Aktualizacja – błąd związany z Przesyłkami OLX został naprawiony. Do 24 godzin zamówienia pojawią się na koncie OLX.
Aktualnie występują utrudnienia z utworzeniem Przesyłki OLX po dokonaniu zapłaty przez Kupujących. Odpowiedni dział pracuje nad rozwiązaniem błędu. Za utrudnienia przepraszamy.
Nadal nie działa, strona odświeża się co sekundę.
Grzegorzu, odpowiedzieliśmy na Twoją wiadomość, którą wysłałeś poprzez formularz.
Nie tworzą się etykiety dla InPost – od wczoraj. Czy coś się dzieje w tym temacie?
Adamie, od 18 lutego od godziny 16:00 do 19 lutego do godziny 16:00 były prowadzone prace serwisowe po stronie InPost. W tym czasie etykiety nie były generowane. Etykiety powinny się pojawić po zakończeniu prac serwisowych.
Znowu są jakieś problemy z generacją etykiet dla przesyłek InPost? Od kilku godzin czekam…. i nic
Adamie, od 18 lutego od godziny 16:00 do 19 lutego do godziny 16:00 były prowadzone prace serwisowe po stronie InPost. W tym czasie etykiety nie były generowane – powinny się pojawić po zakończeniu prac serwisowych.
Witam,
nie generują się etykiety Paczki Orlen.
Asiu, etykiety generują się już prawidłowo. Przepraszamy za opóźnienia.
Od 5 godzin czekam na utworzenie etykiety. Wiadomości wysyłane przez formularz pomocy nic nie dają.
Olu, mieliśmy tymczasowy błąd z generowaniem etykiet. Problem został rozwiązany. Przepraszamy za opóźnienia.
Orlen – Paczki, nie działa, nie da się utworzyć etykiety.
Max, jeśli nadal nie otrzymałeś etykiety, napisz do nas.
Nie mogę potwierdzić sprzedaży. Ciągle wyskakuje błąd.
Anno, napisz do nas poprzez formularz.
Problem techniczny z nie utworzeniem sie zamowienia z przesylka znowu sie pojawil.Po dokonaniu zakupu (przesyłki OLX, zapłata przelewem), jest potwierdzenie w aplikacji bankowej o dokonaniu transakcji, ale nie ma śladu w zakładce „Twoje przesyłki / kupujesz†, ani informacji w wiadomościach dla sprzedającego o dokonanym zakupie. Brak emaila z potwierdzeniem zakupu przedmiotu od OLX.
Agnieszko, sprzedający nie potwierdził sprzedaży, dlatego zamówienie nie utworzyło się. Zwrot pieniędzy otrzymasz do 10 dni roboczych.
04.01.2023 – brak możliwości potwierdzenia sprzedaży !!! Pieniądze za ogłoszenia mamy płacić, a sprzedawać jak skoro nawet nie potraficie utrzymać serwisu w ryzach ?
Marcinie, prosimy o zgłoszenie poprzez formularz.
też tak mam
Nie mam aktywnego adblocka i nie mogę dodać ogłoszenia z przesyłką. W ogóle nie widzę takiej opcji. Numer konta wprowadzony oraz dane uzupełnione. Jak rozwiązać problem?
Doroto, czy Twój przedmiot należy do kategorii objętych Przesyłką OLX? Prosimy o sprawdzenie, czy problem występuje również na innym urządzeniu.
Po zapłaceniu za przedmiot w przesyłkach OLX, jest potwierdzenie zapłaty w aplikacji bankowej. Nie ma śladu w aplikacji OLX, ani w „Twoich przesyłkach / Kupujesz”, ani w wiadomościach dla kupującego. Zgłoszone serwisowi OLX, bez reakcji, oprócz automatycznie wygenerowanego komunikatu o fakcie zgłoszenia…
Jarku, odnotowaliśmy właśnie błąd po stronie operatora płatności – część zamówień nie utworzyła się. Pobrane pieniądze zostaną zwrócone na konta bankowe Kupujących.
witam, wczoraj zglosilam przez formularz taki sam problem jak uzytkownik JArek, transkacja w banku odnotowana, nie ma natlomoast sladu w moich przesylkach, ani u sprzedajacego, brak rowniez mejla z OLX z potwierdzeniem zakupu, czt to jakis ogolny problem i ktos juz nad tym pracuje?
Agnieszko, niestety Sprzedający nie potwierdził sprzedaży – transakcja została anulowana, a zwrot pieniędzy otrzymasz w ciągu 10 dni.
Po zrealizowaniu zakupu (przesyłki OLX, zapłata przelewem), jest potwierdzenie w aplikacji bankowej o dokonaniu transakcji, ale nie ma śladu w zakładce „Twoje przesyłki / kupujesz” , ani informacji w wiadomościach dla sprzedającego o dokonanym zakupie.
Jarku, czy dostałeś potwierdzenie mailowe?
