
Wykryliśmy błędy i problemy techniczne w funkcjonowaniu usługi Płatności OLX, realizowanej wspólnie z operatorem PayU. Część sprzedających nie może ukończyć procesu weryfikacji. W rezultacie, nie mogą oni potwierdzić lub zrealizować zamówień.
Jesteśmy świadomi tego, że obecna sytuacja utrudnia zarówno działania sprzedających, jak i wpływa na doświadczenia transakcyjne kupujących.
Wspólnie z operatorem płatności pracujemy nad wprowadzeniem aktualizacji, które wyeliminują wszystkie stwierdzone błędy i problemy.
Przepraszamy za utrudnienia.
Prosimy o cierpliwość wszystkich Użytkowników, u których pojawiły się błędy techniczne. Robimy wszystko co w naszej mocy, aby rozwiązać problem.
Dzisiaj jest piąty dzień od informacji o problemach technicznych, a ja nadal nie mogę dodać przesyłki. Ile może trwać naprawa problemu? To już jest kpina, stajecie się firmą mało kompetentną.
Aniu, prosimy o zgłoszenie poprzez formularz kontaktowy.
Bardzo bym prosił o naprawę z przesyłkami i płatnością, ponieważ dziś chcę wysłać paczkę już przyszykowaną, który kupujący opłacił na dużą wartość i nie chcę zwlekać, a druga sprawa gdy dodałem ogłoszenie z działu oświetlenie i limit się skończył, wcześniej innego ogłoszenia nie zdążyłem aktywować również z działu oświetlenie co przeniesiono do zakończone, miałem przycisk odśwież czy dodaj za darmo i wtedy wymaga to opłaty.
Matrix, odpowiedzieliśmy na Twoje zgłoszenie w formularzu kontaktowym.
Wczoraj zakupiłam przedmiot, pieniądze zostały pobrane z mojego konta, sprzedający ani ja jako kupujący nie widzę w aplikacji, że dokonałam zakupu.
Katarzyno, transakcja przebiega prawidłowo, Sprzedający otrzymał etykietę do wysyłki paczki 🙂
Chciałbym się dowiedzieć co z moim ogłoszeniem które opłaciłem blikiem i nic widnieje jako oczekujące do opłaty nie wiem co jest grane?
Piotrze, prosimy o zgłoszenie poprzez formularz kontaktowy. Pamiętaj, aby skontaktować się z nami z adresu e-mail powiązanego z Twoim kontem OLX.
Trochę olx zawiódł swoich kupujących i sprzedających. Tyle dni żeby nie można przez Was usunąć tej usterki a dla nas utrudnienia. Pozdrawiam Marek z Bydgoszczy.
16 !!! DNI wstrzymujecie mi pieniądze za sprzedane przedmioty i rzekomo weryfikujecie dane. To jest jakaś żenada !!! Trzeba anulować przesyłki bo kupujący wydzwaniają. Czy wy jesteście poważni? Skłaniam się ku wizycie na komisariacie i złożeniu zawiadomienia o oszustwie, bo tak to teraz wygląda.
Halino, w ostatnim czasie odnotowaliśmy błąd związany z weryfikacją danych. Przepraszamy, że weryfikacja była wydłużona. Jeśli problem nadal u Ciebie występuje, bardzo prosimy o zgłoszenie poprzez formularz kontaktowy.
weryfikacja trwała (i jeszcze się nie zakończyła) 5 dni – kpina
Snic, prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy.
Od wczoraj tzn.12.05.22 pomimo wpisywania poprawnego hasła i loginu nie mogę zalogować się na swoje konto ( komunikat niepoprawnego hasło lub login) czy to ma związek z problemamj i błędami technicznymi w funkcjonowaniu usługi Płatności OLX czyli Waszej ostatniej usterki???
Dodam że nie przyszedł mi żaden komunikat o zblokowaniu konta a login i hasło jest ok i jest wpisywane z mojego urządzenia automatycznie. Proszę o szybką odpowiedz, formularz kontaktowy wypełniony i przesłany
Urszulo, nasi Specjaliści odpowiedzieli Ci poprzez formularz zgłoszeniowy 🙂
Witam!!O 6 maja wszystko stoi ,nie mogę potwierdzić i zrealizować zamówień. Jutro minie tydzień! Telefon do państwa to atrapa,jak również pomoc ze strony Business Client Advisor tzw. opiekunów biznesowych. Brak komentarza!! Tylko szkoda mi tych ludzi którzy zamówili towar i nie mam jak tego zrealizować. Nie wspomnę o stratach finansowych , straconego czasu i nerwów .Porażka,11lat sprzedaję na OlX i takich jaj nie było. Pozdrawiam – Zbulwersowny
Marcinie, jesteśmy w trakcie rozpatrywania Twojego zgłoszenia. Wrócimy do Ciebie z odpowiedzią jak najszybciej to możliwe.
Witam!!Dzisiaj jest 15 maja i dalej nic!! Od 6 maja trwa weryfikacja! Nie wiem kogo tam zatrudniacie ale chyba Gimbaze? Myślałem ,że jesteście poważną firmą ,ale widzę ,że się myliłem. Ile ten horror będzie trwał? Wygląda na to ,że Wam nie zależy! Pozdrawiam
Marcinie, przepraszamy za długi czas oczekiwania i dziękujemy za cierpliwość.
To co ostatnio zrobił z sobą OLX to jakaś paranoja ,totalna porażka ,i ciągle problemy
Dla czego zablokowany mój konto
A, prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy.