W ostatnim czasie wystąpiły problemy w aktualizacji statusów zamówień realizowanych za pośrednictwem przewoźnika Poczty Polskiej, aktualnie pracujemy nad rozwiązaniem. Przepraszamy za utrudnienia.
Comments are closed
W ostatnim czasie wystąpiły problemy w aktualizacji statusów zamówień realizowanych za pośrednictwem przewoźnika Poczty Polskiej, aktualnie pracujemy nad rozwiązaniem. Przepraszamy za utrudnienia.
Comments are closed
Witam napisałem już z tą sprawą do supportu, lecz nie wiem ile czeka sie na odpowiedz. Kupujący odebrał sowią paczkę wczoraj. I do tej pory status paczki to,, Paczka jest w drodze”. Sam kupujący upomniał się że nie może potwierdzić odebrania paczki.
Wydaje mi się że problemem są nieudolni pracownicy orlen którzy nie potwierdzili odbioru , ponieważ tam kupujący odebrał swoją paczkę.
Z góry dziękuje za odpowiedz.
Macieju, opiekun sprawy odpowiedział na Twoje zgłoszenie. Mamy nadzieję, że status aktualizuje się już prawidłowo 🙂
Wysłałem wczoraj zgłoszenie.
Nie mam odpowiedzi.
Wysłałem wczoraj paczkę ale w systemie cały czas widnieje informacja „Etykieta i potwierdzenie nadania gotowe, wyślij paczkę”.
Tomaszu, czy status przesyłki nadal się nie zmienił?
Drogi olx, czekam już ponad 3miesiace na środki za sprzedany przedmiot. wasi konsultanci przez ten cały czas obiecują zwrot, ale wciąż tych pieniędzy nie ma!
MacBag, nasz Specjalista odpowiedział na Twoje zgłoszenie. Przelew za sprzedany przedmiot został zlecony.
Może OLX tutaj zainteresuje się moją sprawą!
W połowie listopada wysłałam paczkę Pocztą Polską zakupioną przez kupującego klikając w Kup z Przesyłką. Przesyłka została nadana w wyznaczonym czasie, jednak status nie został zaktualizowany, Ten wskazywał, że czas na wysyłkę minął, a wpłata zostanie zwrócona kupującemu. Numer śledzenia paczki wskazuje, że paczka dotarła do kupującego. Otworzyłam 2 sprawy w Centrum Pomocy, te jednak zostały, według statusów, załatwione bez żadnego kontaktu ze mną. Po wielokrotnej interwencji w tej sprawie odpisano mi, że były problemy z przesyłkami nadanymi Pocztą Polską i pieniądze zostaną przelane najpóźniej do 14 dni, które minęły 9 grudnia. Pieniądze nie wpłynęły na konto do dzisiaj, otworzyłam kolejną sprawę, żeby przypomnieć o problemie jednak po raz kolejny bez żadnej wiadomości zwrotnej, sprawa została załatwiona. Sprawę za chwilę przekażę wyższym organom, ponieważ zostałam bez sprzedanego przedmiotu i zapłaty za nią a przez olx jestem lekceważona brakiem odzewu.
Janino, weryfikujemy powód, przez który pieniądze jeszcze do Ciebie nie dotarły.
Dziękuję serdecznie OLX, że po tak długim czasie w końcu otrzymałam zaległą wpłatę.
Czy problem został już rozwiązany? Można wysyłać przesyłki pocztą polska? I dlaczego ta informacja nie jest w zakładce „Usterki” ?
Michale, wysyłka Pocztą Polską działa już bezproblemowo.
Kiedy skończy się problem z aktualizacją statusu przesyłek. Wysyłanie zgłoszeń nic nie daje. Odpowiedź mamy dużo awarii. Przesyłka mimo odebrania od 6 dni ma status oczekuje na odbiór. Sprzedający wydzwania gdzie jego pieniądze!! To powinien być mój problem ja zapłacilam i paczę odebrałam! Ostatni raz coś zakupiłam na tej platgormie z przesyłką!!
