania / odbioru jest Żabka zamówienia będą musiały zostać anulowane – InPost i Żabka zakończyły współpracę. Widzimy Twoje zgłoszenie, opiekun sprawy odpowie na nie najszybciej jak to możliwe.
Chcę wysłać paczkę nie mam możliwości wygenerowania etykiety od wczoraj , pojawia się komunikat , że potrwa dłużej . Ile trzeba czekać
Bernardo, możliwe, że punkt nadawczy / odbiorczy jest obecnie niedostępny. Prosimy o zgłoszenie poprzez formularz – opiekun sprawy zweryfikuje co dzieje się z zamówieniem.
U mnie wczoraj wystąpił taki błąd i nie mogę nadać paczki. Cały czas czekam na wygenerowanie etykiety.
Martyno, prosimy o zgłoszenie poprzez formularz.
Mam problem taki jak pozostałe osoby w komentarzach. Zakupiłam 3 rzeczy i do żadnej z nich nie została wysłana etykieta (dwóch różnych sprzedających). Jeden zakup został już anulowany, czekam na anulowanie 2 pozostałych.
Jeśli jakiś punkt jest niedostępny – widzę takie odpowiedzi na inne zgłoszenia – to czy nie ma możliwości wykluczenia go z opcji wyboru. Czy macie ewentualnie jakieś informację jakie punkty odbioru lepiej wybrać?
Weroniko, przed zakupem dostępność Paczkomatu można sprawdzić na stronie InPost:. Niestety nie mamy opcji wykluczenia niedostępnych punktów. Czy Sprzedający skontaktowali się z nami? Tylko wtedy będziemy mogli anulować transakcję.
Tak, kupujący anulował sprzedaż, ale czekać i tak trzeba.
Wybrałam punkt odbioru (Żabka), która jest otwarta, więc to raczej nie wina punktu.
Kiedy planujecie usunąć błąd? Ciężko planować zakupy jeśli pieniądze i transakcja jest blokowana przez kilka dni.
Weroniko, punkty Żabka oraz Paczkomaty InPost nie współpracują już ze sobą – dlatego nadanie / odbiór zamówienia nie jest możliwe. Zwrot pieniędzy otrzymasz w ciągu 10 dni roboczych od momentu anulowania zamówienia.
Czy przy wyborze innego punktu niż Żabka wciąż pojawia się ten problem?
Jeśli punkt jest dostępny na stronie InPost generowanie etykiety działa normalnie 🙂
witam u mnie w piątek był problem tak samo – mój zakup został już z anulowany, dzisiaj kupiłem ponownie i znowu jest info o wydłużonym czasie oczekiwania
Ormian, prosimy o zgłoszenie poprzez formularz – pamiętaj, aby wysłać wiadomość z adresu e-mail powiązanego z Twoim kontem OLX.
Od 6 dni nie wygenerowała się etykieta, ani przesyłka nie została anulowana. Ile można czekać?
Karolino, prawdopodobnie punkt odbiorczy / nadawczy jest niedostępny. Widzimy Twoje zgłoszenie – wkrótce anulujemy transakcję.
Od niedzieli czekam na możliwość wygenerowania etykiety do wysłania przesyłki InPost. Mam problem póki co z jedną przesyłką, w poniedziałek inna poszła bez problemu
Katarzyno, punkt odbiorczy jest niedostępny – musieliśmy anulować zamówienie.
Od piątku nie mam wygenerowanej etykiety do wysłania przesyłki. W sobotę wpadło mi inne ogłoszenie i tutaj bez problemu się wygenerowała. Zgłaszałam to już do Centrum Pomocy, ale bez odpowiedzi. Ileż można czekać? Trochę to dziwne…
Katarzyno, opiekun sprawy skontaktuje się z Tobą wkrótce. Prawdopodobnie etykieta nie wygenerowała się z powodu nieczynnego punktu nadawczego/odbiorczego.
