Drodzy Użytkownicy,
Grupa OLX sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu informuje o wydaniu w dniu 26.02.2024 decyzji Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów nr DOZIK 2/2024.
Informujemy, że użytkownicy, którzy:
1) Grupa I: od 24 sierpnia 2021 r. do 27 lutego 2024 r. zgłosili wnioski w ramach Pakietu Ochronnego, które zostały przez nas rozpatrzone negatywnie i skontaktowali się z nami w sprawie tego rozstrzygnięcia w tym terminie, a w wyniku podjętego kontaktu nie otrzymali pełnego zwrotu poniesionego kosztu zakupu przed dniem 27 lutego 2024 r.
2) Grupa II: w okresie od 11 lutego 2024 r. do dnia 27 lutego 2024 r. otrzymali od Spółki informację o negatywnym rozpatrzeniu wniosku w ramach Pakietu Ochronnego, nie skontaktowali się ze Spółką w sprawie tego negatywnego rozstrzygnięcia do dnia 27 lutego 2024 r. oraz złożyli reklamację w sprawie tego negatywnego rozstrzygnięcia w terminie od dnia 27 lutego 2024 r. do dnia 15 marca 2024 r.
otrzymają zwrot ceny, jaką zapłacili za towar, który był przedmiotem wniosku w ramach Pakietu Ochronnego.
Informujemy również, że użytkownicy kupujący w Serwisie, którzy:
1) Grupa I: od dnia 1 grudnia 2021 r. do 28 lutego 2024 r. skontaktowali się z nami w sprawie Usługi Serwisowej, a w wyniku podjętego kontaktu nie otrzymali pełnego zwrotu opłaty za Usługę Serwisową za wszystkie zgłoszone transakcje z tego okresu.
2) Grupa II: od dnia 28 lutego 2024 r. do dnia 30 marca 2024 r. skontaktowali się z nami w sprawie Usługi Serwisowej, jeśli kontakt dotyczył transakcji zawartych w okresie 12 lutego 2024 r. do 15 marca 2024 r., jeśli w wyniku podjętego kontaktu nie otrzymali pełnego zwrotu opłaty za Usługę Serwisową.
otrzymają zwrot środków w wysokości łącznej kwoty wynagrodzenia za usługę serwisową za wszystkie transakcje dokonane w Serwisie z Przesyłką OLX w okresie, o którym mowa odpowiednio w pkt 1 i 2 powyżej (pkt 2 – od dnia 12 lutego 2024 r. do dnia 15 marca 2024 r.).
Zwrot środków przekażemy na rachunek bankowy użytkownika albo w ramach środków na portfel OLX w Serwisie (w zależności od tego, czy użytkownik wskaże nam numer rachunku bankowego do wykonania przelewu). Środki przekazane na portfel OLX w Serwisie będą ważne bezterminowo i będą mogły zostać wypłacone przez użytkownika w dowolnym momencie, po kontakcie z nami.
Zwrot środków nie obejmuje użytkowników, którzy otrzymali już wcześniej pełny zwrot od Grupy OLX sp. z o.o.
Szczegółowe informacje na temat przysługujących konkretnym użytkownikom korzyści zostaną skierowane do nich w ramach korespondencji indywidualnej. Osoby uprawnione do uzyskania zwrotu ceny przedmiotu lub wynagrodzenia za usługę serwisową zostaną o tym poinformowane drogą mailową. W przypadku otrzymania dwóch wiadomości, w razie chęci otrzymania zwrotu na rachunek bankowy każdy z formularzy należy wypełnić osobno.
Pełna treść decyzji znajduje się pod adresem https://uokik.gov.pl/grupa-olx-decyzja-prezesa-uokik. Decyzja jest prawomocna.
Czas pokaże jak to będzie w praktyce wygladało
Czy rozważacie dodanie wyszukiwania warunkowego?
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok
Gdzie jest informacja o sortowaniu?
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok
Oki wyłaczcie ten komunikat bo itrudnia korzystanoe z portalu
Ok
Ok
Proszę serdecznie o dodanie opcji schowania tego powiadomienia
Pół ekranu nic nie widac
Ok
Ok
Nadal zakrywa mi ekran
?!!!
Ten portal od dawna łamie polskie prawo i wreszcie dostali prztyczka
Ok
Ok
Ok
OK
Ok
Ok
mam pytanie czy jest jakaś alternatywa dla tego gównianego portalu ?
z góry dziękuje za odpowiedz i pozdrawiam
Ok
Świetnie, obsługa w porządku
Ok
Super
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok
Okej
OK
Ok
Ok.
Ok
Czy ten komunikat w końcu zniknie z głównej strony jest bardzo wkórzającý. I zaśłania .
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok
ok
Ok
Ok
Cześć. Nie otrzymałam pieniędzy za sprzedany towar
Minął miesiąc. Co mam zrobić.
Magdo, skontaktuj się z nami poprzez Centrum Pomocy OLX.
Ok
Ok
Ok
Ok
Oki
Aplikacja schodzi na psy po każdej aktualizacji pojawia się nowy problem banalny a jednak problem .pozdrawiam i nie polecam
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok
Należy mi się zwrot a nic nie dostałem. Jak się skontaktować z OLX?
Ok
Ok
Ok
Ok
Òk
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok
Nie umieszczajcie proszę powiadomień w taki sposób na pierwszej stronie. Szału od tego można dostać.
Jest dzwoneczek i niech na nim pojawia się coś informującego że jest jakiś komunikat do zapoznania
Ok
O
Ok
Ok
wkurzajace sa te i informacje i reklamy w aplikacji ktore zasłaniają polowe ekranu. najpierw olx proponuje apke bo lepiej a pozniej wychodzi jak zawsze gorzej. lepiej przegladac w przegladarce bo mniej smieci
Ok
OK
Spoko
Ok
Ok zrozumiałem
Ok
Ok
Okey
Ok
Ok
Ok
Ok
Olx to dziadostwo oszustwo, nadal wspiera oszustów, kupiłem laptopa w opisie z nie uszkodzona matryca, przesyłka dotarła i po otwarciu okazuje sie zbita matryca i rozkręcany a w wiadomosci z sprzedającym miałbyć nie rozkrecany, zgłaszam olx bo ochrona jest a olx i wysyłam wszystko, zdjęcia pęknietej matrycy i screen rozmowy przed kupnem, a co olx odrzucił decyzje i nie widzi nic złego, pieniadze przekazał sprzedajacemu, olx to kur…. oszukujaca wspierająca oszustów, najgorsze ze nie ma opcji nie płacenia pieprzonego pakietu ochronego przy zakupie przez olx ma byc bezpiecznie a jest kłamstwo, ukoik jeszcze raz musi zająć sie oszustwem olx
Ok
Ok
Ok
Jak to usunac ….
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok
Wylaczcie to wreszcie zaslania pol ekranu
Jak wyłączyć powiadomienia na pół ekranu które utrudnia przegladanie
Ok
Co mam skomentować? Może nową unijną dyrektywę która kreuje ORMOWCÓW do wysyłania donosów po wysłaniu 30 paczek?
A jeśli zawartość paczki to 20 zł … Po jakiego hoooooooooja takie przepisy?
Trzeba było jeden wyraz z mienić z „LUB” na „ORAZ”
Usuńcie to z głównej strony przeszkadza to
Ok
ok
Ok
Ok
Ok
Ok
Ok
Kiedy doczekam sie zwrotu srodkow od Was???
MG, wszystkie zwroty zostały wypłacone zgodne z postanowieniami zawartymi w artykule.
Ok
Czy ten komunikat można już usunąć jest to już irytujące.