Abadonno, jaki przewoźnik obsługuje Twoją przesyłkę?
Jak długo to jeszcze potrwa? Od 3 dni nie mogę wygenerować etykiety. Klient zapłacił za towar, którego nie mogę mu wysłać. Nie mogę też anulować przesyłki aby wysłać innym przewoźnikiem. Pisałem do Was od razu po wystąpieniu problemu, ale nikt jeszcze nie raczył się ze mną skontaktować.
Mar, przepraszamy za długi czas oczekiwania na odpowiedź. Błąd techniczny był spowodowany czasowo niedostępną przesyłką w rozmiarze „L” Orlen Paczki.
Jak długo to jeszcze potrwa? Od 6 dni nie mogę wygenerować otrzymać przesyłki bo sprzedający nie może wygenerować etykiety. Ja zapłaciłem za towar, którego On nie może mi wysłać. Nie może też anulować przesyłki aby wysłać innym przewoźnikiem. Pisane do Was od razu po wystąpieniu problemu i jeszcze kilkukrotnie ale nikt jeszcze nie raczył się skontaktować. Czy ta przesyłka zostanie automatycznie anulowana? Po jakim czasie?
Karolu, jakiego przewoźnika wybrałeś dla swojej przesyłki?
Działa już ?
Szkari, usterki zostały naprawione. Możesz śmiało korzystać już z przesyłki Pocztą Polską 🙂
Nadal nie działa. Nadałem paczkę a status się nie zmienił, mimo wpisu na monitoringu PP.
KM, kiedy przesyłka została nadana?
@OLX Polska –
Wczoraj etykieta z ok. 12:30 i nadanie ok 17:30.
Zwracam honor, obecnie jest ok 30-60 minutowy lag na aktualizacji statusu, więc duuuuuuuuuuużo lepiej niż było.
Ok 18:30 Czyli po godzinie sendit wciągnął już status z API PP i to samo się pojawiło w moich przesyłkach.
Wniosek: Sugeruję by OLX odpytywał o statusy bezpośrednio API PP a nie przez bramkę pośrednika jakim jest Sendit. To nie zadziała wyłącznie wtedy, kiedy wyłoży się API PP.
KM, obecnie statusy przesyłek powinny aktualizować się poprawnie i bez opóźnień. Jeżeli napotkasz jakieś utrudnienie, prosimy o wznowienie kontaktu 🙂 PS. Dziękujemy za sugestię.
Dajcie znać jak naprawicie problem z PP. Inpost ma ograniczenia w gabarytach paczek. Większe tylko na PP. Komunikat o awarii zniknął ze strony głównej, ale chyba jednak sprawa nie rozwiązana…
Szkari, usterka została naprawiona. Generowanie etykiet oraz statusy paczek dla Poczty Polskiej działają już bezproblemowo.
Czy problem jest już rozwiązany? Pytam, bo nie wiem, czy zatwierdzać sprzedaż z przesyłką za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Michale, usterka została naprawiona. Jeżeli potwierdziłeś przesyłkę z Pocztą Polską i pojawił się błąd techniczny, konieczne będzie anulowanie przesyłki. W tym wypadku prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy.
Od wczoraj nie mam etykiety na paczke orlen, oczywiście na zgłoszenia brak odpowiedzi z waszej strony. Czy błąd zostanie naprawiony bo musze coś kupującemu odpisać.
Marcinie, nie wszystkie punkty Orlen Paczki obsługują gabaryty w większym rozmiarze. W tej sytuacji konieczne będzie anulowanie zamówienia.
Jak długo to jeszcze potrwa? Od 3 dni nie mogę wygenerować etykiety. Klient zapłacił za towar, którego nie mogę mu wysłać. Nie mogę też anulować przesyłki aby wysłać innym przewoźnikiem. Pisałem do Was od razu po wystąpieniu problemu, ale nikt jeszcze nie raczył się ze mną skontaktować. Czy ta przesyłka zostanie automatycznie anulowana? Po jakim czasie?
