Aktualizacja 18.11.2021 godz 11:40 – Udało nam się usunąć usterkę. Aktualnie etykiety dla przesyłek Poczty Polskiej zostały wygenerowane. Przepraszamy za utrudnienia.
Aktualizacja 17.11.2021 godz. 17:10 – Niestety również w dniu dzisiejszym nie uda nam się usunąć usterki.
Aktualizacja 17.11.2021 godz. 11:37 – W dalszym ciągu występuje problem z generowaniem etykiet dla przesyłek Poczty Polskiej – trwa naprawa.
Aktualizacja 16.11.2021 godz. 19:30 – Niestety w dniu dzisiejszym nie uda nam się usunąć usterki. Dalsze informacje będziemy przekazywać na bieżąco w dniu jutrzejszym.
Odnotowaliśmy błąd techniczny podczas generowania etykiet. Pracujemy już nad usunięciem tej niedogodności.
Bardzo przepraszamy za utrudnienia.
Dobry wieczór!
Klient dokonał zakupu z opcją Orlen Paczka. Jest numer przesyłki:
DANE DOSTAWY
ORLEN Paczka
6,70
Tylko nigdzie nie ma możliwości wydruku etykiety. Postąpiłam wcześniej zgodnie z instrukcją Allegro i tym co powiedziano mi w call center Orlen Paczka. Teraz u nich mówią ze z tym numerem oni w ogóle nie mają takich przesyłek.
Co mam robić na przyszłość bo w tym przypadku żeby nie mieć kłopotów z klientem wyślę mu listem poleconym i będę chciał zwrotu pieniędzy za transport.
Elżbieta
Elżbieto, jeśli sprzedawałaś na OLX etykietę do wydruku znajdziesz na swoim koncie OLX w zakładce Twoje przesyłki / Sprzedajesz 🙂
Od potwierdzenia minęło 12 godzin ani kodu ani etykiety inpost
Beato, etykieta mogła nie wygenerować z powodu nieczynnego punktu nadawczego/odbiorczego. Opiekun sprawy skontaktuje się z Tobą najszybciej jak to możliwe.
Mam problem z Orlen Paczka gabaryt L, od dwóch dni czekam na odpowiedź. Kupujący się niecierpliwi, a nie ma w tym mojej winy. Jak mam anulować zamówienie skoro nie ma tam takiej opcji? Kupująca chce zmienić platformę zakupową i zakupić przedmiot gdzieś indziej.
Sylwio, niestety, ale nie każdy punkt Orlen Paczki obsługuje gabaryt L. Dlatego też pojawił się błąd techniczny. Dziękujemy za Twoje zgłoszenie, nasi Specjaliści anulują transakcję. Jeżeli jest taka możliwość, poproś Kupującą o ponowny zakup z innym przewoźnikiem.
Bardzo proszę usunąć te usterkę również u mnie ponieważ wyskoczył błąd techniczny i kupujący nie może wysłać mi paczki:
Gosiu, czy wybrałaś Orlen Paczkę jako przewoźnika przesyłki?
Zgłosiłam problem i od tygodnia nie mam zadnej odpowiedzi od was. Bardzo proszę o anulowanie przesyłki. Aby kupujący mógł jeszcze raz kupić przedmiot
Justyno, anulujemy Twoją transakcję. Błąd techniczny wynika prawdopodobnie z wyboru Orlen Paczki w gabarycie L. Prosimy, aby przy kolejnej transakcji, Kupujący wybrał innego przewoźnika.
Dzień dobry, próbuję od 2 dni skontaktować się z OLX w sprawie rozwiązania problemu z „błędem technicznym” bezskutecznie. Proszę o odpowiedź, Zgłoszenie z tego samego maila co ten komentarz.
Poza tym, jeżeli Orlen Paczka w rozmiarze L powoduje problem to dlaczego jest dostępna jako forma wysyłki?
R, na zgłoszenia odpowiadamy w kolejności ich otrzymania. Orlen Paczka w gabarycie L jest obsługiwana przez Automaty Paczkowe, pozostałe punkty jej nie obsługują.
Witam! Nadałam paczkę dzisiaj na poczcie Polskiej, na moim koncie olx nie widzę tej operacji, nadal widnieje „nadaj paczke”. Mam potwierdzenie nadania. Co mogę zrobić żeby olx widział.prawidlowy status? Czy jutro środki wrócą do sprzedającego? Packa jest przecież w drodze.
Anno, przyjęliśmy Twoje zgłoszenie. Nasi Specjaliści wkrótce wrócą do Ciebie z odpowiedzią 🙂
Witam mam ten sam problem z paczka orlen gabaryt L co teraz moja przesyłka jest na poczcie anulujecie mi tranzakcje zwby moga wyslac jeszcze raz
Klaudio, prosimy o kontakt poprzez Formularz kontaktowy. Nasi Specjaliści pomogą Ci ze sprawą anulowania paczki.
witam
mam podobny problem
u mnie kupujący wybrał paczke Orlen i a ja nie moge pobrać etykiety wysyłkowej
zgłosiłem ten problem do olx a olx zamknął od razu moje złoszenie bez słowa komnetarza a problem nie zniknął
nie podoba mi sie takie taraktowanie złoszen przez olx
prosze o pomoc w rozwiazaniu mojego problemu
Dario, nie wszystkie punkty Paczki Orlen obsługują gabaryt L. Dlatego wysłanie paczki nie będzie możliwe. Anulujemy Twoją transakcję, a Kupujący otrzyma zwrot pieniędzy. Przy kolejnej transakcji prosimy o wybranie innego przewoźnika.
Witam
Mam podobny problem. Dwa zamówienia na olx z 12.12 i błąd techniczny. Zgłaszane kilkukrotnie do olx, sprawa dalej niezałatwiona.
Przesyłam linki do transakcji: ****************************************************
*************************************************
Proszę o anulowanie transakcji, aby otrzymać w końcu zwrot wpłaconych pieniędzy.
Dawidzie, Twoje przesyłki zostały anulowane 🙂
Dzień dobry. Ja również mam problem z „błędem technicznym u przwoźnika”. Już rozumiem, że Orlen nie obsługuje paczek w rozmiarze L, ale bardzo prosiłabym o szybsze anulowanie przesyłki, aby kupujący miał możliwość ponownie dokonać wpłaty
Martyno, Specjaliści zajmą się anulowaniem Twojego zamówienia. Bardzo prosimy o cierpliwość. Po anulowaniu transakcji, Kupujący otrzyma zwrot pieniędzy w ciągu 10 dni roboczych.
Równiez potrzebuje pomocy w wygenerowaniu etykiety dla Orlen paczki…
Beato, jeżeli Twoja przesyłka Orlen Paczka jest w gabarycie L, niestety jej wysłanie może okazać się niemożliwe. Część punktów Orlen Paczki nie przyjmuje tych gabarytów. Konieczne będzie anulowanie zamówienia i ponowny proces zakupu z innym przewoźnikiem.
Czy mógłbym prosić o pomoc w temacie Orlen paczki?
Jeśli problem jest z gabarytem L to czemu tego nie zakomunikowaliscie?
Czy mogę prosić i możliwość wygenerowania nowej etykiety z innym punktem odbioru w takim razie?
Jarku, przepraszamy za utrudnienia. Anulowaliśmy Twoją przesyłkę. Prosimy o wybranie innego przewoźnika. W przypadku Orlen Paczki gabaryt L obsługują tylko automaty paczkowe.
