AKTUALIZACJA 25.11 11:40: Problem dotyczący generowania etykiet został rozwiązany. Jeśli mimo to nadal nie otrzymałeś swojej etykiety – prosimy o informację przez nasz formularz kontaktowy. Aktualizacja statusów również działa już poprawnie – należy jednak pamiętać, że czasami mogą występować opóźnienia między informacjami widocznymi na OLX i na stronach dostawców.
AKTUALIZACJA 24.11 16:11: Opóźnienia w generowaniu etykiet oraz zmianie statusów przesyłek mogą potrwać jeszcze kilkanaście godzin. Wraz z partnerami działamy nad zażegnaniem problemów i prosimy o cierpliwość.
Jednocześnie przypominamy, że czas na wysyłkę jest liczony od chwili wygenerowania etykiety i wynosi 72 godziny. W przyszłości dołożymy wszelkich starań, aby podobna sytuacja nie miała miejsca i żeby nasi Użytkownicy mogli bez przeszkód korzystać z naszego serwisu.
***
Przepraszamy za niedogodności związane z opóźnieniem w generowaniu etykiety podczas korzystania z Przesyłek OLX.
Nasz Dział IT już pracuje nad wdrożeniem odpowiednich usprawnień eliminujących błąd. Przewidywany czas naprawy nie powinien przekroczyć 24 godzin. Po tym czasie etykieta powinna być już możliwa do pobrania.
17 listopada dokonałam zakupu, niestety ze względu na problemy techniczne z pocztą polską, po dziś dzień nie generowała się etykieta, pieniądze zostały przelane, sprzedająca nie ma jak tej etykiety dalej wygenerować i nadać przesyłkę. Obie się do Państwa dobijamy od 17.11 i póki co zero odzewu. Kiedy można liczyć na jakąś reakcję w tej sprawie?
Katarzyno, korzystanie z usług Poczty Polskiej na OLX było niemożliwe, dlatego pojawił się błąd techniczny. Czy przesyłkę udało się anulować?
Dzień dobry,
Mam problem z nadaniem przesyłki.Kupująca opłaciła przesyłkę,a ja sprzedaż potwierdziłam.Natomiast zamiast etykiety do wysyłki jest komunikat „Błąd techniczny.Skontaktuj się z OLXâ€.To pierwszy raz,gdy coś takiego mi się przytrafia,a dużo rzeczy już przez olx wysyłałam.Nr ogłoszenia to 7184465**. Czy mogę prosić o szybkie wyjaśnienie sprawy?
Sylwio, koniecznie będzie anulowanie przesyłki. W tym celu prosimy o kontakt poprzez Formularz kontaktowy.
Witam, 8 moich przesyłek zostało już odebranych przez kupujących ,status dalej nie zmieniony, przez co nie mogę otrzymać pieniędzy za towar. Za jedną z przesyłek pieniądze zostały zwrócone kupującemu pomimo że paczkę odebrał. wysłałam do olx zgłoszenia do każdej przesyłki i dalej nic nie wiadomi.
Lidio, problem z aktualizacją statusu przesyłki wystąpił poza OLX i razem z operatorem pracujemy nad jego najszybszym rozwiązaniem. Ze względu na brak aktualizacji statusu, pieniądze zostały zwrócone Kupującemu.
Po dokładnej weryfikacji statusów przesyłek z przewoźnikiem, niezwłocznie rozpoczniemy procedurę wysyłania zwrotów.
Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało ono wysłane.
Procedura może zająć do 14 dni.
jak mam wygenerowac lub wydrukowac ja nie mam drukarki
Jessa, jeśli nie masz drukarki, to najlepiej wybrać się z pobraną etykietą do najbliższego punktu ksero/druk 🙂
Dzień dobry.
Mam problem ze statusem przesyłki. odbiorca dawno wyjął paczkę z paczkomatu a u mnie cały czas widnieje komunikat, że czeka na odbiór.
