Aktualizacja 04.12.2021 godz. 10:30 – Usterka została usunięta. Statusy przesyłek aktualizują się już prawidłowo.
Aktualizacja 03.12.2021 godz. 16:45 – W dalszym ciągu występuje problem w aktualizacji statusów – trwa naprawa.
W ostatnim czasie wystąpiły problemy w aktualizacji statusów zamówień realizowanych za pośrednictwem przewoźnika Orlen, aktualnie pracujemy nad rozwiązaniem. Przepraszamy za utrudnienia.
Kupująca odebrała przesyłkę w poniedziałek i otrzymała przedmiot ale status w/w utkwił na „Paczka gotowa do odbioruâ€. Przez brak aktualizacji statusu kupująca nie może potwierdzić odbioru zamówienia. Napisałem wiadomość do supportu jednak odpowiedzi jak na razie brak…
Bartoszu, status przesyłki został zaktualizowany. Pieniądze za sprzedaż trafią do Ciebie w ciągu 3 dni roboczych.
Czy nadal jest problem ze zmianami statusu? Wysłałam dziś paczkę w paczkomacie,w InPost jest informacja że jest w drodze a na olx nadal widnieje status żebym pobrała etykietę i wysłała paczkę.
Elżbieto, statusy paczek powinny aktualizować się już na bieżąco 🙂
Kupujący odebrał i otrzymał przedmiot ale status utkwił na „Paczka gotowa do odbioru” chociaż została odebrana… Przez brak aktualizacji statusu kupujący nie może potwierdzić….
Piotrze, statusy przesyłek aktualizują się już poprawnie 🙂
Witam.
Paczka odebrana od kupującego (dziś po 14) Status paczki w MOJE PRZESYÅKI – „Paczka gotowa do odbioru”.
Zgłosiłem problem przez Formularz Kontaktowy.
Macie jakąś awarie?
Kamilu, doszło do opóźnienienia w aktualizacji statusów przesyłek. Problem został już rozwiązany, statusy aktualizują się na bieżąco 🙂
Nadal występuje problem z aktualizacją statusu przesyłek. Klient odebrał paczke, status w Inpost sie zgadza. Natomiast w OLX nie. Przez to nie otrzymałem jeszcze pieniędzy
Bartku, problem został już rozwiązany, statusy aktualizują się na bieżąco 🙂
Paczka odebrana przez kupującego 16 grudnia a status do tej pory ,, paczka gotowa do odbioru ” nie mam ani pieniedzy ani towaru !! paranoja …
Magdaleno, czy zgłosiłaś problem poprzez Formularz kontaktowy.
Mimo nadania paczki w paczkomacie 16 grudnia, do dzisiaj widnieje „etykieta nadania gotowa, wyślij paczkę” przy sprzedanym produkcie. Proszę o pomoc.
Nikolo, nasi Specjaliści sprawdzą co dzieje się z Twoją transakcją. Prosimy o zgłoszenie poprzez Formularz kontaktowy.
Od poniedziałku nie mogę dodać przesyłki do ogłoszenia. Kupujący jeszcze czeka…
Darku, w pierwszej kolejności prosimy o wyczyszczenie danych przeglądania oraz o wyłączenie AdBlocka. Prosimy o odpowiedź, czy udało się po tych działaniach dodać Przesyłkę OLX do ogłoszenia.
Rozumiem że to przez wybranie gabarytu L w przesyłce Orlen paczka. Kiedy natomiast mogę spodziewać się anulowania przesyłki ( zgłoszenie w związku z błędem technicznym zrobiłam 3 dni temu)? Kupujący ma zablokowane środki.
Katarzyno, Twoja przesyłka została anulowana. Kupujący otrzyma zwrot pieniędzy w ciągu 10 dni roboczych.
Dzień dobry,
od 3 dni próbuję się z panstem skontaktować w sprawie ” problemu technicznego ” i brakiem etykiety ! Ktoś zapłacił za przedmiot, a ja od 3 dni nie dostałem NIC, ani odpowiedzi od Panstwa, ani mozliwosci wysyłki przedmiotu !!! pomimo napisania dwóch zgłoszeń !!! Proszę o interwencję, bo zakrawa to o kpinę.
Hubercie, błąd techniczny wystąpił najprawdopodobniej z powodu wybrania Orlen Paczkę w gabarycie L. Nie wszystkie punkty Orlen obsługują ten gabaryt. Na zgłoszenia odpowiadamy w kolejności ich otrzymania, dlatego prosimy o cierpliwość, zajmiemy się anulowaniem Twojej transakcji.