Nie otrzymałem potwierdzenia e-mailowego. Ze swojej strony zwróciłem się do serwisu PayU z zapytaniem co się stało z dokonaną wpłatą.Tego samego dnia otrzymałem informację o przekazaniu środków:
płatność o numerze xxxxxxxxxx została poprawnie zaksięgowana na koncie odbiorcy w dniu 2022-11-25 godzina 11:36, tytułem xxxxxxxxxxxxxx. (mogę podesłać w wiadomości prywatnej (o ile jest taka możliwość) ukryte pod xxxxxx rzeczywiste numery i nazwy, tu ich nie zamieszczam, ze względu na publiczny charakter bloga). W celu weryfikacji, proszę o kontakt bezpośrednio z odbiorcą płatności (tekst odpowiedzi i potwierdzenie płatności zgłosiłem pomocy OLX, na razie bez odpowiedzi). Nie wiem, czy mam ponawiać płatność po raz drugi? Czekać z ponowieniem płatności na zwrot pierwszej? Po prostu pat. Brak informacji od pomocy OLX od piątku (mamy wtorek).
Jarku, z powodu błędu w tworzeniu zamówień – pieniądze wrócą do Kupujących.
Dobry, chyba mnie też dotyczy ten problem, kupujący rzekomo zapłacił z przysyłką wczoraj ale do chwili obecnej nie mam nigdzie możliwości potwierdzenia, ani miala ani na zakładce z przesyłkami (na komputerze)
Ilkalari, czy dostałaś powiadomienie mailowe od OLX o chęci zakupu Twojego przedmiotu?
nie, nie dostałem właśnie maila link do ogłoszenia https://www.olx.pl/d/oferta/geranium-aptekarskie-rozane-i-klasyczne-paprocie-zielistki-itd-CID628-IDRTkc6.html?bs=olx_pro_listing
Ikalari, niestety okazało się, że część zamówień nie utworzyła się z powodu błędu. W tej sytuacji pieniądze wrócą do Kupującego.
Dziękuje za odpowiedz
Kupujący zgłosił że nie otrzymał zwrotu pieniędzy
Ikalari, pieniądze wrócą do kupującego w ciągu 10 dni roboczych.
Dzień dobry.
Nie mogę dodać przesyłki do ogłoszenia. Wyskakuje informacja o błędzie w aplikacji, a w komputerze w ogóle nie mam opcji dodania przesyłki do już utworzonego ogłoszenia.
Katarzyno, zapoznaj się z artykułem Czemu nie mogę dodać Przesyłki OLX w ogłoszeniu. Daj nam znać, jeśli nie uda Ci się rozwiązać problemu!
dzień dobry wraz sprzedającym mamy problem z zamówieniem, przesyłka miała być realizowana przesyłką olx , sprzedający podczas nadania paczki w paczkomacie, wpisał nr nadania po czym skrytka się nie otworzyła a status na olx zmienił się jako paczka nadana. po telefonie na infolinie inpostu dostał informację że wina leży w etykiecie olx. zgłoszenie zostało wysłane przez niego i przezemnie nr zgłoszenia 09489005
a ogłoszenie ID: 740941*** chciałbym uszyskać informacje co dalej zrobić bo moje pieniadze sa zablokowane a sprzedawca nie moze wysłać paczki
Andrzeju, dziękujemy za kontakt – musieliśmy anulować transakcję. Etykiety generowane są przez przewoźnika – w tym przypadku InPost, jako OLX nie mamy technicznej możliwości dokończenia procesu tej transakcji.
dzień dobry,
wraz ze sprzedającym mamy problem zamowienie które miało być wysłane za pośrednictwem przesyłki olx, za pomocą inpostu, utkneło w martwym punkcie sprzedający nie może nadać paczki w paczkomacie a w systemie widnieje informacja że paczka została już nadana, inpost twierdzi że to problem etykiety olx. proszę o przyjrzeniu się sprawie. sprzedający jak i ja wysłaliśmy formularz z problemem
Mateuszu, niestety musieliśmy anulować Twoją przesyłkę – zwrot pieniędzy otrzymasz do 10 dni roboczych.
Dlaczego nie mogę dodać przesyłki do nowo tworzonych ogłoszeń?
Janie, przejdź do zakładki Twoje przesyłki / Dane do przelewów i uzupełnij dane weryfikacyjne zgodnie z instrukcją.
Jest wszystko uzupełnione i aktualne a opcja dodaj przesyłkę nadal się nie pojawia przy wystawianiu
Prosimy jeszcze o wyczyszczenie danych przeglądania / uaktualnienie aplikacji mobilnej. Czy problem występuje zarówno podczas korzystania z komputera i aplikacji mobilnej?
Macie buga jeśli chodzi o aktualizację statusu przesyłki, w moim przypadku orle paczka. Wydrukowałam etykietę , nadałam paczkę która została odebrane ale status się nie zmienił. Zamiast pieniędzy dostałam informację, że przesyłka została anulowana i kasa została zwrócona do odbiorcy…nie odpowiadacie na zgłoszenia, które wysłałam zgodnie z regulaminem więc umieszczam opis tutaj
Dziękujemy za zgłoszenie – weryfikujemy sprawę. Opiekun odpowie na Twoje zgłoszenie najszybciej jak to możliwe.