Bardzo proszę o pomoc.
Natalio, dziękujemy za zgłoszenie problemu poprzez Formularz kontaktowy. Nasi Specjaliści wkrótce na nie odpowiedzą 🙂
Dwie paczki nadane odebrane a statusy wiszą z informacja 1 paczka w drodze która już dawno odebrana przez kupującego 2 paczka nadana odebrana a info ze nie zdążyłem nadać paczki i koszt będzie zwrócony kupującego nie mam towaru i pieniędzy żenada
Piotrze, problem z aktualizacją statusu przesyłki wystąpił poza OLX i razem z operatorem pracujemy nad jego najszybszym rozwiązaniem. Ze względu na brak aktualizacji statusu, pieniądze zostały zwrócone Kupującemu.
Po dokładnej weryfikacji statusów przesyłek z przewoźnikiem, niezwłocznie rozpoczniemy procedurę wysyłania zwrotów.
Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało ono wysłane.
Procedura może zająć do 14 dni.
Dzień dobry,
Mam problem z nadaniem przesyłki.Kupująca opłaciła przesyłkę,a ja sprzedaż potwierdziłam.Natomiast zamiast etykiety do wysyłki jest komunikat „Błąd techniczny.Skontaktuj się z OLX”.To pierwszy raz,gdy coś takiego mi się przytrafia,a dużo rzeczy już przez olx wysyłałam.Nr ogłoszenia to 705638663. Czy mogę prosić o szybkie wyjaśnienie sprawy?
Agato, błąd techniczny jest zazwyczaj spowodowany nieczynnym punktem nadawczym/odbiorczym. W tym wypadku konieczne będzie anulowanie przesyłki. Dziękujemy, że zgłosiłaś problem poprzez formularz kontaktowy. Nasi Specjaliści wkrótce Ci pomogą 🙂
Sprzedałam wczoraj przedmiot z opcją wysyłki przez OLX, po potwierdzeniu danych wysyłki mam komunikat „Błąd techniczny, skontaktuj się z OLX†i brak etykiety, proszę o przysłanie etykiety wysyłkowej. Wysłałam również zgłoszenie poprzez formularz kontaktowy – ale niestety nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Kupujący dokonał już przelewu należności za przedmiot i nalega na wysyłkę, a ja niestety nie mam możliwości wysyłki przedmiotu z powodu braku etykiety… 🙁
tstolx, prawdopodobnie błąd techniczny spowodowany jest nieczynnym Paczkomatem nadawczym/odbiorczym. Konieczne będzie w tym przypadku anulowanie przesyłki. Prosimy oczekiwać na odpowiedź od naszych Specjalistów, Twoje zgłoszenie jest weryfikowane.
Dzień dobry, kiedy zostanie usunięta usterka generowania etykiet? Od czwartku, czyli 9.09 czekam na jej usunięcie, a moja transakcja nie posunęła się do przodu.
Marto, jeśli masz problem z pobraniem etykiety, upewnij się, że proces weryfikacji Twojego konta został pozytywnie zakończony, a etykietę pobierasz bezpośrednio ze swojego Konta OLX. Jeśli to nie rozwiąże sprawy, konieczny jest bezpośredni kontakt z nami przez formularz.
nie mogę pobrać etykiety wysyłkowej. problem wystąpił przy wszystkich paczkach. To nie jest moja pierwsza wysyłka, wcześniej nie było takiego problemu. Aktualnie klikając na „pobierz etykietę” zostaję przekierowana do strony dokumenty.sendit.pl a tam wyświetla się „Ta witryna jest nieosiągalnaSprawdź, czy w adresie dokumenty.sendit.pl nie ma błędu.
Jeśli pisownia jest poprawna, uruchom Diagnostykę sieci systemu Windows.
DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN”. Po uruchomieniu diagnostyki sieci systemu Windows otrzymuje komunikat, że problem wykryto: „być może serwer nazw domen jest niedostępny”. Jak pobrać etykietę? Problem pojawia się na 2 komputerach i telefonie.
Natalio, prosimy o zalogowanie się konto e-mail powiązane z kontem OLX. Znajdziesz tam wiadomość od OLX, w której możesz pobrać etykietę wysyłkową. Jeżeli w ten sposób pojawia się błąd, o którym piszesz zaloguj się do konta OLX –> kliknij w MÓJ OLX –> Twoje przesyłki / Sprzedajesz. Przy danym zamówieniu powinnaś zobaczyć opcję pobrania etykiety 🙂 Jeżeli żadne z tych dwóch rozwiązań nie okaże się skuteczne zgłoś problem poprzez Formularz kontaktowy.
Witam kupiła produkt nie zgodny z opisem. Osoba sprzedająca ma zablokowane śrdoki pienięzne moje czy zwrot kwoty robi osoba sprzedająca czy Państwo olx mi przesle pieniądze gdyż ja chce zwrócici produkt.
Anno, w ciągu 24 h od odebrania przesyłki możesz skorzystać z Pakietu Ochronnego. Wszystkie potrzebne informacje na temat znajdziesz w naszym Centrum Pomocy.
Kupiłem przedmiot płatnosc przez olx kupujacy nie moze wydrukowac atykiety juz kilka dni to jakis skandal nie polecam olx.
Marku, widzimy, że już skontaktowałeś się z nami poprzez formularz kontaktowy i Twój problem został rozwiązany. W razie dodatkowych pytań zapraszamy do naszego Centrum Pomocy.
Mam ten sam problem. Klient kupił książki, których nie mogę mu wysłać bo nie istnieje strona z etykietą
Michale, jeśli pobranie etykiety z wiadomości e-mail nie jest możliwe, zaloguj się na swoje konto OLX, przejdź do zakładki Twoje Przesyłki/Sprzedajesz. Następnie przy wybranym ogłoszeniu kliknij Pobierz etykietę.
Zgadza się. U męża z konta też wiadomość – Błąd techniczny , skontaktuj się z Olx .Zawsze coś nowego wymyślą i na niekorzyść, słowa przepraszam też nie wysłali.Techniczny ? Nie wiadomo o co chodzi i znów problem z kontaktem a osoba czeka na przesyłkę bo wyjeżdza.
Ulo, prawdopodobnie błąd techniczny wystąpił ponieważ Paczkomat nadawczy/odbiorczy InPost jest nieczynny. Konieczne będzie anulowanie zamówienia. Obecnie czas oczekiwania na odpowiedź od Specjalistów jest wydłużony, przepraszamy za tę niedogodność. W ciągu 10 dni roboczych od anulowania zamówienia otrzymasz zwrot pieniędzy na konto bankowe, z którego dokonywana była płatność.
Mam ten sam problem już kolejny dzień czekam na wyjaśnienie, gdy wysyłam zlecenie o usunięcie usterki dostaję odpowiedź że zlecenie zostało zamknięte czyli problem załatwiony a nadal nic się nie zmienia i problem zostaje.
Anno, nasi Specjaliści weryfikują Twoje zgłoszenie. Bardzo prosimy o cierpliwość, na pewno wkrótce otrzymasz rozwiązanie problemu 🙂
Witam. Chciałam wysłać paczkę wysyłką OLX, ale niestety wybrałam za mały rozmiar paczki. Gdy chciałam włożyć paczkę, niestety nie zmieściła mi się ona w okienku paczkomatu, zamknęłam drzwi i do dziś paczka wisi jako 'wysłana”. Kupujaca się denerwuje, a ja nie wiem co teraz zrobić w takiej sytuacji. Pisałam do Was na email, ale zero odzewu, infolinia nieczynna. Proszę o pomoc.