Szkoda zatem, że istnieje możliwość wyboru takiego punktu nadania. Jestem w podobnej sytuacji, co p. Hubert
Katarzyno, dziękujemy za zgłoszenie.
Zamówiłem przez przesyłkę inpostem telefon na paczkomat , opłaciłem zamówienie a od ponad doby nie mam kontaktu poprzez formularz , ani ja ani sprzedający nie my nic w zakładkach kupna/sprzedaży, chciałbym uzyskać jakąś odpowiedź.
Siutz, otrzymaliśmy Twoje zgłoszenie poprzez formularz. Prosimy o oczekiwanie na odpowiedź.
Problemy z przesyłkami poprzez Orlen nadal występują. Sprzedałem produkt, klient zapłacił a ja mam komunikat „Błąd techniczny, skontaktuj się z OLX”. Napisałem wczoraj zgłoszenie, ale nie dostałem jeszcze żadnej odpowiedzi. Nie mogę anulować sprzedaży. Kupujący ma zablokowane środki, a ja spakowaną paczkę gotową do nadania i wciąż czekam na etykietę od Was. Ten Orlen to jakaś tania podróba Inpostu 😉 same problemy :/
Damianie, otrzymaliśmy Twoje zgłoszenie. Prawdopodobnie przesyłka musi zostać anulowana, ponieważ nie wszystkie punkty Orlen obsługują dane gabaryty paczek. Od momentu anulowania Kupujący otrzyma zwrot pieniędzy w ciągu 10 dni roboczych.
Mam dokładnie ten sam problem. Zrobiłam wczoraj zgłoszenie niestety nie wiem kiedy dostanę odpowiedź a kupujący cały czas czeka… W obecnej chwili zostałam że spakowana i niewyslana paczka.
Czy po anulacji ( zakładając że kupujący nadal będzie zainteresowany zakupem) kupujący musi wybrać innego przewoźnika czy jest to kwestia tylko i wyłącznie gabarytu paczki?
Katarzyno, jeżeli chcesz wybrać ponownie Orlen Paczkę, ale o mniejszym gabarycie, konieczna będzie zmiana tego gabarytu podczas dodawania przesyłki do ogłoszenia. W innym przypadku nadanie paczki może być niemożliwe. Możesz również skorzystać z usług innego przewoźnika. Jeżeli widnieje u Ciebie błąd techniczny, anulujemy Twoją transakcję.
Awaria nadal trwa? Przed jakąś godziną kupiłam coś i nie ma tego w zakładce kupione, sprzedająca też nie ma zmienionego statusu, pokazuje się błąd 400
Anno, statusy przesyłek Orlen Paczki aktualizują się już poprawnie. Jeżeli błąd nadal występuje o przesłanie zgłoszenia poprze Formularz kontaktowy i dołączenie screenów z błędem, który Ci się pojawia.
Opłaciłam zamówienie z przesyłką olx ale ani ja ani sprzedający nie otrzymał potwierdzenia transakcji, natomiast pieniądze z konta zostały ściągnięte. Co mam zrobić w takiej sytuacji?
Magdaleno, otrzymaliśmy Twoje zgłoszenie poprzez formularz kontaktowy. Nasi Specjaliści sprawdzą co stało się z zamówieniem i wrócą do Ciebie z odpowiedzią 🙂
Dzień dobry. w dniu 3 grudnia 2021 zakupiłam na OLX i opłaciłam kurtkę. Wybrałam dostawe Orlen paczka. Wkrótce pojawił sie komunikat o błędzie technicznym. do dnia dzisiejszego tj. 6 grudnia 2021 widnieje ten komunikat. Sprzedajacy nie moze wydrukować etykiety ani nie moze anulować zamówienia. zarówno on jak i ja kontaktowaliśmy z państwem przez Centrum Pomocy. Niestety brak jakiejkowiek reakcji do dnia dzisiejszego
Joanno, z powodu błędu technicznego niestety, ale konieczne będzie anulowanie transakcji. W ciągu 10 dni roboczych od momentu anulowania, otrzymasz zwrot pieniędzy na konto bankowe.
Dlaczego nie przeszla etykieta z paczki orlen…to juz kolejny raz takie cos…musze wyslac paczke a nie mam jak
Agnieszko, czy etykieta wygenerowała się już poprawnie?
Dalej mam błąd techniczny i brak etykiety, brak również odpowiedzi na piątkowe (03.12.2021) zgłoszenie….
