Ogólne

Wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź :(

Jak zapewne wiecie zmagamy się ostatnio z problemami technicznymi – nasz zespół cały czas intensywnie pracuje nad naprawą. Wiąże się to z licznymi zgłoszeniami od Was, których w przeciągu kilku dni pojawiło się dosyć sporo. Wszystkie staramy się dokładnie rozpatrzyć by znaleźć odpowiednie rozwiązania – stąd tytułowy czas oczekiwania może się wydłużyć 😦 Przepraszamy za wszystkie utrudnienia i prosimy jednocześnie o cierpliwość – na wiadomości odpowiadamy zgodnie z kolejnością ich nadesłania. Zapewniamy że na wszystkie wiadomości odpowiemy, robimy co w naszej mocy!

Pamiętajcie by pisać do nas z adresu e-mail powiązanego z kontem OLX, a w treści uwzględnić numer ID ogłoszenia, z którym coś jest nie tak jak powinno. Dzięki temu będziemy mogli skuteczniej, a przede wszystkim szybciej pomóc Wam w rozwiązaniu problemu 🙂

31 myśli w temacie “Wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź :(”

    1. Przepraszamy za powstałe niedogodności 😦 Z dostępnych nam informacji wynika, że faktury powinny być już do pobrania. Jeśli u Ciebie tak nie jest, to koniecznie napisz do nas ponownie, a pomożemy. Pozdrawiamy!

      Polubienie

  1. Tragedia, ogłoszenie nagle zostaje usunięte przez moderatora bo narusza regulamin (po pięciu latach od publikacji). Następnie po zgłoszeniu tego faktu łaskawie je aktywują, żeby po chwili znowu moderator je uznał za naruszające regulamin. Po kolejnej interwencji ogłoszenie jest aktywne, ale na godzinę bo pan moderator znowu je uznał za nieregulaminowe. Nie muszę dodawać, że sprawa ciągnie się od ładnych paru dni. Kilku obserwujących już „odpadło” i obawiam, się, że kolejni dołączą.

    Polubienie

    1. Koniecznie napisz do nas ponownie! Jeszcze raz sprawdzimy, co dokładnie się dzieje i doradzimy, co zrobić, by ogłoszenie nie było usuwane. Na pewno da się wyjaśnić tę sprawę 🙂 Pozdrawiamy 🙂

      Polubienie

      1. Od niedzieli piszę pisma, które właściwie nic nie dają (w sumie 19 wiadomości). Tracę czas, klientów oraz pieniądze, ale napiszę jeszcze raz (trzeci dzisiaj dopiero).

        Polubienie

  2. Od 2 tygodni mam zmoderowane ogłoszenie i wymieniam sie korespondencją z Panią Magdaleną. Wysyłam rodowód pieska gdzie w rubryce hodowca są moje dane, w rubryce właściciel również, wysyłam metrykę szczeniaka gdzie w miejscu hodowca są moje dane oba dokumenty z pieczątkami i podpisami Związku Kynologicznego w Polsce. Dostaję w odpowiedzi że:

    „Jednak proszę o przesłanie dokumentu potwierdzającego posiadanie hodowli, np. zaświadczenie ze związku do którego Pani hodowla należy. Tylko na tej podstawie zaakceptujemy ogłoszenie.”

    Czy dokumenty wystawione przez Związek Kynologiczny z wpisanymi przez Związek moimi danymi jako hodowcy nie są potwierdzeniem posiadania hodowli?

    Polubienie

    1. Dzień dobry 🙂 Hanno, rodowód zwierzęcia a dokument potwierdzający posiadanie legalnej i zarejestrowanej hodowli to dwie różne sprawy. Każdy kto kupi psa czy kota z hodowli, otrzyma rodowód, ale nie musi to oznaczać, że jest też właścicielem hodowli. Dlatego konieczne jest przesłanie do nas potwierdzenia posiadania hodowli, a wówczas ogłoszenie jak najbardziej zostanie zaakceptowane. Pozdrawiamy 🙂

      Polubienie

  3. Od poniedziałku proszę o pomoc w sprawie poprawienia jedynie błędnej daty w ogłoszeniu (rocznik auta).. do tej pory jedyna informacja to że trzeba czekać.. A moje ogłoszenie tylko na tym traci… :/

    Dla ułatwienia zostawiam ID ogłoszenia: 475052510

    Polubienie

    1. Magdaleno, przepraszamy, że musiałaś czekać 😦 Ze względu na problemy techniczne, z którymi się ostatnio borykaliśmy, otrzymaliśmy dużo zapytań. Na każde zgłoszenie odpowiadamy zgodnie z kolejnością jego nadesłania i uwierz mi, że robimy wszystko, co tylko w naszej mocy, by każdy z Użytkowników jak najszybciej otrzymał odpowiedź. Zapewne i Ty już wkrótce otrzymasz odpowiedź. Pozdrawiamy 🙂