Kiedy naprawicie błąd z paczka Orlen? Nie mogę od dwóch dni wygenerować etykiety… Kontaktowałam się przez formularz ale zero odpowiedzi…
Nie mogę anulować przesyłki,obawiam że ze kupujący wystawi mi zła opinie nie z mojej winy.
Joanno, błąd techniczny jest spowodowany prawdopodobnie wybraniem gabarytu L u przewoźnika Orlen Paczka. Niestety, ale nie wszystkie punkty obsługują ten gabaryt, dlatego konieczne będzie anulowanie przesyłki. Dziękujemy za zgłoszenie poprzez formularz, wkrótce nasz Specjalista zajmie się Twoją sprawą. Jeżeli otrzymasz od Kupującego niekorzystną opinię, prosimy o złożenie reklamacji poprzez Formularz kontaktowy.
witam juz informowałem 10razy ze kupujący odebral paczke a ja nie dostalem zaplaty paczka odebrana 7 dni temu? na wysyłce zwrot kosztów kupującemu.kiedy dostane zaplate?
Mak, rozpoczęliśmy procedurę zwrotów do Sprzedających. Przelew powinien wpłynąć na Twoje konto w ciągu 5 dni roboczych.
Czy mogę prosić o szybsze anulowanie zamówienia albo jakąkolwiek inną akcje z Waszej strony? „Błąd techniczny, skontaktuj się z olx” znów chyba macie problem z etykietami. Nie tylko tymi z PP.
Aleksie, czy zamawiając przesyłkę skorzystałeś z usług Orlen Paczki w gabarycie L?
Zakup dokonany 24.11 sprzedajacy potwierdzil sprzedaz ponczym status zmienil sie na blad techniczny , wysylalm juz kilkanascie zgloszen ale kazde zamykaniec bez zadnego komentarza….poeniadze zeszlybz konta brak zakupionego przedmiotu
Bedzin, dziękujemy za zgłoszenie. Prosimy o cierpliwość, nasi Specjaliści wrócą do Ciebie z odpowiedzią odnośnie widocznego błędu.
kupujący kupił przesyłkę jednak o godz. 7.00 rano, a cały czas nie mam etykiety? co robić?
Katarzyno, nadal trwa weryfikacja błędu, który u Ciebie wystąpił. Przepraszamy za wydłużony czas oczekiwania.
Witam. Kiedy usterka zostanie usunięta?
Joanno, wysyłka Pocztą Polską działa prawidłowo 🙂
Zakupiłem przedmiot z dostawą na Orlen zapłaciłem i nic… Sprzedający nie może anulować, nie ma takiej opcji, ja nie mam pieniędzy by zakupić u Niego ponownie przez inpost. Sprawa zgłoszona przeze mnie i przez sprzedającego, ciągnie się od tygodnia. Nie bardzo rozumiem jaki problem ma OLX by zwrócić wszystkim kupującym wpłacone środki i anulować wszystkie przesyłki.
Karolu, problem z Orlen Paczką wynika z tego, że nie każdy punkt obsługuje przesyłki w większych gabarytach. Anulujemy Twoje zamówienie, a zwrot otrzymasz do 10 dni roboczych.
Kiedy otrzymam pieniedze za 4 paczki na kwotę prawie 1000zl?????? paczki odebrane przez kupujacych i tylko jedna wysyłana była pocztą -choć to nie ma znaczenia bo status do wszystkich 4 jest, że wypłata wysłana. czekam już tydzień czasu!!!!! nie zyczę sobie, że automat uznaje moją sprawę za załatwioną!!! jakim prawem? zero kontaktu. porażka totalna! czekam na pieniadze do poniedziałku i zgłaszam na policję!
Lauro, widzimy, że nasz Specjalista zajął się Twoim zgłoszeniem. Prosimy o pozostanie w kontakcie w celu wyjaśnienia sprawy.
Zróbcie coś z tymi etykietami dla PP. Każdy czeka na swoją paczkę i pieniądze. Przez takie poważne usterki ludzie przestaną korzystać z olx
Ewelino, niestety, ale korzystanie z wysyłki paczki Pocztą Polską jest obecnie niemożliwe. Konieczne będzie anulowanie zamówienia i wybranie innego przewoźnika.
jak długo ten problem będzie trwał? paczki z poczty mają największe wymiary, mam taką sytuację, że nie mogę sprzedać produktu z wysyłką, bo nie mieści się w wymiarach inpostu czy też orlenu. Keidy dostanę etykietę do mojej paczki??
Olimpio, czy status przesyłki zaktualizował się czy pozostał bez zmian?
Kiedy będzie to możliwe zatem? Rezygnując ze sprzedaży narażam się na złą ocenę. To chyba OLX powinien powiadomić Kupującego, że macie problem i anulować transakcję???
Domi, wysyłka Pocztą Polską działa już bezproblemowo. Jeżeli otrzymałaś niesprawiedliwą ocenę od Kupującego, prosimy o złożenie reklamacji poprzez Formularz kontaktowy.
Chyba nie tylko przesyłki za pomocą PP. Ja mam problem z przesyłką poprzez Orlen. Również błąd techniczny, już od dwóch dni. |
ID: 7182372**
P_groch, niestety nie wszystkie punkty Orlen Paczki obsługują gabaryt L, dlatego pojawił się błąd techniczny. Konieczne będzie anulowanie zamówienia. Widzimy też, że zgłosiłeś sprawę poprzez Formularz kontaktowy. Dziękujemy i prosimy o oczekiwanie na anulowanie przesyłki.
Przesyłka zamówiona i opłacona, nie ma ani pieniędzy ani przesyłki, zgłoszenie sprawy przez formularz kontaktowy było, lecz i tam olewacie sprawę i wklejacie jakieś śmieszne regułki a nie fachowo podchodzicie do sprawy. Ile czasu mam czekać na zwrot pieniędzy?
Math, każde zgłoszenie w sprawie błędnego statusu przesyłki zostanie zweryfikowane. Prosimy o cierpliwość.
23.11 zakupiłam zabawkę z wysyłka PP i wyskoczył błąd techniczny tak więc skontaktowałam się z olx ale oczywiście zero odpowiedzi do dziś ! jak macie błąd techniczny to oddajecie pieniądze a nie czekamy na niewiem co .. Dlatego nigdy nie kupuje przez olx …
Krystyno, konieczne będzie anulowanie zamówienia, ponieważ usługa Poczty Polskiej była w czasie Twojego zakupu niedostępna. Prosimy o cierpliwość, przyjęliśmy Twoje zgłoszenie.
16.11.2021 nadana paczka (nie było problemu z wygenerowaniem etykiety). Paczka odebrana, można ją było śledzić na stronie Poczty Polskiej. A statusy ogłoszenia się nie zmieniały i w efekcie końcowym środki wróciły do kupującej. Dostała i bluzkę i pieniądze. Napisałam sześć wiadomości do OLX. I brak odpowiedzi od 16.11.2021. Chcę, żeby OLX się ze mną rozliczył za sprzedaż.
Beato, problem z aktualizacją statusu przesyłki wystąpił poza OLX i razem z operatorem pracujemy nad jego najszybszym rozwiązaniem. Ze względu na brak aktualizacji statusu, pieniądze zostały zwrócone Kupującemu.
Po dokładnej weryfikacji statusów przesyłek z przewoźnikiem, niezwłocznie rozpoczniemy procedurę wysyłania zwrotów.
Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało ono wysłane.
Procedura może zająć do 14 dni.