Małgorzato, prosimy o podanie nr zgłoszenia, abyśmy mogli anulować przesyłkę.
Zatwierdziłam sprzedaż towaru przez olx z poczty ,ale nie mam etykiety wiec paczki jeszcze nie wysłałam .
Czy mam anulować sprzedaż , czy czekać aż do naprawy problemu i potem wysłać paczkę ale czy otrzymam zapłatę?
Kistela, prosimy o anulowanie sprzedaży. Wysyłka Pocztą Polską jest obecnie niemożliwa.
Witam mam status że minął czas na wysłanie paczki a paczka została już odebrana przez kupującego. Mam informacje że pieniądze zostały zwrócone kupującemu. Czy dostanę pieniądze za towar?
Jarosławie, problem z aktualizacją statusu przesyłki wystąpił poza OLX i razem z operatorem pracujemy nad jego najszybszym rozwiązaniem. Ze względu na brak aktualizacji statusu, pieniądze zostały zwrócone Kupującemu.
Po dokładnej weryfikacji statusów przesyłek z przewoźnikiem, niezwłocznie rozpoczniemy procedurę wysyłania zwrotów.
Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało ono wysłane.
Procedura może zająć do 14 dni.
Witam, kiedy będzie rozwiązanie problemu dotyczące śledzenia wysyłki. Napisałam do centrum pomocy, brak odpowiedzi. Przesyłka została nadana i na stronie poczty polskiej widać jej drogę. Niestety na stronie olx nie został zmieniony status i przesyłka widnieje jako nie wysłana, co jest nie prawdą. Dziś kończy mija 72 h od wygenerowania etykiety, i po tym czasie pieniądze mają być zwrócone do kupującego. A co ze sprzedającym, ani przedmiotu (bo został wysłany?) ani pieniędzy?
Justyno, problem z aktualizacją statusu przesyłki wystąpił poza OLX i razem z operatorem pracujemy nad jego najszybszym rozwiązaniem. Ze względu na brak aktualizacji statusu, pieniądze zostały zwrócone Kupującemu.
Po dokładnej weryfikacji statusów przesyłek z przewoźnikiem, niezwłocznie rozpoczniemy procedurę wysyłania zwrotów.
Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało ono wysłane.
Procedura może zająć do 14 dni.
Zgłoszenie zostało napisane, na razie nie uzyskałam odpowiedzi zwrotnej. „Procedura wysyłania zwrotów” – czyli nie powinnam mieć obaw, co do otrzymania środków za zakup przedmiotu?
Justyno, mamy dużą ilość zgłoszeń od naszych Użytkowników. Prosimy o cierpliwość, pieniądze na pewno zostaną zwrócone.
Paczka dotarła do kupującego oraz status się zmienił, pieniądze już do mnie ida. Dziękuje za informacje.
Justyno, cieszymy się bardzo, że Twoje pieniądze są w drodze 🙂 Jeszcze raz przepraszamy za opóźnienie.
Kiedy rozwiążecie problem z generowaniem etykiet poprzez pocztę polską ?
Kingo, korzystanie z usług Poczty Polskiej na OLX jest obecnie niemożliwe. Koniecznie będzie anulowanie przesyłki i wybranie innego przewoźnika.
U mnie już ponad 7 dni temu kupujący odebrali paczki nadane przez OLX. Ich status to paczka w transporcie mimo że ponad tydzień temu zostały już odebrane.
ToTemat, nadal pracujemy nad rozwiązaniem problemu z aktualizowaniem statusu Przesyłek OLX. Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało ono wysłane.
Kiedy będzie coś wiadomo w tej sprawie?
Paulo, problem z aktualizacją statusu przesyłki wystąpił poza OLX i razem z operatorem pracujemy nad jego najszybszym rozwiązaniem.
Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało ono wysłane.
Procedura może zająć do 14 dni.