Nie działa nadał opcja kup z przesyłką przez 3 godziny komunikat „Spróbuj ponownie za jakiś czas
Ktoś przed chwilą rozpoczął zakup tego przedmiotu z przesyłką. Jeśli zrezygnuje w trakcie, po 15 minutach opcja zakupu z przesyłką znów będzie dostępna.” ale oferta nadał jest aktywna przez 3 godziny. Jak coś naprawiacie to informujcie. Zero informacji o tym…
Czy problem wystąpił w aplikacji mobilnej czy na komputerze?
Po dodaniu przesyłki do ogłoszenia nie widać jej na stronie.
Remigiuszu, wyczyść dane przeglądania i sprawdź, czy masz uzupełnione dane weryfikacyjne w zakładce Twoje przesyłki / Sprzedajesz.
Od wczoraj nie dostałem kodu przesyłki 🙁 Dalej jest jakiś problem ?
Dawidzie, pozostań w kontakcie z opiekunem sprawy.
Witam proszę o informację, dlaczego mam problem jako sprzedawca otrzymać kod wysyłki zamówienia.
Dagmaro, pozostań w kontakcie mailowym z opiekunem sprawy.
Zespole Olx, bardzo proszę o pomoc, próbuję wysłać do Was zgłoszenia i nie mam żadnego potwierdzenia ich otrzymania 🙁 Mam do wysłania dwie paczki przez przesyłki OLX, a niestety nie otrzymałam 9cyfrowego kodu nadania. Help!
Lillo, przyczyną mógł być na niedostępny punkt nadawczy / odbiorczy. Widzimy, że udało Ci się anulować sprzedaż – Kupujący otrzyma zwrot kosztów do 10 dni roboczych.
Znów macie problem z Aplikacja.
To zaczyna już być meczace
Aneto, czy masz najnowszą wersję aplikacji?
Dzień dobry,
mam również problem jako sprzedawca z wygenerowaniem etykiety, problem miał być rozwiązany. Mam komunikat „Wygenerowanie etykiety lub kodu nadania potrwa dłużej niż zwykle.” Lecz do tej pory nic nie zmieniło się w tej kwestii. Proszę o interwencję w tej sprawie.
Dziękuję i pozdrawiam.
Marcinie, anulowaliśmy zamówienie ponieważ punkt odbiorczy był niedostępny.
Ja dalej czekam na wygenerowanie kodu do paczkomatu, sprzedaż i potwierdzenie sprzedaży 18.10.2022, dzisiaj jest 23.10.2022.
Proszę o interwencję!!!
Olgo, otrzymaliśmy Twoje zgłoszenie poprzez formularz. Opiekun sprawy odpowie na nie wkrótce.
Witam. Od tygodnia pieniądze wiszą w powietrzu. Etykieta miałabyc wygenerowana maksymalnie po dwóch dniach a mija już tydzień… Sprzedajacy od którego zakupiłam przedmiot nie może anulować transakcji.. Zgłaszałam problem poprzez formularz kontaktowy ale odpowiedzi brak… Zamówiłam przesyłkę z odbiorem w żabce i z tego co słyszałam już nie współpracuje inpost z punktami odbioru „żabka”. Proszę więc o anulowanie przesyłki.
Natalio, dziękujemy za zgłoszenie – opiekun sprawy anuluje zamówienie 🙂
Dzień dobry,
Minęło już 8 dni od momentu kiedy kupujący skorzystał z zakupu mojego przedmiotu z przesyłką OLX i 7 dni od otrzymania wiadomości o błędzie przy realizacji. Od tego czasu nic się nie zmieniło, pomimo zgłoszenia sprawy przez formularz kontaktowy przeze mnie i kupującego. Proszę o pilne anulowanie transakcji. Z góry dziękuję!
Bartoszu, dziękujemy za zgłoszenie, przesyłka anulowana.
U mnie dwie przesyłki zawieszone, cały czas ten sam komunikat. Wysyłki brak a pieniądze zawieszone. 5 maili wysłanych z pytaniem i prośbą rozwiązania problemu przez OLX ale oczywiście cisza i brak jakiejkolwiek odpowiedzi oraz pomocy. Mega słabo 🙂
Sewerynie, otrzymaliśmy Twoje zgłoszenie. Opiekun sprawy wkrótce się z Tobą skontaktuje.
Nadal brak kontaktu i odpowiedzi
Sewerynie, opiekun sprawy odpowiedział na Twoje zgłoszenie.
Proszę o anulowanie przesyłki . Od ponad tygodnia nie wygenerowało listu. Pieniądze jak i przesyłka w powietrzu
Marto, wybrany punkt odbioru nie był dostępny – anulowaliśmy zamówienie.
Mam, jak wszyscy, ten sam problem. A Wy ignorujecie zgłoszenia.
Sylwio, anulowaliśmy zamówienie ponieważ punkt odbioru nie był dostępny.