Błąd techniczny z generowaniem etykiet poczty polskiej. Jak długo potrwa naprawa? Czytając komentarze to już nie pierwszy taki przypadek. Kupujący dokonał płatności a ja nie mogę wysłać paczki.
Co teraz? Czekać? Anulować sprzedaż?
Moniko, wysyłka z Pocztą Polską jest obecnie niemożliwa. Prosimy o anulowanie sprzedaży i wybranie innego przewoźnika lub o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało ono wysłane.
U mnie nie ma etykiety a sprzedaż potwierdzona była dwa dni temu. Nie bardzo wiem co zrobić aby potem kupujący nie wstawił mi złej oceny za wolną obsługę. Etykieta poczty polskiej.
ToTemat, jeżeli Kupujący wystawi Ci niesprawiedliwą ocenę, możesz zgłosić do nas reklamację poprzez Formularz 🙂
Dzień dobry przed weekendem nadałam paczkę przez pocztę polską niestety przez weekend nie sprawdziłam że status przesyłki się nie zmienił kupująca odebrała paczkę. A zamówienie które zrobiła zostało anulowane poszedł zwrot pieniążków do kupującego co mam zrobić w tej sytuacji jeśli kupujący nie chce mi zwrócić pieniędzy. Zostałam bez płaszczyka który sprzedałam oraz bez pieniążków.
Moniko, bardzo nam przykro. Problem z aktualizacją statusu przesyłki wystąpił poza OLX i razem z operatorem pracujemy nad jego najszybszym rozwiązaniem. Ze względu na brak aktualizacji statusu, pieniądze zostały zwrócone Kupującemu.
Po dokładnej weryfikacji statusów przesyłek z przewoźnikiem, niezwłocznie rozpoczniemy procedurę wysyłania zwrotów.
Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało ono wysłane.
Procedura może zająć do 14 dni.
Witam 15.11.21 Sprzedałam korzystając z przesyłki OLX Poczta polska Przedmiot, Klient 18.11 odebrał przesyłkę a ja do tej pory nie otrzymałam pieniędzy, pisałam do Państa w tej sprawie ale odpowiedzi brak. Jakie kroki Państwo podejmujecie aby został zrobiony przelew i kiedy to nastąpi.
Jarosławie, opóźnienie wypłaty dla Sprzedającego spowodowane jest błędnym statusem przesyłek dla Pocztą Polską. Prosimy o cierpliwość, w ciągu 14 dni pieniądze trafią na Twoje konto bankowe.
Mamy 24.11 a problem prawidłowych statusów paczek nadal nie rozwiązany. Mam dwie przesyłki z czego jedna dostarczona dawno do kupującego a status nienadana/zwrot wpłaty kupującemu druga przesyłka od dwóch dni zamiast dostarczona ciągle w drodze. Próba kontaktu poprzez system nic nie daje. Pieniędzy brak. Niestety skutecznie zniechęciliście mnie Państwo do sprzedaży via olx. Dodatkowo czuję się oszukany i okradziony – inaczej tego nie da się nazwać.
Sławomirze, problem z aktualizacją statusu przesyłki wystąpił poza OLX i razem z operatorem pracujemy nad jego najszybszym rozwiązaniem.
Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało ono wysłane.
Procedura może zająć do 14 dni.
U mnie to samo, kupujący dawno odebrał paczkę a ja mam ciągle status w drodze.
Dzień dobry,
od 19 listopada czekam na odpowiedź działu Pomocy OLX i jak dotąd nic, ani odpowiedzi, ani rozwiązanego problemu!
16 i 17 listopada był problem z etykietami Poczty Polskiej, ale w końcu udało się je wygenerować. Przesyłki nadałam, status przesyłek już się jednak nie zmienił, a kupujący otrzymali zwrot pieniędzy na swoje rachunki! Co dalej?? Dlaczego nikt nie zajmuje się tą sprawą?? Nie otrzymałam nawet informacji, że pracujecie nad rozwiązaniem tego problemu i że w terminie iluś tam dni otrzymam pieniądze za zrealizowaną sprzedaż…
Proszę o PILNE stanowisko OLX w tej sprawie!
Aleksandro, problem z aktualizacją statusu przesyłki wystąpił poza OLX i razem z operatorem pracujemy nad jego najszybszym rozwiązaniem.
Kiedy rozwiążecie problem z generowaniem etykiet ?
Kingo, korzystanie z usług Poczty Polskiej na OLX jest obecnie niemożliwe. Prosimy o anulowanie przesyłki lub zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało ono wysłane.
Problem z aktualizacją paczek nadal nie rozwiązany.
Wojciecj, problem z aktualizacją statusu przesyłki wystąpił poza OLX i razem z operatorem pracujemy nad jego najszybszym rozwiązaniem.
Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało ono wysłane.
Procedura może zająć do 14 dni.
Od 15 listopada nie aktualizuje się status przesyłki. Kupujący już dawno paczkę odebrał a u mnie na koncie figuruje jako paczka w drodze. Przez 9 dni nie są Państwo w stanie rozwiązać problemu.
Katarzyno, problem z aktualizacją statusu przesyłki wystąpił poza OLX i razem z operatorem pracujemy nad jego najszybszym rozwiązaniem.
Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało ono wysłane.
Procedura może zająć do 14 dni.
Witam wczoraj zakupiłem klocki za dużą kwotę I pokazuje błąd techniczny. Napisałem przez formularz kontaktowy, na FB, nigdzie nikt nie odpisuje…… ?!?!?!?!?
Jarosławie, przepraszamy za długi czas oczekiwania na odpowiedź. Widzimy, że Twoje zamówienie zostało już anulowane.
Kupujący odebrał paczkę nadaną Pocztą Polską, a u mnie dalej status, że paczka w drodze. Oczywiście nie mam przez to wypłaty, a kwota duża. Zgłosiłem to przez formularz kontaktowy, ale bez odzewu.
Adamie, problem z aktualizacją statusu przesyłki wystąpił poza OLX i razem z operatorem pracujemy nad jego najszybszym rozwiązaniem.
Prosimy o oczekiwanie na odpowiedź od naszych Specjalistów.
Kupujący otrzymał przesyłkę i zwrot kosztów. Co e takiej sytuacji?
Izabelo, problem z aktualizacją statusu przesyłki wystąpił poza OLX i razem z operatorem pracujemy nad jego najszybszym rozwiązaniem. Ze względu na brak aktualizacji statusu, pieniądze zostały zwrócone Kupującemu.
Po dokładnej weryfikacji statusów przesyłek z przewoźnikiem, niezwłocznie rozpoczniemy procedurę wysyłania zwrotów.
Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało ono wysłane.
Procedura może zająć do 14 dni.
Dni 15.11.2021 nadałam przesyłkę w dniu 20.11.2021 została odebrana mamy dziś 23.11 a na olx status ciagle jest paczka jest w drodze? Co mam zrobić w takiej sytuacji ?
Kiedy otrzymam pieniądze za przerwany towar ?
Alicjo, problem z aktualizacją statusu przesyłki wystąpił poza OLX i razem z operatorem pracujemy nad jego najszybszym rozwiązaniem.
Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało wysłane.
Dzień dobry!
Czy usterka dalej istnieje? Ktoś kupił paczkę, potwierdziłem sprzedaż, ale nie mam jeszcze etykiety.
Pozdrawiam!
Macieju, problem z aktualizacją statusu przesyłki wystąpił poza OLX i razem z operatorem pracujemy nad jego najszybszym rozwiązaniem.
Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało wysłane.
Witam, paczki, które nadałam Pocztą Polską nie zmieniały statusu w waszej aplikacji (na stronie PP wszystko było ok) i dzisiaj poinformowaliście mnie o anulowaniu transakcji i zwrocie pieniędzy do kupujących. Problem zgłaszałam przez Centrum Pomocy rano, ale pozostał bez odpowiedzi. Kiedy można się spodziewać jakiejś reakcji z Waszej strony?
Ilono, opóźnienie wypłaty za sprzedaż jest spowodowane błędną aktualizacją statusu Przesyłek OLX. Dziś uruchomiliśmy procedure zwrotów. Sprzedający otrzymają pieniądze w ciągu 5 dni roboczych.
Paczka wysłana i odebrana, a status paczki się nie zmienił . Pieniądze wróciły do kupującego mimo że paczke odebrał. Kilkakrotnie zgłaszałam problem i zero odzewu ze strony olx
Wioletto, problem z aktualizacją statusu przesyłki wystąpił poza OLX i razem z operatorem pracujemy nad jego najszybszym rozwiązaniem. Ze względu na brak aktualizacji statusu, pieniądze zostały zwrócone Kupującemu.
Po dokładnej weryfikacji statusów przesyłek z przewoźnikiem, niezwłocznie rozpoczniemy procedurę wysyłania zwrotów.
Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało ono wysłane.
Procedura może zająć do 14 dni.
witam, paczka zostala w sobote odebrana przez kupujacego, a w stausie widnieje jakoby była dalej w drodze. Nr paczki poczty polskiej. Kiedy zostanie zmieniony status i kiedy otrzymam przelew?
Pawle, problem z aktualizacją statusu przesyłki wystąpił poza OLX i razem z operatorem pracujemy nad jego najszybszym rozwiązaniem.
Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało wysłane.
ID sprawy w obsłudze klienta OLX
#40203**
„Aktualny status: Przesyłka doręczona ” – status zaktualizował się po fakcie (problem zgłaszany wielokrotnie do Sendit, bliskapaczka, OLX) zero odpowiedzi merytorycznej i skutecznej interwencji.
Aktualnie:
„Zwrot kosztów wysłany do kupującego.
Sprzedaż anulowana.
Przesyłka OLX została anulowana, zwróciliśmy Kupującemu jego wpłatę. ”
Proszę tylko nie pisać, że mam teraz nagabywać telefonicznie kupującego i prywatnie prosić o ponowną zapłatę.
Na ten moment zostałem okradziony.
Pozostaje zgłosić sprawę na policję o zorganizowaną kradzież (współudział portali sendit , bliska paczka i olx) ?
Sprzedawco, problem aktualizacji przesyłek Poczty Polskiej nadal jest naprawiany. Po dokładnej weryfikacji statusów przesyłek z przewoźnikiem, niezwłocznie rozpoczniemy procedurę wysyłania zwrotów. Każde zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy będzie weryfikowane.
Procedura może zająć do 14 dni.
W moim przypadku również był problem z wygenerowaniem etykiety w dniu 17 listopada 2021 r. W końcu otrzymałem etykietę. Po nadaniu przesyłka nie była widoczna w Olx jako nadana, status się nie zmienił. Z monitoringu Poczty wynika, że przesyłka została odebrana 19.11.2021 r, Od Olx natomiast 21.11.2021 rdostałem informację o przekroczeniu czasy na wysyłkę i anulowaniu zamówienia. Pisałem do Państwa, zgłaszałem problem, brak odpowiedzi. Nie mam paczki, ani pieniędzy.
Rafale, pracujemy nad rozwiązaniem problemu z aktualizacją statusów przesyłek Poczty Polskiej. Dziękujemy za zgłoszenie, będzie ono weryfikowane, aby pieniądze trafiły do Sprzedającego. Procedura może zająć do 14 dni roboczych.
Witam, chyba jednak dalej nie działa. Po awarii w czwartek otrzymałem etykietę i nadałem paczkę. Status paczki nie odświeżył się o czym napisałem na help desk. Bez odzewu. W piątek Kupujący odebrał paczkę. Dzisiaj mam komunikat, że pieniądze wracają do Kupującego, chociaż paczkę nadałem w czwartek. Więc mam pytanie co dalej…? Mam rozumieć, że przez błąd OLX i brak reakcji z Waszej strony straciłem pieniądze?
Przemku, niestety problem z aktualizacją statusu przesyłek jest nadal rozwiązywany. Jeżeli wysłałeś zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, dziękujemy. Będzie ono rozpatrywane, aby pieniądze zostały przesłane do Sprzedającego.
Witam, też mam problem, paczka wysłana pocztą w piątek 19.11, w zakładce 'twoje przesyłki’ nadal widnieje informacja jedynie o tym, że etykieta została wygenerowana, a 72h, w ciągu których miałam to zrobić za chwilę miną i co wtedy? Czy stracę pieniądze? Proszę o odpowiedź, moje zgłoszenie nie zostało podjęte.
Marto, problem z aktualizacją statusu przesyłki wystąpił poza OLX i razem z operatorem pracujemy nad jego najszybszym rozwiązaniem. Każde zgłoszenie będzie weryfikowane, aby móc prawidłowo przesłać środki na konto Sprzedającego.
witam,
moja przesyłka została wysłana i odebrana
status mialem do tej pory czas: wyslij przesylke i teraz, ze nie wysłalem w pore i już mam nie wysyłać
🙁
co w tej sytuacji?
Pawle, przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja. Nadal rozwiązujemy problem z nieprawidłowymi statusami Przesyłek wysłanych z Pocztą Polską. Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało wysłane. Każde zgłoszenie będzie zweryfikowane.
Dzień dobry,
Zwracałam się w tej samej sprawie do Państwa już czterokrotnie. Jak dotychczas bez odpowiedzi.
Opis sytuacji:
Kupujący nabył sukienkę za 9 zł. Mam potwierdzenie nadania przesyłki z poczty. Paczka została nadana o godzine 10h08 w dniu 18.11.2021 r. Ponieważ fakt nadania nie odznaczył się na moim koncie olx, dlatego zadzwoniłam tego samego dnia na pocztę i poprosiłam o sprawdzenie czy przesyłka została wprowadzona do systemu. Pani na poczcie potwierdziła wprowadzenie nr przesyłki do systemu. Stad znam dokładną godzinę zarejestrowania przesyłki w placówce.
Niestety, na moim koncie po nadaniu paczki nadal widniała informacja „etykieta nadania gotowa, wyślij paczkęâ€. Z czasem, status przesyłki na olx zmienił się w „minął czas na wysłanie przesyłki†a następnie w „zwrot kosztów wysłany do kupującegoâ€.
W między czasie trzykrotnie pisałam do Państwa, ze coś jest nie tak z informacja na olx a faktycznym stanem przesyłki. Wszystkie 4 wiadomości pozostały bez odpowiedzi.
W efekcie, przedmiot został wysłany a ja nie otrzymam za niego zapłaty – tak wnioskuję na podstawie informacji pojawiających sie na koncie i procedur sprzedaży olx.
Obecnie, po raz drugi mam analogiczną sytuację, z tą różnicą, że przesyłka wysyłana była na Orlenie. Również mam potwierdzenie nadania, ale brak adekwatnej informacji o statusie przesyłki na koncie olx.
Bardzo proszę o zajęcie stanowiska w przedmiotowej sprawie.
