Drodzy Użytkownicy,
Grupa OLX sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu informuje o wydaniu w dniu 26.02.2024 decyzji Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów nr DOZIK 2/2024.
Informujemy, że użytkownicy, którzy:
1) Grupa I: od 24 sierpnia 2021 r. do 27 lutego 2024 r. zgłosili wnioski w ramach Pakietu Ochronnego, które zostały przez nas rozpatrzone negatywnie i skontaktowali się z nami w sprawie tego rozstrzygnięcia w tym terminie, a w wyniku podjętego kontaktu nie otrzymali pełnego zwrotu poniesionego kosztu zakupu przed dniem 27 lutego 2024 r.
2) Grupa II: w okresie od 11 lutego 2024 r. do dnia 27 lutego 2024 r. otrzymali od Spółki informację o negatywnym rozpatrzeniu wniosku w ramach Pakietu Ochronnego, nie skontaktowali się ze Spółką w sprawie tego negatywnego rozstrzygnięcia do dnia 27 lutego 2024 r. oraz złożyli reklamację w sprawie tego negatywnego rozstrzygnięcia w terminie od dnia 27 lutego 2024 r. do dnia 15 marca 2024 r.
otrzymają zwrot ceny, jaką zapłacili za towar, który był przedmiotem wniosku w ramach Pakietu Ochronnego.
Informujemy również, że użytkownicy kupujący w Serwisie, którzy:
1) Grupa I: od dnia 1 grudnia 2021 r. do 28 lutego 2024 r. skontaktowali się z nami w sprawie Usługi Serwisowej, a w wyniku podjętego kontaktu nie otrzymali pełnego zwrotu opłaty za Usługę Serwisową za wszystkie zgłoszone transakcje z tego okresu.
2) Grupa II: od dnia 28 lutego 2024 r. do dnia 30 marca 2024 r. skontaktowali się z nami w sprawie Usługi Serwisowej, jeśli kontakt dotyczył transakcji zawartych w okresie 12 lutego 2024 r. do 15 marca 2024 r., jeśli w wyniku podjętego kontaktu nie otrzymali pełnego zwrotu opłaty za Usługę Serwisową.
otrzymają zwrot środków w wysokości łącznej kwoty wynagrodzenia za usługę serwisową za wszystkie transakcje dokonane w Serwisie z Przesyłką OLX w okresie, o którym mowa odpowiednio w pkt 1 i 2 powyżej (pkt 2 – od dnia 12 lutego 2024 r. do dnia 15 marca 2024 r.).
Zwrot środków przekażemy na rachunek bankowy użytkownika albo w ramach środków na portfel OLX w Serwisie (w zależności od tego, czy użytkownik wskaże nam numer rachunku bankowego do wykonania przelewu). Środki przekazane na portfel OLX w Serwisie będą ważne bezterminowo i będą mogły zostać wypłacone przez użytkownika w dowolnym momencie, po kontakcie z nami.
Zwrot środków nie obejmuje użytkowników, którzy otrzymali już wcześniej pełny zwrot od Grupy OLX sp. z o.o.
Szczegółowe informacje na temat przysługujących konkretnym użytkownikom korzyści zostaną skierowane do nich w ramach korespondencji indywidualnej. Osoby uprawnione do uzyskania zwrotu ceny przedmiotu lub wynagrodzenia za usługę serwisową zostaną o tym poinformowane drogą mailową. W przypadku otrzymania dwóch wiadomości, w razie chęci otrzymania zwrotu na rachunek bankowy każdy z formularzy należy wypełnić osobno.
Pełna treść decyzji znajduje się pod adresem https://uokik.gov.pl/grupa-olx-decyzja-prezesa-uokik. Decyzja jest prawomocna.
Ok.
Ok
Zgłaszałem reklamacje 7.12.2023 odnośnie kupionego przedmiotu. Zgłoszenie zostało odrzucone mimo, że przedmiot, który otrzymałem był ewidentnie uszkodzony a w ogłoszeniu nie było o tym mowy. Olx odrzuciło moje zgloszenie. Czy przysługuje mi zwrot, a może nie przysługuje bo mimo, że nie mieli racji to nic nie uzyskam bo nie „skontaktowałem się ze spółka w sprawie negatywnego rozstrzygnięcia”.
Zwrot pieniędzy przysługuje wyłącznie w przypadkach, które zostały zawarte w artykule.