Od 7 dni nie został wygenerowany kod odbioru dla paczkomatu Inpost.
Klient zapłacił za przedmiot i przesyłkę i słusznie czuje się poszkodowany, bo nie otrzymał zakupionego przedmiotu ja jako sprzdający nie mogę wysłać przesyłki.
Wysłałem już trzy zgłoszenia (kupujący również) i nie dostałem żadnej metytorycznej odpowiedzi co dalej w tej sprawie się wydarzy!
Marku, musieliśmy anulować transakcję ponieważ wybrany przez Kupującego punkt odbioru to Żabka. Przypominamy, że sieć sklepów Żabka oraz przewoźnik InPost nie współpracują już ze sobą przy obsłudze przesyłek. Kupujący otrzyma zwrot pieniędzy do 10 dni roboczych.
OLX Polska, nie musicie mi przypominać że Inpost już nie współpracuje ze sklepami Żabka. To portal OLX umożliwił kupującemu wybór takiego punktu odbioru, więc to raczej uwaga do was.
To że podjęliście jakiekolwiek działania dopiero po dodaniu przeze mnie publicznego komentarza (moje wcześniejsze liczne zgłoszenia pozostawały bez waszej reakcji) podważa waszą wiarygodność jako operatora transakcji, któremu strony powierzają mienie o dużej wartości.
Marku, przepraszamy jeśli nasz komentarz Cię uraził. Jego cel pozostaje edukująco-infomacyjny.
Prosze o anulowanie dwoch przesyłek ktorych nie da sie wyslac bo nie mamozliwosci wygenerowania etykiet. Czekam juz praiwe tydzien na anulacje i zwrot kosztow zakupu. Prosze sie zajac moja sprawa pilnie. Zostaly wyslane zgloszenia i bez odpowiedzi od kilku dni.
Paulino, opiekun sprawy wkrótce odpowie na Twoje zgłoszenie. Dziękujemy za cierpliwość.
Dzień dobry.
Niestety jestem kolejnym poszkodowanym z powodu Państwa niedopracowanego/niesprawnego systememu generowania etykiet do przesyłek OLX. Od piątkowego poranka nie jestem w stanie wygenerować etykiety do zamówienia z powodu komunikatu „Wygenerowanie etykiety lub kodu nadania potrwa dłużej niż zwykle”.
Problemem w zasadzie było już samo potwierdzenie sprzedaży. Państwa system wygenerował możliwość potwierdzenia sprzedaży 12 godzin po opłaceniu zakupu przez kupującego.
Co jeszcze gorsze, Państwa „support” przez cztery doby nie odpowiedział na zgłoszenie, jak również nie skontaktował się ze mną lub z kupującym w celu rozwiązania problemu. Właśnie z tego powodu chciałbym zapytać w tym miejscu, kiedy zamierzają Państwo podjąć jakiekolwiek kroki w celu rozwiązania tej sytuacji i wywiązania się z zobowiązań lub przynajmniej zwrotu wpłaty kupującemu wraz z całością poniesionych przez niego kosztów?
Michale, jeżeli punkt nadania / odbioru to sklep Żabka, wygenerowanie etykiety nie jest możliwe – InPost oraz Żabka zakończyły współpracę. Transakcja zostanie anulowana, a Kupujący otrzyma zwrot kosztów w ciągu 10 dni roboczych.
Dzień dobry, również mam problem z przesyłką z odbiorem w Żabce. Zamówiłam adapter do pasów. Pisałam do Państwa przez formularz z prośbą o anulowanie zgłoszenia, ale niestety bez odpowiedzi. Proszę o pilną anulację.
Agnieszko, transakcja została anulowana, dziękujemy za zgłoszenie.
Ja natomiast paczke wyslalam, kupujacy ja odebral. Ale status przesylki sie nie zmienil na stronie olx byli tylko ze inpost wyslal kod. Teraz przesykka zostala anulowana wiec pieniadze wroca do kupujacego. Na moje zgloszenia nikt nie odpowiedzial
Marto, opiekun sprawy odpowiedział na Twoje zgłoszenie – sprawdź skrzynkę mailową.
Od tygodnia czekam na wygenerwoanie zakupionego przeze mnie przedmiotu. I cisza. Pisalem kilka razy formularz olx zeby mi anulowac ta transakcje to nawet nie dostalem odpowiedzi. W @ od was jak wól jest napisane,ze po uplywie 2 dni zostania anulowana transakcja a to juz tydzien mamy. Co z wami sie dzieje ,ze support nie odpisuje? Wstyd
Marcinie, prawdopodobnie punkt nadania / odbioru jest niedostępny, dlatego wygenerowanie etykiety nie jest możliwe. Przypominamy również o zakończeniu współpracy pomiędzy siecią sklepów Żabka oraz przewoźnikiem InPost. Twoja transakcja zostanie anulowana.