Z poważaniem
Katarzyna
Katarzyno, wszystkie zgłoszenia wysłane poprzez Formularz kontaktowy będą zweryfikowane. Ze względu na brak aktualizacji statusu, pieniądze zostały zwrócone Kupującemu.
Po dokładnej weryfikacji statusów przesyłek z przewoźnikiem, niezwłocznie rozpoczniemy procedurę wysyłania zwrotów. Procedura ta może zająć do 14 dni.
W dniu 17.11 nadałam paczkę na poczcie polskiej, status na OLX się nie zmienił (’nadaj paczkę’) a w platformie sendit nie było możliwości śledzenia, następnie po 3 dniach od wygenerowania etykiety status zmienił się na 'minął czas na nadanie paczki, sprzedaż anulowana’. Paczka dotarła do kupującego 19.11 co potwierdza śledzenie przesyłki poczty polskiej oraz sam kupujący w wiadomość na olx. Zgłosiłam błąd poprzez formularz zgłoszeniowy, jednak nie dostałam odpowiedzi, za to przy sprzedaży pojawił się następny komunikat 'zwrot kosztów wysłany do kupującego’ a za razem widnieje numer paczki i na platformie sendit również jest już informacja, że paczka dotarła. Co w tej sytuacji zamierza zrobić olx???
Kasiu, problem z aktualizacją statusu przesyłki wystąpił poza OLX i razem z operatorem pracujemy nad jego najszybszym rozwiązaniem. Ze względu na brak aktualizacji statusu, pieniądze zostały zwrócone Kupującemu.
Po dokładnej weryfikacji statusów przesyłek z przewoźnikiem, niezwłocznie rozpoczniemy procedurę wysyłania zwrotów.
Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało ono wysłane.
Procedura może zająć do 14 dni.
W dniu 17.11 nadałam paczkę na poczcie polskiej, status na OLX się nie zmienił (’nadaj paczkę’) a w platformie sendit nie było możliwości śledzenia, następnie po 3 dniach od wygenerowania etykiety status zmienił się na 'minął czas na nadanie paczki, sprzedaż anulowana’. Paczka dotarła do kupującego 19.11 co potwierdza śledzenie przesyłki poczty polskiej oraz sam kupujący w wiadomość na olx. Zgłosiłam błąd poprzez formularz zgłoszeniowy, jednak nie dostałam odpowiedzi, za to przy sprzedaży pojawił się następny komunikat 'zwrot kosztów wysłany do kupującego’ a za razem widnieje numer paczki i na platformie sendit również jest już informacja, że paczka dotarła. Co w tej sytuacji zamierza zrobić olx???
Katarzyno, problem z aktualizacją statusu przesyłki wystąpił poza OLX i razem z operatorem pracujemy nad jego najszybszym rozwiązaniem. Ze względu na brak aktualizacji statusu, pieniądze zostały zwrócone Kupującemu.
Po dokładnej weryfikacji statusów przesyłek z przewoźnikiem, niezwłocznie rozpoczniemy procedurę wysyłania zwrotów.
Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało ono wysłane.
Procedura może zająć do 14 dni.
Dzień dobry
Wysłałam 2 przesyłki olx. Nie otrzymałam zwrotu . Status przesyłki po stronie olx nie zmienił się. Natomiast numer śledzenia w poczcie polskiej pokazuje że przesyłki zostały odebrane
Proszę o informację co dalej…
Jedna paczka aktualnie ma status „nie została nadana „. Ta paczka została nadana i nawet odebrana przez kupującego! Proszę o rozwiązanie problemu…
Dario, problem z aktualizacją statusu przesyłki wystąpił poza OLX i razem z operatorem pracujemy nad jego najszybszym rozwiązaniem. Ze względu na brak aktualizacji statusu, pieniądze zostały zwrócone Kupującemu.
Po dokładnej weryfikacji statusów przesyłek z przewoźnikiem, niezwłocznie rozpoczniemy procedurę wysyłania zwrotów.
Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało ono wysłane.
Procedura może zająć do 14 dni.
Niezła jazda, widzę że nie jestem sam! 15.11.2021 jeszcze udało się wygenerować list (pierwszy raz przy użyciu bliskiejpaczki – swoją drogą serwis od 2 dni nie odpowiada na moje zapytania ! super wsparcie techniczne!) 16.11.2021 paczka nadana na poczcie polskiej. Kupujący odebrał przesyłkę 18.11 – status w olx i na bliskiejpaczce bez zmian, natomiast śledzenie w poczcie polskiej pokazuje całą drogę paczki wraz z odbiorem przesyłki przez kupującego.
Do tego 19.11 dostałem informację że minął czas na wysyłkę i pieniądze zostaną zwrócone do kupującego! SUPER! w moim przypadku to 550zł !!!!
Olx już od 2 dni nie odpowiada na zgłoszenie tylko boty podsuwają bzdurne odpowiedzi!
Co dalej? Jak odzyskać pieniądze???
Adamie, problem z aktualizacją statusu przesyłki wystąpił poza OLX i razem z operatorem pracujemy nad jego najszybszym rozwiązaniem. Ze względu na brak aktualizacji statusu, pieniądze zostały zwrócone Kupującemu.
Po dokładnej weryfikacji statusów przesyłek z przewoźnikiem, niezwłocznie rozpoczniemy procedurę wysyłania zwrotów.
Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało ono wysłane.
Procedura może zająć do 14 dni.
Witam, problem z opcją „Kup z przesyłką” nadal nie został rozwiązany, czy może opcja została zawieszona z powodu problemów z etykietą?
Przez brak możliwości zakupu tracę produkt który chcę kupić, ponieważ zgłaszają się inne osoby
Luq, czy problem występuje zarówno w aplikacji, jak i w przeglądarce internetowej?
Witam. Wczoraj potwierdziłam sprzedaż. Niestety wystąpił błąd techniczny i nie mogę wygenerować etykiety. Wysyłka paczka Orlen.
Iwono, obecnie korzystanie z wysyłki Pocztą Polską nie jest możliwe. Konieczne będzie anulowanie przesyłki. Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało ono wysłane.
Czekam na odpowiedź przez formularz od środy, wysłałem łącznie 3 maile, ale i tak dzisiaj wchodzę na skrzynkę pocztową i widzę maila że nie nadałem paczki, pomimo tego że została wysłana już w środę, to są już w tym momencie żarty że przepadają mi pieniądze za produkt który kosztuje 250zł, usterki niby nie ma ale status dalej się nie chciał aktualizować, mam nadzieję że w końcu ogarniecie sytuację i dostanę moje pieniądze na konto
Dawidzie, każde zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy zostanie zweryfikowane. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu z aktualizacją statusu przesyłek. Bardzo prosimy o cierpliwość.
W dniu wczorajszym kupujący odebrał przesyłkę, na stronie poczty widnieje, że została odebrana, a status paczki na olx widnieje „w drodze”. Proszę o informację kiedy nastąpi aktualizacja. Czekam na przelew.
Agato, problem z aktualizacją statusu przesyłki wystąpił poza OLX i razem z operatorem pracujemy nad jego najszybszym rozwiązaniem.
Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało wysłane.
Paczki odebrane kilka dni temu, a pieniędzy na koncie brak!!! Status: paczki w drodze! Co jest grane?!
