W tym tygodniu przygotowaliśmy dwa krótsze wpisy wyjaśniające bardzo często powtarzające się kwestie. Pierwsza z nich związana jest z adresami e-mail z których do nas piszecie 🙂

Codziennie otrzymujemy od was setki maili, które dotyczą praktycznie wszystkich tematów związanych z naszym serwisem – niestety nie wszystkimi zgłoszeniami możemy się zająć, ponieważ nie wszystkie wiadomości wysłane zostają z prawidłowego adresu e-mail.


Wszystkie pytania dotyczące Waszego konta / ogłoszeń powinny zostać zadane z adresu e-mail przy pomocy którego logujecie się i dodajecie ogłoszenia na OLX.pl. 

O co chodzi? Jeśli Użytkownik piszący z adresu [email protected] pyta np. „Dlaczego ogłoszenie 123456 nie jest aktywne?”, a to ogłoszenie zostało dodane za pomocą konta o adresie [email protected] to, choć chcielibyśmy pomóc, nie możemy udzielić jakichkolwiek informacji w tej sprawie, ponieważ z naszej perspektywy wygląda to tak, jakby ktoś obcy pytał o Wasze ogłoszenie 🙁

Wiemy że niektórzy z Was posiadają kilka adresów e-mail – jeden prywatny, jeden służbowy, jeden do zakupów i jeden zapasowy – jak najbardziej to rozumiemy 😉 Ale musimy chronić Wasze dane osobowe. No bo przecież na pewno nie chcielibyście aby każdy miał dostęp do Waszych danych, prawda? A tylko otrzymując wiadomość z prawidłowego adresu e-mail mamy pewność, że Wy to Wy 😉 dlatego tak bardzo tego pilnujemy – z góry dziękujemy za wyrozumiałość!

W kolejnym wpisie zajmiemy się inną często poruszaną przez Was kwestią – w jaki sposób funkcjonują limity ogłoszeń i kiedy zwalniają się w nich miejsca. Oczekujcie kolejnego artykułu już w piątek! 🙂