Dzień dobry. Od kilku dni nie mogę nadać paczki i pojawia mi się komunikat, żebym czekał na wygenerowanie etykiety. Pisałem do Państwa monit w tej sprawie, ale dostałem odpowiedź wygenerowaną przez automat, która nijak miała się do treści i sprawiała wrażenie, jakby wiadomość ode mnie nie została odczytana. Kolejny monit dotyczył anulowania transakcji (co zrobiłem używając formularza do którego odsyłacie Państwo w komentarzach) tutaj również nie mogę się doczekać od Państwa pomocy. Czy możecie państwo anulować zakup?
Piotrku, etykieta mogła nie wygenerować się z powodu nieczynnego punktu nadawczego / odbiorczego. Informujemy również, że w sieci sklepów Żabka nie jest już możliwe nadawanie i odbieranie przesyłek. Przekazaliśmy Twoje zgłoszenie do opiekuna – wkrótce zamówienie zostanie anulowane.
Również nie mam etykiety, kupujący wybrał przesyłkę Pocztą polską. Jeżeli macie problemy z przesyłką OLX to moglibyście o tym informować! Z jakiej okazji kupujący ma czekać na pieniądze 10 dni, co to za chore reguły. Natychmiast powinna być opcja anulowania zamówienia i natychmiast powinniście oddawać pieniądze. Ta przesyłka OLX to jeden wielki pic na wodę.
Konradzie, kupując / sprzedając z Przesyłką OLX akceptujesz Regulamin, który zawiera wszystkie niezbędne informacje (w tym czas zwrotu pieniędzy Kupującemu w przypadku anulowania zamówienia). Opiekun sprawy sprawdzi czemu etykieta nie została wygenerowana i odpowie na Twoje zgłoszenie.
Witam też mam problem paczka ma być nadana do żabki. 2 paczki wiszą bez etykiet
Kleryk, prosimy o zgłoszenie poprzez formualarz z adresu e-mail powiązanego z Twoim kontem OLX.
Zakupiłam 3 przedmioty u różnych osób 7.10 ; 12.10 i 13.10 sprzedający do tej pory nie mogą wygenerować etykiet. Co dalej? Punktem odbioru jest Żabka
Małgorzato, niestety punkty Żabka nie będą już dostępne z Przesyłką OLX – dlatego właśnie etykiety nie wygenerowały się. W tej sytuacji będziemy musieli anulować zamówienia.
To proszę to uczynić jak najszybciej bo ani ja ani sprzedający nie mamy żadnej informacji na ten temat
Małgorzato, anulowaliśmy zamówienie.
12 października kupiłam przez opcje „przesyłka olx” buty za które zapłaciłam , sprzedający do chwili obecnej nie może wygenerować etykiety żeby nadać mi przesyłkę a ja do chwili obecnej nie otrzymalam zwrotu pieniędzy w związku z przekroczonym terminem wysyłki.Proszę o pilną interwencje i kontakt
Magdo, czy Twoim punktem odbioru był Paczkomat czy Żabka?
paczkomat
Potwierdzam, Pani Magda zakupiła przedmiot z przesyłką OLX w dniu 12.10. Ja wybrałem przesyłkę bez etykiety ( z kodem ). Do dnia dzisiejszego kod nie został wygenerowany. Kilkukrotnie zgłaszałem problem poprzez formularz – niestety bez odpowiedzi z Państwa strony co jest mocno frustrujące. Uprzejmie proszę o anulowanie transakcji i natychmiastowy zwrot pieniędzy Pani Magdzie!
Piotrze, dziękujemy za Twoje zgłoszenie – zamówienie anulujemy, a Kupująca otrzyma zwrot kosztów do 10 dni roboczych.
A nie macie przy okazji jakiegoś problemu z wypłatami środków ze sprzedaży z przesyłką OLX (3 ogłoszenia), ponieważ czekam od 23 września i nic. Nawet zgłoszenie z 12 października bez jakiejkolwiek odpowiedzi.
Robercie, dziękujemy za Twoje zgłoszenie. Opiekun sprawy skontaktuje się z Tobą, aby wyjaśnić sprawę.
Co tam wiele mówić OLX zaczyna schodzić na psy podobnie jak od dawna jego konkurent all….. trzeba bedzie poszukac innej platformy do sprzedaży ja od lipca nie mogę dodać aby przy ogłoszeniu było widać ikonę (autka) wysyłki i dlatego tracę zainteresowanych zakupami z moich ogłoszeń pomimo wielu prób edycji ogłoszeń do dziś z tym nic nie mogę zrobić a oczywiście jak wielu z Was zaóważyło z OLX skontaktować sięnie da a o pomocy technicznej zapomnijcie
Hubercie, czy masz zweryfikowane dane w zakładce Twoje przesyłki / Dane do przelewów? Jest to najczęstsza przyczyna przez którą nie można dodać Przesyłki OLX do ogłoszenia.