Maćku, pracujemy nad rozwiązaniem problemu ze statusem przesyłek. Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało ono wysłane.
dlaczego pomoc olx od długiego czasu nie pomaga na moje zgłoszenia!!! Nie dostałem pieniędzy niema możliwości potwierdzenia odebrania przesyłki gdy odbiorca już dawną ją dostał zaraz minie 72h i odbiorca otrzyma zwrot pieniędzy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a moja przesyłka wysłana dawno. Problem zgłaszany kilkukrotnie brak żadnej reakcji i pomocy.
KK, problem wystąpił poza OLX i razem z operatorem pracujemy nad jego najszybszym rozwiązaniem. Ze względu na brak aktualizacji statusu, pieniądze zostały zwrócone Kupującemu.
Po dokładnej weryfikacji statusów przesyłek z przewoźnikiem, niezwłocznie rozpoczniemy procedurę wysyłania zwrotów. Prosimy o oczekiwanie na odpowiedź.
Dzień dobry, niestety sprzedawca u którego dokonałam zakupu ma w dalszym ciągu problem z etykietą i nie wiemy co w tym przypadku robić. Zakup był dokonany 17 listopada i cały czas widnieje komunikat „Błąd techniczny, skontaktuj się z OLX”. W mailu od Państwa otrzymałam wiadomość, że jeśli sytuacja się nie poprawi zamówienie będzie anulowane, jak można tego dokonać? Bardzo proszę o odpowiedź, próbowałam się skontaktować z Państwem przez formularz, ale nie otrzymałam odpowiedzi.
Izo, czy problem nadal występuje?
Status paczki zawieszony od 72 h kiedy usterka zostanie usunięta ?
Marku, z operatorem ciągle pracujemy nad rozwiązaniem problemu z aktualizacją statusu przesyłek. Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało wysłane.
Weryfikacja konta trwa trzy dni, mimo przesłania skanów dowodu osobistego i rachunku bankowego! Przesyłki wysłane i odebrane wiszą w systemie jako oczekujące na wysyłkę…Tego jeszcze na olxie nie było!!!
Maćku, prosimy o cierpliwość. Naprawianie usterki związanej z aktualizacją statusu przesyłek nadal trwa.
Witam,
odebrałam paczkę 16.11 i do tej pory (tj. do 18.11) nie zaktualizował się jej status. Cały czas widnieje komunikat, że „paczka już do Ciebie jedzie”.
Ewo, problem wystąpił poza OLX i razem z operatorem pracujemy nad jego najszybszym rozwiązaniem. Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało wysłane.
Od wczoraj mam błąd i nie mogę wygenerować etykiety do tej pory, również bardzo proszę o pomoc ponieważ nie otrzymuję żadnej odpowiedzi ze strony OLX.
Diano, z jakiego przewoźnika korzystasz?
Dzień dobry,
Przesyłkę wysłałem 15 listopada i dziś ona została odebrana przez odbiorcę. Status na stronie PP zmienił się, na Sendit oraz na OLX niestety nie i nadal jest w drodze. Także, jak rozumiem to mam czekać?
Piotrze, problem z aktualizacją statusu przesyłki wystąpił poza OLX i razem z operatorem pracujemy nad jego najszybszym rozwiązaniem.
Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało wysłane.
nie mogę zatwierdzić statusu przesyłki. Sprzedający wysłał mi paczkę, przesyłkę mam w domu od dwóch dni, a na olx ciągle widnieje jako przesyłka w drodze, jesteście jakoś wstanie zmienić ten status ? abym mógł potwierdzić sprzedającemu iż przesyłka dotarła i mógł otrzymać środki z tytułu transakcji ?
Piotrze, problem z aktualizacją statusu przesyłki wystąpił poza OLX i razem z operatorem pracujemy nad jego najszybszym rozwiązaniem. Prosimy o oczekiwanie na komunikat.
Wysłałem dwa zgłoszenia.
W dalszym ciągu nie otrzymałem etykiety do paczki Orlen.
Dominiku, problem z aktualizacją statusu przesyłki wystąpił poza OLX i razem z operatorem pracujemy nad jego najszybszym rozwiązaniem.
Prosimy o cierpliwość.
Wysłałam przedmiot po czy zobaczylam ze status sie nie zmienil, kupijaca dostala wozek a ja nie mam ani wozka ani pieniedzy. Prosze o rozwiazanie mojej sprawy, pisze po raz kolejny, bardzo trudny kontakt z Panstwem
Katarzyno, problem z aktualizacją statusu przesyłki wystąpił poza OLX i razem z operatorem pracujemy nad jego najszybszym rozwiązaniem.
Prosimy o cierpliwość.
Problem ze zmianą statusu.
Wczoraj ok 14 nadałam paczke w paczkomacie, w aplikacji od razu zmieniła status natomiast u Was nadal widnieje jako nie nadana.
Pisałam w tej sprawie maila do Was,niestety cisza
Moniko, wszystkie zgłoszenia będą zweryfikowane, prosimy o cierpliwość. Pracujemy nad rozwiązaniem usterki z aktualizacją statusów przesyłek.
16.11 wysłałam paczkę przez Pocztę Polską. Dzisiaj kupujący otrzymał przesyłkę, a u mnie wskoczyła informacja że minął czas na nadanie przesyłki a kupujący otrzyma zwrot kosztów. Czy mimo wszystko otrzymam pieniądze za sprzedaż?
Jarosławie, problem z aktualizacją statusu przesyłki wystąpił poza OLX i razem z operatorem pracujemy nad jego najszybszym rozwiązaniem.
Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało wysłane.
Witam, w artykule piszą Państwo o błędzie w generowaniu etykiet dla Poczty Polskiej, czy jest również usterka przy etykietach do paczkomatów? Wczoraj dostałam wiadomość żeby skontaktować się z Państwa obsługą techniczną, bo mój zakup nie może dojść do skutku – jest problem z etykietą, ale chodzi o paczkomat. Sprzedawca potwierdził, że nie może wygenerować etykiety i nie wiemy co robić. Niestety nie mam jeszcze odpowiedzi od Państwa działu pomocy. Bardzo proszę o informację co można zrobić. Czy będą Państwo anulowali zakup i mamy go powtórzyć?
Izabelo, widzimy, że otrzymałaś już odpowiedź od naszego Specjalisty. Przepraszamy za długi czas oczekiwania.
Wygenerowalam etykiete, wyslalam paczke kupujaca otrzymala towar a status dalej wydrukuj wtykiete. Kupujaca nie moze potwierdzic sprzedazy. Nie mam ani przedmiotu ani pieniedzy!!!
Katarzyno, problem z aktualizacją statusu przesyłki wystąpił poza OLX i razem z operatorem pracujemy nad jego najszybszym rozwiązaniem.
Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało wysłane.
Na kiedy planowane jest usunięcie tej awarii? Trwa już od 2 dni, na odpowiedzi na maile nie można się doczekać a zgodnie z regulaminem jeśli do 24h godzin nie zostanie wygenerowana etykieta mam prawo do zwrotu pieniędzy? Reklamy przesyłek olx wszędzie a jak przyszło co do czego to wychodzi że lepiej było na własną rękę się dogadać że sprzedawcą, wpłacić pieniądze i kupić bo w tym momencie już dawno miałabym paczkę u siebie…
Beato, etykiety generują się już poprawnie. Jeżeli występuje inny błąd prosimy o kontakt poprzez Formularz kontaktowy.
Przesyłka została wczoraj odebrana przez kupującego, a jej status się nie zmienia.
Dodatkowo dzisiaj nie generują się etykiety Poczty Polskiej i w statusie jest tylko sprzedaż potwierdzona.