      Polubienie

    1. Dzień dobry, przykro nam, że tak myślisz 😦 Zapewniam, że do każdego Użytkownika, do każdej sprawy podchodzimy indywidualnie i staramy się udzielać jak najbardziej szczegółowych i rzetelnych informacji. Pozdrawiamy 😉

      Polubienie

  4. Witam.Przepraszam że pisze na blogu.Ale kilka dni temu kontaktowałem się z wami przez formularz. i nie dostałem odpowiedzi.A nie ukrywam że trochę mi to przeszkadza w sprzedaży.Mam taki problem chyba z aplikacją sam nie wiem.Jak edytuję swoje ogłoszenie to zawsze zdjęcia zapisywały mi się automatycznie na telefonie.A teraz tak nie jest.Proszę o wskazówki

    Polubienie

    1. Przepraszamy, że tyle to trwa 😦 W ostatnim czasie otrzymujemy dużo zgłoszeń i czas oczekiwania na odpowiedź uległ wydłużeniu. Zapewniamy jednak, że robimy wszystko, co tylko w naszej mocy, by każdy Użytkownik jak najszybciej otrzymał wiadomość. Prosimy o jeszcze odrobinę cierpliwości. Wkrótce odpowiemy także na Twoje pytania. Na tę chwilę, tak doraźnie, zalecamy zaktualizowanie aplikacji. Pozdrawiamy!

      Polubienie

      1. Dzień dobry, dziękujemy za informację zwrotną. Sprawdzamy, co się dzieje, a Tobie już odpisaliśmy na wcześniejsze zgłoszenie. Sprawdź skrzynkę mailową. Pozdrawiamy 😉

        Polubienie

  5. od pięciu dni od wpłaty moje ogłoszenie nadal znajduje się w oczekujących. wysłałem trzy wiadomości z problemem. zero odzewu tylko automatycznie odsyłana wiadomość ze dziękują za zgłoszenie. kasa wpłynęła a ogłoszenia jak nie było tak niema. czy da sie jakoś odzyskać poniesione koszty
    link do ogłoszeniA ID ogłoszenia: 481088223
    ciekawe ile przez tydzień mogłem stracić potencjalnych klientów

    Polubienie

    1. Cześć, przepraszamy, że musiałeś czekać na naszą odpowiedź 😦 W ostatnim czasie otrzymujemy bardzo dużo zgłoszeń i dlatego czas oczekiwania na odpowiedź uległ wydłużeniu. Zapewniam jednak, że robimy wszystko, co tylko możemy, by każdy Użytkownik jak najszybciej otrzymał wiadomość. Natomiast jeśli chodzi o Twoje ogłoszenie, to niestety płatność za nie do nas nie dotarła i dlatego Twoja oferta nie jest jeszcze aktywna 😦 Sprawdź skrzynkę mailową – udzieliliśmy Ci już szczegółowych informacji w tej sprawie. Pozdrawiamy 🙂

      Polubienie

      1. nie wykręcajcie się ze to nie wasza wina ja kasę przelałem według poleceń olx. wy współpracuje z PayU a nie ja. dwa razy wysyłałem potwierdzenie przelewu na skrzynkie pomocyOLX nikt nawet tam nie zajrzał by pomóc rozwiązać ten problem

        Polubienie

      2. Przykro nam, że tak myślisz 😦 Absolutnie nie mamy zamiaru się od czegokolwiek wykręcać! Dokładnie zbadaliśmy Twoją sprawę i jak już wspominaliśmy w wiadomości mailowej – nie otrzymaliśmy płatności za Twoje ogłoszenie 😦 W takim przypadku dalszych szczegółowych informacji w tej sprawie może Ci udzielić wyłącznie operator płatności, który posiada niezbędne dane na temat Twojej transakcji. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z operatorem płatności. Pozdrawiamy 🙂

        Polubienie

  6. Ja również mam problem z dodaniem ogłoszenia.Pisałem do Was ale brak reakcji.Wydałam sześć dych na sms i nic z tego.Zróbcie coś!!!!!CIĄGLE WYWALA MI OGŁOSZENIE!!!Chyba naprawdę nie zależy Wam na klientach…..

    Polubienie

    1. Dzień dobry, przykro nam, że tak myślisz 😦 Bardzo zależy nam na Użytkownikach oraz na tym, by ogłoszenia ukazywały się bez najmniejszych problemów. Jeśli do nas napisałeś to na pewno Ci odpiszemy. W ostatnim czasie otrzymujemy dużo zgłoszeń, ale robimy wszystko, co tylko się da, by każdy Użytkownik otrzymał od nas odpowiedź. Przepraszamy Cię i prosimy o jeszcze odrobinę cierpliwości. Pozdrawiamy!

      Polubienie

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s