Dzień dobry,
mam również problem jako sprzedawca z wygenerowaniem etykiety, problem miał być rozwiązany. Mam komunikat Wygenerowanie etykiety lub kodu nadania potrwa dłużej niż zwykle
Arturze, zamówienie generują się poprawnie. Brak etykiety może wynikać z nieczynnego punktu nadania / odbioru – w tej sytuacji będziemy musieli anulować zamówienie.
zweryfikowałem wraz z kupującym i paczkomaty są działające, na Waszej stronie mają status DOSTĘPNY na zielono. Paczkomat nadawczy JAW06N oraz odbiorczy BIA71M. Więc przestańcie zrzucać wine na inpost, jest to ewidentnie problem techniczny po waszej stronie. Nie można się skontaktować w szybki sposób z wami, nie odpisujecie na maile. Prosze o szybkie wyjaśnienie sprawy
Arturze, wybrany punkt odbiorczy to PaczkoPunkt POP-BIA40Z. InPost oraz sklepy Żabka nie współpracują już ze sobą, dlatego wybranie Żabki spowodowało brak utworzenia etykiety.
nie mogę potwierdzić sprzedaży ale etykietę wysyłkowa mam, musiałam zakończyć sama sprzedaż. Czy powinnam wysłać paczkę ?
Amando, prosimy o zgłoszenie poprzez formularz.
Po zakupie nie została wygenerowana etykieta, dzial techniczny udzielił sprzedającemu informacji, że po 48h zakup zostanie anulowany. Minęło już ok.60h i nadal nie został anulowany. Proszę o interwencję, ponieważ żadne interwencję nie przynoszą rezultatu.
Marianno, możliwe, że punkt nadawczy / odbiorczy jest nieczynny i przez to wygenerowanie etykiety jest niemożliwe. Opiekun sprawy wkrótce się z Tobą skontaktuje.
Od tygodnia nie mogę wygenerować etykiety, ciekawe kto odpowie za brak zlealizowanej sprzedaży. Kupujący się denerwuje, bo przedmiot już dawno miał być u niego, z Wami nie ma żadnego kontaktu, żadnej odpowiedzi na zgłoszenie problemu, porażka, przenoszę się na inne serwisy, bo tak się nie robi, że przetrzymujecie czyjaś wpłatę, a ja jako Sprzedający nie mogę nic zrobić z wysyłką. Czytałam te wpisy, pewnie odpowiecie, że punkt odbiorczy lub nadawczy nie jest dostępny, co za brednie, jak punkt inpostu działający przez lata może być niedostępny. Macie wielki błąd i nie potraficie go rozwiązać.
Wioletto, jeśli nie otrzymałaś etykiety – prawdopodobnie punkt odbioru / nadania jest nieczynny – będziemy musieli anulować zamówienie.
Od ponad doby czekamy z kupującą na wygenerowanie etykiety do zamówienia jednak nic się nie dzieje. Czy można anulować to zamówienie? Zależało nam na szybkiej wysyłce, a póki co nawet nie jesteśmy w stanie jej zrealizować.
Patrycjo, prosimy o zgłoszenie poprzez formularz. Jeśli etykieta nie wygenerowała się prawdopodobnie punkt odbiorczy / nadawczy jest niedostępny – w tej sytuacji anulujemy zamówienie.
Witam .Od wczoraj czekam na dostępność etykiety ,a dziś nie mogę potwierdzić drugiego zakupu.Pewnie zmiana platformy wysyłkowej rozwaliła cały system przesyłek ,więc czy warto było?
Teofil, jeśli nie otrzymałeś etykiety to prawdopodobnie punkt nadawczy / odbiorczy jest niedostępny – będziemy musieli anulować zamówienie.
Od 11 października czekam na kod nadania paczki. Znikła mi opcja anulowania przesyłki i nie mogę nic zrobić.
Piotrze, punkt odbiorczy był niedostępny, dlatego etykieta nie została wygenerowana. Zamówienie zostało anulowane.
Dzisiaj jest już 14.10 i usterka dalej jest (moje wczorajsze zamówienie jeszcze nie doczekało się na etykietę). Kiedy można spodziewać się jej naprawy?
Agnieszko, prawdopodobnie punkt nadawczy / odbiorczy jest niedostępny. W tym wypadku będziemy musieli anulować zamówienie.
Witam, czekam na zwrot kosztów lub wysłanie przesyłki od tygodnia i wysłanie zgłoszenia poprzez formularz nic dało! I to nie przy jednym kupnie tylko 3 artykuły kupiłem. To jest poprostu jakiś zart. Ile mam czekać na odpowiedz od was lub zwrot kosztów? Miesiąc?
Kevinie, zwrot pieniędzy otrzymasz do 10 dni roboczych od momentu anulowania zamówienia. Prosimy jeszcze o chwilkę cierpliwości.
„Przyczyna moze byc opoznienie po stronie dostawcy przesylki. Etykieta lub kod powinny zostac wygenerowane w ciagu makysmalnie 2 dni. Po tym czasie zamowienie moze zostac anulowane. Jesli tak sie stanie, przedmiot musi zostac zamowiony ponownie” taka informacja widnieje pod zakupionym przedmiotem, lecz jak wyzej pisalem zadnej informacji na temat anulowania lub aktualizacji problemu nie otrzymalem a minal juz prawie tydzien i zostaly wyslane liczne zgloszenia po mojej stronie i po stronie sprzedajacego (dotychczas brak reakcji z waszej strony). Zatem, prosze o natychmiastowe, manualne anulowanie zamowienia jezeli jest taka mozliwosc.