Piotrze, jeżeli wybrałeś przesyłkę Orlen Paczką w gabarycie L, konieczne będzie anulowanie zamówienia. Część punktów Orlen nie obsługuje wspomnianego gabarytu. Otrzymaliśmy Twoje zgłoszenie poprzez formularz. Nasi Specjaliści zajmą się anulowaniem transakcji.
Witam ja mam błąd techniczny, skontaktuj się z OLX. Jestem zarejestrowana na bliskapaczka.pl i tam moge wqygenerowac etykiete,ale boje sie jak to zrobie i wysle paczke to nie otrzymam pieniedzy za nia. Bo na olx nie jest wprowadzony jej numer ani nic. Prosze o pomoc.
Moniko, prosimy abyś nie generowała etykiety poza serwisem OLX. Nasi Specjaliści otrzymali Twoje zgłoszenie i anulują transakcje. Jeżeli wybrałaś jako przewoźnika Orlen Paczkę to niestety, ale część punktów Orlen nie obsługuje paczek w gabarycie L.
To że jest jakaś awaria to jedno ale to że przelałem pieniądze a nie można do mnie wysłać towaru i od ponad doby nie mam możliwości kontaktu z firmą która mnie na to naraziła to skandal i kryminał. Byle sklep internetowy ma infolinię albo prznajmniej odpisuje na listy z komunikatora a tu NIC od ponad doby
Irmino, przyjęliśmy Twoje zgłoszenie poprzez formularz. Prosimy o oczekiwanie na odpowiedź.
Mój klient 2 dni temu otrzymał sprzęt i się nim cieszy a ja dalej czekam na swoje pieniądze bo statusy przesyłek wiszą w miejscu 🙁
Piotrze, jeśli chodzi o Orlen Paczkę, statusy aktualizują się już poprawnie. Jeżeli jednak Twój jest nadal zawieszony, prosimy o odpowiedź.
Obawiam się, że w związku z błędem po stronie olx etykieta w olx anuluje się, bo minie czas nadania paczki, która w rzeczywistości została nadana wczoraj oraz że nie uzyskam z olx pieniędzy za towar, bo wrócą do kupującego. proszę to zaktualizować może ręcznie.Mam obawy, czy w związku z błędem otrzymam pianiądze za towar, a jest to wysoka kwota. Nadaj paczkę w ciągu 72 godzin od otrzymania tego e-maila. W przeciwnym razie zamówienie wygaśnie, a my zwrócimy 199 zł kupującemu.” Czyli pieniądze wyślecie do kupującego 200 zł, bo wasz system myśli, że paczki nie nadałam. Proszę sprawdzić na stronie orlen paczka wpisując w śledzeniu jej numer – tam widnieje jako nadana. Kto mi potem odda te 200 zł?
Proszę wstrzymać zwrot wpłaty dla kupującego, bo paczka jest nadana.
Ja, statusy przesyłek dla Orlen Paczki działają już poprawnie.
A dlaczego od dwóch tygodni pojawia się taka informacja i to dopiero po dokonaniu zakupu , że jest błąd techniczny prosimy o kontakt olx , teraz już tydzień mam takie info przy zakupiony przedmiocie i ani ja ani sprzedający nie ma pieniędzy oraz ma zablokowany przedmiot który sprzedaj.Kto daje wam prawo do przetrzymywania naszych pieniedzy , to jest wyłudzanie po prostu.Tyle mówicie i piszecie o uczciwości a to jak dla mnie jest jawne oszustwo, bo nie można anulować transakcji i teraz muszę czekać nie wiadomo ile aż łaskawie będzie można wydrukować etykietę i nadac paczkę za którą zapłaciłam tydzień temu, to jawne okradanie ludzi ….dlaczego info o błędzie technicznym nie pojawia się przed dokonaniem zakupu tylko po zapłacie….nigdy nie skorzystam więcej z portalu…
Moniko, prosimy o przesłanie zgłoszenia z adresu e-mail, który jest powiązany z kontem OLX. Ze względu błąd techniczny, konieczne jest anulowanie transakcji. Nie jest to możliwe z poziomu Sprzedającego, jedynie Specjaliści ds. obsługi klienta mogą to zrobić. Od momentu anulowania zamówienia, otrzymasz zwrot pieniędzy na konto w ciągu 10 dni roboczych.
Wczoraj wysłałam paczkę paczkomatem a status nadal wisi „Wyślij paczkę”.
Kasiu, odpowiedzieliśmy na Twoje zgłoszenie. Prosimy o sprawdzenie skrzynki mailowej.