Kilka dni temu zakupiłam przez olx towar. Do dziś nie doczekałam się odpowiedzi na 2 zgłoszenia ani zakupionego przedmiotu. Nie otrzymał jej także sprzedający, który zgłaszał problem jak i czeka na list przewozowy. Po opłaceniu całości przeze mnie wyświetla się cały czas błąd techniczny. Czy jesteście jako portal na tyle poważni, żeby przynajmniej odpowiadać na zgłoszenia? Rozumiem, zdarzają się awarie ale brak odpowiedzi to już przesada.
Ag, poprzez jakiego przewoźnika Twoje zamówienie było realizowane?
Mam problem ze statusem przesyłki, jest odebrana a u was dalej, że w transporcie!!! kiedy otrzymam pieniądze.
Magdaleno, problem z aktualizacją statusu przesyłki wystąpił poza OLX i razem z operatorem pracujemy nad jego najszybszym rozwiązaniem.
Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało wysłane.
W związku z błędem minimum dwie z moich paczek zostały odebrane przez kupujących jedna wisi jako w drodze druga nie zmieniła statusu na wysłana mimo ze została nadana i poprzez śledzenia paczki Poczty Polskiej widać ze dotarła do kupującego Który zreszta potwierdził mi jej odbiór. W międzyczasie OLX poinformował mnie o zwrocie pieniędzy do kupującego w związku z brakiem nadania przesyłki z czego wynika ze otrzymał On towar i zwrot gotówki Inna kwestia ze zmiana moich ogłoszeń na innego przewoźnika pomniejszy ich limit
Kamilu, w wyniku błędnego statusu Przesyłek OLX Pocztą Polską, pieniądze zostały odesłane do Kupującego. Problem został już rozwiązany, dlatego w ciągu 14 dni otrzymasz należną wypłatę za sprzedane przedmioty.
W dni wczorajszym kupujący odebrał przesyłkę, jednak status na koncie OLX nie zmienił się. Kiedy usterka zostanie naprawiona ? Co z wpłatą kupującego ? Kiedy ją otrzymam ?
Przemku, problem z aktualizacją statusu przesyłki wystąpił poza OLX i razem z operatorem pracujemy nad jego najszybszym rozwiązaniem.
Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało wysłane.
Czyli pobieracie pieniądze od kupujących, ale nie ma możliwości wygenerowania etykiety i wysłania paczki. A pieniądze na koncie OLX są.
Nawet jak już ktoś wyśle paczkę i kupujący ją otrzyma, to status się nie zmienia i nie wypłacacie pieniędzy sprzedającemu. A pieniądze na koncie OLX są.
Nie macie infolinii, karzecie pisać zgłoszenia, które są ignorowane – nikt się nimi nie zajmuje przez co najmniej kilkadziesiąt godzin. A pieniądze na koncie OLX są.
To jest awaria, czy przekręt żeby przetrzymywać cudze pieniądze?
A, ze względu na błędne statusy przesyłek, wypłata dla Sprzedających została wstrzymana. Ruszyły już zwroty, Sprzedający otrzymają pieniądze w ciągu 5 dni roboczych.
Dzień dobry, dalej mam status Paczka w drodze, paczka została odebrana 17tego listopada, kiedy zmieni się status?
Grzegorzu, problem z aktualizacją statusu przesyłki wystąpił poza OLX i razem z operatorem pracujemy nad jego najszybszym rozwiązaniem.
Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało ono wysłane.
Procedura może zająć do 14 dni.
Witam, wciąż nie wygenerowało mi etykiety do wysyłki, czekać czy anulować przesyłkę?
Beato, prosimy o anulowanie przesyłki i skorzystanie z usług innego przewoźnika. Przepraszamy za utrudnienia.
Nadalam przesyłkę kupujący odebrał i nie może potwierdzić sprzedaży pieniądze nie zostały wysłane ! I co teraz ? Kiedy rozwiążcie problem ?
Moniko, pieniądze będą wypłacane Sprzedającym w ciągu 14 dni od dnia naprawy usterki. Prosimy o cierpliwość.