Dziekuje z gory
Pozdrawiam
Kevin
Kevinie, dziękujemy za zgłoszenie – anulowaliśmy transakcję.
W ubiegłym tygodniu zakupiłem 2 przedmioty i za nie zapłaciłem, do dzisiaj sprzedający nie mogą wygenerować etykiet. Jedno ogłoszenie ma status archiwalne, a drugie ma dostępną przesyłkę OLX tak jakbym wcale nic nie kupował. A pieniędzy, które powinny być już dawno zwrócone, jak nie było tak nie ma.
Karolu, prawdopodobnie punkt odbiorczy / nadawczy jest niedostępny. Od momentu anulowania transakcji zwrot pieniędzy otrzymasz do 10 dni roboczych. Poproś Sprzedającego o kontakt z nami poprzez formularz.
Usterka niby naprawiona a od 3 dni w dalszym ciągu sprzedający nie może wygenerować etykiety. Informacja z systemu „Wygenerowanie etykiety lub kodu nadania potrwa dłużej niż zwykle”. O co kaman ?
Michale, brak etykiety prawdopodobnie jest wynikiem niedostępnego punktu nadawczego / odbiorczego. W tej sytuacji będziemy musieli anulować transakcję.
A kiedy bedzie mozna wygenerowac etykiety? dalej widze komunikat ze proces jest wydłuzony. ile mozna czekac??
Gość, prawdopodobnie punkt nadawczy / odbiorczy jest niedostępny. W tej sytuacji będziemy musieli anulować transakcję.
Dzień dobry, nadal moje zamówienie ma komunikat „Wygenerowanie etykiety lub kodu nadania paczki potrwa dłużej niż zwykle”. Sprawa ciągnie się już tydzień, proszę o pomoc (kontaktowałem się dwa razy z supportem i brak kontaktu).
Rafale, punkt odbiorczy jest niedostępny – anulowaliśmy zamówienie.
Dzień dobry, kupiłam dwie rzeczy z wysyłka olx paczkomatem i już prawie od tygodnia mam informację, że wygenerowanie etykiety się wydłuży. Z uwagi na to sprzedawcy nie mogą do mnie zakupionych przedmiotów wysłać. A tutaj jest informacja że awaria została naprawiona.
Anno, możliwe, że wybrany punkt odbiorczy / nadawczy jest obecnie niedostępny. W tej sytuacji opiekun sprawy będzie musiał anulować transakcję.
10 dni temu moje pieniądze zostały zablokowane. Dlaczego nie odpowiadacie na zgłoszenia? Nie mogę odzyskać 300 zl
Bartku, wybrany przez Kupującego punkt odbiorczy jest obecnie niedostępny – w tym przypadku musimy anulować transakcję.
Zakupiłam dwa przedmioty od dwóch różnych osób, obie mają problem z wygenerowaniem etykiety (opłacone wraz z przesyłką olx przez orlen paczkę) . Sytuacja trwa już prawie tydzień, a opcja anulowania również jest nie możliwa.
Bogumiło, problem może być spowodowany niedostępnym punktem odbiorczym / nadawczym. Poproś Sprzedających o kontakt poprzez formularz kontaktowy – będziemy musieli anulować transakcje.
Jako sprzedający potwierdziłam sprzedaż, ale nie wygenerowała się etykieta nadawcza inpost. Minęły 4 dni a dalej nie ma ani etykiety ani możliwości anulowania zamówienia.
Aniu, prawdopodobnie punkt odbiorczy / nadawczy jest niedostępny. W tym wypadku będziemy musieli anulować zamówienie.
Witam. Od rana potwierdziłam sprzedaż i do tej chwili nie otrzymałam nr przesyłki i kodu nadania do Paczkomatu InPost.
Przez formularz również zgłosiłam problem.
Anno, wybrany przez Kupującego punkt odbiorczy nie jest obecnie dostępny – musieliśmy anulować transakcję.
Od kilku dni wiszą mi 3 zamówienia z informacją „Wygenerowanie etykiety lub kodu nadania potrwa dłużej niż zwykle”. Kiedy to naprawicie?
Arturze, musimy anulować transakcję ponieważ punkt odbiorczy jest niedostępny. Kupujący otrzyma zwrot kosztów do 10 dni roboczych.
również mam problem z wygenerowaniem etykiety, potwierdziłam sprzedaż, kupujący opłacił a nie mogę cały czas wygenerować etykiety – prosze o informację czy to jakis dłuższy problem?
Julito, prosimy o zgłoszenie poprzez formularz.
Witam kiedy dostanę nr przesyłki ? Sprzedałem przedmiot i nie mam nr nadania. In post twierdzi że nie ma żadnego problemu technicznego..
Mateuszu, odpowiedzieliśmy na Twoje zgłoszenie poprzez formularz.