Jagodo, przykro nam z powodu opóźnienia w odpowiedzi – ale widzimy, że powinnaś ją od nas dostać w piątek. Jeśli będziesz miała jeszcze jakieś pytania, po prostu odpowiedz na otrzymanego maila 🙂
również mam paczkę w doręczeniu a na stronie ciągle napis, że mam pobrać etykietę… pisałam 2 wiadomości ale cisza
xaniaxania, prosimy o jeszcze chwilę cierpliwości – odpowiemy w najkrótszym możliwym czasie.
Cały dzień dzwonię i ciągle słyszę że wszyscy konsultanci są zajęci:/ Wczoraj pisałem – cisza , dzisiaj pisałem – cisza Kontakt z wami to dramat. Kiedy otrzymam pieniądze za wysłaną paczkę? cały czas widnieje u was informacja że paczka jest w drodze a została ona już dostarczona do kupującego.
Adamie, przykro nam i rozumiemy Twoje zdenerwowanie. Od wczoraj borykamy się z opóźnieniem w aktualizacji statusów przesyłek, który wystąpił po stronie operatora. Błąd jest już naprawiany i damy znać na blogu, gdy sytuacja wróci do normy.
Juz 2 dzien status zamowienia: Błąd techniczny, skontaktuj się z OLX.
Na zgloszeniu zostalem poinformowany o tym ze juz naprawione, aczkolwiek wcale nie jest naprawione.
Dodzwonic sie nie mozna.
Pewnie ten komentarz tez sie nie pojawi.
Filipie, przykro nam z powodu tych problemów. Widzimy, że już otrzymałeś od nas odpowiedź. Jeśli jeszcze coś jest dla Ciebie niejasne, prosimy o ponowny kontakt.
Mam jedną ofertę, która wisi u mnie na koncie już drugi tydzień niepotwierdzona, Kupująca zapłaciła poprzez olx, ja w tym czasie sprzedałem osobiście i nie zdążyłem ściągnąć. Teraz kupująca nie może od Państwa odzyskać pieniędzy z powodu jakiegoś błędu w systemie. Infolinię macie zawieszoną, formularz kontaktowy jest bez odpowiedzi.
Pawle, przepraszamy za wydłużony czas odpowiedzi. Odpiszemy w najkrótszym możliwym czasie. Jeśli chodzi o infolinię, to jest czynna 🙂
Sprzedałem dzisiaj przedmiot około 12:00 z opcją wysyłki przez OLX, po potwierdzeniu danych wysyłki mam komunikat „Błąd techniczny, skontaktuj się z OLX” i brak etykiety, proszę o przysłanie etykiety wysyłkowej.
Pozdrawiam
Leszek
Leszku, jeśli nadal nie otrzymałeś etykiety, prosimy o zgłoszenie przez nasz formularz kontaktowy. Odpowiemy w najkrótszym możliwym czasie.
Sprzedałam przedmiot z wysyłką OLX wczoraj ok.godz. 13:00 jest godz. 15 następnego dnia i nadal nie mam etykiety aby móc wysłać przedmiot 🙁
Natalio, jeśli nadal nie masz etykiety – prosimy o zgłoszenie przez nasz formularz kontaktowy. Odpowiemy w najkrótszym możliwym czasie.
Przesyłka odebrana, a status zamówienia nieznany. Zgłosiłam problem mailowo to odsyłacze do formularza kontaktowego który przekierowuje na ofertę jakiegoś transportu masakra
Zanulka, link do formularza kontaktowego powinien już działać poprawnie, prosimy o kontakt.
Od tygodnia nie mam etykiety pieniądze przelane!? A z wami żadnego kontaktu
Alicjo, przepraszamy za opóźnienie – odpiszemy w najkrótszym możliwym czasie.
Tak jasne napisaliscie 25 listopada o 11:40 ze wszystko jest ok a po potwierdzeniu sprzedazy o godzinie 13 etykiete dostalem dopiero o 20. Dzisiaj to samo 2 godziny temu juz potwierdzona sprzedaz i etykiety nadal nie ma … DRAMAT
Mateuszu, prosimy o zgłoszenie przez nasz formularz kontaktowy. Odpowiemy w najkrótszym możliwym czasie.