„Wygenerowanie etykiety lub kodu nadania potrwa dłużej niż zwykle†–
Kupiłem zegarek z ogłoszenia 9.10 i odrazu wpłaciłem pieniądze za zegarek i wysyłkę.
Sprzedający chciał wysłać do mnie paczkę 10.10 ale z powodu komunikatu o braku możliwości wygenerowania etykiety nie może wysłać paczki.
Czy nie można jakoś tego problemu obejść, bardzo zależy mi na czasie
Po raz pierwszy spotkałem się z takimi utrudnieniami na olx, zawsze wszystko odbywało sie płynnie, a tu w takim ważnym dla mnie momencie napotykam na spore utrudnienia.
Proszę o pilne info zwrotne
Åukaszu, prawdopodobnie paczkomat nadawczy/odbiorczy jest niedostępny. Opiekun sprawy wkrótce odpowie na Twoje zgłoszenie.
Kupiłem kurtkę dla dziecka, nie dostałem etykiety do InPost od 4 dni
Panova, otrzymaliśmy Twoje zgłoszenie. Opiekun sprawy skontaktuje się z Tobą.
Witam, kupujący zakupił wózek w niedziele, do tej pory nie otrzymałam etykiety. Każda ze stron trochę sie już denerwuje.
Magdo, punkt nadawczy jest obecnie niedostępny – anulowaliśmy zamówienie. W ciągu 10 dni roboczych Kupujący otrzyma zwrot pieniędzy.
Witam, 16 września zakupiłem książki i to tej pory widnieje komunikat: ” Wygenerowanie etykiety lub kodu nadania potrwa dłużej niż zwykle”.
Sylwku, powodem komunikatu może być niedostępny punkt odbioru/nadania. Opiekun sprawy sprawdzi co się dzieje i odpowie na Twoje zgłoszenie 🙂
kupiłem przedmiot od sprzedającego w środę i sprzedający nie otrzymał etykiety wywaliło taki błąd Wygenerowanie etykiety lub kodu nadania potrwa dłużej niż zwykle co robić
Damianie, etykieta nie wygenerowała się ponieważ punkt nadania wybrany przez Sprzedającego jest obecnie nieczynny – musieliśmy anulować transakcję. Zwrot pieniędzy otrzymasz w ciągu najbliższych dni 🙂
Brak etykiety, czekam już od weekendu co się dzieje
Edyto, etykieta nie została wygenerowana ponieważ punkt odbiorczy przewoźnika był niedostępny – musieliśmy anulować transakcję.
„Wygenerowanie etykiety lub kodu nadania potrwa dłużej niż zwykle” – brak konkretnego powodu opóźnienia nadania przesyłki i enigmatyczne określenie czasu – dłużej niż zwykle. Wskazany paczkomat InPostu jest czynny i działa całą dobę. InPost twierdzi, że nie pojawił się u nich żaden błąd techiczny, choć tak stoi w mailu od Was.
Pieniądze za towar i przesyłkę OLX otrzymaliście…
Co się dzieje?
Ewo, punkt był niedostępny w określonym terminie dlatego transakcja została anulowana.
Witam
12.09. 2022 potwierdziłem sprzedaż. Do tej pory nie otrzymałam etykiety, umożliwiającej nadanie paczki Kupującemu poprzez paczkomat. Proszę o pilne rozwiązanie sprawy.
Elżbieto, napisz do nas używając adresu e-mail powiązanego z tą Przesyłką OLX. Dzięki temu będziemy mogli sprawdzić co się dzieje.