Co w tej sytuacji?
Macieju, problem generowania etykiet został właśnie naprawiony. Prosimy o sprawdzenie na swoim koncie, czy zmienił się również status przesyłki.
U mnie nic nie zmieniło się ani zmiany statusu przesyłek ani wpłaty
Danuto, jeśli problem z generowaniem etykiety nadal występuje prosimy o kontakt poprzez Formularz kontaktowy.
Podłącze się pod pytanie kupującą odebrala paczke a ja nie mam ani zmiany statusu ze doreczono ani pieniędzy co dalej
Mirelo, pracujemy nad naprawą usterki z aktualizacją statusu przesyłek. Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało ono wysłane.
Na moim koncie u Państwa w aplikacji Olx, w dalszym ciągu statusy przesyłek się nie zmieniają, mimo że przesyłki zostały odebrane 17.11.2021r. Status się nie zmienił, wypłaty środków nie ma. O co chodzi ? Status ciagle widnieje l: przesyłka w drodze ??? Takich przesyłek mam kilka :
Magdo, przepraszamy za utrudnienia. Cały czas pracujemy nad rozwiązaniem problemu z aktualizacją statusu przesyłek. Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało ono wysłane. Każde zgłoszenie zostanie zweryfikowane.
Mam ten sam problem – niestety na stronie poczty widze, że przesyłka została odebrana, a na OLX w send it mam status w dostawie. Co w tej sytuacji?
Agato, problem z aktualizacją statusu przesyłki wystąpił poza OLX i razem z operatorem pracujemy nad jego najszybszym rozwiązaniem.
Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało wysłane.
U mnie nadal ta sytuacja. Adresat odebrał paczkę 17.11 jest dzisiaj 19.11 i nadal widnieje status ze paczka w drodze.
Uwaga na przesylki olx ,Portal ma poważny problem !!! .
Wyslalismy kilkadziesiat przesylek zakupionych prxez klientow w ramach przesylki za 5zl Poprzez bledy
techniczne jakie ma olx w zakladkach owych zakupow olx ,pojawiaja sie sie nieprawdziwe statusy typu :
„minąl zas na nadanie przesylki” a następie „zwrot środków do kupującego” .Czyli klienci otrzymuja przesyłki i dodatkowo zwrot pieniedzy.
Przykład:
************************************************************
Nadanie mozna sprawdzic w trackungu pocztexu : 00359007738848585***
Wychodzi na to ,ze wysylasz paczke klientowi za darmo,bo olx zwraca uprzedniio wplacone srodki klientowi.
Na dodatek portal nie reaguje na zadne proby kontaktu,odpisują boty szablonowymi komunkatami.
Uwaga ,wstrzymajcie wysylke przesylek olx!!!
Katarzyno, problem wystąpił poza OLX i razem z operatorem pracujemy nad jego najszybszym rozwiązaniem. Ze względu na brak aktualizacji statusu, pieniądze zostały zwrócone Kupującemu. Po dokładnej weryfikacji statusów przesyłek z przewoźnikiem, niezwłocznie rozpoczniemy procedurę wysyłania zwrotów. Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało wysłane.
Procedura ta może zająć do 14 dni.
Przesyłki odebrane kilka dni temu, status „w drodze”, pieniędzy na koncie brak! O co tu chodzi?
Maćku, po naprawie usterki z generowaniem etykiet dla Poczty Polskiej wystąpił problem z aktualizacją statusu przesyłki u tego przewoźnika. Problem jest naprawiany. Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało ono wysłane.
Paczka nadana 17.11 , odebrana 19.12 przez kupującego, status przesyłki nie zmienia się.
Dzisiaj dostajemy maile że mi minął czas na nadanie paczki i środki zostaną zwrócone, a on że nie nadalem paczki i dostanie z powrotem pieniądze. Spoko, 3000 tysiące w plecy ?
Zun, problem z aktualizacją statusu przesyłki wystąpił poza OLX i razem z operatorem pracujemy nad jego najszybszym rozwiązaniem. Ze względu na brak aktualizacji statusu, pieniądze zostały zwrócone Kupującemu.
Po dokładnej weryfikacji statusów przesyłek z przewoźnikiem, niezwłocznie rozpoczniemy procedurę wysyłania zwrotów.
Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało ono wysłane.
Procedura może zająć do 14 dni.
Dzień dobry. Niestety również ja czekam na pieniądze za sprzedany towar. W dniu 12.11.2021 przesyłka nadana, 16.11.2021 odebrana przez kupującego (potwierdzona na Poczcie Polskiej oraz przez samego kupującego). Do dzisiaj widzę na koncie jej status: paczka w drodze. Oczywiście pieniędzy też nie ma!! Lepiej nie korzystać z tego portalu.
Alicjo, problem z aktualizacją statusu przesyłki wystąpił poza OLX i razem z operatorem pracujemy nad jego najszybszym rozwiązaniem.
Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało wysłane.
Dzień dobry, w dniu 16.11 nadałem paczkę na poczcie polskiej, status na OLX się nie zmienił, a paczka już w drodze. Śledzenie na poczcie polskiej działa. O 14.20 mija 72h na nadanie paczki, czy przesyłka zostanie anulowana?, jeżeli tak to co wtedy z paczką?
Marcinie, aktualizacja statusu przesyłki może być spowodowana usterką związaną z generowaniem etykiet dla Poczty Polskiej. Jeżeli nadałeś paczkę w terminie i jest ona w drodze, na pewno otrzymasz pieniądze za sprzedany przedmiot. Może niestety dojść do drobnego opóźnienia.
Mam ten sam problem i bardzo mnie to martwi. Wysłałam wczoraj dwie paczki .. wciąż wyświetla się status przy obu, że mam wysłać paczkę. Zgłosiłam to .. brak odzewu.
Anżeliko, problem z aktualizacją statusu przesyłki wystąpił poza OLX i razem z operatorem pracujemy nad jego najszybszym rozwiązaniem.
U mnie podobne sytuacja. Nadalam paczkę wczoraj o 14 i dziś kupujący ju ja odebral a u mnie nadal widnieje komunikat, że etykieta gotowa i że mam 72 h na nadanie… Paczka odebrana, kupujący nie może kliknąc ok aby zostały przesłane pieniądze. Zostałam bez przedmiotu i bez pieniędzy…. Pisałam kilkukrotnie do olx i cisza….
Anno, wszystkie zgłoszenia będą zweryfikowane. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu z aktualizacją statusu przesyłek.
Ja wysłałem jedną paczkę we wtorek, a drugą wczoraj.dzisiaj widnieje informacja ze zostały anulowane, bo minął czas.
Zastanawiam się czy iść dzisiaj na pocztę z kolejną.
Adamie, pracujemy nad rozwiązaniem problemu z aktualizacją statusu przesyłek. Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało wysłane.
Czy jest szansa, że problem zostanie dziś rozwiązany? Nie mogę dokonać zakupu z wysyłką od wczoraj. Chciałbym otrzymać przedmiot do piątku.
Norbercie, nieustannie pracujemy nad jak najszybszym rozwiązaniem problemu. Przepraszamy za niedogodność.
Od około godziny czekam na etykietę Orlen – błąd techniczny – 17.11.2021 godz. 10.34. Zgłosiłam za pomocą formularza kontaktowego z mojego konta. Jaki są szanse na etykietę?
Justyno, niestety, ale problem z generowaniem etykiet dla Poczty Polskiej nadal jest rozwiązywany. Prosimy o oczekiwanie na oficjalny komunikat o naprawie usterki.