Dzis 26 .11.nadal u mnie nie działa wygenerowanie etykiet w kupionych i sprzedanych, tak mam od weekendu.
Aneto, prosimy o zgłoszenie przez nasz formularz kontaktowy. Odpowiemy w najkrótszym możliwym czasie.
A co z aktualizacją statusu przesyłek ? Przesyłki już dawno w rękach kupujących A widnieją jako nie wysyłane.
Karo, z tego, co wiemy, statusy powinny już aktualizować się na bieżąco. Jeśli nadal coś jest nie tak – prosimy o zgłoszenie przez nasz formularz kontaktowy. Odpowiemy w najkrótszym możliwym czasie.
A ja mam problem z nieaktualnymi statusami. Etykieta mi się wygenerowała, paczka wysłana i odebrana, a status przesyłki „do wysłania”… co gorsze kasy na koncie brak! Paczkę wysyłałem w piątek, przesyłka odebrana wczoraj i nadal nic się nie zmieniło.
Michale, z tego, co wiemy, statusy powinny już aktualizować się na bieżąco. Jeśli nadal coś jest nie tak – prosimy o zgłoszenie przez nasz formularz kontaktowy. Odpowiemy w najkrótszym możliwym czasie.
W ktorym miejscu moge usupelnic nr rachunku bankowego? Bez tego nie otrzymam etykiety do nadania paczki. Guzik „uzupelnij dane” nie zaskakuje a dane wciaz sa weryfikowane…
Julio, z różnych powodów weryfikacja może czasami potrwać kilka dni. O numer rachunku poprosimy Cię, gdy pierwszy Kupujący wyrazi chęć kupna przedmiotu z Twojego ogłoszenia z Przesyłką OLX.
To może jeszcze napiszecie, od kiedy liczycie sobie te 24 godziny na rozwiązanie problemu? Bo istnieje on od soboty co najmniej, zaraz jest wtorek, a o 24 godzinach na rozwiązanie piszecie ludziom w wiadomościach dziś od południa.
Michale – problem okazał się nieco bardziej złożony, o czym poinformowaliśmy w aktualizacji powyższego wpisu. Według posiadanych przez nas informacji, zarówno generowanie etykiet, jak i aktualizacja statusów przesyłek powinny już działać prawidłowo. Jeśli nadal coś jest nie tak – prosimy o zgłoszenie przez nasz formularz kontaktowy. Odpowiemy w najkrótszym możliwym czasie.
taki błąd wyskoczył mi już w piątek… i od piątku nie mogę wygenerować etykiety
Zosiu, przepraszamy za opóźnienie. Etykieta powinna już być wygenerowana.
szkoda, ze dopiero po całym dniu problemów informujecie o tym…
Co ze statusem przesyłki, wysłałam kilka dni Temu i status jest nadal wyślij przesyłkę a kupujący już ją dawno odebrał!
Martyno, z tego, co wiemy, statusy powinny już aktualizować się na bieżąco. Jeśli nadal coś jest nie tak – prosimy o zgłoszenie przez nasz formularz kontaktowy. Odpowiemy w najkrótszym możliwym czasie.
Jest rowniez problem z aktualizacja statusow juz dostarczonych paczek…
Darku, z tego, co wiemy, statusy powinny już aktualizować się na bieżąco. Jeśli nadal coś jest nie tak – prosimy o zgłoszenie przez nasz formularz kontaktowy. Odpowiemy w najkrótszym możliwym czasie.
No wlasnie … a ja juz czekam 3 godziny i nic. Chcialem jeszcze dzisiaj wyslac a tu du*a
Luka, przepraszamy za opóźnienie. Etykieta powinna już być wygenerowana.