Co w sytuacji gdy ktoś wysłał paczke za pośrednictwem poczty polskiej a w systemie dalej widniało że etykieta gotowa do wydruku jaby ta paczka nie została nadana i dodatkowo następnego dnia w systemie widniało że minął czas na nadanie paczki mimo że już ją wysłałam. Czy teraz kupujący dostanie zwrot pieniędzy i dodatkowo towar, a ja zostanę z niczym? Byłam na poczcie ale nie mogłam cofnąć dostarczenia przesyłki co mam teraz zrobić?
Ewelino, problem z aktualizacją statusu przesyłki wystąpił poza OLX i razem z operatorem pracujemy nad jego najszybszym rozwiązaniem. Ze względu na brak aktualizacji statusu, pieniądze zostały zwrócone Kupującemu.
Po dokładnej weryfikacji statusów przesyłek z przewoźnikiem, niezwłocznie rozpoczniemy procedurę wysyłania zwrotów.
Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało ono wysłane.
Procedura może zająć do 14 dni.
Problem nie rozwiązany. Wczoraj paczka została dostarczona, a nadal mam status, że „paczka w drodze”. Tym samym, nie dostałem należnych pieniędzy na paczkę, mimo, że zlecenie już dawno wykonane…
Robercie, problem z aktualizacją statusu przesyłki wystąpił poza OLX i razem z operatorem pracujemy nad jego najszybszym rozwiązaniem.
Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało ono wysłane.
Procedura może zająć do 14 dni.
Wiadomo kiedy problem zostanie rozwiązany? Mam towar do wysyłki PP. Po jakim czasie zamówienie może być zakończone, aby klient mógł wybrać inny rodzaj przesyłki?
Małgorzato, w tej sytuacji najlepszym rozwiązaniem będzie anulowanie przesyłki i wybranie innego niż Poczta Polska przewoźnika. Jeżeli samodzielnie nie uda Ci się anulować przesyłki, prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy.
Niestety nie mogłam już anulować. Od razu wysłałam zgłoszenie poprzez formularz zgłoszeniowy, ale jeszcze mi nie odpisaliście :).
Małgorzato, prosimy o podanie numeru zgłoszenia. Postaramy się przyśpieszyć anulacje.
Witam,
Proszę o informacje, ponieważ po zakupie klocków, zapłaciłem za przesyłkę z OLX i pakietem ochronnym, wystąpił błąd techniczny u przewoźnika. Co teraz dalej robić????
Jarku, korzystanie z usług Poczty Polskiej jest obecnie niemożliwe. Konieczne będzie anulowanie przesyłki. W tym celu prosimy o kontakt poprzez Formularz kontaktowy.
W piątek 19.11 paczka została odebrana, status u mnie ani u kupującego się nie zmienil. Mam zamrożone ponad 2000 zł na olx! Kiedy otrzymam te pieniądze od was? Nr paczki 00359007738845762*** nr ogłoszenia 7157174**, piszę do was nie od dziś i nie dostaje żadnej odpowiedzi z centrum pomocy olx. Błagam zróbcie coś z tym potrzebuje tych pieniędzy!!! Pilnie
Anno, problem z aktualizacją statusu przesyłki wystąpił poza OLX i razem z operatorem pracujemy nad jego najszybszym rozwiązaniem.
Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało wysłane.
Ciągle usterki – po raz kolejny nie generują sie etykiety na paczkę, a przesyłki doręczone lub w drodze maja status „Etykieta i potwierdzenie nadania gotowe, wyślij paczkę”. Kiedy w końcu zostanie to naprawione?
Alku, problem z aktualizacją statusu przesyłki wystąpił poza OLX i razem z operatorem pracujemy nad jego najszybszym rozwiązaniem.
Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało wysłane.
Ile to potrwa????
Erlano, statusu aktualizują się już poprawie. Pieniądze zostały wysłane do Sprzedających.
Witam,
pisałam rano ale otrzymałam tylko automatyczną odpowiedź od OLX.