A co z opóźnieniem aktualizacja statusow inpost ?
Nadalam dzis przesylke , w aplikacji inpost widnieje jako nadana, niestety w aplikacji olx – informacja, ze paczka nie została jeszcze nadana. Co w sytuavji gdy nie nastapi aktualizacja a mina 72h na wyslanie?
Moniko, sytuacja z aktualizacją statusów dla InPost jest weryfikowana. Twoje zgłoszenie na pewno zostanie zweryfikowane, prosimy o cierpliwość.
Wciąż nie rozwiązany problem z wygenerowaniem etykiety. Brak odpowiedzi od olx.
JJ, nadal pracujemy nad błędem związanym z generowanie etykiet dla Poczty Polskiej. Przepraszamy za utrudnienia.
Kiedy naprawicie etykiety dla przesyłek poczty polskiej
?
Smixu, problem z aktualizacją statusu przesyłki wystąpił poza OLX i razem z operatorem pracujemy nad jego najszybszym rozwiązaniem.
Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało wysłane.
Procedura może zająć do 14 dni.
Witam,kiedy naprawicie błąd generowania etykiety?
Kupujący się nie cierpliwi,a ja nic nie mogę zrobić.
Pisałem na formularzu zgłoszeniowym 3 dni temu a odpowiedzi brak…
Adrianie, nasi Specjaliści ciągle pracują nad rozwiązaniem usterki związanej z generowaniem etykiet. Przepraszamy za utrudnienia.
Dzien dobry, od 18.11.2021 sprzedajacy nie moze wygenerowac etykiety dla mnie. Kiedy zostanie rozwiazany problem? Inni kupujacy sa zainteresowani ta rzecza i pan nie wie co robic… Prosze o pilny kontakt- odpowiedzi brak…Nie ma nawet u zadnej ze stron mozliwosci anulowania zakupu. Pieniadze wisza u Was …
Magdo, czy wybrałaś przesyłkę Orlen Paczką czy Pocztą Polską?
Cały czas nie można wygenerować etykiety. Występuje błąd.
JJ, problem został właśnie rozwiązany. Generowanie etykiet już działa 🙂
Nie otrzymałam etykiety wysyłkowej pomimo tego, że zatwierdziłam sprzedaż już wczoraj. Bardzo proszę o rozwiązanie tego problemu, ponieważ martwie się o swoje pieniądze. Zgłaszałam już problem w formularzu, proszę o szybką odpowiedź
Martyno, jeżeli etykieta nadal nie jest wygenerowana, prosimy o zgłoszenie tego poprzez Formularz kontaktowy.
2 klientów odebrało przesyłki . Niestety status na olx nie zmieniony widnieje jako paczka w drodze . Po sledzeniu przesyłki na poczcie polskiej widnieje paczka odebrana ?
Anno, dziękujemy za zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy. Nasi Specjaliści wkrótce na nie odpowiedzą i ustalą czemu status „zawiesił się” 🙂
Mam ten sam problem
Od dwóch dni paczka jest już odebrana przez kupującego, a na OLX dalej w drodze. Na stronie Poczty Polskiej paczka dostarczona dwa dni temu. Czy to jest też problem powiązany z etykietami czy jakiś inny problem?
Wojciechu, problem z aktualizacją statusu przesyłki wystąpił poza OLX i razem z operatorem pracujemy nad jego najszybszym rozwiązaniem.
Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało wysłane.
Mam to samo odebrane przesyłki, na olx paczka w drodze na stronie poczty odebrana dwa dni temu. Zero odzewu z olx zero wpłaty.
Danuto, problem z aktualizacją statusu przesyłki wystąpił poza OLX i razem z operatorem pracujemy nad jego najszybszym rozwiązaniem.
Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało wysłane.
Problem był z etykietą ale po paru godzinach pojawiła się. Jednak pomimo nadania przesyłki która już jest w drodze do kupującego status przesyłki jest- wydrukuj etykietę!!
Elżbieto, otrzymaliśmy Twoje zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy. Nasi Specjaliści wkrótce na nie odpowiedzą 🙂
Mam to samo. Jedna przesyłka już w drodze a status nadal nie zmieniony. A w drugiej nic nie mogę zrobić bo pisze, że bład techniczny.
Janku, niestety z powodu usterki związanej z generowaniem etykiet dla Poczty Polskiej, występują również inne błędy. Widzimy Twoje zgłoszenie, Specjaliści wkrótce na nie odpowiedzą.
Witam 3 dni temu została zakupiona u mnie kurtka,lecz po otrzymaniu danych do wysyłki etykieta nie wygrenerowala się I pokazuje błąd techniczny.
Napisałem poprzez formularz kontaktowy lecz odpowiedzi nie dostałem.
Adrianie, problem z generowaniem etykiet nadal trwa. Nasi Specjaliści pracują nad rozwiązaniem problemu. Przepraszamy za tę niedogodność.
Skoro macie problemy z etykietami to przestańcie namawiać ludzi na przesyłki olx!!!
Ani towaru, ani pieniędzy…
Arturze, prosimy o cierpliwość, trwa naprawa usterki. Poinformujemy naszych Użytkowników, gdy generowanie etykiet będzie znów możliwe.
Niestety, mam ten sam problem. Oczywiście sprawa została zgłoszona ale wątpię, by została rozwiązana. Sprzedająca ma zablokowaną sprzedaż a ja nie wiem, czy transakcja dojdzie do skutku czy mam oczekwiać zwrotu pieniędzy. To jest chyba ten moment, kiedy straciłam zaufanie do waszej platformy. Bardzo trudny kontakt, długi czas oczekiwania na odpowiedź.
Agnieszko, problem z generowaniem etykiet Poczty Polskiej jest rozwiązywany przez naszych Specjalistów. Będziemy informować o postępach.
Dzień dobry. Dokonałem zakupu 5.11 wybierając opcję Orlen Paczki. Po dokonaniu wpłaty i akceptacji wpłaty przez sprzedającego dostałem komunikat o błędzie technicznym. Problem zgłaszałem już w ubiegły poniedziałek oraz dwukrotnie dzisiaj przez formularz kontaktowy. Sprawa nierozwiązana od 10 dni. Nie mam zwrotu pieniędzy pomimo że transakcja nie doszła do skutku bo ani ja ani kupujący nie chcieliśmy już komplikować dodatkowo sprawy. Czekam na jakieś bardziej zdecydowane działanie i rozwiązanie problemu ileż można czekać.
Åukaszu, nasi Specjaliści odpowiedzieli na Twoje zgłoszenie. Przepraszamy za wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź.
Status przesyłki zawieszony od 72 h kiedy pieniądze zostaną wysłane bo już wczoraj kupujący odebrał przesyłkę
Mare, z operatorem ciągle pracujemy nad rozwiązaniem problemu z aktualizacją statusu przesyłek. Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało wysłane.
problem chyba jednak dalej występuje. czekam na etykietę i cisza
Magdo, prosimy o zgłoszenie sprawy poprzez nasz Formularz kontaktowy.
Paczkę nadałam wczoraj rano Orlen paczka i mamy dzień następny i nic się nie zmienia zarazminie 72 godziny paczka poszła i pieniążki wrócą do kupującego proszę o szybką interwencję w tej sprawie
Ago, pracujemy nad rozwiązaniem problemu z generowaniem etykiet dla Poczty Polskiej. Jak tylko problem zostanie rozwiązany, poinformujemy o tym.