Część transakcji z Przesyłką OLX została dotknięta awarią błędnych statusów. Jeśli znajdujesz swoją transakcję w jednej z poniższych sytuacji, postępuj zgodnie z prośbą:
- ▪️ złożyłeś / złożyłaś wniosek w ramach Pakietu Ochronnego – wysłaliśmy do Ciebie wiadomość mailową. Prosimy, odpowiedz na nią.
- ▪️ złożyłeś / złożyłaś wniosek w ramach Pakietu Ochronnego, ponieważ paczka do Ciebie nie dotarła – otrzymasz zwrot pieniędzy, nie ma potrzeby, abyś do nas pisał / pisała.
- ▪️ nie złożyłeś / nie złożyłaś wniosku w ramach Pakietu Ochronnego, a paczka do Ciebie nie dotarła – otrzymasz zwrot pieniędzy, nie ma potrzeby, abyś do nas pisał / pisała.
- ▪️ potwierdziłeś / potwierdziłaś, że zamówienie jest OK, ale przesyłka nie dotarła do Ciebie – skontaktuj się z nami.
- ▪️ nie nadałeś / nie nadałaś przesyłki w terminie (72 h od momentu potwierdzenia sprzedaży) – prosimy, nie nadawaj jej już. Czas na nadanie minął.
Dziękujemy