Wysłałam w dniu 19 listopada paczkę do kupującej. Jednak w transakcji na olx widniało ciągle „Pobierz etykietę i nadaj przesyłkę”. Dziś rano dostałam maila od OLX, że czas na nadanie paczki minął i środki zostaną zwrócone kupującej. Ja tę paczkę nadałam 19 listopada po pracy… W śledzeniu paczki na stronie Poczty Polskiej paczka ma status, że oczekuje na odbiór w sklepie Żabka (kupująca tak wskazała). Wiem, że są jakieś błędy techniczne i problemy z dostawą przez Pocztę Polską. Co w takiej sytuacji, kiedy nadałam paczkę a dostałam maila, że „czas na nadanie paczki minął i środki zostaną zwrócone kupującej”? Bo wychodzi na to, że ja nadałam paczkę ale zapłaty za nią nie otrzymam
Ewelino, problem z aktualizacją statusu przesyłki wystąpił poza OLX i razem z operatorem pracujemy nad jego najszybszym rozwiązaniem. Ze względu na brak aktualizacji statusu, pieniądze zostały zwrócone Kupującemu.
Po dokładnej weryfikacji statusów przesyłek z przewoźnikiem, niezwłocznie rozpoczniemy procedurę wysyłania zwrotów.
Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało ono wysłane.
Procedura może zająć do 14 dni.
Dzień dobry, potrzebuję konkretnych informacji odnośnie przebiegu napraw tej usterki.
Za chwile minie 24 godziny od odbioru przesyłek przez klientkę, a na moim olx jak i u niej nie ma możliwości potwierdzenia odbioru ponieważ status 4 przesyłek (które wysłałem o jednym czasie Pocztą Polską i o jednym czasie dotarły do punktu odbioru) na moim olx nadal jest niezgodny ze stanem faktycznym czyli że przesyłki są w drodze lub, że zostały anulowane. Pisałem wiele zgłoszeń do OLX jednak otrzymałem tylko wiadomości automatyczne które nic nie pomagały w tej sprawie. Klientka ma już moje przedmioty u siebie, a ja bardzo obawiam się o należność za nie, które Ona wpłaciła na olx kupując moje przedmioty.
Bardzo Proszę o pomoc
Damianie, problem z aktualizacją statusu przesyłki wystąpił poza OLX i razem z operatorem pracujemy nad jego najszybszym rozwiązaniem.
Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało wysłane.
Obecnie korzystanie z usług Poczty Polskiej w OLX jest niemożliwe, prosimy wybrać innego przewoźnika.
Witam. Ponad dwa tygodnie temu kupiłam rzeczy z przesyłką z olx. Paczki są u mnie a status nadal „w drodze”. Sprzedająca nie może otrzymać przez to pieniędzy. Proszę o pomoc
Emilio, zwroty zostały wysłane do Sprzedających. W ciągu 5 dni roboczych otrzymają oni przelew 🙂
Witam. Dokonałam zakupu już ponad dwa tygodnie temu – przesyłka z olx, trzy paczki
Wszystkie są u mnie a status nadal „w drodze”. Sprzedająca nie może otrzymać pieniędzy bonie mogę potwierdzić odbioru… Proszę o pomoc
Emilio, Sprzedający otrzyma pieniądze w ciągu 14 dni od naprawienia usterki związanej z błędną aktualizacją statusów przesyłek.
witam,
sprzedałem przedmiot z wysyłką olx przez pocztę polską, po wygenerowaniu etykiety dostałem informację po jakimś czasie, że w związku z nie wysłaniem paczki w określonym terminie transakcja została anulowana a pieniądze zostaną zwrócone kupującemu. Problem polega na tym, że do klienta paczka została wysłana na podstawie wygenerowanej przez olx etykiety i już czeka na odebranie. Napisałem 3 wiadomości do pomocy OLX i nie mam żadnej odpowiedzi. Chciałbym mieć pewność, że klient nie i dostanie paczki i pieniędzy. To jest ID ogłoszenia: 716107***.
Roger298, pieniądze zostaną przesłane Sprzedającym w ciągu 14 dni od naprawy usterki. Prosimy o cierpliwość.