Od wczoraj wieczora nie otrzymałem etykiety inpostu…
Xuciti, widzimy, że kontaktowałeś się z nami również poprzez formularz. Poszukaj odpowiedzi w tej sprawie na swojej skrzynce pocztowej 🙂
Witam, w piątek 2 września potwierdziłem sprzedaż przedmiotu z przesyłką olx. Do tej pory brak etykiety.Napisałem zgłoszenie poprzez formularz, otrzymałem bardzo wymijającą odpowiedź że przesyłka będzie anulowana i żebym jeszcze raz ją wystawił z przesyłką olx. Przedmiot sprzedany, brak etykiety i brak możliwości kontaktu z kupującym. Co w tej sytuacji ? gdzie leży problem i dlaczego nie ma tej etykiety??? Co się dzieje z olx że macie tyle problemów?
Marku, przekazaliśmy Twoją sprawę do opiekuna sprawy. Odpowie na zgłoszenie najszybciej jak tylko to możliwe 🙂
Dzień dobry, minęło już 12h od potwierdzenia sprzedaży, a ja nadal nie otrzymałem kodu do przesyłki bez etykiety.
Damianie, opiekun sprawy odpowiedział na Twoje zgłoszenie.
14.08. potwierdziłem sprzedaż. Do tej pory nie otrzymałem etykiety, umożliwiającej nadanie paczki Kupującemu poprzez paczkomat. Proszę o pilne rozwiązanie sprawy.
Mateuszu, prawdopodobnie Paczkomat nadawczy/odbiorczy jest niedostępny. Opiekun sprawy skontaktuje się z Tobą najszybciej jak to możliwe.
Tak jak wspomniałem, niemozliwe by wskazany paczkomat nie działał, ponieważ dziś dotarła do niego inna zakupiona przeze mnie paczka i oczekuje w nim na odbiór. Czekam na rozwiązanie problemu i na wygenerowanie etykiety, bym mógł wysłać Kupującemu paczkę, którą ode mnie zakupił 14.08.
Matuszu, opiekun sprawy odpowiedział na Twoje zgłoszenie.
Proszę jeszcze raz o wsparcie Opiekuna, ponieważ Kupujący ponownie kupił przedmiot, a wspomniana etykieta nadal się nie generuje we wskazanym paczkomacie. Będę musiał zmienić paczkomat, a chciałbym tę paczkę nadać jak najszybciej
Mateuszu, opiekun sprawy anuluje transakcję. Prosimy pamiętać, że przy niedostępnym Paczkomacie należy wybrać inny punkt.
Ja również potwierdziłam sprzedaż 14.07 i do tej pory cisza
Justyno, prawdopodobnie Paczkomat nadawczy/odbiorczy jest niedostępny. Opiekun sprawy skontaktuje się z Tobą najszybciej jak to możliwe.
Dzień dobry. 15.07. potwierdziłam sprzedaż i do tej pory nie otrzymałam etykiety. Widnieje aktualnie status ,,Błąd techniczny”. Pomimo zgłoszenia błędu nadal nic nie jest z tym faktem zrobione. W dniu dzisiejszym potwierdziłam kolejną sprzedaż i znów to samo…brak etykiety do druku. Bardzo proszę o pomoc.
Anno, Paczkomat nadawczy, który wybrałaś jest obecnie niedostępny – musieliśmy anulować obie transakcje.
Jeden problem znika, od razu pojawia się następny: OLX przesyła teraz etykiety bez marginesu, przez co nie da się poprawnie ich drukować, ponieważ lewy brzeg etykiety jest przy druku „wyciętyâ€. Otrzymuję już dłuższy czas etykiety od InPostu i nigdy nie miałam takiego przypadku: Zaczynam mieć dość i zastanawiam się coraz częściej czy nie uciec z OLX: cały czas wyskakują jakieś problemy: Na innych platformach sprzedaży nie ma takich problemów:
Wiki, czy próbowałaś pobrać etykietę z innego urządzenia?
Dzień dobry
Dwa dni temu potwierdziłam sprzedaż, ale nadal nie dostałam etykiety ani numeru nadania
Mariko, paczkomat odbiorczy wybrany przez Kupującego jest obecnie nieczynny – musieliśmy anulować transakcję.
Wczoraj potwierdziłam sprzedaż olx.Minelo ponad 12 godzin A nie otrzymałam etykiety.Co mam zrobić?
Janko, punkt nadawczy, który wybrałaś jest niedostępny – nasz specjalista musi anulować transakcję.
Ja również czekam już 3 dzień na etykietę….
Elu, wygenerowanie etykiety nie jest możliwe ponieważ Paczkomat nadawczy jest obecnie niedostępny – musieliśmy anulować transakcję.
Sprzedałem przedmiot potwierdziłem sprzedaż i od dwóch dni nie dostałem etykiety !! Do Olx wysłałem dwa zgłoszenia i nawet nie otrzymałem e-maila z potwierdzeniem otrzymania zgłoszenia !
Sprzedawco, opiekun Twojej sprawy odpowiedział na zgłoszenie 🙂
Drukowane są etykiety z gabarytem innym niż zamawiany
Mario, jeśli napotkałaś jakiekolwiek problemy z etykietą, prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy.
Witam,
sprzedałam przedmiot i nie mogę pobrac etykiety. Wyświetla się pusta strona, brak jakichkolwiek komunikatów.
Bardzo proszę o pomoc.
Jolanto, bardzo prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy – jeśli jeszcze nie wysłałaś zgłoszenia. Pamiętaj, aby dołączyć zrzuty ekranu błędu – dzięki temu nasi Specjaliści będą mogli działaś szybciej.
Dzień dobry, kolejne zamówienie w ciągu dwóch dni i nie otrzymałam etykiety do wydrukowania błąd techniczny co mam robić? Pisałam na olx kilka razy. Bez odpowiedzi.
Anno, przyczyną błędu technicznego był nieczynny Paczkomat. Nasi Specjaliści odpowiedzieli na Twoje zgłoszenie poprzez formularz 🙂
please can you check i have already send document but still i am waiting my conformation shipment label
Vishal, the correct verification process usually takes 4 days 🙂
witam kupujący prosi o przesyłkę olx a ja nie mogę jej włączyć. dodawałam nowe ogłoszenie i wciąż ten sam problem. Ogłoszenie jest ale bez przesyłki.
Elżbieto, prosimy o sprawdzenie, czy masz wyłączonego AdBlocka oraz o wyczyszczenie plików cookies. Czy problem występuje również podczas używania innej przeglądarki lub aplikacji mobilnej?
Czy problem dalej się utrzymuje?
Nie mogę zatwierdzić sprzedaży, nie wyskakuje mi żadne powiadomienie.
Paulino, chwilowo występował błąd z potwierdzeniem sprzedaży w aplikacji mobilnej. Jeśli to właśnie z aplikacji korzystasz prosimy o sprawdzenie, czy jest ona zaktualizowana – błąd został naprawiony. Jeśli mimo to problem z potwierdzeniem nadal jest, prosimy o zgłoszenie się poprzez Formularz kontaktowy.
Nie mogę potwierdzić sprzedaży, kiedy klikam wyskakuje komunikat że strona nie istnieje.
Katarzyno, potwierdzenie nie było możliwe z powodu błędu technicznego. Bardzo przepraszamy za utrudnienia.
Co z przesyłkami których ważność za chwilę się kończy a nie można pobrać etykiety?
Marzeno, czas nadania paczki jest liczony od daty wygenerowania etykiety. Mamy nadzieję, że udało się nadać przesyłkę 🙂
Dzien dobry, czy w tym wypadku czas na wyslanie paczki zostanie automatycznie wydluzony o czas tej usterki ?
Maćku, czas nadania paczki jest liczony od daty wygenerowania etykiety. Mamy nadzieję, że udało się nadać przesyłkę 🙂
A kiedy zostanie to naprawione? Czy czas potrzebny na nadanie przesyłki się wydłuży ?
Mariuszu, przepraszamy za utrudnienia. Mamy nadzieję, że udało się bezproblemowo wysłać paczkę 🙂