Ok
Ok
Tak zrobić
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok
Napisalem w sprawie zwrotu 0 odpowiedzi
Po weryfikacji widzimy, że sprawa została już rozwiązana 🙂
Ok
Ok
Wiarygodność OLX jest dla mnie żadna.
Ja miałem problem z zakupionym ekspresem do kawy.
Okazało się że jest niesprawny.Zgłosiłem problem.W odpowiedzi napisano że nie wystarczająco udokumentowałem problem ,odrzucono moją reklamację i pieniądze powędrowały do kupującego.Zapytałem jak mam udowodnić niesprawność sprzętu,kiedy mogę wstawić w opis jedno lub dwa zdjęcia marnej jakości.
Żaden film potwierdzający moją rację nie dało się w formularzu zgłoszenia umieścić.straciłem na naprawę 450 zł,i takie to są biznesy na olx,nie wierzcie w te czary o ochronie kupującego
Ok
Ok
Ok
Ok
OLX możecie wreszcie wylaczyc ten komunikat??? Zasłania połowę ekranu i nie wiem czy wiecie ale tracicie przez to klientów
Ok
Ok
Ok
Wyłączcie to!!!!!!
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok
ok
ok
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok
Skoczków Ok.
Ok
Ok
Oj
Ok OLX zapoznałem się a teraz zabierzcie mi ten komunikat z gł{w ej strony.
Wgl to po aktualizacji wasza aplikacja działa o wiele gorzej więc coś idzie nie w tą stronę
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok
Akceptuję
Ok
Ok
OG
Ok
..jvggfdgh
Bla bla
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok
OK
Ok
ok
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok
Tylko niech zniknie ten komunikat bo wkurza na maxa
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok
ok
Ok
Ok
Ok
Ok
Okay
Olx dużo traci utrzymując tą upierdliwą planszę.
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok
Okej
Ok
Ok
ok
Ok
Ok
Ok
Ok rozumiem ale usuńcie już tą treść bo zajmuje pół strony i utrudnia przeglądanie ofert
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok
🤨
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok. I chcialabym moc zamknac to powiadomienie.
Bardzo proszę o opis jak POZBYĆ SIĘ tego komunikatu „POZNAJ DECYZJĘ PREZESA UOKiK” komunikat zasłania część strony i nie można normalnie korzystać z aplikacji..
To już tak długo się wyświetla, że mocno irytuje aż się nie chce oglądać ogłoszeń..
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok. Weźcie ten komunikat.
ok
Ok
Nawet okej
Ok
Ok
Ok
ok
Ok
Ok
Ok
ок
Ok
Ok
Ok
Ok
Niech to w końcu zniknie
Dobrze proszę o wyłączenie powiadomienia które jest na ekranie
Ok
Ok
Ok
Jak to wylonczyc na głównej stronie
Ok
Jprdl wyłączycie w koncu ten jbny komunikat? Chj mnie to obchodzi, albo inaczej raz widzialem, wiem już o tym i nie musze byc o tym nachalnie informowany codziennie, zastanówcie sie, po chj? Po co mam miec pół ekranu zasłoniętego komunikatem ktory widze od poł roku, jesli go nie zciągniecie to wole allegro, pozdrawiam serdecznie elo
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok
ok
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok
Witam po co jest na głównej stronie ta informacja zasłania pół strony głównej ,do likwidacji zły pomysł żle przyglądać zróbcie coś z tym
Ok
Ok
ile dostaliscie zwrotu?
Ok
Ok
Kiedy będzie wyłączony ten komunikat bo mi przeszkadza?
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok
Jak się mogę pozbyć tego komunikatu,już trochę za długo,
zróbcie w końcu coś z tym
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok
Moglibyście w końcu zlikwidować ten komunikat, zabiera on pół strony w telefonie.
Ok
Super
Proszę wznowić moje ogłoszenie albo kasę zwrócić na konto, jak wam coś nie pasowało to trzeba było wysłać info i zablokować płatność a nie przyjąć kasę i wstrzymać ogłoszenie.
Ok
Ok
Ok
Ok
ok
Kiedy to zniknie bo tylko zasłania
Ok
Super
Jest okej
Ok
Ok
👍
Ok
Ok rozumiem proszę wyłączyć to z mojegoekranu
Ok
Ok
Ок
Super