Problem nadal nie rozwiązany, trwa od 5 dni. Przekłada się to również na niewypłacanie w terminie środków od kupującego dla sprzedającego.
Sebastianie, Sprzedający otrzymają pieniądze za sprzedaż w ciągu 14 dni od rozwiązania usterki. Prosimy o cierpliwość.
Witam.
Wysłałam paczkę w czasie właśnie poprzez pocztę i widnieje ciągle, żebym wysłała paczkę. Później olx zwróci pieniądze kupującej, a ja zostanę i bez towaru i bez pieniędzy. Kto mi pozniej za to zwróci skoro widnieje, że nie Wysłałam, a ja to zrobiłam i ktoś odebrał paczkę?
Angeliko, problem z aktualizacją statusu przesyłki wystąpił poza OLX i razem z operatorem pracujemy nad jego najszybszym rozwiązaniem. Ze względu na brak aktualizacji statusu, pieniądze zostały zwrócone Kupującemu.
Po dokładnej weryfikacji statusów przesyłek z przewoźnikiem, niezwłocznie rozpoczniemy procedurę wysyłania zwrotów.
Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało ono wysłane.
Procedura może zająć do 14 dni.
Anulowano mi sprzedaż z powodu przekroczenia terminu nadania a paczka dzisiaj dotrze do klienta. Co teraz? Obecnie nie mam ani paczki ani pieniędzy.
Dziękuję. Pozdrawiam Dawid
Dawidzie, problem z aktualizacją statusu przesyłki wystąpił poza OLX i razem z operatorem pracujemy nad jego najszybszym rozwiązaniem. Ze względu na brak aktualizacji statusu, pieniądze zostały zwrócone Kupującemu.
Po dokładnej weryfikacji statusów przesyłek z przewoźnikiem, niezwłocznie rozpoczniemy procedurę wysyłania zwrotów.
Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało ono wysłane.
Procedura może zająć do 14 dni.
Przesyłka dawano odebrana przez kupującego z poczty a ja dalej mam status ” przesyłka w drodze†kiedy otrzymam pieniądze ?? Kiedy zmienicie ten status ?
Magdaleno, problem z aktualizacją statusu przesyłki wystąpił poza OLX i razem z operatorem pracujemy nad jego najszybszym rozwiązaniem.
Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało wysłane.
Procedura może zająć do 14 dni.
Witam. Ponad dwa tygodnie temu dokonałam zakupu przez olx (łacznie trzy paczki). cały czas status tych paczek „paczka juz do Ciebie jedzie”, a sprzedajacy czeka na pieniądze… Dodatkowo sprzedałam jedną rzecz z wysyłką i pokazuje się komunikat „bład techniczny, skontaktuj się z olx”. Piszę do Państwa przez Centrum Pomocy, ale bezskutecznie… Nie chcę wyjść na oszustkę, ale w obu przypadkach pieniądze gdzieś są w chmurze i ani (w pierwszym przypadku) Sprzedający nie ma pieniedzy, ani ja zwrotu… zapłaciłabym Pani przelewem bo paczki są u mnie, ale skąd mam pewność, że nie dostanie tych pieniędzy dwa razy… Proszę o pomoc i chociaż informację…
Emilko, przypadki, które opisujesz były związane z błędnym statusem przesyłek dla Poczty Polskiej. Usterka została naprawiona kilka dni temu. Proces przesłania pieniędzy do Sprzedającego może zająć do 14 dni.
To są kpiny. Wysłałem paczkę poczta polska w tej chwili paczka jest w trasie a ja otrzymałem status zamówienie anulowane nastapi zwrot kosztów. W tej chwili kupujący otrzymał pieniądze a ja nie mam ani paczki ani kupujący jej nie ma co mam teraz zrobić?????
Rafale, każde zgłoszenie będzie weryfikowane w celu wysłania zwrotu kosztów. Procedura może zająć do 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia poprzez Formularz kontaktowy, jeżeli jeszcze nie zostało wysłane.