W dniu 7 października zakupiłam przedmiot z przesyłką OLX. Zakup został opłacony Do tej pory sprzedający nie może go wysłać ze względu na brak etykiety. Czy w niedługim czasie dostanie dostęp do wydrukowania etykiety czy mam domagać się zwrotu pieniędzy?
Moniko, transakcja musiała zostać anulowana ponieważ punkt odbiorczy jest obecnie niedostępny. Zwrot pieniędzy otrzymasz do 10 dni roboczych.
Witam potwierdziłem zamówienie i nie otrzymałem jeszcze kodu wysyłki ani etykiety o co chodzi ?
Mateuszu, czy nadal nie otrzymałeś kodu nadania/etykiety?
W dniu dzisiejszym 11.10.2022 dokonałem dwóch zakupów z wysyłka olx o godzinie 9:30
Po opłaceniu obydwu zakupów pieniadze z konta bankowego zostały pobrane,a zakup obydwu przedmiotów nie został odnotowany w przesyłkach olx „kupuje” i w ogóle są tam nie widoczne…Tak jak by ich nie było.Jedynie we wiadomościach jest adnotacja o kupnie z wysyłka olx.
Z tego co mi wiadomo mieliście jakąś awarie,a nie wiem co dalej?co wiecej jedno ogłoszenie które kupiłem,sprzedający juz zakończył i nie raczył nawet nic odpisać…
Jak sprawa zostanie rozwiazana,czy pieniadze zostaną zwrócone automatycznie po 24H jesli sprzedający nie potwierdzi sprzedaży???Bo po usunięciu awarii,do chwili obecnej ogłoszenia nie pojawiły się w zakładce kupuje przesyłki olx
Marcinie, zamówienia powinny utworzyć się do końca dnia. Jeśli tak się nie stanie – wyślij do nas zgłoszenie poprzez formularz.
Czy problem jest już rozwiązany ? Cały czas nie mam wyświetlonego zakupionego przedmiotu.
Konradzie, zamówienia mogą tworzyć się opóźnieniem – mamy nadzieję, że maksymalnie do końca dnia.
Problem jest rozwiązany? Bo nadal nie mogę potwierdzić sprzedaż
Artem, zamówienia mogą tworzyć się opóźnieniem. Daj nam znać jeśli zamówienie nie utworzy się do końca dnia.
Udało mi się potwierdzić sprzedaż, etykieta wygenerowała się (Inpost) ale wygląda inaczej niż do tej pory. Czy problem jest też z etykietami?
Anno, 7 października 2022 InPost wprowadził nowy wzór etykiet. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
jako sprzedający wiem, że zakup wystąpił ale w ogole się nie wyświetla do potwierdzenia, rozumiem że również z tym jest związana usterka?
Edi, dokładnie tak. Na ten moment Sprzedający nie mogą potwierdzić sprzedaży.
Czy w związku z tym sprzedający nie może potwierdzić zakupu ? Zapłaciłem poprzez PayU pieniądze pobrało przyszedł email że czeka na potwierdzenie zakupu a on tego nie może zrobić..
Piotrze, zgadza się – na ten moment Sprzedający nie mogą potwierdzić sprzedaży. Jeśli transakcja nie zostanie ostatecznie utworzona, zwrot pieniędzy otrzymasz w ciągu kilku dni roboczych.
Teraz widzę iż transakcja wskoczyła do kupionych, więc może ją utworzyło.
Piotrze, problem został naprawiony. Przepraszamy za utrudnienia. W razie problemów prosimy o komentarz.
Po raz drugi bez żadnego wyjaśnienia nie mam dostępu do opcji dostawy. Zupełnie tego nie rozumiem. Oczywiście do czatu też nie da się dopchać. Klient chcę zamiast jednej sztuki cztery. Myślę sobie zmodyfikuje ogłoszenie cenę i opcję dostawy, i dam mu znać, że mam ofertę przygotowaną pod niego. Ale tu niespodzianka. Nie ma opcji dostawy w formularzu. To już drugi raz taka sytuacja. A jakiś mail z wyjaśnieniem? Kliencie poszukaj sobie w regulaminie. (czytaj domyśl się) Schodzicie na psy.
Wiciu, w ogłoszeniu była aktywna opcja Przesyłki OLX, a Ty chciałeś zmienić cenę oraz opis, zgadza się?
Chciałem też wystawić nowe ogłoszenie, ale tam też opcji dostawy nie było.
Wiciu, zajrzyj do artykułu Czemu nie mogę dodać Przesyłki OLX w ogłoszeniu. Spróbuj również tymczasowo skorzystać z innej przeglądarki internetowej.
Kiedy można się spodziewać rozwiązania problemu?
Michale, mamy nadzieję, że wszystko wróci do normy jak najszybciej.
Dzień dobry sprzedający nie może nadać mojej paczki bo nie kozę wygenerować etykiety. Co teraz? Trwa to już kilka dni.
Pawle, prosimy, aby Sprzedający skontaktował się z nami poprzez formularz.